Tere!
Usun ,et saad hakkama aga kui on täiesti "võõras" siis nö "kuiv" trenn poleks paha kellegi kogenud silma "all" ja nimelt: sidur alla, I käik sisse, "vajutad" gaasi, lased sujuvalt/ettevaatlikult sid. pedaali üles ehk siis "alustad" "sõitu" ja siit siis edasi sarnaselt II / III ... käik sisse, oluline on teadmine millises asendis k/kang mingi käigu puhul asetseb--- see oli nüüd nö "kuiv" trenn, MITTE TÖÖTAVA mootoriga kohapeal/paigal, küllaltki oluline on teada k/kangi asetsemist ehk "käike" ,et mitte väga eksida. Lohutan kohe ka ,et eksimine on inimlik ja kui juba load said siis saad ka manuaaliga hakkama. Esialgseks harjutamiseks soovitan kasutada nö "hõredat" aega liikluses ja usu , harjud kiiresti !
Lugupidamisega T.
Aitähh näpunäidete eest. Kui ostan manuaali järgin neid kindlasti. Aga tahaksin teada just seaduslikku poolt. Kas automaatkastiga tehtud lubadega võin sõita manuaaliga või on see ebaseaduslik?
Mis lubade peal kirjas on? Kui on kirjas: automaatkast/ automaatkäigukast vms., siis manuaaliga sõita ei või.
Kui ei ole märgitud, siis sõida millega tahad.
Kohaltvõtu nn harjutamine seisva mootoriga on üks rumalamaid soovitusi, mida tehnikafoorumist lugenud olen. Käigukangi ilma seda vaatamata leidmine peab muidugi selge olema, pärast seda kohe sõitma!
Tere!
Tõepoolest, pole ise tähelepanu kirjele lubadel pööranud ja märge manuaali või automaadi kohta võib ja ilmselt ongi määrav, et millise sõidukiga sõita on lubatud, mulle on see teadmata.
Lugupidamisega T.
Ära sõida manuaalkäigukastiga autoga, kui just meeletult suurt huvi pole. Maailm areneb ja automaadiga on palju meeldivam sõita. Ise olen siiamaani ainult manuaaliga sõitnud, kuigi ka automaati proovida saanud ja ausaltöeldes enam ei viitsi käike nii palju vahetada ja järgmise auto ostan automaadiga.