Bike'id

Yamaha R1

NightRunner
22:39 14.08.2011
Tere,
soov osta oma esimeseks mootorrattaks Yamaha R1 aastast 2007-2009 132kW-se mootoriga. On sellel vigu? Soovitate midagi muud esmaseks mootoriga kaherattaliseks?
Varemalt mootorratastega kogemus täielikult puudub. Siiani ainult jalgratas olnud. :)
Juku4444444444444
23:20 14.08.2011
Siis osta rollu omale kõigepealt ja sõida sellega aasta otsa.Ja kui ellu jääd siis hakka alles tsikli peale mõtlema
ssssssssss
00:10 15.08.2011
Load on? Enda esimeseks ostsin ka R1 2004a oma aga eelnevalt olin lapsest saati alates deltast lõpetas iz jupiter 4 mittelegaalselt liigelnud, niiet kui natuke aru peas endal on siis peaks hakkama saama. Muidugi ma arvan, et sellest rattast sul jõud üle eriti ei käi, sest ta on liiga võimas ja asjad juhtuvad suurel kiirusel liiga kiiresti. Lahenduseks oleks see, et saaksid kuskil kasvõi mingit uuemat 600 proovida, kiirenduse poolest alla ei jää need, ainult lõppkiiruse vahe on.
S8
09:41 15.08.2011
Hea ratas on, vigu ei ole. Ainuke asi on see, et selle ratta omanikul, nagu ka kõikide teiste tsiklite omanikel, peab mõistus peas olema.
Kui mõtled, et hakkad kohe linna peal tagarattasse laskma ja 200- ga kihutama siis eksid rängalt. Enne tuleb sõitma õppida.
Ja veel- palun ole ETTEVAATLIK!!!

Edu

- Mootorratturhuligaan R1 `2010 -
...
10:36 15.08.2011
Tegelikult on looduses ka nii,et nõrgemad ja väetimad surevad varem. See kehtib ka ratta puhul. R1 ga on väga mõnus sõita,a kui kõrvade vahel pole miskit,siis looduslik valik. Kui on,siis tuleb palju muretuid kilomeetreid.
R1 omanik
12:49 01.12.2011
Tsikli kohta päri infot biker.ee-st, saad kõige adekvaatsema info. Aga jah see on väga püss pill, kui enne üldse kogemusi tsikliga pole siis jah esimeseks sobib R6. Linnas on mugavam R1 kuna väänet on rohkem ja oleneb ka kasvust, 165 cm tüübid R1 peal jalad maha ei ulatu.
Kevadet oodates.
Biker.
R 1 kasutaja
20:37 03.12.2011
Minu kogemused selle rattaga ainult head. Juhul muidugi, kui ei satu ostes mingi "invaliidi"otsa. Aga nagu eelpool kirjutajadki, soovitan lahjemast (nt.R6-st) pihta hakata. Sellega oma esimesd "ebaõnnestumised" ära kogeda ja siis seda natuke veel spetsialistidel "paremaks kruttida" ja siis edasi minna. Räägin enda ja paari hea tuttava elutarkusest, et R1 esimeseks rattaks on pisut liig.
minu arvamus.
22:13 03.12.2011
sellise rattaga on mõnus sõta kiirusel (alates) 120km , kuna baikide sõiduasend on väsitav ,siis ole nii tugev ,kui tahes väsivad su käed väiksema kiiruse juures ikka ära . Soovitaks esimesks rattaks klassikalist ratast ja 600st.
kallllle
23:46 24.03.2012
Ei ole sama aasta r6 minek palju kehvem midagi, kui r1-l. R6 veab madalamalt isegi teravamalt. Tean, kuna oled mölemaid rattaid omanud.
yousd
00:54 06.04.2012
Alustasin ka R1ega aga olen siiani elus
norrakuningapoeg
02:14 06.04.2012
See küsimus kas esimeseks mootorrattaks "tonnine" kõlbab või mitte,on sama vana kui on maailm :)
Reaalselt näitab elu,kas oli või mitte.
Ise arvan,et kui just surmakutsariga tegu pole,siis saab "tonnisega" hakkama küll.Omal lihtsam sõita.
BonZayTD
20:38 06.09.2012
omal oli ka r1 ja kui elu armas siis ei soovita ps. aga osta siis minu katkine :D
mehikkee
06:56 06.02.2013
endal väike kogemus olemas eriti R1 küll esimseks rattaks ei soovita.Pigem alusta lahjemaga näiteks võta R6 sõida sellega aasta ja siis R1.
.............
07:51 06.02.2013
Kui vähekenegi mõtlemisvõimet siis esimeseks rattaks kindlasti mitte 1000cm3 ja kindlasti mitte 130kw. Osta mingisugune 600 ja sõida see lõpuni tühjaks, lõpuni ! ...ja siis hangi selline pill. Aga kui terve elu oled tsiklitega mässanud siis lase käia, väheste kogemustega kindlasti sellist asja ei soovita, tapad ennast ja teisi. Fakt on see, et küsimus ei ole kas kukud, vaid millal kukud ! Kukkumisi tuleb ette ja see kes väidab, et pole kukkunud siis on tegemist lihtlabase valetajaga või ei olegi üldse sõitnud tsikliga. Rutškat kiputakse nagunii kohati hooletult keerama ja isegi 600 ei anna teatud olukordades andeks(3ndaga märjal asfaldil taga ratas ringi saada ei ole kunst, kevadistel tolmustel teedel viskab kergelt alt. 1000se rutška on nagu ONN/OFF lüliti.
cls.
08:23 06.02.2013
Mina ostsin ka enda esimeseks rattaks R1 2006 a. Esimesed 2- 3 nädalat ei saanud üldse sõitmisega hakkama, aga siis hakkas vaikselt tulema ja nüüd on juba tehtud ülekanded teiseks jne. et kõvemini tõmbaks! Mina soovitan osta kohe suure mootoriga bike, see on alguses veidi ehmatav ja hirm õpetab sõitma. Suure mootori eelis on ka see et see tõmbab igast asendist ja ei pea käikudega koguaeg mängima ja helinas hoidma! Osta kohe 1000 + cc säilita kaine mõistus ja harjuta muud midagi. Kasti võib võrriga ka sõita :(
Minu tagarehvi ärasaatmine : http://www.youtube.com/watch?v=u3tarz6uyXk
sjfhajdk
18:13 15.02.2013
Tõmbab igast asendist iga käiguga aga peab ülekannet muutma, et jõuaks tõmmata, paraku on kõik R1 fooritaha täpiks jäänud, mul on Aprilia.
täppp
21:44 15.02.2013
mis Aprilia on? 80 kuubine?
tsaku6666
18:00 16.02.2013
no sellega on nii et ära 600 osta sest kolm kuud ja juba võimsamat vaja 1000ga saab vähe pikemalt läbi

