Tere!
Olen algaja rolleriga sõitja. Probleem käivitamisega. Kasutusjuhendis on kirjas, et gaasilülitit ei tohi käivitamise ajal aktiveerida. Saan nii aru, et käivitamiseks keeran võtme süüteasendisse, tõmban esipidurit ja siis starterit. Peaks käivituma. Samas kasutusjuhendis on kirjas, et kui peale 2-3 proovi ei käivitu, keerata gaasilülitit 1/4 võrra ja proovida uuesti. Ei saa aru, kuidas siis, kui käivitamise ajal aktiveerida ei või.
No mis teha, kui pea ei jaga. Sai teenenduses käidud, kuna ei käivitu juhendi kohaselt. Remondimehe soovitus oli, tõmba esipidurit, samal ajal anna gaasi, kas siis võib, kui ei ole ette nähtud. Juhendis on puiselt suurte tähtedega EI TOHI.
mul võrr ei lähegi ilma gaasi andmata tööle. ilma gaasita võin starterit lasta nii kaua, kuni aku tühi on, pean pool gaasi vähemalt peale keerama, et masin tööle läheks.
Pead vändapoolse kaane maha võtma sest vänt ei tule oma asendisse tagasi kuna mingi metallipuru vms. läks hammaste vahele ja see ei lasegi vàndal tagasi tulla!
Võta lahti, pese bensiiniga puhtaks, puhu kompressoriga làbi, veits WD 40 õli vahele ja kõik uuesti kokku ja külge tagasi. Muidugi võimalik, et ka vedru võis pooleks minna.
Karburaator ? Gaasirutskat keerates tõmbab täis ja küünla tatiseks. Keera küünal maha, vaata mis toimub..vajadusel puhasta ja kuivata ning proovi uuesti.
Kuidas aku vedada jõuab ? Vaevaliselt ringi vedades ei pruugi käima minnagi
Tere.mul cpi hussar 50cc probleem on selline ,sõitsin rolleriga vihmasel teel ja ta suri välja keset sõitu ning peale seda enam tõõle ei lähe . Ostsin uue küünla ja aku on ka täis laetud ja säde on ka . Kas keegi mulle midagi soovitada või aidata???
Tere! Mul endal CPI-Oliver City. Külmaga ei saa kuidagi käima. Sellel mingit klappi ka ei ole, et saaks külmaga sulgeda. Sõber ütles, et sellel on üldse elektrooniline õhuklapp. Mida peaksin tegema, et käivitamine oleks lihtsam?
Tere! Et ostsin omale rollerile uue külmkäivitusklapi aga selle klapp ei liigu samuti kui voolu peale anda. Kas tõesti võib poe kaup olla rikkega? Proovisin otse akult ka aga ei mifagi.
Varu kannatust, see klapp ei liigugi kiirelt vaid väga aeglaselt. Lase 12V peale ja jälgi kannatlikult. 1min jooksul peaks midagi juba toimunud olema.
Ma ei tea kas kõik hiina el.klapid karbussidel ühtmoodi toimivad, kuid enda kunagisel rolleril igatahes oli nii, et kui klapile pinget peale ei tulnud, siis oli too avatud asendis e. külmkäivituse asendis. Sai pinge peale, liikus vaikselt u 1min jooksul kinnisesse asendisse. Ühesõnaga, kui klapp pekkis, siis külmkäivitust see ei mõjutanud. Sooja mootoriga lihtsalt saab siis rikkamat segu kogu aeg.
Teine teema on see, kui mingil põhjusel klapp jääb/kiilub pessa kinni suletud asendisse. Siis mõjutab juba külmkävitust.
Siin igasugu CPI ja muu võrri materjale, seal ka juhtmestiku juhend. http://www.mopo.fi/tiedostot/
Peaks olema hall ja must juhe vist anduri küljes? Hall siis pane akul plussi ja must miinusesse.
Huvitav küll, proovisin 12V akult voolu peale anda aga ikka nagu ei liigu klapp. Kui ka külge panen ja siis käima proovin, siis ka kohe käima ei jää vaid sureb mõnel korral välja kuni jääb päris käima.
Tere!
Siiani pole veel suutnud viga leida, rolleri käivitamise kohta külmast peast. Tean, et külmkäivitusklapp on täitsa töökorras aga kahjuks külmaga ja järgmine päev käima pannes on tükk tegemist. Kaua tahab käiata enne ja mitmeil korral sureb välja kuni lõpuks pidevalt käima jääb. Ehk leidub siin kedagi, kes valdab sellist asja.
Kas oskate veel tuua välja mis võib rolleril viga olla kui külmast peast starterit anda, ei lähe roller kohe käima, sureb mitmeid kordi välja, aku läheb tühjaks. Tükk tegemist kuni pidevalt käima jääb, soojast peast on väga hea. Roller on CPI
Noh poisid öelge mis viga võib olla.Külma ilmaga sõidan alguses kui mootor veel nats külm on kõik normaalne aga kui mootor läheb juba soojaks on niimoodi et vaatan et saab veel 2-3km/h kiiremini sõita annan gaasi ja siis 1-2sekundiks mootor puterdab ja siis kiirendab.Lisaks veel see et kui mootor on soe siis nt kümnest viiel korral kui vajutan siduri alla lähevad pöörded nii kõrgele et hakkab mootorist kahju ja ma lülitan mootori lihtsalt välja, lisaks aitaks ka tooreklapp aga kui see siis peale tõmmata niimoodi et saab siiski nats õhku kätte sureb matsust välja kuigi ei tohiks.
Lisaks kui ma keeran segukruvi väljapoole siis kõige pealt peaks tõusma ja siis langema eks.Aga mul see et tõuseb küll aga ei saa segukruvi nii lahti keerata kuna muidu lendab sõiduajal küljest ära.Ma saan aru et mingi düüs on liiga suur või väike aga ütelge mis düüs tuleb vahetada ja kas ss suurem panna või väiksem.
no ma prglt ei sõida aga siis kui jälle sõitma hakkan ja sama asi on siis ma proovin aga see segukruvi värk oli mingi juba +15kraadiga et see düüs ikkagist vale siis või
Ei ole tehaseseades see düüs sul väike. Kui juba soojade ilmadega see jama hakkas, siis uuri, miks bensiini vähe peale saab. Põhjustada võivad seda mitmed asjad, karbuss kergelt umbes, kütusefilter ummistunud ja ei lase piisavalt bensiini läbi, paagis sodi, mis takistab bensiini voolu...
Ma ei tea kas sellel junnil on sul vaakumkraan, ka see võib viletsalt oma tööd teha.
no aga tehasest tulles oligi juba see segukruvi värk.
tahad öelda et tehasest tulles juba umbes.
lisaks mainin et kui ta esimest korda tööle pnin olid pöörded 6000 juures et kas nad ise ei oleks pidand pöördeid parajaks panema
sai siis proovitud segunõela ülespoole tõsta.tõstsin.tuli jõudu juurde aga midagi ei muutund.lasin allapoole.kadus jõudu(ohtralt) ja hästi nats läks paremaks.Ning lõpuks kuna teise variandiga praktiliselt jõudu polnd ja esimesega midagi ei muutund panin samasse asendisse tagasi nagu alguses oli.Nii et ootan uusi pakkumisi.
et suvel sai tellitud roller Hansapostist,aga käima ei saanudki, No lubab, törtsu käib, pöördeid ei võta ja sureb välja ja nii seni kui aku tühi. mingit kasutusjuhendit polnud. Sai helistatud et selline lugu ja tuldi viidi rollu minema.Hiljem netist kasutusjuhend leitud ja seal kirjas, et käivitamisel peab roller olema hargil, et tagaratas oleks vaba (meil oli tagaratas maas) kas siis tõesti ongi asi selles et sidur algul kohe mingil määral tahab vedama hakata ja lihtsalt ei jõua käima minna.
pole küll rollu vend aga minu arust küll ei tohiks sedasi olla.Sidur peaks korralikult järgi võtma alles suurematel pööretel.Mina pakuks et ei saa korralikult kätte või midagi.Võiks tegelt mainida mis mark on ja kuidas ta käib kas ühtlaselt või jätab vahele või midagi.
et see ratas viidi jah minema ja kuna me kirjutasime avalduse et ei soovigi enam ratast siis meie soov ka rahuldati, selles suhtes Hansapostis asi toimis väga hästi.Aga huvitav ikkagi see milleks kasutamisjuhendis selline punkt, et käivitamisel tagaratas üleval peab olema. Ja veel---see ratas oli tellitud järelmaksuga, nii et makstud veel midagi ei olnud.
Kisu see nikerdis seal vahelt ära ja pane pime ette. Seda võimsust pole niigi sellel tranduletil, et lisaks veel kasutut lisaraskust kaasa vedada. Oli ka endal kunagi taburet, sellel viskasin kohe minema.
Mure rolleriga mis aastaid seisnud.
Aku oli küljes...sai maha võetud...laadija külge...kuid laadima ei hakanud...ilmselt aku õhtal.
Vändast läks ilusti käima, gaasi andes pöörded tõusevad jube vähe, gaasi lahti lastes mootor seiskub.
Mida edasi teha?
Rolleriks on Aprilia sr50r 2007. Peale talve seismist ei lähe enam külma mootoriga käima. Aitab ainult see, kui süstlaga bensiini kolvile lasta, kui mootor soe, siis läheb käima ilusti. Lisaks kui sõita, siis vahel sureb välja, aga saab ss kohe uuesti nupust käima.
Kui mootorit üritasin külmalt käivitada ja tööle ei läinud ja vaatasin küünalt, ss küünal oli märg, ehk bena tuleb ka nagu peale. Säde on ka.
Kas asi on siis nt bensiinis või karburaatoris. Karpa puhastasinenda arust ära ja tõmbasin suurema osa bena välja, mis oli enne talve sisse jäänud.
Ma ei oleks nii lakooniline @jeekim, pealegi ei ole see väide korrektne.
Seadus ei keela sellist ümberehitust (kuidas saakski - iga inimene on oma vara peremees ja võib sellega teha mis iganes õigeks peab), aga sellise ümberehituse tulemusena tuleb liiklusregistris registreeritud mopeed arvele võtta mootorrattana kui seda tahetakse kasutada avalikel teedel liiklemiseks.
Eks ta lähtus ikka seadusest esimese hooga ega eeldanud A1 või A kat olemasolu:
42) mopeed on kahe-, kolme- või neljarattaline mootorsõiduk, mille tühimass ei ületa 425 kilogrammi ja mille valmistajakiirus ei ületa 45 kilomeetrit tunnis ning mille sisepõlemismootori kasulik võimsus või elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa kahe- ja kolmerattalisel mopeedil nelja kilovatti ning neljarattalisel mopeedil kuut kilovatti. Kaherattalise mopeedi sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit ning kolme- ja neljarattalise mopeedi sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit
4kW on piir ja seda ei ületata aga töömaht läheb lõhki kaherattalise puhul, olgu siis diisel või bensukas see uus 4takti mootor ehk mopeedist tehakse mootoratas.