Omasin caponordi 4 aastat sõitsin 40000. Km.
Hea suur ,mugav matkakas, pinge regulaator juhtmestikuga oli ainus mure. Uued juhtmed ja pin.regulaator koos korralike ühendustega ja oli see tüüpviga lahentatud.
Ilmselgelt võta pritsega ratas. Karburaatoritega pead olema kas ise tegija või peab sul olema oma "karpamees". Keskmises tsikliremondis vaadatakse karpadega masinat kui siga sidrunit.
Oleneb ju mis on eesmärk!
Oled tehnikahuviline ja tahad, et oleks põnev ja koguks tarkust?
Kui ei, vali Jaapani ratas sissepritsega.
Nagu öeldud, neid mehi kes 4 ( igivana) karpat sünkrooni ajaks, pole palju.
Tere. Ainult pritsung ja kardaan...Sa ei viitsi kusagil avarustes mudase ja veninud ketiga mässama hakkama. Oled teisel jalus.... Oma kogemusest ütlen,et sõidu alg aastatel õeldi rännaku lõpus ; kui järgmine kord mopeediga tuled vötame sind ikka kaasa.. Tegelt solvav oli... kogu veel raha korraliku tsikli jaoks. Edu.
Vanemate rataste puhul soovitaks lihtsalt üldiselt üle vaadata varuosade saadavus, endal halvad kogemused 2000-2004 nii ktmi kui ka hondaga. Aga näiteks 2005 aasta apriliale sai kõike tellida kui tahtmist oli.
Aprilia on hea ratas aga õudusunenägu hoolduse poole pealt, eriti originaalosadega küll nende saamisel ja küll nende tööle saamisel. Mõned aastad tagasi sai ühte 2001 Millet täispaugus "uuendada" ehk siis ainuke, mida ei näppinud, oli mootor, ülejäänud kõik sai laiali võetud ja vahetatud. Lõpuks oli selle ratta küljes rohkem Ninja juppe, kui seal Itaalia toodangut. Aga mootor läheb siiani poolest pöördest tööle.