endal esimene "välismaalane" oli kah r1
cls.
19:03 16.02.2013
Vaata Aprilia kilovatte ja väänet!!! Se pole ligilähedalegi R1- le. Seega näed ainult R1 tagatuld :) Või oled fooride taga kohtunud ainult viisakate R1 omanikega :)) Aprilial starter ikka toimib veel või pead käima lükkama? :)
.............
20:07 16.02.2013
Kõvad mehe on siin koos :D Nähtud küll neid vendi kes esimeseks 1000 võtavad, varsti on gondlid puruks ja jube naljakas on ikka neid vaadata. Ei saa naad käekõrval manööverdamisega hakkama ja sõitmisega ammugi, kardavad ratast noh. Võta 600 ja sõida nagu mees, õpid painutama, kallutama ja muidu igasugu huvitavaid asju tegema....
martinri
20:10 16.02.2013
Ostsin eelmine kevad omale 2000 aasta R6-e. Enne pikalt kaalusin, et kohe tonnist osta, aga praeguse seisuga olen oma otsusega rahul. Ise muidu lapsest saati igasuguste asjadega sõitnud ja harjumine läks kiiresti, kuigi polnud peale sõbra tonnise GSX-R enne bikega sõitnud. Isiklikult tuleb tunnistada, et see tonnine oli ikka väga hull püss :) Hirm oli lausa nahas.

R6-ga pole nagu kellelegi jalgu jäänud. Küsimus on muidugi hetkel kättesaadavuses. Pole teiste 600stega kokku puutunud, aga R6-si väga ei ole ja vanade eest küsitakse juba korralikult raha. Ainuke asi mis veidi miinuseks on see, et olles 186cm pikk tundub see tsikkel natuke väike nagu. Vb see mu enda luulu :)

Edu ja muretuid kilomeetreid, mis iganes pilli ostad. Naeratus peaks näos garanteeritud olema igaljuhul.

Aga jah. Hullu ei tohi panna ja enne tuleb rattaga sinapeale saada.
muhv,30
22:32 16.02.2013
Jutt, et 600'ne lahjaks jääb on ausalt öeldes JAMA!!
Eestis on max. kümmekond inimest, kes võivad öelda, et 600'ne jääb lahjaks!
Ülejäänud on kõvad otsesõitjad ja foorist-foorini kiirendajad.
.........
17:18 18.02.2013
600 jääbki neile lahjaks kes ei julge tsiklist viimast võtta. 600saab ikka igasugu hulle tükke teha ja julmalt painutada...aga lahjaks jääb tõesti neile kes oskavad sirgel teel ainult rutškat keerata, siis tõesti 600ne tuhandesele vastu ei saa.
xxxxxxy
10:36 01.08.2013
Lapsest saati vene rauaga olen sõitnud, soenduseks nüüd lubade kättesaamisel oli 37kw enduurokas ja praegu 71kw yamaha yzf 600r millega olen nüüd nädala sõitnud...esimene õhtu jõudis juba kohale et võitlevad adrenaliin ja kaine mõistus...Sõidan igapäev ja mitte ei mõista kuidas mehed sõidavad tonnistega millel 2 korda rohkem kw...
Esimene ratas oleksgi minuarust sobilik mõni madala pöördega enduurokas, vaja ju niiöelda vahtraleheaega liikluses...
hlm
09:22 02.08.2013
Tonnistega sõidavad need, kel kaine mõistus käib adrelaksust kaarega üle.
Janar R1
20:51 04.08.2013
Tonnistega sõidavad need kes ei viitsi käike nii tihti vahetada.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte