Bike'id

millist 1000 bike osta

rainer300
21:13 28.08.2009
kas osta honda cbr 1000 ,kawasaki zx10r v.suzuki gsx-r1000 ...aastaarvud on 2004-2006a

Muudetud 06.09.09 13:09

ryke
22:06 28.08.2009
Honda kohapealt ei oska aidata kuid kui võrrelda suzut ja kawat siis kawa tundus mulle veitsa kiirem ja võimsam.Aga suzuga oli jälle mugavam ja lihtsam sõita.Eks sa pead ise nendega sõitma ja proovima.
gt
11:39 01.09.2009
kawasakil on pommimootor!!!!!! teiste mudelil ei oska oelda?????
allan111
12:36 01.09.2009
Loomulikult yamu(R)
Snoopyi
10:18 04.09.2009
Parandan enne kui piinlikku oukorda satud. Kawa on ZX10R mitte XZ10R
asx
11:24 04.09.2009
dsf
11:46 04.09.2009
Proovi milline kõige mugavam sinu jaoks on ja see võtagi. Muud vahet neil ei ole kui sa just võistlema ei kavatse hakata. Tänaval neil ei ole mingit vahet.
Kohilaman
19:54 05.08.2011
Istu selga, tee paar kiiret ringi, tutvu ohtralt piduritega eri kalde all ja otsusta. Eriti tasuks uurida kui madalal on raskuskese mis on suureks abiks või õnnetuseks kui oled emotsioonidega sõitja. Ise naudin Aprilia Futura/Mille 1000 RST V2 ülimugavat sõiduasendit ja mootori võimsust madalatel pööretel. Aga Apilia teeb baike igale maitsele ja need on eriti vastupidavad. Kui näiteks trenni tahad hakata tegema, osta Aprilia Mille RSV1000 V2, hea vastupidav püss. Olen niipalju kukkunud oma 35 aastase staaži juures, et tean millest räägin. Ise õppisin alates 1975-st Jawaga sõitma ja arvan, et kes sellega lõpuks teele jääb sõidab edaspidi ükskõik millise raketiga.
einoh...
15:39 02.02.2012
kohilaman, sõidumees vbla oled ja ilmselt 35 aastaga ka kukkuma õppinud aga erinevatest ratastest sa küll nooti ei jaga kui aprilia pille esile tõstad vastupidavuse osas... palun mitte valesti aru saada, aprilial on lahedad ja kohati mõnusad sõita rattad kuid just vastupidavus on see millega need rattad ei hiilga, eriti võrrelduna jap ratastega.
nojah
19:57 26.04.2012
ma küll ei tea et aprilia eriti laguneks,mul jookseb neljas aasta ja ainult õlivahetus ja kett ja hammakad,minek on ikka vägev,samas linnas sõita tüütu,teise käiguga enamasti
kiff911
17:33 27.04.2012
aga kui minna nendega rajale, siis millist soosite
stammer
18:18 27.04.2012
Aga kuidas on lood Aprilia service´ga?
Kodanik.
18:42 27.04.2012
Kohilman, 5pluss soovitus, et istu võõra ratta selga ja hakka kohe painutama, kallutama ning pidureid piianama !? Võõrast tsiklit ei piinata, painutata, võibolla sul ongi palju kukkumisi just sellepärast, et mõistust napib ? Keera vähem rutškat ja ei pea tsiklit valima selle järgi millega "mõnusam" oleks kukkuda. Arvan, et kõvad mehed on need kes väga pika kogemuste juures on vähe kukkunud kui need kes kukuvad pidevalt. Kes hädise jawaga teele jääb saab igasuguse "lääne" pilliga hakkama ? Jawa on võrreldes "lääne" tsiklitega üks pisike/uimane hädapätakas, tõsi, et vene/tsehhi tsiklil kasutatakse pidureid vähe teistmoodi, enamus hoogu pidurdatakse ikka tagumise rattaga maha(kaalujaotus)Seal kus Jawal võimsus ja hoog raugeb, seal alles "lääne" pillid ärkavad. Üldse on vene tskileid kohatu võrrelde igasuguste "lääne" isenditega. Jawaga olid üle- linna kutt just aastal 75 ja väheke lahjemad poisid leppisid Kavroretšiga(jänestega jawa)
Fakt on see, et igaüks kes sõidab tsikliga kukub nii-või naa, küsimus on lihtsalt selles, et millal kukud.
Tsikkel ostetakse vastavalt soovidele, otstarbele, ühele meeldib sirge seljaga istuda, teisele meeldib "s_ttuva kassi" poosis pooleldi paagi otsas vedeleda.
Tsikli varuosad/kuluosad ei ole just kõige odavamad ning vastupidavus mängib suurt rolli. Aprilia vastupidav ? Enda kogemustest või väita, et on olemas oluliselt paremaid rattaid. Muidugi on iga asi vastupidav kui hooajane läbisõit piirdub võibolla 5000km, ise sõidan hooajaga ca. 15 000km,(ainuüksi õlid/filrtid läksid 200 euri) eelmine hooaeg oli aprill-november ja kuluosade hinnad mängivad ikkagi ostu juures suurt rolli, eriti kui ei ole "kõrgepalgaline valgekrae".
Ma loodan, et ma kedagi ei solvanud ega tundeid ei riivanud, avaldasin lihtsalt oma arvamust ja nägemust asjast.

