Mootorsaanid

Soov osta lumesaan.

ellekas5
12:07 25.02.2018
Tere.Soovitage asjatundjad kasutatud saani.Soov oleks matkasaan.hinnaks kuni 3000.-.Mis oleks vastupidavamad.Kui suurte läbisöitudega on mötet vaadata?
Sull12
14:38 25.02.2018
Ei pretendeeri absoluutsele tõele, vaid omad kogemused:
Teises teemas mainitud marke võid julgelt vaadata, ehk Ski-doo, Lynx, Yamaha, lisaks ka nt Polarise IQ touring seeria. guugeldades on võtmesõnaks touring.
Sellise hinnaklassi ehk kasutatud/vana saani ostul oleks plussiks, kui 2taktilisel on õli ja bensiini segamine elimineeritud, ehk siis segad ise kokteili valmis. Kuna aastataega need süsteemid muutuvad suht ebatäpseks, piisavalt saane kokku lastud, kuna liiga lahja või siis sõidad suitsupilves, kuna liiga palju õli. Osadel selle süsteemi ise nullimine maksab haiget hinda.
Läbisõit ei ole üldse määrav, nende masinate puhul sõltub kõik ainult hooldusest. Mu enda summitil on juba 10000km ees, see aga tähendab, et iga teine hooaeg on uued kolvid, üle aasta amortide tihendid ja uus gaas ja uued vedrud, lisaks alusvankri lõtkude kontroll jne. Saan on võimalik sõita 1000km-ga utiiliks. Läbisõit ei näita midagi.
Saan ise võiks olla pikk ja teine iste vajadusel eemaldatav. Leidub palju nn matkasaane, mis on täpselt nii lühikesed, et tagaistuja istub juba lindi tagaotsas.
Samuti lindilaba/kamm võiks olla min 1'' ehk 2,5cm, hea kui saaks juba 1,5 ja ülespoole. See on aikuke asi, mis sind lumes edasi veab. Parkmetsas rajal sõites pole jällegi nii oluline.
Ostes muidugi jälgi variaatori ja mootoriseibide paralleelsust, vanematel saanidel võivad need tänu mootoripukside mittekorrasolekule olla juba nihkes. Millest ei saa aru nii 100 ja 500m kaupa sõites, aga kui ükskord lumme korralikult kinni jääd või lähed kuskile väljapoole pikemale matkale, siis sööb rihma väga kiirelt ära.
Ja muidugi erinevatel tootjatel on sõiduasend ka väga erinev, mis muidugi matkasaanil rahulikult sõites ei mängi rolli, aga erinevused on suured. Aga kahjuks pole saani ostes teha proovisõite nagu autoga. Valik Eestis olematu.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte