Olen huvitatud ostma uut bikei, aga ei suuda eriti otsustada. Huvitatud olen yldiselt 600cc rattast. Olen uurinud erinevaid arvustusi, ja tundub, et 2007 aasta ratastest on honda cbr600 esikohal, siis yamaha r6 , siis kawasaki zx-6r ja siis suzuki gsx r600. Oskab keegi siin kommenteerida, mida võtta mida jätta? Lisaks oleks huvitatud teada, millise firma hooldus/varuosad on soodsamad?
väga targad mõned siin...osta 1000 ne - ja palju see poisu julgeb sarvest keerata seda 1000-st...alguses osta jawa mitte ära räägi tonnist..pikk Mella ajas Jawaga 290km-h välja nii mis kolises ..ja te räägite siin tonnist..igemed kipitavad v
irw kle arvate et 1000cc on liiga julm et sõidad surnuks kle mis te arvate et te ei suuda ennast 600cc surnuks sõita ve :D :D :D kle 600cc vennad suruge oma kompleksid maha nüüd :D . nüüd soovitus minult: ostin endale yamaha R1 ja selle oma esimeseks bikeks ja soovitan sul ka nii teha , mix sul vaja 1 kuud sõita ja tunned kuidas on 600cc lahja . kui aus olla siis ma tahaks juba võimsamat kui 1000cc , nii et jäta see 600se ostmine ja müümine vahele ja osta kohe tonnine !!!!!
Ise bike ei oma, tulevikus loodetavasti enduuro või supermoto ostan.
Aga teemaks ütlen, et alguses ära osta mitte 600 isegi, osta mingi väiksem aparaat, millega sõidu käppa saad. Edasi võid siis 600'le ronida, kas suuremat enam üldse proovida vaja on, tead ise.
Pole mõtet osta 1000ccm bike ja siis sellega Moskva ees poosetada ja 600ccm lahjadeks sõita. Kurve võtavad nii kui nii enamus bikejuhte jalga tasakaaluks mahatoetades ja ringrada pole ammugi näinud ;).
Eks ta ju rohkem iluasi ole.
Sul on esimeseks rattaks R1 ja juba jääb lahjaks? HA HA, kus mõni ikka tegija. Kus ringrajal sa sellega siis sõidad? See, et sa siiani veel elus oled, ei tähenda, et tsikkel lahja.
Esimeseks ja ka teiseks tsikliks on 600 küll ja veelgi, kui sa harrastad kiirusi alla 200 km tunnis.
omast kogemusest võin öelda et oman ka cbr600rr'i ja tõesti kahetsen juba et kohe tonnist ei ostnud. tonnisel väänet pea 2x rohkem, mul lihtsalt oma 600'sest kahju, 15k rpmi peal piniseb nagu kohekohe plahvatab sääsk ***** all. ja vahel naisukest seljakotina sõidutades on ikka eriti tigu pill, startides pead ikka eriti libistama ja niputama linnavahel et raibes välja ei sureks.
samas ega 600'se peale eriti üle 1.80 vant ka ei mahu, äkki see ka argumendiks kohe tonnise valimisel.
600ne algajale ilmselge liialdus. võiks alustada veidi altpoolt, siis saab üldse aru, mis tunne tsikliga sõites on. ilmselgelt võiks tsliklist alguses jõud üle käia - kasvõi siis kui käna käid, suudad ratta ise püsti upitada. 1000ga palju õnne.
Läbisõit? Khmm... Mina ei vaataks üle 100 000 km läbisõiduga masinaid, alla selle sõltub KÕIK masina eelmisest omanikust!
Vaata ikka tsikli seisukorda, mitte läbisõittu!
Küsimus, tonnine või mitte.
On ju veel 750 cm3 masinad :-)
Ise sõitnud veel ainult 600 masinaga ja tahaks edasi liikuda just VÄÄNDE osas, st V2 mootoreid omavaid masinaid.
Arvan, et Suzuki SV650 oleks algajale hea valik, hinnad ka soodsad.
Uuri sellist foorumit nagu www.biker.ee ja kasuta OTSINGUT!!!
julgen arvata, et see 600-se lahjaks jäämise jutt on küll pigem nende suust, kes on ratast ostes teinud vale valiku. Nimelt on võimsuse asemel rattalt oodanud väändemomenti. Kas siis sajani kiirenduse vahe 1 sekund tähendab kohe, et ratastel on metsik võimsuse vahe?
Kui tahad mõnusalt kulgemiseks võimast ratast, siis vaata tõesti hoopis v2 mootoriga bike. Mõningatel nendel moment selline et väänab juba madalatel pööretel otsa püsti (ise unistan vaikselt Ducatist).
v2 masinad on jh reeglina kõva väändega,ehk siis veavad juba madalatel pööretel kole hästi.tuttaval oli 1000 suzu TL,R ehk siis HULL LEHM nagu seda kutsutakse.vot see oli bike kohta ikka eriti haige minekuga,ja need hääled uiiii *****aa.tonnised ducatid mahuvad kah sinna samasse klassi.valusad pillid :)
Lahjad vennad olete, ma arvan, et osta alustuseks 1500 cc kubatuuriga masin. Saad hea sõidukogemuse sisse, kui veab õpid ka lendama :) Aga ei , surma sa kindlasti ei saa. Aga algajale käib kyll. Kui tehakse võimsamaid võid ka võimsama osta
mina isiklikult soovitaks alguseks kawaka zzr 600. ja kui veel pikka kasvu siis on see ikka ylim masin.
ise olen 190cm pikk ja oman zzr600. päris mugav on.
minek kah touring-bike´i kohta suht norm. 230km/h saad ilusti kätte kui kiirusi tahad. ega rohkem pole vajagi!
kui V2 rääkida siis tuttaval oon apriliaV2 ja sellega sõites oli alguses tunne et masin liigubv ainult ON-OFF systeemil. nimelt oli vääne nii hea et nätuke hooba põõrasid ja esirattas ole maast lahti.=) see masin toob nyyd alati naeru nä'ole kui sõita saab.
endal on ka täpselt sama plaan kuskil 500-600'st osta, aga nii paljud räägivad et jääb lahjaks? Paneb veidi imestama, et 30-40 kW tundub ju päris palju tsikli kohta, nii et siit ka siis küsimus, kui suur on enamasti baikide lõppkiirus sellise kubatuuri juures? ... Kui suur lõppkiirus on 750'l?
kavatsen isegi 600-se soetada see ikka alguseks kõige parem ta pidi kohapealt äraminekul kuidagi erksam ka olema kui 1000-ne.Teiseks ja ma ei tea kui esimese hooajaga peaks 600-sest väheks jääma siis mine küll kohe kuhugi ringraja sõitjate tiimi .sa oled ju tulevane bike maailma meister. algul tuleks ikka enda ratast tundma õppida ja siis vaadata mis on tema max piirid.ja kui sa suvel iga päev rattaseljas just ole siis ma arvan et ühe hooajaga seda selgeks küll ei saa mis kõike 600-sega teha saab .vaata mõnda klippi ameeriklaste sõitmistest tänavatel !!!!!!!
tundub nii et seda 600 hiljem lihtsalt raskem müüa sest kõik peavad seda võrriks. minu tonnise kawa ostsid ka mingid nolgid ära jutuga et ega me mingit 600 ka ei hakka ju soetama. ise plaanin nüüd osta midagi 750 kanti ja seda kaalu, kilovati ja kõige suhtes kõige optimaalsem valik. ps. ei peksa need 600 mehedki oma ratast tühjaks tavaliselt.
Tänapäeva 600 supersport rattad on ikka väga võimsad pillid. Kiirustel kuni 250 nad tonnistele küll alla ei jää. Sauga ringrajal on tonniste ja 600- ste parimate ringiaegade vahe ainult 1 sek. Loll jutt on see et 600 on lahja. Linnas ei ole uuema malli 600 kll kunagi lahja, see on pigem eestlase mentaliteet, et mul on võimsam kui sul.
seda ma räägingi et selline väärarusaam on et lahjad need 600. Aga müües ongi see, et ring kellele müüa muutub ahtamaks sest nn. kõvad mehed lasevad väiksema kubaga rattakuulutused lihtsalt mööda kui otsivad....
oman suzuki tl1000s V2 mootoriga, olen väga rahul... see V2 vääne on mõnus ja kiirendus... ühesõnaga rõõmsal mootorratturil on hambavahed sääski täis :D
Ma esimest päeva tegin sõit platsil 125cm3'sega ning ma ei kujuta ette milline see 1000ne siis veel on. See oli juba parajalt hea minekuga. 50-60 km/h peal jõud juba raugeb, aga siiski :)
Ise vaatan esimeseks ikkagi 600st, piisavalt suur, normaalne kütusekulu ning võimsust piisavalt.
jah mis jamad osta kohe R1 ja võta algul rahulikult,sest iga aparaat tahab harjumist, 600 on ikka võrrid küll koguaeg pigista paukku välja!! loomulikult kaotasin ka sugulase, ühesõnaga sõida mõistuse mitte mootoriga...
Tonnine vtr on vägagi tegija. Kui lahjaks jääb siis on viga sõitjas.Kiirustel 0 kuni 150 on kiirendus parem kui R4 mootoritel aga tahhoka lõpp vajub lihtsalt ära.Vtr olemuselt rohkem touring ja lisaks kehvade piduritega.Selline jõuline kulgemise masin ja omanikud tavaliselt edasijõudnud vanemad mehed, kes lihtsalt kõvatama ei kipu. V2 mootori puhul pole kilovatte mõtet vaadata, sõites saad ise aru mida selle all mõeldakse.ja vaata et et kohe üle ei tõsta..
Tere teilegi. Ütlen kohe ära, sõitnud eriti pole(va load said tehtud). Nüüd plaanid endalgi tulevaseks hooajaks kindlasti kaherattaline sõber muretseda - eelmine hooaeg jäi vahele juba(jube kuri enda peale). Minu arvamus selline: et see peab ikka paika - enda mõistuses rohkem kinni see mida sa selle rattaga ette võtad. Olgu ta siis 1000 või 600 (nagu ma aru saan arendavad mõlemad erksalt 250km/h). Teiseks hakka jälle ümber vahetama suurema vastu hiljem. Mina julgeksin soovitada 1000 ka algajatele(lubade omanikele muidugi) kellel vähegi aru peas - kes ei taha linnavahel ega ka trassil tippkiirusi arendada. Mulle isiklikult CBR meeldib ning 600 tundub ise natuke väike, 1000 on mugavam minu jaoks. Harjud sõitma, käid maailmas ringi trippimas ja oled vähemalt õnnelik enda ja oma kaherattalise semu üle.
Mõtekas osta ikka 1000cc r1 või cbr1000rr.Esiteks võga ilusad rattad ja kindlad.Surma võid jalgrattaga ka saada,aga 600 vähe.Lõppkokkuvõteks tuleb lihtsalt rahakotile kasulikum.Aga tõesti kõige õigem minuarust ka omada kahte ratast.Ühega kukkud ja harjutad teisega sõidad üks kriips alla oma võimete.
Mingi vanema cbri või fzri saad alla 20 tuhande harjutamiseks.
See peab olema ikka väga kõva mees kes juba 250 krossikat kinni hoiab ja suure sõidu kogemusega.Lihtsalt tuleb mõelda enne kui midagi teed.
ja kuidas veel räägib.Sellisel masinal on kiirendus nullist parem ,kui samaväärsel R4 mootoril ja kuni 180 km tunnis on tegija.Kulgemise masin ja hunt lambanahas.
Kiirendus on parem ainult niikaua kui sul on esimene käik krossikal ja siis sa näed ainult baike tagatulesid.Bike käigud on ikka tunduvalt pikemad.Panime kõrvuti yamu 250f ja cbr 1000 rr.krossikas oli ideaalsel pinnasel asvalti ääres pool pehmel murul.
minu esimene kogemus läänepilliga oli yamaha diversion 600 käis kah,3a.hiljem soetasin odava 1000,et harjutada tagarattas sõitu ja tutvuda oma võimetega,pilliks oli yamaha fzr1000,too muidugi lendas laiali,keps tuli välja kuna oli aint myygi pilliks tehtud ja nii ta mu kuuri nurgas senini,ei viitsinud sellega rohkem jampsida,see hooaeg sai soetatud omale honta vtr1000f ja see ika tõeline lusti pill,selle pilli vääne on ikke räigelt kõva,mul veel sport filter,sumpad ja nipet-näpet näpitud aga jah esimene tsikkel V2 on räige arvan,sell juhul aint kui miski piiraja esimesex hooajax peale panna!
