on samam mudel, aga eelmine versioon, ilma variaatorita. Siiani ei oska midagi halba öelda, muidugi on ebamugavam (kiiresti) sõita, aga samas peaks loogiliselt jälle üks asi vähem kuluma ka :))
see campell ei kõlba mite kuskile. kes ehitust ja juppe natuke lähemalt vaatab, siis saab aru milles asi. mingi 650-nene auto mootor on peale aretatud mis vett üldse ei kannata - genekas on otse porikoopas ja loobub tööst pärast esimesi sõite vees. kardaani väljavõted mootorist on nurkades ja jooksevad risti üle kere. käiguvahetushoovad on kere all jne jne... see atv on nagu mingi koolipoiste kokkuklapitud sara..
Igal tehnikal leiab vigu, kui neid hästi otsida või parematega võrrelda...aga võrdleme siis juba soetushinda ka? Kui just ei taha kellegagi võistelda, siis oma kulgemised metsas-soos teeb väga hästi koos järelkärugagi ära.
see atv ei sobi mitte millekski,läbisõit 100 km, hoitud nagu ***** pilpa peal ja 5 korda garantiis käinud.üritan tarbijakaitse abil masina poele tagastada ja soetada jaapani toodangu,kasvõi kasutatud isendi.eelmisele-väga armetu tegu sinu poolt siin foorumites istuda ja saasta üles haipida.
1,5 a minu käes toiminud vähimagi tõrketa. Kiirusi ma ei katseta, kasutan vaid käru vedamiseks metsast puid koju tuues, aga u 2rm korraga veab vabalt. Kui mudasse sisse jääb, aitab vints või traktor...
Tere. Kas keegi teab kust saab selle riistapuu kohta korralikku kasutusjuhendit. See mis tal kaasaantud oli ei kõlba kuhugi (sisaldab palju pealiskaudset loba ja vasturääkivusi)
Tere. Campell 650 on jube saast.Soetasin endale sellise ja nüüd on romulas,kuna kast ja sidur lõpetasid kohe töö. Käisin karantiis ja vastuse sain ,et varuosi on raske saada.Kui keegi hakkab ostma siis vaadake lepingut kui on seal kirjas,et karantii on 1kuu või 150km siis saatke see leping kus kurat.1kuu see on lausa mõnitamine tehnikale selline termin.
Sellisest saastast tõesti eemale hoida.
iruak
Konsulteeri tarbijakaitseametiga. Seadustes on toodud minimaalsed garantiiajad ja nendest alla ei saa minna ühegi lepinguga. 1 kuu või 150 km on sulaselge jura.
Tere.Kas oled kindel, et on Campell? Minul on piltide järgi täpselt sama, aga kirjade järgi ASA, DONGFANG, ei tea isegi. Romu 147 km-ga. Kellelt ostsid? Võta ühendust. 5231658 või meili.
mul ka see pill.
vahest on ikka miskit nokitsemist olnud, aga kui käed per*est välja ei kasva siis saab hakkama, kütab ringi küll, jõudu on nagu loomal. ja kaalu ka 380kg(tühikaal). Talvel superhea lund lükata.
sellisest tehnikast tuleb kaugele hoida, saad ta odavalt kätte, kuid remontida saad palju. garantiikorras edasi tagasi sõidutamine läheb rohkem maksma kui masinat nautida saad. parem võta mistahes japs mida on paar aastat kasutatud.
Minu masin töötab siiani normaalselt, kuigi kahtlen, kas teised sellist vedamise koormust kunagi üldse saavad tundma. Lõbusõite ma praktiliselt ei tee...
No nii!
Nüüd on mul see automaatkastiga mudel garaažis ja homme hakkan lammutama: toitesüsteemi puhastus, universaalmääre, elektriosade kaitsespray ja keermeliim :-)
Osa I
Kiruge või mitte aga tegu on ühe tubli rügajaga, kes oskuslikul kasutamisel hätta ei jää!
Sai esimene 50km tripp tehtud(kestus 5 tundi) ja tulemus üllatas ennastki.
Maanteele sellega asja pole- ülekanne liiga aeglane. Lubatud 70kmh sai kätte aga see on juba piinamine.
Plussiks on vintsi aeglane ülekanne, millega tirib nii mõndagi.
Tehnikast- üle vaadata ja määrida veekindlaks kõik ühendused.
