ATV'd

Stels atv-d

mihkeltreimann
15:55 24.04.2016
Tere, kas keegi omab kogemusi selle firma atvdega?

Muudetud 12.01.21 10:20

stels1
04:48 05.05.2016
Maamessil nägin . Nagu ma tean, on kliirens väga kõrge, mistõttu on väga ohtlik teha järsult pöördeid vasakule või paremale, läheb ümber. Tehtud hiina komponentidega, kokku pandud Moskva all. Mõni masin näeb väga Dinli ja HiSun moodi. Kuidas see oligi „pealt siiru-viiruline, seest ...... karvaline“. Kuuldavasti peab tehas tegema olulisi muudatusi, et saaks teelegaalseks. Ramo räägib, et mootor pärineb CanAmilt , aga no nii see ikka ei ole. Kas CanAm annaks venelastele oma mootori, et need üldse müügi lõpetaks??? Mootor tundub sellegi poolest okey aga muu, veermik, veovõllid ei pea vastu sellele valule. Ja Ramoland ma kardan ütleb pärast, et ise lõhkusid, garantiisse ei pruugi saada. Visuaalselt näeb äge välja aga see on ka kõk.
din LI
13:15 28.05.2016
Stels on venemaal kokku pandud DINLI Centhor .nii lihtne ongi.
fghjkl
10:00 29.05.2016
kuri plaan on oma pommikindel 700 dinly vahetada välja 800 steelsi vastu
jaan1237
23:22 31.05.2016
Flint ja Velt müüsid Dinlit. Aga enam ei müü. See ütleb nii mõndagi.
fghjlkjik
11:12 02.06.2016
tark jaan võiks öelda mida mõndagi see ütleb.
Kristjan...........
13:47 27.06.2018
Endal peres 850 Guepard. Masin iseenesest ehituselt päris konkreetne, näiteks tagumine osa ei ole selle "fooliumiga" vooderdatud nagu nt Cf-Motol (X8), vaid olulised osad on kaitstud. Meeldib radikakaitse, kus on mitu kihti võresid ja need ei asu kohe vahetult radika ees. Amordid on üsna pika keermeosaga reguleeritavad. Tehasest tuleb korraliku vintsiga (töötab ka ilma süüteta), korraliku põhjakaitsega (ka poolteljed korralikult kaitstud), valuvelgede ja Maxxis Zilla mudarehvidega. Siiani vahetanud pooltelgede kaitsekummid, igasugused õlid ja kuna paaki tekkisid mingid imelikud pinged, siis see läheb garantiikorras veel vahetusse. Kiiruselt on Can-Am 800 Outlander Max näiteks kiirem (osaliselt siis suuruse vahe, teiselt mootori efektiivsus ehk) Samas pöörderaadiusega teeb igati silmad ette, Outlander raidus korralikult edasi-tagasi kui ma tunduvalt suurema masinaga igalt poolt välja manööverdasin.
Mõis
14:58 19.02.2019
Endal varsti aasta Stels Guepard 850 Trophy PRO igati rahul,
kuna sai ostetud peale 2-3 kuulist uurimustööd ja enne kõvasti mööda vene foorumeid kolatud siis järeldus selline:
Mootor: Taiwan ja Can Am 2013-ga panin kõrvuti olid 1-1-le samad,
detailidesse ei laskunud!
Difrid :esi ja taga differ Taiwani tehas mis teeb Can Amilegi
Venes räägivad sama juttu!
Raam:toruraam ja kolme osaline,seega kui raami vigastad on võimalik see jupikaupa välja vahetada.
Vedrustus:minujaoks liiga pehme seega keerasin esivedru parajalt peale,siis ok.Isegi sahaga sõites ei täheldanud juhitavusel mingeid suuri anomaaliaid :).
(venest võimalik tellida djuuning amordid) mida teed ma ka vist plaanin minna.

Miinuseks minu aparaadil: Mõni pisiviga,mis kiirelt lahendatud garantiiga ja aku,mis ostust alates ei toiminud korralikult,mõni purk tagant ära vms. see viga kõrvaldatud uue akuga!

Kokkuvõttes :Selle hinnaga 850cc efi mootor mis tuleb tehasest juba 27`Maxxise rehviga,täis alu põhjakaitse kaasa arvatud õõtsakaitsed,
lisa radikaga mitte ainult radikatõstega+EPS ja Milemarker vintsiga kahekohaline korralik ATV millele põhimõtteliselt midagi peale lisatulede pole vaja ise jurde osta.
NB!Ümberminemise ohust ei tea ma midagi aga infoks ,et outlanderi laius 127cm ja kõrgus 131cm
Guepardi laius 130cm lenksu kõrgus 120cm oleneb amordivedru regullist
eemaldatava kaasreisija istme seljatoe kõrgus ca140-150cm

Ma Stelsiga siiani ikkagi rahul.

Vene ATV klubi tehase külastuse video youtube lingil milles räägivad veic asjadest kah:
https://www.youtube.com/watch?v=3DTubS3QLXc



Proff1989
20:26 25.12.2019
Venelased muidugi kiidavad oma masinat, pigem ei tasuks nende juttu uskuda

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte