kui sõidumees oled, siis kindlalt parim. kui eputada tahad siis osta 800 ne ameeriklane (pane valuveljed ka alla ja sõida mööda teid) ja oledki **** valmis.
Aga äkki põhjendad konkreetsemalt siis Can AM´i eeliseid võrreldes Kawaga? lihtne on öelda et üks on halb ja teine hea - aga võiks ka konkreetsemalt põhjendada....
Kawa plussid CAN-AM'i ees
+ hind
+ lingist difriplokk
+ kaal
+ varuosade kiire saadavus
+ raami tugevus võrreldes Can-Amiga
+ läbivus parem olukordades, kus on kiirus alla 5km/h, kiiremates kohtades võib olla vastupidi, kui ei jõua linki tõmmata
CAN-AM'i plussid Kawa ees
+ kiirendus (see väga oluline +)
+ kiirus (vahe on suur)
+ Vedrustus. Kui renegade, siis pikk amordikäik, outlander ka oluliselt juhitavam kui kawa 750
+ Juhitavus, kawa on jäik ja väsitab, ka laineid ei saa sellega sõita.
+ vastupidavus (rõhutan vastupidavus). Uuena ostetud Kawal millega sain sõita 1500 km, pidin vahetama: esidifri, saaled, rooliotsasid kotitäis (kes tahab mul on tagavara omasid vist veel järel), sharniir, rõngad (ka jahutus on kawal puudulik), mägipidur (väga paljude kawade probl, mingi 3000.-), garburaatori lõdvikud, leegitorud ja kinnitus, käändtelg liiga nõrk, silladetailid ei püsi kinni, kõik logiseb puksides. Kawal õlitus puudulik, sellest ka mootori remont. Õnneks on sellest juba aasta mõõdas ja kõike enam ei mäleta, aga vaeva oli tõesti palju kawaga.
+ varuosad üldiselt odavamad kui kawal.
Lapse jutt oli ühel kirjutajal tõesti, olen sõitnud hooaja 750 kawaga ja enam mingi raha eest mind selle kitse selga tagasi pole võimalik sundida. Can-Amiga tulemused hoopis teised.
tundub et valuvelje ja **** jutt läks can am-i meestele (?) korda (sai vist õigesti). lisan veel niipalju et kui sõita teedel ja kõval pinnasel siis on can am parem. kui asja kasutada sihipäraselt (korralik muda, veetakistused, soo jne) on kawa üle. Atv puhul lõppkiirusest rääkida on lapsejutt. Ärge palun kihutage mööda teid. Rajal pole 100 da ja peale kiirustega midagi teha. Mõtetu on nende usa meestega (?) targutada. Vaadake kas või meil toimuvate võistluste esimeste meeste sõiduvahendeid ja tehke ise omad järeldused. Siin kiidab iga **** oma p.....i.
ilmselt on mõlemal natukene õigus. Can AM`kiiruste ja kiirenduste vastu ei saa ühegi teise ATV-ga. Aga eks ka Can am`il on omad miinused.
Kawa mehel on ka omamoodi õigus, et soos on parem sellega mütata. Aga samas kawa miinuspooleks on lagunemine.... tundub et käändtelje probleem on vist tõesti mingi seeria viga lausa... seda on päris paljudel vahetatud.... rooliotsad samuti. Samas garantii seda oma veaks ei tunnista - see on küll imelik. Diffri vead võivad muidugi ka kasutajast endast sõltuda....
kui jälgida et poolteljekummide korrasolekut ei juhtu nendega midagi. originaali ära osta. ford escorti oma maksab ca 40 kr. ise sõitnud 2,5 a (5400 km.) ja olen vahetanud 3 poolteljekummi ja ühe puruks sõidetud radika. muidugi õlivaetus ja kummiparandus ning vahetus käib ikka asja juurde. osta julgelt kawa. selle raha eest (kui mitte üleüldse) parim.
Kulla mees, sa vist ei tunne küll eriti tehnikat. Meil siin räägitakse käändteljest - mitte poolteljest. Käändteljel ei ole muide mitte ühtegi kummilutti.... sa ajad nad praegu pooltelgedega segamini.
Poolteljed tahavad loomulikult hooldust saada. Aga kui käändtelg lihtsalt pooleks murdub, siis sinna ei saa küll midagi parata.... Sõidustiili pole mõtet ka süüdistada, sest mingit eriti vägevat ralli ma pole teinud....
Käändtelje vahetasin, hind, kui õieti mäletan oli 7000.-umbes.
Räägid võistlustest, siis järjekord oli järgmine:
1. yamaha
2. suzuki
3. kawasaki
4. can am
5. can am
6. kawasaki
7. kawasaki
8. kawasaki vist
9 can am
10. kawasaki vist
11 can am
Aga asi selles, et stardis on can-am'e umbes 5-10 ja kawasakisid umbes 30-40. Nüüd veel ka see, et kas nendest vähestest can-ami startijatest on sõitjaid. Seega tundub, nagu oleks kawasaki kõige viletsam.