Ventilaator peksis põrisedes jäätükke ja seoses niiskusega sai kasutada ainult manuaalrežiimi. Samas mudas ja libedal on manuaal hädavajalik, muidu lapib automaatkäikke kõrgemaks ja tolkku ei miskit.
Praegu tundub, et kui käed p*****t välja ei kasva, käib kah!
Enamus varuosasid ebay'st ja allesauschina.com
E3 on kõhualt (st kasti alumine pool) käiguvalitsa juht mootori rike.
E1 on mootori pöörete arv on ebanormaalne, st E1 põleb ka siis kui süüde on sees, aga mootor seisab, nagu käivitad, nii E1 kaob.
E1 üksi pole nüüd eriti hull, aga E3 on jama, võib-olla on nad ka koos, ja siis võib viidata juhtmoodulil (olen remontinud).
Vajadusel räägin lähemalt.
Peeter , tel 5037910
Sellele masinale on terve ilm varuosasid täis-vihjeks Joyner, Barossi, Hisun, Kinroad 650,Terminator 650 jne.
Selle isendi mootorit kasutatakse nii siin kui sealpool lompi paljudel bagidel ja UTV'del, seega mootori ja käiguosa sarnane(va. aut.kasti juhtimine)
Veakoodid: E1 jah tavaline käivitamise ajal.
Hoiatused ja märkused
E1: märguanne, et mootor ei pöörle normaalselt. Parandage mootor.
E2: kiiruse signaal on korrast ära või sidur ei tööta korralikult. Parandage.
Märkus:
Sõidu ajal ei tohi süüdet välja keerata, sest see võib põhjustada ohtliku olukorra. Remondivajaduse tekkel peatage sõiduk sujuvalt.
E3: Probleem käiguvahetusega. Automaatne veaotsing.
Märkus. Kui veaotsing toimub kauem kui 10 sekundit, siis tuleb leegi väljastamine lõpetada. Vastasel korral võite sõiduki süsteeme kahjustada.
E4: Siduri kontroller on korrast ära. Remontige.
E5. Automaatne kiirenduse kontroller on rikkis. Parandage.
Manuaale ka eesti keeles saada piisavalt, kehvasti otsisid.
ice1 'te soovitan, vastab kiiresti ja korrektselt!
Vaatasin nüüd ka statistika L7 statisika 2012 aprilliga arvele võetud sõidukite kohta väljas, levinumatest markidest siis 2012 jaanuar kuni aprill arvele võetud (kõik mudelidkokku), niipalju kui mina aru saan tabelist:
CFmoto - 28 (x8 kõigest 5 isendit, ülejäänud 600 ja 500sed)
Dinly - 8 (800 kuubikulisi ainult 1)
Polaris - 4 (1 900-ne, 2 850-nest ja 1 500-ne)
Goes - 8 (2 620-st ja ülejäänud CF500 mudelinimetusega, nagu sõsarmudelgi)
Can-am - 6 (3tk 800-sed, teisi pole märgitud)
HSUN - 5 (üks 800,ülejäänud 700-sed)
Kawa - 0
Suzu - 0
Honda - 0
Viimaste kohta on imelik statistika,vb on need margid traktoritena registreeritud vb tegin otsimisel vea. Igatahes, kes teab paremini võib loomulikult parandada. Samuti, mida tähendab termin veokvadrik (kas seda, et saab käru avalikel teedel vedada)?
Vist leidsin - ratasmaastikusõidukina registreeritud (MS2) ja T3/T2 all on ka (lisaks muidugi need mida registrisse pole kantud), seega 2012 aasta ark registreeringu edetabeli saame eelmise postitusega arvestades kokku:
Jaanuar - MS2 2tk: 1 Honda (680) ja 1 Suzu LTA-500; T3 - 0
Veebruar - MS2 11tk: 3 Honda (680), 4 Kawa (750), 3 Suzu (750) ja 1 Yamu (550); T3 - 1 tk: Polaris (550)
Märts - MS2 6tk: 1 Honda (500), 3 Kawa (750), 1 polaris (800) ja 1 Yamu (550); T3: 0
Aprill - MS2 4 tk: 2 Honda (500 ja 680) ja 2 polaris (500 ja 850); T2 - 0
Ark statistika kohaselt siis CFmoto (28) aastal 2012 pikalt ees, järgi polaris (8), dinly (8), goes (8), kawa (7) ja honda (7). Teised rohkem maas - Can-am (6), Suzu (4 - arvan, et neid on tegelt müüdud samasse auku cfmotoga kui eesti populaarseimaid atv-sid, lihtsalt pole millegipärast registreeritud).
