Rollerid

Benelli X49 ei käivitu

Cutter974
01:00 17.08.2017
Tervist

Mul on selline mure, et rolleri mootor ei käivitu. Sõitsin rolleriga, kuni tuli selline imelik hääl mootorisse (Nagu rolleri plärin oleks kõvemaks läinud) ning kuna tiris ka kiiruse alla umbes 3 km/h, mõtlesin sõita edasi rahulikult. Enne valgusfoore siiski sõitsin parklasse, kuna hääl muutus tugevamaks. Hääl sarnanes põhimõtteliselt rolleri mootori kokkujooksmise häälele, kuid mootor oleks nende kilomeetrite jooksul, mis edasi sõitsin ammu kokku jooksnud. Kui parklasse jõudsin suri roller välja ning enam ei käivitu. Gaasi põhja keeramine ei muuda käivituse häält ega pöördeid. Roller ei käivitu ei vändast ega starterist. Mootor käib sama kergelt nagu varem. Proovisin teha "topakat", lasta bensiini küünla august sisse, kuid roller ei käivitunud. Proovisin ka mitme erineva küünlaga, mis on täiesti uued. Säde on olemas. Ainuke asi, millele suudan veel mõelda on see, et summuti väiksem toru, kust läheb ülesse kummist toru anduri juurde on roostetanud ning selle sees on ka auk. Kas võib olla, et see andur ei lase mootorit käivitada? Olen tegelenud mootorratastega mitu aastat, kuid sellist jama näen küll esimest korda.
hlm
10:33 17.08.2017
Pakun puusalt, et see väike toru, mis kuskilt väljalaskesüsteemist mootori külge tagasi kulgeb on EGR. Tänapäevastel moppidel suht tavaline nähtus, käivitamist see ei takista. Küll aga vähendab kindlasti mingil määral mootori võimsust selline süsteem. Ise roogiks selle vahelt üldse välja. Kui tead, milline on heli mootori kokkujooksmisel(ise tean seda hästi), siis on viga ju teada. Kolvi-silindrigrupp sai kahjustatud ja ega nigela kompressiooniga mootor käivitugi. Kui kompressioonimõõtja käepärast võtta siis mõõda ära. Kui komp lahja, siis enne uute osade külgekruvimist selgita ka välja, mis kokkujooksmise põhjustas. Pakun, et õlipump on ära koolenud. Juhtub. Kindla peale minek on see pump üldse vahelt lahti ühendada ja bensiinisegu ise kokku segada.
k...
16:23 18.08.2017
Mul on Benelli 2 korda 4000 km jooksul üllatust pakkunud. Esimene kord oli segukruvi(see vedruga) ise suutnud väljapoole ennast kruvida ja segu läks lahjaks, mistõttu kuumenes mootor üle. Venitasin vedru pikemaks ja peale tagasi ning häälestasin ära. Rohkem sellega muret polnud. Teine kord oli õhufiltri kaane tihend end kolmandal aastal veidi kokku tõmmanud. Kruusateel sõites imes sealt pisikesest avausest tolmu sisse ja karbussi nõel ummistus. Paarkümmend minutit ja karbuss käis ära laua peal, puhastasin düüsi ja venitasin tihendi otsad jälle kokku tagasi. Mingeid tüüpvigu pole siiani olnud.

Kiirenduse saab ka paremaks kui sumpa otsas olevale sisse keevitatud seibile viilid mingi 4,5 kuni 6-se viiliga avaus serva sisse. Kui seibi täielikult välja puurid-viilid, siis pead teadma, et nüüd läheb vaja suuremat düüsi. Kui sa pole juba tehase pakutut komplektyi kasutanud. Mina sain esimese rollu eestis ja siis mulle ei pakutud tuunimise kitti. 6,5 hj tuleb siis ja ülbed Aprilia poisid saab paika panna...
mop
17:56 21.08.2017
Minul oli küll selline juhus kus egr takistas käivitamist. Mingil põhjusel muutis egr kütsisegu liiga rikkaks ning tahmas küünlaid kuni need omadega perse läksid. Siis kadus säde ära ja mootor enam käima ei läind.
hlm
04:30 25.08.2017
to mop, ära aja pada! EGR süsteem mopeedidel ei saa kuidagi olla seotud küttesegu rikkamaks minemisel. Tee selle süsteemi tööpõhimõte selgeks ja saad ise ka aru.
kiirestivastustpalun
16:53 22.02.2018
Panen selle küsimuse siia teemasse kuna siin on mingitki seost käivitamisega. Küsida tahaks siis et vaja auto käima saada aga aku on tühi. Kas on võimalik mopeediga auto käivitada et ühendan mopeedi ja auto aku juhtmed ära ja jättan mopeedi vaikselt tiksuma ning siis samal ajal käivitan autot või rikkub see mopeedi elektri ära. Käivitaks siis muidugist sedasi et võtan genekarihma maha sest tean et kaks genekat ei tohi korraga taga olla.
Navara3000
18:20 22.02.2018
Rolleri genekas 80-100w ja autostater 1-2kw. Edasi mõtle ise.
kiirestivastustpalun
18:37 22.02.2018
tänud vastamast. ega ma ise ei teadnud palju mopeedi genekas välja annab aga kartsin küll et ega vist mõttekas pole

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte