Kas keegi teab kui komplektne peab võrr olema kui arki minna ja arvele võtta. Mul hetkel puudu väntade ketipinguti ja kett. Muidugi ei ole ka dokumente. Aga lugesin kuskilt foorumist et piisab ostumüügi lepingust ja selgituskirjast kus sain.
Võrr peab olema komlektne, sest Arkis teevad kohe ka nn ülevaatuse esimest ja viimast korda. Tuled ja asjad küljes.
Ostu-müügi leping või seletuskiri et oli kodus garaažis heinte all vms ja kuna ei pidanud ennem arvel olema siis dok pole. Mis aasta võrr? Alates 1991 v 1992 toodetud võrridele on karmimad piirangud. Vaja piduritulesid jne asju vaata riigiteatajast.
Alar luges vist minu postitust minu saagast rolleri arvelevõtmisest. Kuna mina võtsin arvele tehasekonditsioonis rolleri millel kõik tuled-viled küljes siis vanemate võrride kohta ei oska öelda. Igal juhul mul tulede korrasolekut ei kontrollitud ja käima panema ei pidanud. Visuaalselt vaadati ja otsiti raaminumber üles - vaadati arvutist raaminumber üle ja see oligi kogu ülevaatus.
Käisin juba argis. Tehti pildid, aga ei vaatatud kas tulegi töötavad. See selleks. Ainus mure nüüd, et kellegi on juba sama raami numbriga mis minul juba arvel. Olen kolm korda juba argis käinud ja ootan uut vastust.
Selle numbriga võib ka lugemisoskus mängu tulla - minu rolleril oli ka mingi täht mitmeti tõlgendatav, õnneks birkal oli normaalsete tähtedega kirjas ja peale kolmandat vaatamist nõustus ülevaataja minu arvamusega, et tegemist ika selle tähega. Ei mäletagi enam mis täht segadust tekitas, aga õige tähega läks läbi.
Olemas Riga-13, mootoriga D8E, dokumendid võrrile ja mootorile olemas, tehnilises passis raami ja motonumbrid klapvad, 90a. Ei tohiks olla vist väga keeruline arvelesaamine ? 100% komplektne asi, tuled küljes, suretusnupp, pedaalid jne.
Lugesin et eelnevalt on juba sama raaminumbriga asi olemas, mis juhtub kui mul on dokumendid, numbrid klapivad aga öeldakse et juba on kasutuses ? :D
Ei hakka päris uut teemat tegema aga ehk keegi näeb ja kuuleb.
Kuradi kurat, eile jäin esimest korda peaaegu teeäärde, üheltmaalt hing kinni ja kogu polka, lükkasid käima siis tühikäik nagu oli. Sai karbussi uputatud, siis tõmbas ka tuurid ülesse, nii ma siis sõrm pumbal koju võdistasin ja kütet peale pumbates.Tea mis tal juhtuda võis, karbuss paska täis ja düüs umbes? Eelneval päeval oli ka tunda nagu jõukadu, muidu lippas 40km/h+ ja nüüd eile vaevu 35.Jõudsin eile veel bensukraani settepoti maha kakkuda, eks mingit soga oli sees aga mitte eriti. Peab vist kõigepealt paagi bensukraani maha kakkuma tüksi täiega ja nii puhastamisega allapoole liikuma. Viimasest võrrist on vahepealt oma 20 aastat mööda jooksnud ja koos sellega läinud ka teadmised.
Segukruvi vedru ikka pidas? Mul on vedru sõites kruvil välja pöörelda lubanud ja segu läks lahjaks. Teine jiuhus kus sattus filtri fahelt tolmu karbussi düüsi.
Kas arvele võtmiseks peab olema ka ostu-müügileping (sain oma pere siseselt, ostudokumendid on olemas, päeval mil ta 90ndate alguses osteti) või piisab kunagisest ostu passist ja kogu lugu ? Aparaat ammu olemas olnud aga nüüd plaan võtta arvele. Või ütlengi et see on terve elu minu oma olnud, mis siis et ostukuupäeval olin 6 aastane :)