Soovitan esimeseks rattaks ikka 600st...pole mõtet ülepingutada...tõsijutt õpi sõitma ja saa õige tunnetus kätte!Ja siis vaata edasi kas on vaja 1000 st..Annad vähe odavamalt vana ratta ära siiis annad...Paraku motospordiga juba nii on, kui raha pole ära tegele ka!
Ise alustanud sellises järjekorras punnvõrr,mopeed,cz175,jawa350,kawasaki750,aprilia1000 v2 ,soovitaks alguseks lihtsalt osta odavam kasutatud ratas(selle müümisel häving väiksem)sõita ja siis teha otsus millist ratast täpselt tahad
Siin ei saagi mingit kindlat siklit ju soovitada, kui inimene on peast hull siis ei tasu üldse baigi peale ronida:D kui sõidab mõistusega siis võib selleks olla ükskõik kui võimas ratas. Endale ostsin peale jawat üle 100kw ja 200kilo kaaluva ratta, kannatab sõita ka rahulikult ja kui vaja kiiret mõõdasõitu siis võimsust kohe varnast võtta. Tegelikult soovitaks vaid esialgu vanemate ratastega proovida, kui kukkuda siis pole rahaline kahju nii suur. Peavad need 10 aastat vanad rattad vastu küll, väga töökindlad.
osta Honda CBR 929rr fireblade.108 kw aastaks kusagil 2000-2001. kahjukas aga hetkel ühtegi müügis ei paista olevat. aga masin on hea, ilus, piisavalt kiire ja sobib ka algajale. kuigi ajud tuleks ikka kasuks. ise sama isendiga sõitnud ja varsti tahaks omalegi soetada.
no ise julgeksin kyll soovitada 1000 kohe sest oli 600 ja jääb kohe igavaks,ega siis kohe ei pea ju kukkuma pigistama seda tonnist aga vähemalt on arenemis ruumi ja järjest rohkem saab hakata selle vöimeid kasutama..oli vahepeal peale 600 ka 750 aga ei ole isegi see sama mis 1000..aga noh eks igayks teeb ise omad valikud(märgades unenägudes unistan Ducati Desmosedici RR-ist:))aga see jääbki unistuseks kuna maksab umbes 1miljon EEK-i:)
Oman 600 st juba 6a. ja vahel vaid vahetanud neid värskemate mudelite vastu.
Soojalt soovitan sul 1000 sele isegi mitte mõelda ,kui sul kaaluks muidugi mitte üle 100 kg.
600 ne läheb nii mis jube ,kui sa ikka bike ostad mitte sruiseri jne.
Ise ostsin esimesex uue R6-e (´07), kuna bike kogemus puudus, ei julgenudki suurema peale mõelda. Sõidan sellega tänaseni & väga rahul ! Ning minek super, hoia ainult kinni. Tonniseid ka proovinud, käigud vähe pikemad, ega miskit suurt vahet küll ei ole. Maitse asi :)
Oman ise ka 600 zx6r ja ei ütleks küll et eriti 1000 sele alla jääb,ja kui olla täpsem siis kaalu vahe rinkal ikka annab tunda. Kui sõita niisams tänava liikluses siis ei näe nagu mingit vahet kas 600 või 1000.Kui vähe kaasa aidata nagu mul tehtud on siis ei ole vahet nii et 1000sele võib panna pika puuga. Kõik oleneb kui paks on raha kott.
Esaa öelda,et kawasaki ka halb oleks.Mul omal juba 3hooaeg ja väga mõnus.
valisin esimeseks rattaks bmw k1200r. Ei kahetse ja tõesti soovitan! Elu on mõtlemises kinni ja kui sul kõrvade vahel on tühjus, siis pole kiirused sinu jaoks.
Edu!
