Arvesta paari/kolme päevaga, masina strippimine+ mootor maha.
Mootori alumine osa pooleks(õnneks pole Kawa Yamu, kus on silindri all ka poldid)
Hiljem kõik vastupidises järjekorras peale+ seadistamine(kui juba laiali on ja juurdepääs hea)
Ise tehes maksad varuosad :)
Peaaegu kõige rõvedam asi maailmas üldse: käigukasti remondiks tuleb terve mootor laiali võtta. Kunagi IZi ja Jawa aegadel sai sellega kõvasti tegeldud. Kõige vahvam oli siis, kui kuskil oli tehtud mingi viga ja tuli asjaga uuesti otsast peale hakata... Selles mõttes oli vene bokser nagu kingitus - mootor ja käigukast olid eraldi ja ühe katki minek ei tähendanud ka rõõmsalt teise avamist. Ikkagi maha viksitud sakslastelt!! Kuni tänase päevani elasin õndsas teadmatuses, et jaapani sportratastel on asi paremini lahendatud (mis seal salata, ei ole ka probleemi olnud).
iszhi käigukast käis ju küljepealt lahti eraldi luugist, kõigi mudelitega ple kursis enam ega m'letagi aga planetal oli küll nii ,isegi korra tegelenud sellega.