ATV'd

Kas l7,või T3

Kikipoiss
15:45 21.02.2021
Tere. Hakkan ATVd ostma, aga ei tea nendest midagi. Olen vaid ühe korra tagaistmel sõitnud. Niisiis- vaja ka teedel sõita. Siit küsimus kas valida T3, või L7 tüüp. Kas see millega on võimalik 90-ga sõita, metsas jänni ei jää? On võimalik sellel T3-l võtta maha mingi piiraja, et tollest ka 90 välja pressida? Ja veel. Kas roolivõimuta kohe kuidagi läbi ei saa?
atv ga 90 ga laskjad
15:48 21.02.2021
peaks omama kohustuslikku elundidoonori kaarti
jee.kim
21:26 21.02.2021
Viimane kirjutaja pole vist ATV'ga kunagi sõitnud...
Aateeveee
10:54 22.02.2021
Kiirust piiratakse elektrooniliselt, ikka saab maha võtta. Arvestada võiks sellega, et kui oma väikettaktoriga (T3) maanteekiirusel veered, siis peab kiiver peas olema lähtudes seadusest. Kiiver võiks muidugi igal juhul olla :)

Nelikveoline vaevalt metsas niisama kinni jääb, kui just tahtlikult ära uputama mudamülkasse ei lähe.. Enamikel "low range" reziim olemas, mis abiks tuleb. Roolivõim sellistel suhteliselt niššivärk, kätes peab sellise masinaga sõites nii või naa jõudu olema. Organidoonori kaart on ikka nende 2 rattaliste masinate jaoks, millega tarkpead maanteel 200-ga sõidavad.
ConnorFlint
13:57 22.02.2021
Endal olemas 400kuupi 21kW T3 isend. Ostetud eesmärgiga kasutada kui väiketraktorit aja/põllu/metsatöödel. Sai nüüd ka lund lükatud.
Seni on kõik ülesanded korralikult sooritanud, pole hätta jäänud.
A pole ka jaburaid ülesandeid andnud - igale isendile leiab "ankru", millega end ribadeks tõmmata.
Kiirus on piiratud 60le, kordagi pole vajadust tundud enamaks - on ka liikluses sõidetud.
Liikluses ja metsatöödel kasutan kiivrit - kus on suurem kiirus v kus on rohkem ebatasasusi/takistusi.
Kiiver võiks olla alt avanev kiiver - tagurdamisel annab avatud kiiver suurema visuaalsema perimeetri, kui kinnine kiiver.
Boonusena on T3-l liikluskindlustus kah odavam kui L7-l.
v6sa
16:12 22.02.2021
Sõiduki katergooria on juriidiline nüanss, ukerdis ise seal all võib ka sama olla. Välja arvatud nõutud tuled ja piirajad, eksole.

Sõltuvalt plaanitavast kasutusest võib T3 kiirusepiirang olla probleem. Kindlasti on probleem ATV ebastabiilsus suurel kiirusel hoolimatul käsitsemisel. Hoolikas juht võib sõita kiiresti ja ohutult, kuid võimalus statistikasse sattuda on reaalne. Ehk kiiver ja kindad on mõistlik, elundidoonori kaart vastutustundlik.

Mida suurem ja raskem, seda rahulikum on. Aga seda sügavamale pehmes lõpuks upub. Ja seega seda suurem peab olema traktor selle väljatirimiseks:)

Roolivõimuta saab läbi, aga mugavam on võimuga. Mida jämmum rehv ja mida julmemat maastikku sellega murda, seda rohkem on võimendist abi.

Üksi soolot kannatab kõigiga sõita, aga käru ees/kahekesi võiks mootor vähemalt pool liitrit/eluskaal vähemalt 400 kg olla.

Loe erinevate mudelite kohta ja siis küsi täpsemalt, saad mõistlikumaid vastuseid;)

Muudetud 22.02.21 16:27