Polaris on päris hea töötegemiseks al. 700cc. Kaalub 100kg rohkem kui need japsid. Kes tahavad niisama funnida või matkata ja ronida ei tea kus kohtades nendele on alumiinium - plasti täis kawad ja suzud asjakohased. Tööriistaks ikkagi usa rauda parem. Lähed kawaga metsa tegema, lükkab esimene oks need väljaulatuvad "ilu" lambid puruks..
E5 on gaasisüsteemi juhtmootori rike. See tähendab seda, et selle mootori ja anduri tegevus ei klapi juhtmoodulis ette antud parameetritega. .... Aga.. E5 viga ilmneb ka siis, kui tegemist on süsteemse veaga, st juhtmoodul asub kontrollima-testima kogu kasti toimimist ja ta kipub mingisuguse häire tuvastamise korral seda kohe E5 tituleerima, kuigi tegelikult ei pruugi viga olla üldsegi mitte selles mootoris ja/või tema anduris. Ehk minu praktikas E5 tavaliselt ei tähenda juhtmootori riket, pigem tuleb hakata mõõtma ja tuvastada viga, milleks vüib olla ka mõne trossi liigne pingus, kui ka lõtvus. Ja see mida kast teeb peale E5 fikseerimist on gaasi piiramine ja käiguvalitsa blokeerimine. Kui keegi Agu Sihvka laadne juba kallal on käinud, siis sitemal juhtumil hakkad uut aju otsima
Kas keegi oskaks õelda mis õli te käigukastis kasutate.. Probleem seles, et masin hakkab liikuma alles suhteliselt kõrgetel põõretel ehk seal siis 3-4 tuhande vahel.
Väidetavalt pidi olema automaat käigukast...pidasin kohe õli veaks.. ei tea sellest masinast midagi kahjuks..
Kuidas ja mida seal reguleerida saaks, et ta madalamatel pööretel liikuma hakkaks? hetkel masin hakkab liikuma 3-4 tuhande vahel ja kui korralikult vedama hakkab siis saab lasta pöörded madalama enne kui uuesti lahutama hakkab aga suhteliselt palju koguaeg karjub kohapeal mitte ei liigu. Kui keegi oskab aidata siis oleksin äärmiselt tänulik.
Jah, ta on automaatkast aga sidur on tal kuiv!!!
Kontrolli, kas neutraalis on automaatsel sidurilingil väike, kuskil 5mm lõtk sees.
Iseenesest on originaalsidur küllaltki pehmest materjalist, mina sain tast peale korralikku müttamist mingi 50km'iga lahti.
Hiljem olin targem ja kasutasin manuaalrežiimi soos/mudas/liivas.
Kus kandis muidu?
lääneeesti. Oskad sa õelda kus tal sidurilink asub ? Ilmselt jõuaksin ise ka selleni välja aga kui juba äkki on teadjad mehed ja oskavad kohe aidata ja õelda kus asub. Mis pööretel sul masin kohalt liigub ja vedama hakkab mite ei libista sidurit?
Vasak küljekate maha ja asub käigukasti peal. El. ajam lükkab suurt hooba ja suur hoob omakorda väiksemat sidurihooba.
Väikesel sidurihooval on ka reguleerimispolt.
Vaata, et sellel väikesel hooval oleks naaaaaatuke liikumisruumi.
Katse eksituse meetod, et õiget asendit leida: liiga lõdva, ei lähe käigud sisse; liiga pingul, hakkab libisema
T tähendab testimist. Juhtmoodul peale pingestamist kontrollib mootorite ja nende andurite toimimist.
Kui masin hakkab liikuma liiga suurtel pööretel, siis on põhjuseks kas gaasijuhtmootori vale reguleering, või siis siduri vale reguleering. Siduri vale reguleeringu korral on ka libisemine täiesti võimalik ja siis ketas kah varsti läind.
Kui regulliga liiga hoogu lähete, siis ühel hetkel ilmub kiri E5, ehk ta ei suutnud testi teha, ja võttis selle esimese veakoodi mida täita ei õnnestunud. Edu teile.
Võtad plussi maha, lühistad juhtmestiku ära, ootad 30 sekundit ja paned plussjuhtme peale tagasi- ja siis ei tee testi? okei, sinul ei tee T-d, aga mina olen näinud sellist ECU-t, mis iga liigutuse peale üritab jälle testi teha.
