Bike'id

Millist bike osta

tarkk22
22:05 20.04.2007
Olen huvitatud ostma uut bikei, aga ei suuda eriti otsustada. Huvitatud olen yldiselt 600cc rattast. Olen uurinud erinevaid arvustusi, ja tundub, et 2007 aasta ratastest on honda cbr600 esikohal, siis yamaha r6 , siis kawasaki zx-6r ja siis suzuki gsx r600. Oskab keegi siin kommenteerida, mida võtta mida jätta? Lisaks oleks huvitatud teada, millise firma hooldus/varuosad on soodsamad?

Muudetud 21.04.07 08:34

R-1
21:46 23.04.2007
Võta kohe tonnine,pole siis tarvis põdeda kes nr.1 on.Proovi kõigi uute peal ka sõiduasendeid ja ostad ära.
vlad123
04:37 14.05.2007
osta parem jah 1000.mina ostsin yamaha r1 paar nädalad tagasi ja olen rahul.pole mötleda 600 vötta.ole dubli!
ssd
23:44 17.05.2007
osta kindlasti 600 alguseks, ! ise eelistaks just suzut, aga kellele ema kellele tütar
dumbu
23:52 19.06.2007
ära kuula neid lambiad, osta 600 ja jääd elama, 1000-ne osta järgmiseks hooajaks, siis on vast ka kogemust juba. Soovitan Honda CBRi ;)
600RR
12:35 26.08.2007
väga targad mõned siin...osta 1000 ne - ja palju see poisu julgeb sarvest keerata seda 1000-st...alguses osta jawa mitte ära räägi tonnist..pikk Mella ajas Jawaga 290km-h välja nii mis kolises ..ja te räägite siin tonnist..igemed kipitavad v
irw
17:55 13.11.2007
irw kle arvate et 1000cc on liiga julm et sõidad surnuks kle mis te arvate et te ei suuda ennast 600cc surnuks sõita ve :D :D :D kle 600cc vennad suruge oma kompleksid maha nüüd :D . nüüd soovitus minult: ostin endale yamaha R1 ja selle oma esimeseks bikeks ja soovitan sul ka nii teha , mix sul vaja 1 kuud sõita ja tunned kuidas on 600cc lahja . kui aus olla siis ma tahaks juba võimsamat kui 1000cc , nii et jäta see 600se ostmine ja müümine vahele ja osta kohe tonnine !!!!!
Tsiklisist
18:20 13.11.2007
Ise bike ei oma, tulevikus loodetavasti enduuro või supermoto ostan.

Aga teemaks ütlen, et alguses ära osta mitte 600 isegi, osta mingi väiksem aparaat, millega sõidu käppa saad. Edasi võid siis 600'le ronida, kas suuremat enam üldse proovida vaja on, tead ise.
Pole mõtet osta 1000ccm bike ja siis sellega Moskva ees poosetada ja 600ccm lahjadeks sõita. Kurve võtavad nii kui nii enamus bikejuhte jalga tasakaaluks mahatoetades ja ringrada pole ammugi näinud ;).
Eks ta ju rohkem iluasi ole.
tsiklist.
17:31 16.11.2007
To Irw!

Sul on esimeseks rattaks R1 ja juba jääb lahjaks? HA HA, kus mõni ikka tegija. Kus ringrajal sa sellega siis sõidad? See, et sa siiani veel elus oled, ei tähenda, et tsikkel lahja.

