Chopperid

plussid ja miinused sellisele ruunale: Yamaha XV 1

ain2204
21:56 05.01.2009
Nimelt tuline soov soetada, proovitud Vulkani, Shadot ja paljut muutki, kuid selle ruuna seljas tundsin end, kui emme süles. Muidugi ärge hakake mulle seletama õhk ja vedelik jahutuse eripäradest jms. Huvitaks just kogemused sõidul kiirustel, manööverdamine, tehnilised omadused jms.
yrss
22:35 05.01.2009
Kasuta otsingut. Kõikide nende tsiklite plussid ja miinused on juba kordades jahutud.
volvofriik
22:46 06.01.2009
Eks ta ole maitseasi.Kellele meeldib ema,kellele tütar.Kui ise tehnikast ei jaga,pole ju ka vahet.Siis on ainult,nii,et mis mugav tundub,see osta.
Mulle näiteks meeldis Kawa VN 750/47 Kw.(Canada vers.) dünaamika,kaalu,isteasendi,ülekande,juhitavuse,kütusekulu ja oi kui paljude muude asjade tõttu.
Igatahes edu otsingutel! Ma uurisin, kaalusin,proovisin ja mõtlesin ka pool aastat,enne kui hankisin.
ain2204ain
23:42 06.01.2009
Sep see on, et proovisõit Vulkaniga tehtud (lausa kahe erinevaga), kuid jalad lõuaall tunne ja kohalt võtuga jääb millestki puudu (ilmselt niutonitest). Välja valitud siis konkreetne Virago, millel tunne nagu ema süles. Kahjuks ei õnnestunud kiirusel proovida, kuna lumi maas ja see pärast ka selline teema, et saada kogemusi teistelt Virago endistelt ja eelmistelt omanikelt.
Muide minul võttis aega otsimine 1,5 aastat, ei vaadanud alul õhkjahutusega rataste poolegi, kuid nüüd olen jõudnud arusaamani, et jahutuse eripära ei oma pea absoluutset tähtsust ning hingele kõige lähedasemaks (muidugi tänu rahakoti kõhnusele) on saanud üks ja konkreetne Virago 1100.
volvofriik
12:37 07.01.2009
Mis Vulcanid need olid,millel jalad lõua-all tunne oli? VN-i jalatoed ju kaugemal kui Viragol.seega jalad on sirgemalt.Sadula kõrguse poolest on Virago pealegi suts madalam(tõsi,sadul ise on mugavam).Ja Nm poolest ei saa samuti VN-ile midagi ette heita.Möödasõidul lolli peaga käiku alla lüües ja gaasi rullides sain esiratta korralikult maast lahti.Kusjuures masinat peetakse võrriks."Ainult" 750 ju.
Ise vesistasin ka kevadel ühe Virago peale,mis selgus hiljem,et seisis veel ainult kuulutusena üleval.Ent suvel sain tutvuda sarnase isendiga ja enda kurvastuseks avastasin tal olevat- oh üllatus-mopeedi konstruktsiooni.Ehk siis teisisõnu alumise raami osa täidab mootor.Arga ja ettevaatlik nagu ma olen :-) tegin kohe enda jaoks kalkulatsioonid,mille põhialuseks said masina vastupidavus ja meie lehmaajamisrajad,mida aeg-ajalt ka teedeks nimetatakse.See sundiski mind otsinguid jätkama(rahakoti kõhnus samuti).Sai uuritud isegi hoolduste,remontide keerukust ja juppide hinna suhet. Olen nimelt see loll,kes ise oma käed õliseks teeb.