Kui oleksin ise sinu asemel, valiksin ma aprilia või yamaha.Peugeoti ei võtaks selle pärast, et tal mootor on nõrgem ja laguneb tunduvalt kiiremini.Aprilia sr on sissepritsega ka.Kui oleks valikus aerox ja aprilia sr ditech(pritsega) valiks aprilia!
kas yamaha aerox või aprilia sr50 siis vali välimuse järgi kumb, rohkem meeldib, kuna neil sõdiuomadused suht sarnased ja vastupidavad on mõlemad. Aga kui plaanid tuunida ka siis võtta aerox.
tegelt pole.
Preagu vaatad, et jah aga kohale jõudes enamus ei oska vene ega inglisekeelt ja telefonoitsi ei ole võimalik suhelda nenega, siis ei sobi paljudele aeg ja ütlevad, et tule järgmine nädal tagasi ja need kellega õnnestub kokkusaada siis on rolleri hind juba muutunud ja palju vigu juurde tekkinud masinale.
Kui sa mind ei usu siis uuri biker.ee rolleri foorumi alt. sealt on käinud osad leedus roller jahil ja on tühjalt tagasi tulnud.
Oli mul võimalus võrrelda Jamahat ja Piaddziot. Jaapani roller aastake vana, kuid Itaallane juba viieaastane. Te vist ei usu aga Yamaha oli ikka ilgelt **** Piaggio kõrval. Minek kehvem, vedrustus raputas, ei hoidnud hästi rooli otse, variaator libistas väga suurte pööreteni enne, kui minema astus ning hääl ka hulga kõvem(ulguvam).
Piaggio seevastu rabas kohe minema, kui gaasi liigutasid, vedrustus neelas kõik augud ja otse sõita võis lausa käteta(noh, gaasi pidi siiski hoidma)- miski ei kõigutanud teda trajektoorilt. Mootor töötas ka vaiksemalt. Iste pehmem ja asend ka mugavam jne.
Ma arvan, et originaali vastu nii lihtsalt ei saa. Mis te arvate, miks BMW siis oma rolleri lasi itaallastel valmistada?
igal juhul apriliaga
kui sa mõtled tulevikus tuunimise peale siis on nii, et apriliale ostad sportsumpsi ja ta on sul tagarattapeal.
et yamahat tagarattale saada, tuleb panna silinder 70 jne..
No seismiseks ta kindlasti pole mõeldud. Sõitmiseks ikka kõlbab. Ainult ,et see mudel suht problemaatiliseks kujunenud(kui foorumeid vaadata). Ülekanne tal ka suht harvaltesinev märg kettülekanne. Kohapealt minek võrreldes kuiv variaatorülekannet kasutatavate rolleritega kesisevõitu. Aga kuidagimoodi liigub. Kui juba vaadata, siis hiinakatest soovitaks rohkem neid neljataktilisi. Neid väga paljud firmad müüvad ja varuosi ka palju saada.
tegelikult on iga roller normaalne kui ta korras hiina rolleri ainuke viga on see ,et kui ta veel uus on siis ta töötab küll aga kui oled juba näiteks 5000 km sõitnud kippuvad nad lagunema ja nendele pole tagavara osasi saada,aeroxidel ja sr ja muudel rolleritel on aga kõik vastupidavaamd umbes 10 000 saab sõita raulikult ja siis peals näiteks kontrollima pidureid,rihma rullikuid muidugi kõik oleneb sõidu stiilist sellepärast osta ikka selline roller mille mark on kuulus,nendele on varuosasi kerge saada ja kiirus ,vastupidavus on parrem.
@erox- ära peksa segast. Hiina neljataktilistele on varuosi eestis saada täiesti vabalt. Ja sõidavad need neljataktilised üle kümne tuhande lõdvalt.
Enda hiina taburetil ligi 12000km odomeetril. Oskamatu omaniku käes võid ka Aeroxeid ja SR-e 1000km peal ära lõpetada.
Nii minu arust kui oleks valida sr50 ja aeroxi vahel ning speedfighti
Aeroxi jätaks tahaplaanile kuna aerox on nii pisike ja igal tatil juba aerox pe*se all.. speedfighti ja sr50 vahel soovitaks valida;)
Mine käi ise poodides ja vaata, uuri müüja käest infot jne.Ning osta see mis sulle kõige rohkem meeldib ja mida sa kõige mõistlikumaks ja paremaks pead.Sest siin rohkem fannboyde jutt suht.
60000km on võimeline iga korralikku brändilogo kandev roller läbi sõitma. Loomulikult peab ka lenksu ja istme vahel olev isend mõistusega olend olema.