Lugupidamisega.
nojah
20:10 02.05.2012
eks muidugi kui kasutada odavat õli ja odavaid kuluosi,saad säästu aga arvan et mitte erilise,lihtsalt tihedamini remondid aga ehk põhjendad missugune on hea tsikkel ja mis aprilial nii lagunes siis,omal olemas Ninja ja Aprilia,sõidumugavus on Aprilia kasuks,tunduvalt paremini istub teel ja kindlam sõita,aga eks kõik on maitse asi,selles suhtes ei vaidle
Tuono
17:57 11.05.2012
Aprilia on vastupidavam, kui kõik japsid kokku ja õli+filtrid ei maksa 200€., vahetan ise iga 5t. km. järel ja sõidan ka hooajal 10t+ km., ketijooks on sama hinnaga nagu japsidel, rehvid ka. Ja, kui vaadata bikeri foorumis japsi omanike nuttu ja muret siis tekib küsimus, kus on see vastupidavus!? Aprilia vajab lihtsalt õigel ajal hooldust ja tühja akuga ei tohi käiata.
kanad
19:31 11.05.2012
japse on rohkem..? . apriliast olen ainult nuttu kuulnud bikeris millegipärast ja esinduse kohta ka.
hlm
22:29 11.05.2012
No see ju kogu aeg nii olnud, et igaüks kiidab oma:) Itaalased teadatuntud ju oma elektriprobleemide pärast. Ja mitte ainult Aprilia, ka Dugatit elektrikalad vaevavad.
to kanad
20:36 06.08.2012
Tule vaata bikerisse, seal igapäev ainult yamu kawa ja suzu venna nutavadki vahest mõni honda omanik ka aga eks sa ajad mingit naised saunas rääkisid juttu, mul on aprilia ja pole sel elektril häda midagi (30t km. peale ainult 1küünlajuhe andis otsad). Muidugi mul ei ole väga vana masin ka, 2007a.
r e n X x
22:18 06.08.2012
Lahe on lugeda siin hülgemöla. 90% siin sõna võtvatest tainapeadest unistavad motikatest ja siis kirjutavad kuulujuttudest järjejutte.
Kui huvi on motikat osta, siis peaks seda ikka ise oma persega proovima. Kõik on ise mõõtu, kaalu jne. nii motikas, kui ka selle soetaja. Sõiduasend on oluline, sest sõida sellega nii palju kui vähe, mugav peab ikka olema. Ka seda kW. pole mõtet vaadata, proovi ise. Külasta Biker.ee foorumit, seal ka putitavad japse!
mina mina
22:30 06.08.2012
Soostun ka eelneva kommenteerijaga,et tuleb proovida.
Mulle endale meeldis Honda ja seda just sõiduasendi pärast.
kohilaman
20:27 30.01.2018
Arvan, et kui SÕIDUMEHEKS tahad ikka sada siis AINULT riskipiiril tulebki harjutada, selleks ei peagi kiirus tappev olema. Pidurite selgeks tegemine ongi tglt väga oluline, eriti kui klassikalt bike.le ümber istud ;). isiklikult alustasingi 1975 Jawa'ga ja juba sellest ajast on kukkumisi (kogemusepagasit) ohtralt. Ka maailma parimatelt rinkavendadelt on küsitud palju kukkunud oled, et sotti saada kas üldse mingit ratast prooviks usaldada, nii, et tee jätreldused ja kasva ennem koos rattaga, ehk hakkad mõistma. Kuna mul on ka praegu garaažis ka Jawa, siis olen nii mõnegi bikemehe häbisse jätnud mõne manöövriga ;). Üx Chopperipuuks tolgendas mul ükskord nii ees, et ajasin tast ringteel tuulena mööda, mees läks lausa marru kukkus pärast keset sirget mulle näitama kuidas sõita oskab :D
kohilaman
20:33 30.01.2018
No ma ei tea kui 57000km pole ka vastupidav siis...Üldiselt V2 eriti Itaalia oma on ikka pärisratas. Näit. Mille on ikka puhas pommikindel klassika ja seda arvab ka maailma üldsus. Minu RST-l on ka Mille mootor. Japside kraami on minul vähemalt mark kasutada kuigi, ega ratas nagunii selliseks jää nagu muretsedes, ikka hakkad sellest ju midagi ehitama ;)
kohilaman
20:38 30.01.2018
Just, japse peabki rohkem olema, sest nemad valmistavad neid lihtsalt kordades rohkem, aga itaallased panevad rõhku rohkem kvaliteedile ja vastupidavusele.
maaks
10:43 31.01.2018
"itaallased panevad rõhku rohkem kvaliteedile ja vastupidavusele"
Nii rumalat juttu polgi ammu lugenud :-)
Jaapanis töötavad insenerid, itaalias disainerid (vahel lausa mitu tükki).
Vastupidavust otsides on valmistajatest Honda ja Yamaha, siis tuleb tükk tühja maad ja ei järgne kedagi :-D
hlm
14:24 31.01.2018
Võttis vähe muigele. Misasi see Mille mootor on? Aprilia tonnised kasutavad ju Rotax- i mootoreid, mis on aga paraku Austria inseneride loometöö.
Missest, et Aprilia onklid seal paar pisemat muutust on loonud. Aga see mootor on aus olenemata sellest, kes selle loonud on.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte