Tere. Plaan soetada atv, hetkel valikus kas cf600 või cf850. Oskab keegi soovitada, kumba eelistada. Kas parem uus või kasutatud? http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=3277473 ja mis sellest masinast arvate.
Tänud kõigile, kes viitsivad vastata!!
Mul mõlemad olemas.
Cf paraku müügis kuna on allapoole igasugust arvestust.
Kingquad julgelt 2X parem.
Soovitan igaljuhul kasutatud Suzukit, kuna isegi pähe saanud suzuki kestab paremini kui uus CF-Moto
Ricu, mida sa selle ATVga kavatsed tegema hakata?
Endal on CF450 2,5a vana, peamiselt kasutan väiketraktori asendajana. Kilometraaž on väike, kuid mida kust läbi vedanud on muljetavaldav. Seni olen vaud aku vahetanud ning lisa töötule ette pannud, kuna originaalis on CF tuled seasilmad. Kärukonksu koha tegin kah tugevamaks.
Seega: mis eesmärk ja milline on eelarve?
Põhiliselt oleks atv abiliseks koduses majapidamises, metsas puid tuua, lume lükkamisel kasutada jne. Ja vahest ka niisama lõbusõitu teha. Eelarve 7000-8000eur
Turul on liikvel ka Polarise mudelid, mis mahuvad ka uuena su eelarvesse. Eks maitse ja võimaluste asi, kuid enda kogemuste põhjal vägagi tõsine tööloom.
Nüüdseks juba 4 aastat vana ja 2500km sõitnud CF töötab probleemideta. Küsiks, et mida te teete nendega et osadel kolmas mootor ja aina laguneb ? Retsimas ei käi, uputamas ei käi, küll aga metsas haagisega ja saab lund lükatud ja suvel asju vedada ning loomulikult on niisama sõitudeks.
TÕesti on tegemist masinaga mille kvaliteet sõltub normi täitmistest ja kuulõppudest ? AInukesena tooks miinusena välja tiba raske käikude valimise.
Nagu kirjutasin, 2,5 a vana CF450.
Metsast koormaid välja toonud, sai metsakärul tiisel lühemaks tehtud, et mahuks manööverdama. Lükkab kenasti ka lund, kui seda vaid oleks. Sai lumesahaga pinnast suvel planeeritud. No päris ekskavaator ei ole, a pudema pinnasega saab hakkama. Sai ka üks käigumurega DAF veokas ilma haagiseta 3km kaugusele veetud.
Ja kui arvestada hinda, 4790€... Masinat küll ja veel
Arvestades hinda..? Mänguasja eest maksta korraliku traktori hind,igasugune lisavarustus samuti kullahinnaga mänguasjad.. Mõni tuhat sõidetud nagu mingi näitaja veel.
Kõik see cf koostekvaliteet ja materjalide nõrkus, elektri ja mootori jamad jne.
Koolirahaks võid ju osta.
Suzuki probleemideks on lugematud elektrijamad, kakkuv juhtraud, nõrk esidiffer, kiirel sõidul nigel juhitavus jms, mis piisavalt hinnalist aparaati saatma ei peaks. Mingit imeasja siit oodata ei tasu, laguneb nagu iga teine.
Kaalusin ka omale mingil ajahetkel majapidamisse ATV osta, et vedada puid välja ja lükata lund, aga kuna lõbusõiduvajadus oleks olnud vähene, siis otsustasin osta hoopis Jaapani väiketraktori, milleks on siis Mitsubishi 20 hj isend. Kaasas on nagu ikka Jaapani väiketraktoritel ka mullafrees ja minu omal ka hooldusniiduk, seega kadus ära ka eraldi murutraktori ost ja saab ka kartulimaa ära teha. Lisks ostsin küttepuudeveoks kallutava tagakopa, millega on veetud kruusa, mulda, lükatud lund ja planeeritud majaümbrust. Läbivus on ülihea ja nagu japsidele kohane on traktor väga korras - kõik viled-tuled toimivad. Ja kütusekulu on häbiväärselt väike - 20l paagiga annab teha ca 24 tundi tööd. Kokku sai kulutatud 5100 raha. Naaber ostis ka nüüd minu eeskujul, aga võimsama 25Hj Iseki, sellel muidugi kütusekulu suurem. Nii et mõtle, palju sul seda lõbupaarutamist vaja on? Samas olen oma tagakopaga isegi lõbusõitu teinud, 3 inimest mahtus sisse. Kiirus muidugi üle 20 km/h ei lähe, aga ongi ohutum!