Esimeseks ja ka teiseks tsikliks on 600 küll ja veelgi, kui sa harrastad kiirusi alla 200 km tunnis.
m.m.
17:20 24.11.2007
endal 2 suve cbr 600rr,ei ütleks et oleks lahjemaks jäänud. väidetavalt on see parim ratas selles klassis
niisama juhm
14:53 07.12.2007
omast kogemusest võin öelda et oman ka cbr600rr'i ja tõesti kahetsen juba et kohe tonnist ei ostnud. tonnisel väänet pea 2x rohkem, mul lihtsalt oma 600'sest kahju, 15k rpmi peal piniseb nagu kohekohe plahvatab sääsk ***** all. ja vahel naisukest seljakotina sõidutades on ikka eriti tigu pill, startides pead ikka eriti libistama ja niputama linnavahel et raibes välja ei sureks.
samas ega 600'se peale eriti üle 1.80 vant ka ei mahu, äkki see ka argumendiks kohe tonnise valimisel.
vtr 1000
17:15 13.12.2007
osta enne vanem 600 ne, siis saad esimesed tobedamad kukkumised ära teha, hiljem tonnine kui kogemust ja oskusi jagub.
GSX-R 1000
17:51 13.12.2007
Käi ja proovi.Äkki saad sõita ka.Osta see mis sinu jaoks kõige mugavam.Usun ,et vastu peavad kõik ühtmoodi kui tänaval sõita.....
:)
18:05 13.12.2007
600ne algajale ilmselge liialdus. võiks alustada veidi altpoolt, siis saab üldse aru, mis tunne tsikliga sõites on. ilmselgelt võiks tsliklist alguses jõud üle käia - kasvõi siis kui käna käid, suudad ratta ise püsti upitada. 1000ga palju õnne.
kristan1
12:58 27.12.2007
Endalgi plaanis esimeseks bikeks 600 osta,aga on väike küsimus läbisõidukohta,et kui suure läbisõiduga enam osta ei tasuks
Aprilia RSV 1000
16:42 27.12.2007
Soovitan osta 1000-ne kohe!Miks?Sest sõitsin üle eelmine hooaeg 1000-sega, eelmine 600-sega...selle põhjal soovitan osta kohe 1000-ne!!!
jee.kim
19:28 27.12.2007
Läbisõit? Khmm... Mina ei vaataks üle 100 000 km läbisõiduga masinaid, alla selle sõltub KÕIK masina eelmisest omanikust!
Vaata ikka tsikli seisukorda, mitte läbisõittu!
Küsimus, tonnine või mitte.
On ju veel 750 cm3 masinad :-)
Ise sõitnud veel ainult 600 masinaga ja tahaks edasi liikuda just VÄÄNDE osas, st V2 mootoreid omavaid masinaid.
Arvan, et Suzuki SV650 oleks algajale hea valik, hinnad ka soodsad.

Uuri sellist foorumit nagu www.biker.ee ja kasuta OTSINGUT!!!
Mõistus
20:43 17.01.2008
Mõlemaga saab end pooleks sõita,asi on selles mis peas liigub.
druiid
21:40 18.01.2008
mis need V2 masinad veel on..mingid jubedad elukad ve
aug
22:48 18.01.2008
julgen arvata, et see 600-se lahjaks jäämise jutt on küll pigem nende suust, kes on ratast ostes teinud vale valiku. Nimelt on võimsuse asemel rattalt oodanud väändemomenti. Kas siis sajani kiirenduse vahe 1 sekund tähendab kohe, et ratastel on metsik võimsuse vahe?
Kui tahad mõnusalt kulgemiseks võimast ratast, siis vaata tõesti hoopis v2 mootoriga bike. Mõningatel nendel moment selline et väänab juba madalatel pööretel otsa püsti (ise unistan vaikselt Ducatist).

to druiid
22:08 19.01.2008
v2 masinad on jh reeglina kõva väändega,ehk siis veavad juba madalatel pööretel kole hästi.tuttaval oli 1000 suzu TL,R ehk siis HULL LEHM nagu seda kutsutakse.vot see oli bike kohta ikka eriti haige minekuga,ja need hääled uiiii *****aa.tonnised ducatid mahuvad kah sinna samasse klassi.valusad pillid :)
tik tac
23:59 23.01.2008
Mina ostaks 1000 cc-se ja laseks mingisuguse piiraja peale panna, ja hiljem (kui 1 - 2 hooaega sõidetud) laseksin maha võtta
wwuw
10:17 28.01.2008
no ärge siis bmw 1000 boxsereid ka ära unustage.kui väändest juba juttu tegite.
väänik,
10:49 28.01.2008
makita akudrellidel pidi ka kva vääne olema.
jee.kim
17:05 28.01.2008
No vot selle Makita akukaga siis sõidagi!
aass
18:11 22.04.2008
Lahjad vennad olete, ma arvan, et osta alustuseks 1500 cc kubatuuriga masin. Saad hea sõidukogemuse sisse, kui veab õpid ka lendama :) Aga ei , surma sa kindlasti ei saa. Aga algajale käib kyll. Kui tehakse võimsamaid võid ka võimsama osta
heh,
18:36 22.04.2008
tõeline mees sõidab 650se rolleriga !!
zzr 600 mies
17:12 23.04.2008
mina isiklikult soovitaks alguseks kawaka zzr 600. ja kui veel pikka kasvu siis on see ikka ylim masin.
ise olen 190cm pikk ja oman zzr600. päris mugav on.
minek kah touring-bike´i kohta suht norm. 230km/h saad ilusti kätte kui kiirusi tahad. ega rohkem pole vajagi!

kui V2 rääkida siis tuttaval oon apriliaV2 ja sellega sõites oli alguses tunne et masin liigubv ainult ON-OFF systeemil. nimelt oli vääne nii hea et nätuke hooba põõrasid ja esirattas ole maast lahti.=) see masin toob nyyd alati naeru nä'ole kui sõita saab.
Timo.
18:46 26.04.2008
Soetasin omale 600 thundercat-i.Olen bikega sõit kokku ca 500km ja 600-ne jääb juba ikka vägalahjaks
eileima
15:50 01.05.2008
irwwww, 600cc ja jääb lahjaks kohe, kõigepealt õpi sõitma ja oma tsikli resursse kasutama ja kui veel jääb lahjaks osta suurem.
Peeter-J
09:41 07.05.2008
Tervist,

endal on ka täpselt sama plaan kuskil 500-600'st osta, aga nii paljud räägivad et jääb lahjaks? Paneb veidi imestama, et 30-40 kW tundub ju päris palju tsikli kohta, nii et siit ka siis küsimus, kui suur on enamasti baikide lõppkiirus sellise kubatuuri juures? ... Kui suur lõppkiirus on 750'l?
midagi uut
03:15 12.05.2008
kavatsen isegi 600-se soetada see ikka alguseks kõige parem ta pidi kohapealt äraminekul kuidagi erksam ka olema kui 1000-ne.Teiseks ja ma ei tea kui esimese hooajaga peaks 600-sest väheks jääma siis mine küll kohe kuhugi ringraja sõitjate tiimi .sa oled ju tulevane bike maailma meister. algul tuleks ikka enda ratast tundma õppida ja siis vaadata mis on tema max piirid.ja kui sa suvel iga päev rattaseljas just ole siis ma arvan et ühe hooajaga seda selgeks küll ei saa mis kõike 600-sega teha saab .vaata mõnda klippi ameeriklaste sõitmistest tänavatel !!!!!!!
tuhhine
10:15 19.05.2008
tundub nii et seda 600 hiljem lihtsalt raskem müüa sest kõik peavad seda võrriks. minu tonnise kawa ostsid ka mingid nolgid ära jutuga et ega me mingit 600 ka ei hakka ju soetama. ise plaanin nüüd osta midagi 750 kanti ja seda kaalu, kilovati ja kõige suhtes kõige optimaalsem valik. ps. ei peksa need 600 mehedki oma ratast tühjaks tavaliselt.
maku678
10:49 19.05.2008
Tänapäeva 600 supersport rattad on ikka väga võimsad pillid. Kiirustel kuni 250 nad tonnistele küll alla ei jää. Sauga ringrajal on tonniste ja 600- ste parimate ringiaegade vahe ainult 1 sek. Loll jutt on see et 600 on lahja. Linnas ei ole uuema malli 600 kll kunagi lahja, see on pigem eestlase mentaliteet, et mul on võimsam kui sul.
tuhhine
11:04 19.05.2008
seda ma räägingi et selline väärarusaam on et lahjad need 600. Aga müües ongi see, et ring kellele müüa muutub ahtamaks sest nn. kõvad mehed lasevad väiksema kubaga rattakuulutused lihtsalt mööda kui otsivad....
klk
13:59 25.05.2008
V2 mootor on hea..pole vahet kas 650,900 või 1000.neil on väänet seega kiirendust mida me tegelikult taga ajamegi
tranceenergy
15:19 07.07.2008
oman suzuki tl1000s V2 mootoriga, olen väga rahul... see V2 vääne on mõnus ja kiirendus... ühesõnaga rõõmsal mootorratturil on hambavahed sääski täis :D
kyle
15:42 07.07.2008
Ma esimest päeva tegin sõit platsil 125cm3'sega ning ma ei kujuta ette milline see 1000ne siis veel on. See oli juba parajalt hea minekuga. 50-60 km/h peal jõud juba raugeb, aga siiski :)
Ise vaatan esimeseks ikkagi 600st, piisavalt suur, normaalne kütusekulu ning võimsust piisavalt.
ZX6R
20:42 07.07.2008
Ei ütleks et kawasaki zx6r lahjaks jääb ja mis 35- 40 kw räägite minul on nagu 80kw ja ei usu et lahjaks jääb. võtke oma mopidelt piirajad maha.
rainer300
10:09 03.08.2008
R1
11:10 03.08.2008
jah mis jamad osta kohe R1 ja võta algul rahulikult,sest iga aparaat tahab harjumist, 600 on ikka võrrid küll koguaeg pigista paukku välja!! loomulikult kaotasin ka sugulase, ühesõnaga sõida mõistuse mitte mootoriga...
hanski
11:19 03.08.2008
osta võsaott 175 parim ratas mida omanud.
hanski
11:24 03.08.2008
kui võsaoti külili lased ja pärast püsti jõuad tõsta siis paras ratas millega sõita.
hanski
11:48 03.08.2008
mine proovi 2 taktilist yamu krossikat125 te kui raja läbi sõidad oled kõvamees siis mine 600 ostma.
to rainer300
10:53 19.10.2008
Tonnine vtr on vägagi tegija. Kui lahjaks jääb siis on viga sõitjas.Kiirustel 0 kuni 150 on kiirendus parem kui R4 mootoritel aga tahhoka lõpp vajub lihtsalt ära.Vtr olemuselt rohkem touring ja lisaks kehvade piduritega.Selline jõuline kulgemise masin ja omanikud tavaliselt edasijõudnud vanemad mehed, kes lihtsalt kõvatama ei kipu. V2 mootori puhul pole kilovatte mõtet vaadata, sõites saad ise aru mida selle all mõeldakse.ja vaata et et kohe üle ei tõsta..
janzuck
00:08 21.11.2008
Tere teilegi. Ütlen kohe ära, sõitnud eriti pole(va load said tehtud). Nüüd plaanid endalgi tulevaseks hooajaks kindlasti kaherattaline sõber muretseda - eelmine hooaeg jäi vahele juba(jube kuri enda peale). Minu arvamus selline: et see peab ikka paika - enda mõistuses rohkem kinni see mida sa selle rattaga ette võtad. Olgu ta siis 1000 või 600 (nagu ma aru saan arendavad mõlemad erksalt 250km/h). Teiseks hakka jälle ümber vahetama suurema vastu hiljem. Mina julgeksin soovitada 1000 ka algajatele(lubade omanikele muidugi) kellel vähegi aru peas - kes ei taha linnavahel ega ka trassil tippkiirusi arendada. Mulle isiklikult CBR meeldib ning 600 tundub ise natuke väike, 1000 on mugavam minu jaoks. Harjud sõitma, käid maailmas ringi trippimas ja oled vähemalt õnnelik enda ja oma kaherattalise semu üle.