Ja kindlasti on 60000km läbinud kahetaktiline juba suuremaid remonttöid tunda saanud.
Mudel Aerox kui selline on täiesti tavaline plastmasskäkk nagu enamus rollereid. Pea kõik ühe näoga ja mingeid erilisi tundeid küll ei tekita, et ohh mis lahe roller ja vahid järele. Aerox-il olev mootor on rollerimaailmas vägagi levinud Minarelli, mida kasutavad vägagi paljud rolleritootjad. Seega ei saa vastupidavus ja paremus kindlasti hirmsasti Aerox-i poole kalduda. Lihtsalt on too tänapäeva mürsikute maailmas Ferrari staatuses ja seda omada popp ja feimi tuleb nagu leiba. Teine popp ja noortelemmik on loomulikult SR50.
oleme ausad, sr50r ja aerox on võrreldes teiste "plastikkäkkidega" ka ühed ilusamad rollerid. mootorid siis piaggio ja minarelli, mõlemail väga head mootorid ka ju.
Tomose automaat vahetab ise käiku vastavalt kiirusele. Esimene käik on tal nö. käivitades kohe sees, seega käima tuleb teda lüüa või vajutada ainult hargi peal seistes. Käigukasti läheb 200 ml. type A nimelist vedelikku. 1sõnaga googelda, kuid päris kõike infot ära puhta kullana võta. Abix ka mopeeduri foorum, seal neid riistapuid päris pesakond.
tere, olen 14, sooviks osta oma esimese rollu, olen uurinud ja kõige mõistlikumaks ja lollikindlamaks on peatud enamasti aprilia ja piaggiot. kas tutika piaggio NRG power 50 eest on mõislik maksta 1790 euri. tundub päris kirves, kuid tõesti tahaks endale väikest mänguasja garaazis et jätta mingid higised bussid seljataha.
See 1790.- on soodukas. 28000 vanas väärnigus selle eest on igati hea. Igatahes kindla peale minek. Paistab, et ajad taga nn sportlikuma välimusega mänguasja, sest suuremate ratastega(parem juhitavus) Liberty on veel odavam.
on see juhitavuse vahe suur? selles mõttes et kas siis sõit muutub palju ohtlikumaks kui suurte ratastega? sest mulle tegelikult ei meeldi selle mudeli kuju.
Täiesti tavaline neljataktiline hiinlane. Mis see tootjanimi sulle annab? On ta Boatian, Xinling, Lifan, Orion, Qinqui või mingi muu kõlava nimega, olemuselt on nad täpselt ühte auku.
Oleneb mille jaoks tõõle tagasi sobiks muidugi 4 tatki masin freedo 6 ( 2 ja 4 takti saab osta ilus välimus aprilia koopia) 2 takti siis yamaha aerox (vastupidav,silmale ilus,kiire) aprilia sr50 stealth( ilus,kiire,aga mitte nii vastupidav kui läheb katki siis on kallis parandada) ja aprilia sr70r,sr50r,sr50 neid soovitan aga ega yamaha neos ka halb pole ,pole nii kiire aga ilus rahulik minek on norm endal oli 2 tykki ( 2t uued 2011 on 4 takti) vaga rahul olin ei lähe katki tee mida tahad :D
Hiina tuttuue 4 taktse rollu saab lätist 600 euro eest. See sõida ökonoomselt ja kindlalt 10-20 aastat. Kes kõva nime tahab peab maksma aprilia ja Yamaha eest 3 korda rohkem.
Tere!
Kas yamaha brooster ng on hea roller?
Ja kui on veel pisimopi dokumentidega, kas siis peab ikka ka rolleril kindlustuas ja kõik dokumendid olemas olema?
Kui sõiduk ja selle dokumentatsioon vastab pisimopeedi nõuetele, siis ei pea olema ARK -is registreeritud ega vaja ka liikluskindlustust. Paber, mis tõestab, et tegemist pisimopeediga hoia ligi juhuks, kui politsei seda küsib.
Juhul, kui sul mingi mujalt sisseveetud kasutatud pisimopeed, kuni 25km/h piiranguga paberitega, siis kindluse mõttes näita sõiduk ja selle dokumentatsioon ARK -is ametnikule ette. Kui neile kõik sobib, siis kindlam tunne ka endal, et legaalselt liikled.
Pole ühtegi kunagi olnud aga vaja tööl käimiseks mingit aparaati ja kuna pakutakse järelmaksuga siis plaanin osta . Ei kujuta ettegi palju see välja võib võtta . Ehk saan abi siit tänud .