Lasin täna siis seda siduri hooba löögale.. ja asi toimis. Sain selle suht maha keerata nii. et vahetab käiku ja kohalt minnest pole vaja just palju kaasi anda. Aga hetkel mulle tundub, et neljanda käiguga sõites ja just gaasi päästes on käigukastis mingi imelik hääl.. Kahjus ei ole see hääl just kõigeilusam. Kuigi muidu vahetab ja teeb kõike väga hästi.
Tavaliselt on kastist kostuva "ebamäärase hääle" põhjustajaks vahevõlli laager. Kui see laager peaks nüüd lendama, siis sitemal juhtumil murrab ta võlli kasti korpuse sees olevates pesadest välja ja lõhub kasti korpuse. Senikaua, kui vahevõll on veel oma kohal paigal, on veel võimalus-lootus pääseda ainult laagri vahetusega. Kui võlli on juba ära tõmmanud, siis lahti võtad nagu jõulukingitust- ootusärevus on hinges? Kas läheb ainult laager? Või ka võll? Kas võlli pesa korpuses ka on persses? Kas keevitada ja freesida kannatab enam (olen seda teinud)?
Loomulikult on kasti sees ka muid võlle ja hammakaid, aga niimoodi kirjateel totalisaatorit tehes paneks panuse vahevõlli laagri peale. Ütleks nii, et ma võiks no nii lahjemat sorti mürki (no nii kuni 40 kraadi) võtta selle peale. Mida varem remondid, seda odavam.
tervist ,mul üks probleem et käima laheb ,gaasi ja kaike ei luba lülitada, mis on probleemiks ? veakood e5 ja t? ses suhtes ei ole endal atv , kuid üks müüb sellist .Kuidas korda saaks?
Tere. Tänasest siis asi selline,et tagurpidi käik läheb sisse aga kui liikuma hakkad lööb välja ja jääb ragisema. Ja esimesed käigud püsivad sees aga liikuma hakates teeb naksu. Kas on midagi millest peaks alustama kontrollimist?
Järgmine mure. See, et tagurpidi käik väljatuli oligi vahevõllis asi, ehk siis laager oli läinud.
aga uus probleem on selles, et kui panna D peale siis üle esimese käigu ta ei vaheta ehk siis sõita saab esimese käiguga. Ja kui panna manuaalselt siis lubab panna esimesest kolmandai aga mitte neljandat.. Kas keegi oskab aidata, et milles võib seisneda probleem?
No nii, jällegi siis vahevõll. Käiguvahetuse probleemiks on kiiruseandur taga paremal rattal. Selle signaal ei jõua juhtmoodulisse. Kas on vahe suur, kinnitus väändunud, andur purunenud, või kõik need asjad koos. Vahe magnetiga mitte üle 2mm.
P.S. Kas võll sai pesasse korralikult fikseeritud? Kas sidurikotta avanev võlli pesa sai korralikult kaetud-tihendatud? Kontrolli peale esimesi sõite, et sidurikoda kuiv oleks. Ise sai kasutatud kõige õlikindlamat, mingi Loc.. oli numbrit ei mäleta. Lihtsalt praktika näitas, et "tavalised" ei jää sinna pidama.
P.S. Nüüd, olles lahtist kasti seest näinud, saad aru, et kui see laager läheb, kinni kiilub, võlli kaasa ringi tõmbab, siis juba on kasti korpus rikutud ja vajab võimlemist, et võll kohale ja kast kokku saada. Kui ta aga end pesas sidurikorvini keerab (nb ots on ju kiilus), siis murrab kõige tükiga korpusest.
P.S. Kontrolli veelkord üle esisilla lülitusmuhvi kahvli VÕLLI KINNITUS. On mitmeid juhtumeid, kui selle ülejala kinnituse korral on võll välja liikunud ja sõiduaeg ära kadunud- tagajärg minimaalselt alla kukkunud kahvel, aga on ka kast lauapeale laiali läinud kuna karter tükke täis.