Ise eelistaks ka 1000kohe mitte 600 kuna aasta pärast jääb see lahjaks ja pärast hakata vana müüma, et uut osta.. Pole mõttet ajada juttu et pole mõttet sõidate surnuks ennast sellega. Sõidate jh kui mõistusega ei sõida. 1000 ikka mineku poolest hoopis teisest puust.
Rida 4 mootoriga jaapanlase võid osta kohe tonnise. Need niikuinii suhteliselt rahulikud, eriti madalatel pööretel ja liikuma hakkab alles väga kõrgetel pööretel. Seega saad rahulikult harjutada küll. V2 mootoriga tonnist alguses kindlasti ei soovitaks. Võrreldes R4 mootoriga nagu öö ja päev, minek igasugustel pööretel ning vigu ei andesta. Ostsin esimese bike 12 a tagasi R6, mille vahetasin aasta jooksul R1 vastu. Erinevad R1 olid mu kaaslaseks järgmised 6 a. kuniks avastasin V2 mootori. Nüüdseks sõitnud 5a selle tsikliga: http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1732537&
rhash=a03c
Alustuseks kindlasti 600cc bike. Need kes 1000cc bike soovitavad on väga rumalad ja täielikud võhikud. Kõigepealt on vaja sõitma õppida ja oskus sõita ei seisne ainult kohapealt äraminemises ja oskusest kuidagi seisma jääda. Endal oli enne tänavaratta ostu päris korralik põhi motokrossiga alla tehtud ja arvan , et tänu sellele on kukkumised ära jäänud kuigi õõvastavaid olukordi on olnud mitmeid. Rattaga peab sõbraks saama, pead tundma end ratta seljas kindlalt ja pead teadma mida teed. Oman siiani 600cc bike ja tunnistan , et tõesti kiirendusel igasugune woow efekt on kadunud , aga see pole põhjus 1000cc bike osta. Sirgetel on enamus vendi kõvad mehed samuti mina :-D kuid vaja on ka oskuseid kurvides, märjal teel , teel/kurvides kus meie toredad teetöölised kivikesi ja liiva on teele pannud ilma ühegi hoiatava sildita. Vaja on oskusi suuta mõelda ja võtta vastu igati perses olukorras õige otsus. Seoses praeguste soojade ilmadega topitakse liiva ristmikele mis on , aga kuradi libe ja üldjuhul igasugused märgid puuduvad. Seal natukene järsemalt pidurdad või lähed veidi kiiremini kurvi või kiirendad natuke järsemalt siis võid vabalt leida end perseli maas...
Soovitan soojalt osta 600 ja siis vastavalt vajadusele mootorit kaasa aidata. Ega need stock 600 võivad sirgel lahjaks jääda aga natuke maagiat mootorisse ja need 1000 jäävad juba maha. 600 eeliseks on see, et on kergem ja tuunitud masinad on erksamad.
Algajal on kavalam 1500ne võtta.Saab ruttu sõidu selgeks mis on sõit ja raske masin läheb kurvi kummivilinal vastaval mõnusal kiirusel.Järgmine aasta võtad rahuliku 600se ja lased nagu chopperivend kui elus oled.
Soovitate algajale autona ka köigepealt smarti vä? Ei ole vahet kui vöimsaga alustad. Lihtsalt, kui möistust ei ole, siis seda ka ei tule. 600 vöi 1000 kuubikuline sportratas...pole vahet, käituvad nad pea ühtemoodi, vöimsamal vast tippkiiruse lagi körgemal.
Jah, V2 on teistmoodi. Ei ütleks, et ohtlikum vöi keerulisem, aga on tal omad kiiksud. Ise paadunud V2 fänn. Mitte chopperiteema.
1500 chopperiga vöib alagaja vabalt alustada, neil pole kw ollagi.
Hmm. Loomulikult ei soovita ükski tervemõistuslik inimene algajale autojuhile BMW M, Porschet, AMG mootoriga MB, Corvette või muud säärast, ikka pigem esimesteks aastateks katsetamiseks midagi lahjat. Usu, nii on palju palju tervislikum nii juhile kui kaasliiklejatele. Oma esimesed autod samuti ikka 1,2 ja 1,6 mootoriga, 3-6 L alles korraliku sõidukogemuse ja praktikaga.