Brand on siiski oluline. Tehnikahuvilisena tean hiinas toodetuid tööpinke, no naljanumber. Isegi kui need cf d- veerevad, siis vähegi töisemas olustikus võib tulla igasuguseid üllatusi. Hoida raha kokku, võtta talvel ja järjekordse tuleva maj. kriisi ajal odavamlt üks kasutatud polaris, can-am, või kui vaja mingit rallit teha, siis suvaline japs. Aga võimsaim alates 700cc. Alla selle nagu mingid võrrid, ei mahu kahekesti istuma jne.
Soovitan osta Suzuki KingQuad 750 väga korralik masin kui hoiad (mõtlen selle all seda et uputama ei lähe) ja hooldad regulaarselt.Can am varuosade saadavus pidi eestis väga halb olema.
Mida sa mulised CF on üks tõsiselt võetavamaid ATVsid ültse eesti turul! Kolm tallve metsa vedanud välja Krannmani forfarderiga ja olnud nii extreemsetes oludes, kui ültse olla saab. Enamus ATV omanikke ei sattu iial sellistesse oludesse. Ja masin pole kordagi iärele andnu!! Tõsine tööloom!! Lausa brutaalne!
To CF800 - Mis sa soovitad siin kodanikule korralikku ATV-d, ta ei taha ju head ATV-d ta tahab BRÄNDI:) Sest kodanik teab, et tegelikult bränd teebki alati kõik asjad ära ja bränd on kõige parem tööriist... Kindlasti on bränd ka kõige kvaliteetsem, mis sest, et toodetud Mehhikos või Malaisias!
Endalgi CF. Sai just eila metsast palke välja lohistatud. Forwarderi polnud võimalik kasutada. Sai ka video tehtud, kuidas CF vee alt pinnale tõuseb. 2,5a vana hetkel ja no hinna ja kvaliteedi suhe on ikka väga paigas. CF saigi ainult töö jaoks ostetud.
Teemaalgatajale: tee esmalt omale selgeks, milleks sul seda ATVd vaja on? Laibaks sõitmiseks kõlbab igasugune, no BRÄNDIGA on muidugi uhkem.
Suzuki 750 KQ ostetud uuena 2009, ls.3000 km hetkel. Näinud metsaveokäru, offi, ptü–ptüi siiani ainult hoolduses filtrite ja vedelike vahetus. Asi mis kestab!
Can-am igaljuhul kui sa tahad, et see asi sul edasi ka käib. Tegelenud nendega 20a ja pole küsmustki. Varuosa saadavus on väga hea, soomes enamus asju olemas ja tuleb iga nädal. Vaata atv kestvuskrosse kõik on can-amid eespool. CF-id, suzud, kawad kõik tagapool.