Mudas ei ole kawal eelist kui liikumine on üle 4-5 km/h. Teatav eelis on väiksema kaalu tõttu. Kuid visco lock, mis on polarisel ja can amil töötab paremini liikumise pealt, kui lingiga lukk, mis hakkab lenksu kiskuma. Kraavide ületamine nõuab just teatud kiirust. Kui aga aparaat seisma jääb ja peab meelitama hakkama, siis on kawal eelis. Lihtne, sa oled kuidagi vaenulik ja ausalt õeldes natuke rumal. Vähemalt oled vastupidavuse osas lõpuks oma suu kinni pannud.
Mulle ka meeldib kawasaki lingiga difrilukk, mis ongi kawasaki enamvähem ainus eelis teiste mudelite ees.
Kui oleks valida 2007 mudelitest kawa, suzu või yamu, ei oleks mitte mingit kahtlust. Yamu on ikka kawast peajagu üle. Võibolla uus suzu, mis peaks tulema on mootori poolest erksam, siis ka see oleks sõidetav. Mingil määral on 2008 kawa muudetud, kuid sillaehitus paistis ikka sama olevat. Juhitavus on 2008 kawa mudelil kergem, omaniku sõnul. Lõpuks ka sissepritse.
Miks kõik sissepritset eelistavad? Olen ise kõva karburaatori eelistaja siiani, sest pean seda töökindlamaks variandiks, kus vajadusel omal mõistus kerge vaevaga peale käib. Sissepritse korral ei oskaks ise midagi peale hakata ja ilmselt ilma spetsialistide abita on vigu üsna raske eemaldada. Olen kuulnud, et kui sellise mootoriga midagi juhtuma peaks, siis remont saab tunduvalt kallim olema kui tavalisel karburaatoriga mudelil.... Mis on teie arvamused ja kogemused? Kas keegi on juba sissepritsega mootorit remontinud, mida remontinud ja palju lõpuks maksma läks?
Palun konkreetseid näiteid ühe või teise eelistest, mitte üldist külajuttu.....
Täiesti kummaline on see kuidas reklaamitakse justkui oleks neil ATV-del 2 aastat garantii.... Kõik tundub roosiline kuni esimese korrani kui midagi on katki - ja siis loed tingimused läbi ja saad teada, et põhimõtteliselt ei kuulu mitte miski garantii alla. Pärast esimest ülevaatust ostmise ajal garantii põhimõtteliselt katkeb. Kuidas seda muidu nimetada kui näiteks siduri, radika jne garantiid ei anta. Põhimõtteliselt välistatakse garantiist kõik olulised sõlmed. Väikseid vidinaid saad heal juhul garantii korras.... Nõme värk....
sellised nn eesti ärimeeste(ärikate) ärisid tuleks täiega boikottida. saad küll 100 000 kr asja 5000 eeku odavamalt ja pärast maksad siniseks.
kuidas ametlikud esindused suudavad. positiivne näide näiteks yamaha
olen Kawasaki750nega 10 000km sõitnud,siiani peale rihmade ja kättesoojenduse lüliti ning loomulikult õli ja kummide pole midagi vahetanud,kuid nüüd lülitades sisse 4veo ja kohalt minnes käis raksakas esidifris,on kellegil kogemusi ja mis edasi teha?
Sõidan kawa KVF 700. Juhotavuse poolest parim! Kuid võistlustel on näha, et renegadele ei saa haisule sirge peal. Kurvis oleneb juba mehest endast kas ta sõita ka mõistab. Muidugi minu pill on täiesti originaal ka, pole midagi krutitud ega näpitud. Can-am loen suureks miinuseks pritset, kuna see suht titesussides. Kuid plaan oleks ikkagi minna üle renegadi peale, kuna lihtsalt võimsuse vahe on kollosaalne! Teised pillid (polaris, yammu, suzu) need on täis saanid, no kiirendust ei ole üldse. Tipp on jah suurem, kuid mis sa sellega teed?
Kas kirjutab ka keegi kes kasutab rohkem töö tegemiseks kawat mitte krossi rajal või kestvuskrossil. Loogiline ,et võidusõitmisel lagunevad kiirelt pilbasteks masinad ,aga kui kasutada rohkem töö tegemiseks ja metsas käimiseks kuidas siis olukord on ?
NN. firmapillid( kawa,Suzu,Honda ja Can-Am) kestavad kõik ilusti kui sihipäraselt kasutatakse. Hea tööloom on veel Polaris mis ainult selleks sisuliselt sobibki. Ega mets, muda ja vesi midagi erilist ei teegi kui et pikapeale hakkab puksidele ja laagritele.