Muudetud 21.11.08 00:21

markonarko
21:37 06.12.2008
Mõtekas osta ikka 1000cc r1 või cbr1000rr.Esiteks võga ilusad rattad ja kindlad.Surma võid jalgrattaga ka saada,aga 600 vähe.Lõppkokkuvõteks tuleb lihtsalt rahakotile kasulikum.Aga tõesti kõige õigem minuarust ka omada kahte ratast.Ühega kukkud ja harjutad teisega sõidad üks kriips alla oma võimete.
Mingi vanema cbri või fzri saad alla 20 tuhande harjutamiseks.
See peab olema ikka väga kõva mees kes juba 250 krossikat kinni hoiab ja suure sõidu kogemusega.Lihtsalt tuleb mõelda enne kui midagi teed.
to rainer300
15:07 14.12.2008
ja kuidas veel räägib.Sellisel masinal on kiirendus nullist parem ,kui samaväärsel R4 mootoril ja kuni 180 km tunnis on tegija.Kulgemise masin ja hunt lambanahas.
markonarko
13:00 23.12.2008
Kiirendus on parem ainult niikaua kui sul on esimene käik krossikal ja siis sa näed ainult baike tagatulesid.Bike käigud on ikka tunduvalt pikemad.Panime kõrvuti yamu 250f ja cbr 1000 rr.krossikas oli ideaalsel pinnasel asvalti ääres pool pehmel murul.
vauuuuuu
16:15 23.12.2008
Mida te rahvas virisete ja arutate?
Ostke rattad ära, praegu on hinnad keldris mis keldris, soodsamalt vaevalt enam saab!

Jõule!
prygikala
20:19 23.12.2008
minu esimene kogemus läänepilliga oli yamaha diversion 600 käis kah,3a.hiljem soetasin odava 1000,et harjutada tagarattas sõitu ja tutvuda oma võimetega,pilliks oli yamaha fzr1000,too muidugi lendas laiali,keps tuli välja kuna oli aint myygi pilliks tehtud ja nii ta mu kuuri nurgas senini,ei viitsinud sellega rohkem jampsida,see hooaeg sai soetatud omale honta vtr1000f ja see ika tõeline lusti pill,selle pilli vääne on ikke räigelt kõva,mul veel sport filter,sumpad ja nipet-näpet näpitud aga jah esimene tsikkel V2 on räige arvan,sell juhul aint kui miski piiraja esimesex hooajax peale panna!
.kjg
23:34 30.12.2008
prygikala selle VTR iga saad ikka väga lihtsalt tagarattasse ju, korraks järsemalt gaasi ja ots lennus juba
prygikala
00:38 03.01.2009
Nii see peaaegu on jah! :)
folf
14:22 07.01.2009
prygikala ,mis aasta fzr sul seal vedeleb?
prygikala
20:41 14.01.2009
RR
15:04 15.01.2009
Soovitan esimeseks rattaks ikka 600st...pole mõtet ülepingutada...tõsijutt õpi sõitma ja saa õige tunnetus kätte!Ja siis vaata edasi kas on vaja 1000 st..Annad vähe odavamalt vana ratta ära siiis annad...Paraku motospordiga juba nii on, kui raha pole ära tegele ka!
laluuna
16:08 15.01.2009
Ise alustanud sellises järjekorras punnvõrr,mopeed,cz175,jawa350,kawasaki750,aprilia1000 v2 ,soovitaks alguseks lihtsalt osta odavam kasutatud ratas(selle müümisel häving väiksem)sõita ja siis teha otsus millist ratast täpselt tahad
?
11:05 19.01.2009
Siin ei saagi mingit kindlat siklit ju soovitada, kui inimene on peast hull siis ei tasu üldse baigi peale ronida:D kui sõidab mõistusega siis võib selleks olla ükskõik kui võimas ratas. Endale ostsin peale jawat üle 100kw ja 200kilo kaaluva ratta, kannatab sõita ka rahulikult ja kui vaja kiiret mõõdasõitu siis võimsust kohe varnast võtta. Tegelikult soovitaks vaid esialgu vanemate ratastega proovida, kui kukkuda siis pole rahaline kahju nii suur. Peavad need 10 aastat vanad rattad vastu küll, väga töökindlad.
jan929
23:39 21.04.2010
osta Honda CBR 929rr fireblade.108 kw aastaks kusagil 2000-2001. kahjukas aga hetkel ühtegi müügis ei paista olevat. aga masin on hea, ilus, piisavalt kiire ja sobib ka algajale. kuigi ajud tuleks ikka kasuks. ise sama isendiga sõitnud ja varsti tahaks omalegi soetada.
Kytt82
11:23 20.05.2010
no ise julgeksin kyll soovitada 1000 kohe sest oli 600 ja jääb kohe igavaks,ega siis kohe ei pea ju kukkuma pigistama seda tonnist aga vähemalt on arenemis ruumi ja järjest rohkem saab hakata selle vöimeid kasutama..oli vahepeal peale 600 ka 750 aga ei ole isegi see sama mis 1000..aga noh eks igayks teeb ise omad valikud(märgades unenägudes unistan Ducati Desmosedici RR-ist:))aga see jääbki unistuseks kuna maksab umbes 1miljon EEK-i:)
couma
16:23 20.05.2010
Jah miks ka mitte algus tonnine kohe, sest saab ka ju piirata võimsust alguses kui vajalik tundub
tomm755
11:34 24.05.2010
Oman 600 st juba 6a. ja vahel vaid vahetanud neid värskemate mudelite vastu.
Soojalt soovitan sul 1000 sele isegi mitte mõelda ,kui sul kaaluks muidugi mitte üle 100 kg.

600 ne läheb nii mis jube ,kui sa ikka bike ostad mitte sruiseri jne.
R6
20:39 20.02.2011
Ise ostsin esimesex uue R6-e (´07), kuna bike kogemus puudus, ei julgenudki suurema peale mõelda. Sõidan sellega tänaseni & väga rahul ! Ning minek super, hoia ainult kinni. Tonniseid ka proovinud, käigud vähe pikemad, ega miskit suurt vahet küll ei ole. Maitse asi :)
Kawa....
23:32 16.04.2011
Oman ise ka 600 zx6r ja ei ütleks küll et eriti 1000 sele alla jääb,ja kui olla täpsem siis kaalu vahe rinkal ikka annab tunda. Kui sõita niisams tänava liikluses siis ei näe nagu mingit vahet kas 600 või 1000.Kui vähe kaasa aidata nagu mul tehtud on siis ei ole vahet nii et 1000sele võib panna pika puuga. Kõik oleneb kui paks on raha kott.
Esaa öelda,et kawasaki ka halb oleks.Mul omal juba 3hooaeg ja väga mõnus.
fotograff
23:54 08.05.2011
Vennad millest kirjutate ? Ka rolleriga on võimalik surnuks sõita!! Kõik on peas kinni - osta tonnine ja sõida mõistusega !!!!!!!!!!!

Päikest!
k1r
12:49 03.07.2011
valisin esimeseks rattaks bmw k1200r. Ei kahetse ja tõesti soovitan! Elu on mõtlemises kinni ja kui sul kõrvade vahel on tühjus, siis pole kiirused sinu jaoks.
Edu!
rdeyretgd
13:30 03.07.2011
Ise eelistaks ka 1000kohe mitte 600 kuna aasta pärast jääb see lahjaks ja pärast hakata vana müüma, et uut osta.. Pole mõttet ajada juttu et pole mõttet sõidate surnuks ennast sellega. Sõidate jh kui mõistusega ei sõida. 1000 ikka mineku poolest hoopis teisest puust.
BMW K1200
23:37 31.07.2014
TERE.Soovitaksin osta BMW k1200r 1157cc.Pole mõtet raha raisata lahjadele bikidele.Endal olemas BMW k 1200r 1157cc ja on laitmatu masin.MINU SOOVITUS.
KTMSuperduke
11:11 01.08.2014
Rida 4 mootoriga jaapanlase võid osta kohe tonnise. Need niikuinii suhteliselt rahulikud, eriti madalatel pööretel ja liikuma hakkab alles väga kõrgetel pööretel. Seega saad rahulikult harjutada küll. V2 mootoriga tonnist alguses kindlasti ei soovitaks. Võrreldes R4 mootoriga nagu öö ja päev, minek igasugustel pööretel ning vigu ei andesta. Ostsin esimese bike 12 a tagasi R6, mille vahetasin aasta jooksul R1 vastu. Erinevad R1 olid mu kaaslaseks järgmised 6 a. kuniks avastasin V2 mootori. Nüüdseks sõitnud 5a selle tsikliga:
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1732537&
rhash=a03c