kas keegi saab aitada leida varuosad markile mark quad ligier be pro 300 cc
sest eesis ma ei leidnud kuskil ja toode on soomest oleks vaja leida saiti või firma kes saab juppid tellida sest üle jäänud asjad ma sain korda on jäänud veel korpus ärä vahetada,
Hei. Tänasest siis selline mure.. metsas mütatates sügavas lumes ühtäkki poo ja igasugune elekter masinast kadunud. kadusid kõik tuled ja masin seisis.. õhtul jõudsin vaadata, et süütelükku igatahes vool jõudis.. aga mis ja kust sealt edasi.. Äkki kellelgi on mõtteid.. mis võis juhtuda kui ühehetkega kadus vool igaltpoolt.
tervist
Mul oli selle mudeliga selline jama, et ühel hetkel hakkas kostma käigukastist imelikku heli, kasti lahti võttes ilmnes, et vahevõlli laager puru, sai see vahetatud ja kast peale pandud aga käigud sisse ei lähe- näitab, et vead E3 ja E4, süüdet sisse keerates siduri hoob liigub aga vertikaalsesse mootorisse(mis käike lülitab) voolu käiginupu vajutustega ei lähe,kontrollipirn põlema ei läinud.
Võtsin ka plussjuhtmed maha ja lühistasin aga ei midagi.Mida veel kontrolida või kuidas edasi toimida?
Tänan vastuste eest.
Olen nüüd elektrikuga seal-maal : aku täis laetud, käiguvalitsa positsiooni andur sai avatud ja leidsime ühe mitte kontakti andva ühenduse, sai korda tehtud aga viga ikka alles. Millegi pärast ei jõua vool ühe pistikuni kahest( üks siis siduri mootor ja teine käiguvalitsa mootor, pistikud samad).Nüüd toimib atv selliselt- kui panna töötav juhe alumise käiguvalitsa mootori külge ja süüde sisse, siis jääbki mootor ennast keerama ja E4 enam ei näita, on veel E3-proovisin ka andurit pesas keerata aga tolku ei miskit. Kui panna siduri mootorisse, siis sidur nõksutab enne käima panekut, näitab vigasid E4 ja E3 kuna käik sees, siis gaasi ei lase panna. Pikk jutt aga ühesõnaga vaja leida prooviks teine aju peale või võtan enda aju kaenlasse ka proovin teie pilli peale, et teada saada,kas on vaja hakata uut aju otsima. Kellel on võimalus mind hädast välja aidata, soovitav oleks Ida- Virumaal aga kui muud üle ei jää, siis saan ka kaugemale sõita, küll saame ka hiljem klaaritud.
Aju siis selline: http://www.allesauschina.com/002/productpages/product7013.ph
p
Suured tänud kes saab aidata või nõu anda.
Heigo
Sain ka enda valdussse ühe sellise, mis nn elektrilise vahetusega, manuaalkastiga. Ja nagu aru saan siis see blokk, mis vajutab sidurit ja paneb sisse käikke, see otsas. Samas ei luba ka lingist gaasi anda. Kas keegi on ehitanud ringi manuaalseks käiguvahetuse ja tahaks mind aidata? Sama ka gaasi teemaga. Ei taha selle elektrijamaga tegeleda ning ehitaks aparaadi lollikindlamaks. Kel üldse sama pill ja rohkem tarkusi, võiks kirjutada. [email protected]
Tänud Sanderile
Panime täna 2 isendit kõrvuti ja hakkasime katseeksitus-meetodil detaile vahetama: Minul oli viga sisse tulnud sellega, et panin siduri ajami pealse hoova koos liigendiga valele poole, sai viga kõrvaldatud ja kõik toimib- õnneks polnudki elekrilisi muresid :)
Heigo
Ja minu omal sidurimootor ning andur otsas, Kui Heigo oma küljest terve siduriajami ringi tõstsime, hakkas aparaat tööle,
Küsimus targematele: kas võib ka siduriajami reduktoris mingi tõbi olla?
tere ostsin ka sellise isendi aastast 2010,selline küsimus et irmus järsku võtab kohalt,milles võib viga olla,ise olen nende atveedega vähe kokku puutund.Saaks mingigi orjentiiri,kust viga otsida ette tänades.
ostsin ka endale ka siukse riistapuu käest kätte mitte uue, käiguvahetus veel siuke debiilne ei ole automaat ega manuaal mingi vahepealne, sain sõita 2 kuud kõige rohkem ja kadus 50 tunni kiiruse pealt kadus vedu ära nüüd mootor käib aga käiku ei vaheta, oleks huvitatud varuosadest või kust saab varuosi ja oleks üli tänulik kui keegi oskaks öelda mis viga on ja atv on 2013 aasta oma.