Pigem leia see raha uue jaoks,saad rahus sõitta,mitte ei pea kohe alla taguma hakkama,need sinu nimetatud tunduvad suht lestad.Uuri asja atv foorumist.
See tee läbi käidud. Kadutatud ei makda osta. Enamik krutitud js uputatud. Ostsin ka kunagi kasutstud suzuki 700. Häda oli palju. Täna ostaks uue 800se cf moto. Kestab kauem kui suzuki ja on tänavaleegaalne. Sõitmas käied kade nende peale kel on
Uuri CF `ide kohta. Ei pidanud see asi nii hull olema. Kütusekulu pidi tiba kõrgem olema, muidu pidi kestma hästi kui mõistusega võtta. Loll lõhub ka uue suzuki ära..
No kui erinevaid kommentaare lugenud, siis polegi lõpuks aru saanud, kas see CF peab vastu või ei pea lõpuks. Ühed teevad maha teised kiidavad.
Ok aga kas keegi oskab öelda midagi Yamaha Kodiaki 700se kohta, hetkel uue hind 7490€ ja CFmoto basic kah 7490. Vaatasin, et neil kaaluvahe peaaegu 100kg.
Saaksin enda lõppotsuse teha ja kui sulas osta kas siis kannatab kuskilt hinda alla veel kraapida. Veltmotozentrist igatahes ei saanud polnud vahet kas liisingusse või sulas.
No keegi ei tea ju mida selle "niisama lõbu sõiduks" all mõtled ?Seenel käia ?Tagaratastel kihutada ?
Kui niisama töristada siis seesama 680 on ju ülim masin, kõik need mis linkidel ei ole ligilähedasedki. Kui tahad ikka esirattad maast lahti saada tuleb vaadata V2 mootoreid, seega samuti need mainitud ei kõlba. KVF 700 on küll twin aga väga vana karpadega mudel mida elus hoida on keeruline, see peegeldub ka hinnas.
Kuna sul juba Honda maitse on suus siis igasugu CF unusta kohe , need on igati depressiivne tagasiminek võrreldes nt sellesama 680 ga.
Mis puutub uue pilli soetamist , siis pead arvestama , et poehinna eest saad ainult tooriku. Elementaarsed rehvid ja põhjakaitse jne. tuleb kindlasti juurde võtta , muidu on esimese kännu järel silmad pisaraid täis.
Kui just see tagarattal sõit eesmärk ei ole siis need kuubikud erilist rolli ei mängi
nt. Grizzli 550 vs 700 mineku vahe on marginaalne. Enamus töö masinaid on just seal 500... 600 vahel. Üle selle pole mingit sisu ,sest asi pole jõus vaid kaalus. Suuremat effekti pole võimalik kasutada , kuna rattad löövad niisama tühja . Pealegi jõudu ei mõõdeta kuubikutega.
Arvesta et honda ja yamahaga ei tohi sa isegi bensukasse kütuse järgi sõita. Nende tänavalegaalseks saamine läheb lisa 1000 maksma. Saksa tuv annab uue vin koodi ja pannakse suunatuled.
Loe läbi see postitus: http://atv-sport.net/viewtopic.php?f=20&t=10633 ja siis mõtle mida sul vaja on või mida ikkagi tahad.
Ning ei ole need CF-d midagi nii hullud - kestavad hästi kui neid korralikult hooldada.
Tere. Ise olen liikunud honda 680ga ja suzu 700ga. Honda jääb kiiruse poolest kõvasti alla tänu oma käigukastile. Samas vees turnides stockina on honda parim,.sest ei tõmba variaatorit vett täis ja rihm ei libise. Samas torud üles tuua, siis mina võtaksbikkagi uuesti suzu ja päris kindlasti, kui on võimalik siis 700 mitte 750 kuupi.700sel on käsitsi käima.tõmbamine ka köiest, mida võib vaja minna, kui ikka ujumas käid atvga.
Teistega olen ainult korra ca sõbra aias proovinud.
Hetkel, siis valik jäänud uue Kawasaki 650 peale 7500euri uus. Ainuke miinus olen vaadanud, et karburaatoriga teised kõik sisspritsega.
On seal ka peale kütusekulu mingit vahet ? Või oskab keegi sellest kawasakist midagi rääkida ?
Kui kunagi Kawa elektroonika jubima hakkab ja remontida vaja, siis on hea, kui sul vähemalt pool osturahast on kõrvale pandud. Töökindluse poolest ei ületa Yamahat miski... Aga sõidumõnu, hooldekulu ja hinna-kvaliteedi suhte poolest praegu CF800 parim variant
kas keegi oskab komenteerida polaris sportsman 850 nii 2012-2015. kuidas kestab, kuidas sõita, varuosad. proovisin can am renegade 800, üle poole gaasi vajutade ei julgenud, läks kääst ära. aga panin tähele et omanik ainult remondib teda. proovisin ka cf moto 550, ja ei liigu üldse, rutsa oli koguaeg põhjas, isegi nägu ei võta naerule.väga uimane, ei saa aru kuidas sellega lõbusõitu teha.
Miks peaks Kawasaki elektroonika üles ütlema, kui masinat korralikult hooldada ja vees mitte uputada? 650 elektroonika tunduvalt lihtsam, kuna on karpadega.
Kui vaja "töölooma" siis kindlasti Polaris.
Omanud Kawa 650't, hetkel Polaris 800cc ja 850cc.
Parima mineku ja sõidumugavusega on siiani olnud 850cc Polaris, roolivõim tagarattale saab vähese vaevaga ja metsas liigub ka, pluss näeb stiilne välja.
Kiirendusel teeb pikalt ära teisele Polarisele, kuid tipp on enamvähem sama.
800cc Polaris on konkreetselt mõeldud kodutöödeks, jõudu on mootoril. Mudamülkas ronimisega pole siiani probleeme olnud ( sõidetud nii rabas, kui jões, ühesõnaga igal maastikul).
Kawa 650cc oli samuti tööloom, kuid 650cc on tsipa liiga lahja endale, samas kawasaki kestis väga hästi, kui hooldada õigeaegselt, siis nelja aasta jooksul ei investeerinud kuigi palju sisse. Ostetud kuskil 2011-12 ja nii 3200euri vist ja müüdud sai 2016 4000 euriga...
Uue ATV ost on enda silmis suhteliselt jama, kuna niivõinaa tuleb teha hooldusi ja lisaks vintsid, uued rehvid vajadusel maksavad sinna 1000 euri kanti lisaks, pluss veel sahk kui tarvis jnejne.
Tasuks vaadata kasutatud ATVsid pigem, hinda hoiab ka, ostes uue jääd kõvasti kahjumisse lõppkokkuvõttes.
Eks ATV ehk All Terrain Vehicle olegi mõeldud igale maastikule ja olgem ausad, need kes käivad masinaid "uputamas ja mudas sõitmas", targemad niisama ei roni sellistesse kohtadesse ja oskavad ka hiljem hooldada ja juppe osta õigeaegselt. Seega kui hooldusi ja remonte on tehtud õigeaegselt ja täie tõsidusega, ei tohiks probleem olla kui masinaga on offroadi sõidetud.