Tühikäigul mootor puterdab ja ajab musta.Karpa olen ära puhastanud,küünla ja piibu ära vahetanud,õhufilter ka puhas.Tühikäik tahab ka kogu aeg sättimist,vahepeal pöörded kõrged ja siis jälle sureb välja.
Kas keegi äkki oskaks öelda mida võiks järgmiseks kontrollida või vahetada.
Ma ise ei taha väga uskuda et karpa.Käivitades peab ka gaasi andma,et käivituks.Kas keegi oskab öelda mida teeb see must jublakas(juhe küljes) karpa küljes.Kas see on elektriline tooreklapp?Kas seda on kuidagi võimalik lihtsalt kontrollida?Kas kuskilt võiks otsida vaakumlekkeid?
no kui karpale peale vaadata ja mitte aru saada milline on toore klapp siis oleks mõistlikum ise enam mitte torkida, usu see on valus ja lööb enesetunde pihta et selline äpu oled aga lõpuks saad pilli jooksma meistrimehe käe alla
Olen kontrollinud seda kummimuhvi,täiesti terve ja ilusti kinni.Kas sellel mudelil võib olla ka egr.Pööretel pole mingisuguseid probleeme.Olen veel tähele pannud,et kui seisab paar nädalat,tuleb käivitada umbes 10sek.Millest see võib tuleneda ja kas see võib mõjutada tühi käigul käimist.
Oman veel 1000cc honda vtri ja polarise sport saani.Mõlemale isendile olen teinud mootori kap remondi.Seda võhiku juttu võid kellegile teisele ajada.Kui oled nii tark siis palun vasta midagi asjalikku.
Vabandage väga aga kui olete selline spetsialist siis kuidas tee mootori küljes egri ära ei tunne. Aga teema edasi arenduseks soovitaks sisselaske kollektori tihend üle vaadata.
aastate jooksul hulga mototehnikat remontinud ja toetan väidet vahetada karpa. lõpuks kõige ökonoomsem lahendus. meie bensiinid ei kannata seismist, ja tekitavad mingi kitikihi, teinekord rohelise löga jne. ei aita ka karpa puhastamine, leotamine jne, korralikult neid enam tööle ei saa.