Kasutus/hooldusjuhend ongi üldiselt õhuke. Remondijuhend on mahukam asi ja seda ostuga kaasa ei käi. Remontida ja raha tahavad ju ikkagi remonditöökojad. Mootor neil peal nagu hiinakatel tavaks, Honda kloon ja selle kohta leiab internetist lademes remondijuhendeid.
Hiinast Poola ja siis meile jah. Poola neid ei tooda. Romet oli jah vana Poola mopitegija, aga praegu tulevad need junnid kõik otse konteineritena Hiina tootjatelt, lihtsalt tellija saab ükskõik, mis nimekleepsu peale lasta panna. Neile pandi Romet. Nii lihtne see ongi. Nii mõnigi tuntud tootja nii teinud...SACHS, Italjet...
Nii see võibki olla. Kuna kirjutasin (2X) nende Poola kodulehe aadressile ja palusin nei mulle manuaali saata ei tulnud nende poolt mitemingisugust vastust. Ju nad siis ainult monteerivat neid kokku. OnuVello.
Ja hiinast tulevad tükihinnaga 300-400 per tükk. Eestis müüakse vähemalt poole juurdehindlusega 800-1000 eur tükk. Äriidee. Kel vaba raha ostke hiinast konteiner ära ja müüge 500-600 eur tükk ja ostjaid oleks küllaga!
Nii on nende mopeedidega. Uutel ja mingi 10 a vana euroopa autodelgi pooled tükid küljes made in china. Sealt saab odavalt palju. Euroopas laotakse masinad kokku ja korralikult kasumimarginaalina juurde keevitades teenitakse kena kopikas. Kapitalist tahab ka elada. Ja hästi seejuures. Aga hiina asjad väga erineva kvaliteediga ja ega ei maksa hiina vabariigi peljata.
..tutvustab euroopa tööstusdisaini uuemaid lahendusi:)
Nii oli vähemalt hansaposti kataloogis kirjas, nuta või naera sellise jutu peale, ei teagi mida siis.
Vaatasin, et Romet Pony meenutab kahtlaselt omaaegset Moped Mini-t. Mingi litsentsi alusel või siis ilma tehti neid vist omal ajal Leedus. Jubedalt tahtsin seda imeelukat, aga ei saanudki. Äritsesin ja korjasin kõplamise rahasid mitu aastat ja ema pani puudujääva osa juurde, aga lihtsalt polnud osta kui rahad lõpuks kokku olid kogunenud. 275 rutsi taheti vist saada. Sõidetuid müüdi isegi kallimalt. Lõpuks, vanuse edenedes sain omale hoopis 125se Minski, vana oli küll, aga see kestis ikka mitu head aastat.
ma sain enda romet ogar 202-ga samuti piirajad sees 55 välja siis tuli vaid karbussi regullida.mina võtsin karbussist piiraja maha jookseb kenasti 70 välja kord sain isegi alla tuult 80km/h kätte. kiirused muidugist spidomeetri järgi mis näitab kiiremat
Selles see asi on , et kui sul spidomeeter näitab 90km/h siis reaalne kiirus on ikka 50-60km/h. Neid moppide spidosid ei maksa usku need näitavad aiateibaid.
Mida suuremaks kiirused tõusevad, seda rohkem valetavad. Ja hiina asjade spidod reeglina naljalt alla 10km/h tegelikkusest ei valeta. See, et kellegil GPS-iga ühte näitab on lihtsalt pime juhus.
Ei taha ütelda , et reegel oleks nagu spido 45 ja tegelik 25km/h. Lihtsalt tõin näite, et reeglina spidod valetavad ja osadel päris palju. Kui kellegil gpsiga kokku jookseb on lihtsalt vedanud. Reaalselt nad jooksevadki piirajata 55km/h tunnis maximum. Ja sedasi gaas põhjas pikalt sõita arvan, et mootor ei talu seda. Normaalne liikumiskiirus neil 35-45. Ja ega seaduse järgi üle 45 mopeed ei tohikski. Muidugi tehakse ümber ka mopeede ja rollereid ja saadakse ehk 70-90 km/h ka lühiajaliselt reaalselt kätte aga mootor saab kiirelt otsa ka sest pole ta mõeldud sellistel pööretel töötama.
Mul sama. Tahhokas näitab neljanda käiguga 3000 pööret siis on gpsiga ja reaalne kiirus 30km/h 5000 pööret 50 km/h. Üle 50 läheb ka aga kõrvale juba valus kuulata. Kõige parem on sõita kusagil 40 km/h. Üle selle on suht mootori piinamine! Spidokas näitab muidugi vabsee mingit jama. Pöörded 3000 siis spidokas näitab 45 km/h. Pöörded näiteks 5000 siis spidol juba 70 km/h. Mida kõrgemad pöörded seda rohkem spidokas valetab!