Juba pikemat aega on silma hakanud Pärnus Maxima juures tänaval seisev CFmoto atv. ja veldi juures olev Dinly Kas keegi oskab nende kohta midagi kohta rääkida. Millise kvaliteediga on koostatud ning kuidas varuosade kättesaadavus on. Minu mäletamist mööda oli Cfmoto hinnaks märgitud midagi 4000euro kanti, mis sisaldas valuvelgi ja vintsi. Kuidas kommenteerite hinnaklassi. Endale tundub hind mõistlik. Mulle meeldis et selle atvga oleks võimalik ka linnas liigelda.
Mul on sama pill, päris hea on, käisime metsas, KQ istus kinni nagu väike laps. Teen ise selle CFMotoga maal metsas tööd, juba 4000 km peal, vaid korrapärane hooldus olnud, ja hädasi pole mina näinud selle ATV-ga. Ise julgen soovitada !
See dinli on ikka jõhker jama.... ilus edev näeb välja aga täielik kräpp, töökindel ta küll ei ole, cf-i kohta uuri ise neti foorumitest, usun et jääd rahule sellega...
Soe soovitus hoia eemale mul ka see cf. 250 km vintsi hammasrattad sisuliselt esimene tõmme ,esidiffrist õli leke .500 km läbimisel tuli mootori õlifilter lahti esi differ hakkas jälle jooksma ,1000 km tagurpidikäigu lülitus ,selle remondiks kisutakse mootor pooleks . esi diffri korpuse vahetus neliveo lülitus mootor, radika ventikas roostetas kinni,ohutulede lüliti,ometi pole kasutanud .signaal ei tööta.plastikud on sama haprad kui joogitopsil ja nii edasi . nii,et 1000 km läbimisel oli lisa kulu ca 25000 eek ,ostu hind oli 69000 eek ja mis põhiline siis midagi ei läinud garantiise kõik tuli ise kinni maksta ja selle lõpphind ei ole enam kaugel korralikust pillist . See dinli on samuti paras saast ,seda on hooldemehed isegi kirunud
Julgen küll ümber lükata väited cfi kohta, kuna ise juba teine talv kasutuses olnud... ja plastikud pole midagi haprad ilusti painduvad... mootorist kll midagi imeliku ei kosta, tagurpidi käik pidi oma lollusega tuksi keeratama, kui raiud käiku sisse... ja see et sul kinni roostetab see ja teine, siis tuleb teda kasutada mitte hoiiustada kusagil suvi läbi ja sügisel taas kasutusse võtta...
pigem oled sina "jõhker tattnina" kes ei tea ATV maailmast midagi rääkimata sõidukogemusest ja ülalpidamise kuludest.
ei pea ka näiteks yamu vastu kui anda see "lollile tattnokale" rontimiseks. kui mõistusega kasutada kestab mis iganes!
vaadake youtubest ise kuidas nolgid tehnikat mõistavad kasutada!!!!!
Nädalavahetusel lõpetan kolmanda hooaja oma CF 500A ga. Põhiliselt on sõidud maal, metsaskäigud ja vajalikud veod. Metsast on selle ajaga välja toodud hooldusena nii 25 tihu puitu. Käigud vajavad harjumist aga nendega saab suurepäraselt ka naispere toimetada. Mingeid lagunemisi pole olnud.
Olen nõus to: rämps (registreerimata) komentaariga. Korralikus kasutuses peavad vastu enamus asju. Lõhkuda annab suurepäraselt ka margi tooteid kui ise oled ****.
Eks siis peab ikka seadma sammud Sinna Pärnu poodi ja omale aparaadi ära ostma... Tahkurannas naabrimees ka ostis omale, siiani on väga rahul, ütles et ostis ka saha, ja kõik kodused mullalükkamised ja käru tassimised teeb ilusti ära... Arvan et asi siiski vast okitoki...
Tere. Kui mina endale atv-d ostma hakkasin, siis ma ikka proovisin erinevaid masinaid erinevates tingimustes, nende hulgas oli ka cf 500. Ei valinud hiinakat kuna käigud ei lähe hästi sisse , plastik kahtlane , amorte pole selle raha eest alla pandud, kõik jõud läheb niiöelda maasse (drftida nagu ei saagi) isegi kruusa peal, metsas jäin kinni ja oli vaja tagurdada,aga ei saa kuna piiraja rakendub kohe ja ei võta ratast ringi. See on minu kogemus hiinakast ja ei hakka sellepärast kohe kedagi sõimama, kui keegi tahab endale mõnda DINLIID, CF-I, või mõnda muud imeliku nimega aparaati osta. Soe soovitus ,proovige hiinakate kõrval ka margipille (ka kasutatuid) ja siis otsustage, kui aga vahet ei olnud teie arvates ,siis võite rahuliku südamega hiinaka poole vaadata.
Käigu vahetuse teemal olen nõus. On masinaid mille käiguvahetus toimub kergemalt. Ka CF-iga saab ära harjuda ja mina seda ebamugavust enam ei tähelda. Plastiku kahtlase oleku kohta ei oska öelda. Minu masinal on praegu veel plastik enamasti terve. Ära on lagunenud vaid ühe esisilla detaili plastikkate. Kruusal kinni jäämine on aga kas erakorraline oskamatus või lihtsalt laim. Mis puudutab aga piirajat, siis pärast sissesõitu võetakse see maha. Siis rebib kruusal ratast küll.
oman seda isendit, mulle sobis see, et dinly on päris toeka vedrustusega, käigud on palju paremini lülituvad ja väändevõimsust üksjagu, piisavalt. siiani on hästi mind teeninud. kasutan intensiivselt metsas palkide väljaveoks.
Eks CF moto atv-d on kõvasti paremaks läinud võrreldes paar aastat tagasi müüdutega - plastid tüki maad elastsemad, amortisaatorid uued ja veel teisigi täiendusi tehtud, endal kunagi selline pill olnud, nüüd sõbra omaga võrreldes on progress näha.
ise juba teist aastat cf 500 omanik.ei ole sellel häda midagi väga ok on,need kes siin vinguvad oma käikude ja muu sarnse üle mis ei tööta või lähevad raskelt sisse ,siis on see paagi ja istmevahelise tihendi probleem,tõsi, annab lõhkuda väga lihtsalt ka nn kalli margi atv-sid.ostke ära ja sõitke korralikult,siis peab ka vastu.ise vedasin enda 2 tonnist kaubikut mis kinni jäi ,ja mingit probleemi polnud.käigud ja variaator tahab natu sissetöötamist,pärast hakkavad kergemini tööle.
Käisin vaatamas Pärnu motopoes seda Cf moto atv-d. Ei soovita mitte kellelegi seda Hiina ime. Ostke korralik masin, mis kestab ja mis on end aastaid tõestanud. Milleks leiutada uuesti jalgratast ja oma nahal tunda saada mida tähendab pidev remont. Uute kingquadide hinnad Veldi vahendusel juba suurepäraste hindadega. Cf moto tehnilised lahendused on allapoole arvestust. Müügimehed räägivad, et töötegemiseks kõlbab küll. No ega ikka ei kõlba küll!!
Küsimus suurele ringile kuidas saab kiiruse piirajat eemaldada präegu tipp kiirus 60 kui kaas põhja panna akkab puterdama kust ja kuidas eemaldada. Või on margi esinduse teema atveks cf moto 450L