Siduripoolsete taldrikute vahele rihma surumine pole probleemiks. Käivitades niikuinii lükkab rihma taldrikute vahelt ilusti välja asendisse, kus too peab olema. Jahutustiivik peab kindlasti olema. Seda enam, kui tegemist mootori jahutustiivikuga. Samuti on ju vajalik variaatori jahutus. Kuumal suvepäeval katsu peale mõnigast sõitu kätt variaatorikaaanel hoida. Raske on see isegi siis, kui jahutusribid taldrikul küljeski. Ilma asi veel nutusem.
Vana ja paljusõitnud rihmal need nn hammastevahed mõranema hakkavadki ja kui rihm siis sõidu ajal katkeb ei jää sellest eriti tõesti midagi peale hammaste ja ribade järgi.
Kui aga kohe uue rihma nii ära retsib, siis kas vales mõõdus rihm peale pandud või variaatori paigaldusel midagi valesti tehtud. Reeglina topitakse vägagi valede mõõtmetega rihmi peale, mis purunevad väga kiiresti.
selline asi et rollul läks variaatori rihm katki ja panin uue rihma peale ja nüüd on mootoris mingi kolin sees ja edasi ei liigu.
kas keegi teab milles võib viga olla
Tere! kas keegi oskab öelda mis on rolleril viga nimelt rolleri rihm laguneb pealt poolt ja ainult yhest kohast! kuigi rihm käib ju ringi ja ss peaks ju terve rihm olema kraabitud aga see laguneb ainult yhest kohast roller on sõitnud 3000km ja mul juba 2rihm
Minul siukene probleem,et mu roller tuli parandusest,kuna läks veepump ja variaatori rihm puruks.Lasin rolleri siis ka remondikäigus teha 70cc .Kõik on tip top aga rihm puruneb koguaeg umbes 180 km sõidetud on.Panid küll mingid kallid malossi rihmad peale aga ei midagi. oskab keegi aidata? endal aprilia SR 50 R. olen muidu paljudeld abi küsinud aga ei ole kasu sellest eriti
nad ise ei oska,ütlesime et asi pole korras,tegid uurisid aga tulemust polnud. loodan foorumitest abi saada.Kui ei siis viin ta esindusse,aga see läheb kallimaks maksma
Tere! kas keegi oskab öelda, kui ma vahetan 8g rullid 3g vastu, kas siis mul tippkiirus ka paraneb ? ja ei kogu enam nii palju? kui ei siis kus võiks viga olla et roller kogub liiga kaua kiirust üles ?
8g rullid 3g vastu ja sul tippkiirust pole enam ollagi, tõmme on ilmselt nii raju et lööb rihma sodiks või kogu varika sassi. Min 6g rullid, tõmme paraneb, tippkiirus väheneb, tugevam varika rihm kh.
Loll möla, rihma ei löö seal midagi sodiks, sest liigkergete rullidega rihma nn tööala üldse ju väheneb.
Ja vaevalt, et sinu post kaks aastat tagasi püstitatud küsimuse omanikku enam huvitabki:)
Vot mina ei saa aru, kuidas te sõita saate, kui variaatori piirava u. 1cm paksuse vaheseibi eemaldate koonuste vahelt. Minul jooksid rullid pesadest välja... Terve juutuub on videosid täis, kuidas seda teha ja tehakse. Kettad lähevad nüüd nii kokku, et rullid segamini.
Igal juhul katsetan nüüd õhema seibiga. Päris ära võtta eei saa.
tegelikult on piiraja ja probleem lenksude ja sadula vahel, st. endas.
kui ikka matsu ei jaga, siis pöördu nende poole, kes asjaga tegelevad... üldiselt saab asja korda, roller ongi väga keeruline masin, oma kogemustest tean, sest oleme ehitanud võidusõidu pille nii 2T, kui 4T , aga asi on rahas, kui tahad pilli liikuma saada, siis mingi 100eur peaks olema, kui tahad, et oleks hea ja ka kestaks siis 600-800 võiks arvestada, tippklassi roller maksab 3000.-
sellega võid laiata ja tänaval kõigile ja vähemalt Eestis ära teha...