Nende hiinaka ja japsidega võid ainult oma hoovis sõita,sest arvele ei saa.igasugu trans kap ja muud firmad panevad pool hinda juurde nendele 20a vanakestele.
Muidu on head masinad küll aga selgelt hind on liiga laes. Töö tegemiseks on super masinad võrreldes atv ga.
Kui kestvat asja tahad siis kas vanem Honda 450 ja jäik sild või Yamaha. Cf kodukasutuses kestab kindlasti tean kellel ka 10k kmi. Samas tean vähe can ami ja polarise omanikke kellel oleks selline näit ilma mitme varika või mootori remondita ees. Yamul kindlasti varikaga atvdest parim ja kestvain süsteem, lisaks masin ise lihtne ja elektroonika kui käpardeid kallale ei lase lihtne ja arusaadav. Can am on tore aga jube kulukas kui tööd tegema hakkad. Polarist ära isegi mitte plaani osta sest need on lihtsalt hunnik paska mis ei toimi ega kesta CF vali kui teed veidi tööd ja käid seenel. kui juba lõbusamat sõitu tahad ja rahast kahju pole osta Yamaha kodiak või grizzly.
Punktike, pakun lambist, et enamik ATV omanikke ei võtagi oma "kärusid" arvele ja saavad ka sõita ainult oma hoovis. Ja kui sa ise omaksid firmat, mis tegeleks nende traktorite(või ükskõik, mis kaubavärgi) müügiga, siis sina muidugi ei paneks hinda otsa, onju. On küll odavam variant kah - lähed ise Jaapanisse kasutatud traktorite turule ja ostad sealt konteineritäie traktoreid ning tood Eestisse, ühe jätad endale, ülejäänuid hakkad vaikselt müüma.
Tere.polaris kestab väga hästi enda omal 17000 ees ainult kulu osad. mootori pooles teine samapalju veel kui hoolt õigeaekselt teha. Masin igaks otstarbeks.
Mina julgen ka Polarist soovitada, läbisõit üle 22k 5 aastaga ja pole mootorit remontinud ega variaatorit vahetanud. Tahaks teada palju kasutaja Atv omanik atv-dega sõitnud on, et CF-i julgeb soovitada. Ja muidugi on võimalik kõik käest lasta kui ei tehta hooldust.
Vaja on tänavalegaalset ATV-d. Tee peal traktorist kiirem olema ei pea, ehk siis mis vahe on L7e või väiketraktorina arvele võetud sõiduki kasutamisel? Ülevaatuse ja kindlustuse peab vist mõlemaga tegema, kiiver ka "must be", seega mis on erinev? Või polegi vahet, ühega võid vajadusel kiiremini sõita?
Endal on ATV arvel kerge ratastraktorina, T3b. Kaasneb kohustuslik kiirusepiirang 60km/h ja liikluskindlustus on kõvasti odavam, kui L7e. Kui tegemist saab olema uue ATVga, siis ükevaatamise sagedus on ka erinev - L7e iga kolme aasta tagant, T3b iga aasta.
Neid cf-i mahategijad on vist mingid kroonilised masinalõhkujad, kes lammutavad igasuguse masina, anna või soomuk kätte! Suudavad selle ka kraavi või puuotsa ajada.
Vaadetas kiidetavate ATVde foorumeid, käib seal samasugune hala, et lagunevad ja tüüpvigadega CAN-AM ja Polaris ja Suzuki. Enamik kõvatajatest ei suuda endale ATV-d ostagi, eriti veel uusi ja kallima otsa omi.
Cf ATV-d on enim müüdud, levinud ja järjest turuosa kasvatav . Neid müüakse nii eestis kui maailmas aastas rohkem kui teisi marke kokku! Vilets asi ei oleks nii populaarne.
Endal ka selle firma ATV olemas ja väga rahul. Järelteenindus ja jubinad eestis kohe olemas ja kõik mõistliku hinnaga!
T3 peab olema 2kg tulekustuti ,L7 1kg,seda vaadataks TÜV-il.Tegin just aastase kindlustuse T3 ja hind ikka väga soodne. Aga mis CF puutub siis neil on ka ikka vahe sees nii vastupidavuse kui sõidumugavuses.Toon näite mugavuse kohapealt: Käisin motopoes kus salongis on 520 ja 625 ,minu mõte oli et ega neil suurt vahet ei ole peale välimuse,aga sai istutud korraks ka 625 peale ja uskuge vöi ei aga hoopis mugavam on. Tasub kindlasti proovida.