x
12:34 01.08.2014
Alustuseks kindlasti 600cc bike. Need kes 1000cc bike soovitavad on väga rumalad ja täielikud võhikud. Kõigepealt on vaja sõitma õppida ja oskus sõita ei seisne ainult kohapealt äraminemises ja oskusest kuidagi seisma jääda. Endal oli enne tänavaratta ostu päris korralik põhi motokrossiga alla tehtud ja arvan , et tänu sellele on kukkumised ära jäänud kuigi õõvastavaid olukordi on olnud mitmeid. Rattaga peab sõbraks saama, pead tundma end ratta seljas kindlalt ja pead teadma mida teed. Oman siiani 600cc bike ja tunnistan , et tõesti kiirendusel igasugune woow efekt on kadunud , aga see pole põhjus 1000cc bike osta. Sirgetel on enamus vendi kõvad mehed samuti mina :-D kuid vaja on ka oskuseid kurvides, märjal teel , teel/kurvides kus meie toredad teetöölised kivikesi ja liiva on teele pannud ilma ühegi hoiatava sildita. Vaja on oskusi suuta mõelda ja võtta vastu igati perses olukorras õige otsus. Seoses praeguste soojade ilmadega topitakse liiva ristmikele mis on , aga kuradi libe ja üldjuhul igasugused märgid puuduvad. Seal natukene järsemalt pidurdad või lähed veidi kiiremini kurvi või kiirendad natuke järsemalt siis võid vabalt leida end perseli maas...
/krossivend
13:04 01.08.2014
Soovitan soojalt osta 600 ja siis vastavalt vajadusele mootorit kaasa aidata. Ega need stock 600 võivad sirgel lahjaks jääda aga natuke maagiat mootorisse ja need 1000 jäävad juba maha. 600 eeliseks on see, et on kergem ja tuunitud masinad on erksamad.
sitrus*
20:01 01.08.2014
Algajal on kavalam 1500ne võtta.Saab ruttu sõidu selgeks mis on sõit ja raske masin läheb kurvi kummivilinal vastaval mõnusal kiirusel.Järgmine aasta võtad rahuliku 600se ja lased nagu chopperivend kui elus oled.
hlm
23:51 06.08.2014
Soovitate algajale autona ka köigepealt smarti vä? Ei ole vahet kui vöimsaga alustad. Lihtsalt, kui möistust ei ole, siis seda ka ei tule. 600 vöi 1000 kuubikuline sportratas...pole vahet, käituvad nad pea ühtemoodi, vöimsamal vast tippkiiruse lagi körgemal.
Jah, V2 on teistmoodi. Ei ütleks, et ohtlikum vöi keerulisem, aga on tal omad kiiksud. Ise paadunud V2 fänn. Mitte chopperiteema.
1500 chopperiga vöib alagaja vabalt alustada, neil pole kw ollagi.
5,5 liitrit
01:30 07.08.2014
Hmm. Loomulikult ei soovita ükski tervemõistuslik inimene algajale autojuhile BMW M, Porschet, AMG mootoriga MB, Corvette või muud säärast, ikka pigem esimesteks aastateks katsetamiseks midagi lahjat. Usu, nii on palju palju tervislikum nii juhile kui kaasliiklejatele. Oma esimesed autod samuti ikka 1,2 ja 1,6 mootoriga, 3-6 L alles korraliku sõidukogemuse ja praktikaga.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte