ATV'd

Campell 650 0.65 24 kW

 
aadu555
14:30 03.09.2008
On keegi soetanud endale sellise sõiduriista? Ootaks muljeid vastupidavusest, kasutamismugavusest ja garantiist.
xxxxxxxxx
15:59 03.09.2008
mul
14:37 04.09.2008
on samam mudel, aga eelmine versioon, ilma variaatorita. Siiani ei oska midagi halba öelda, muidugi on ebamugavam (kiiresti) sõita, aga samas peaks loogiliselt jälle üks asi vähem kuluma ka :))
aadu555
17:12 04.09.2008
Kas ebamugavam variaatori puudumise tõttu või mis? Kuidas jäiga vedrustusega on? Kas ei väsita, ei viska maha?
nagako
14:00 17.09.2008
see campell ei kõlba mite kuskile. kes ehitust ja juppe natuke lähemalt vaatab, siis saab aru milles asi. mingi 650-nene auto mootor on peale aretatud mis vett üldse ei kannata - genekas on otse porikoopas ja loobub tööst pärast esimesi sõite vees. kardaani väljavõted mootorist on nurkades ja jooksevad risti üle kere. käiguvahetushoovad on kere all jne jne... see atv on nagu mingi koolipoiste kokkuklapitud sara..
mul
18:25 30.10.2008
Igal tehnikal leiab vigu, kui neid hästi otsida või parematega võrrelda...aga võrdleme siis juba soetushinda ka? Kui just ei taha kellegagi võistelda, siis oma kulgemised metsas-soos teeb väga hästi koos järelkärugagi ära.
campell-i omanik
13:40 05.12.2008
see atv ei sobi mitte millekski,läbisõit 100 km, hoitud nagu ***** pilpa peal ja 5 korda garantiis käinud.üritan tarbijakaitse abil masina poele tagastada ja soetada jaapani toodangu,kasvõi kasutatud isendi.eelmisele-väga armetu tegu sinu poolt siin foorumites istuda ja saasta üles haipida.
to aadu555
10:08 06.12.2008
soovitan külastada kauplusi ja küsida müüate käest infot aga üldjuhul ei soovita sul osta sellist aparaati kui soovid fannida
s
19:24 06.12.2008
mis see jaapani toodang on
markonarko
21:08 06.12.2008
Tere.Sellistest asjadest käi kaarega mööda.Ja ATV alla 700kuubiku ei tule kõne allagi olgu kas kawasaki,suzuki või yammu.
mul
22:47 22.11.2009
1,5 a minu käes toiminud vähimagi tõrketa. Kiirusi ma ei katseta, kasutan vaid käru vedamiseks metsast puid koju tuues, aga u 2rm korraga veab vabalt. Kui mudasse sisse jääb, aitab vints või traktor...
JL
16:49 04.01.2010
Tere. Kas keegi teab kust saab selle riistapuu kohta korralikku kasutusjuhendit. See mis tal kaasaantud oli ei kõlba kuhugi (sisaldab palju pealiskaudset loba ja vasturääkivusi)
iruak
11:12 02.05.2010
Tere. Campell 650 on jube saast.Soetasin endale sellise ja nüüd on romulas,kuna kast ja sidur lõpetasid kohe töö. Käisin karantiis ja vastuse sain ,et varuosi on raske saada.Kui keegi hakkab ostma siis vaadake lepingut kui on seal kirjas,et karantii on 1kuu või 150km siis saatke see leping kus kurat.1kuu see on lausa mõnitamine tehnikale selline termin.
Sellisest saastast tõesti eemale hoida.
James75
11:35 03.05.2010
iruak
Konsulteeri tarbijakaitseametiga. Seadustes on toodud minimaalsed garantiiajad ja nendest alla ei saa minna ühegi lepinguga. 1 kuu või 150 km on sulaselge jura.
iruak
21:15 03.05.2010
olen helistanud ja käinud,tulem oli null.seadused on meie sugustele ja sulid ning petised elavad.
leo631
23:57 11.05.2010
Tere.Kas oled kindel, et on Campell? Minul on piltide järgi täpselt sama, aga kirjade järgi ASA, DONGFANG, ei tea isegi. Romu 147 km-ga. Kellelt ostsid? Võta ühendust. 5231658 või meili.
peeter22312
15:12 27.07.2010
tere

mul ka see pill.
vahest on ikka miskit nokitsemist olnud, aga kui käed per*est välja ei kasva siis saab hakkama, kütab ringi küll, jõudu on nagu loomal. ja kaalu ka 380kg(tühikaal). Talvel superhea lund lükata.
antsjuhani
15:14 27.07.2010
kas keegi teab kust seda pilli osta saaks?
oleks huvi. hind võiks jääda sinna 35000 kanti maksimaalselt.
ee
00:35 28.07.2010
sellisest tehnikast tuleb kaugele hoida, saad ta odavalt kätte, kuid remontida saad palju. garantiikorras edasi tagasi sõidutamine läheb rohkem maksma kui masinat nautida saad. parem võta mistahes japs mida on paar aastat kasutatud.
antsjuhani
09:33 28.07.2010
tere

japside vastu otseselt ei ole midagi.
Paluksin ühte linki Jaapani ATV millel oleks kubatuur vähemalt 650kuubikut ning hind maksimaalselt 35000.

mul
19:07 25.09.2010
Minu masin töötab siiani normaalselt, kuigi kahtlen, kas teised sellist vedamise koormust kunagi üldse saavad tundma. Lõbusõite ma praktiliselt ei tee...
iruak123
18:44 09.10.2010
kui hinnast rääkida,siis parem oleks raha ära visata. Ja Üks käru ju teist käru ei saa vedada.
argo00
08:20 16.01.2011
Endal olemas,ei kurda ,see talv pidevalt lund lükatud.Käivitub hästi käigud ja muud viled toimivad tõrgeteta
argo00
05:37 19.01.2011
Garantiis käis,gaasi vajutades suri välja ja käivitus kehvalt.Asi korras karburaator sai puhastatud ja suude varasemaks keeratud.
ardokreek
21:13 01.02.2011
Tere,

Mul See isend Seisab hetkel Garaažis.

Probleeme oli algul aga sai asjad korda aetud ja nüüd liigub kenasti. Jõuluajal sai kenasti sumbata lumesees.

nüüd aga asjast:

Masinal peaks olema 25kw piiraja kas keegi ei tea kus see võiks asuda ja kui teab siis kas seda saab käepäraste vahenditega eemaldada ?
...
09:23 02.02.2011
karbussi küljest tuleb eemaldada üks plekitükk mis ei lase gaasi põris põhja vajutada
A K
13:47 05.02.2011
mingit pildimaterjali pole selle kohta ?
mukkkkkkki
20:48 22.11.2011
Äkki oskab keegi õelda kas Eestis on selle atv edasimüüjaid ?
muhv,30
22:15 20.01.2012
No nii!
Nüüd on mul see automaatkastiga mudel garaažis ja homme hakkan lammutama: toitesüsteemi puhastus, universaalmääre, elektriosade kaitsespray ja keermeliim :-)

Eks jätkan monoloogi mingi aeg....
muhv,30
22:39 24.01.2012
Osa I
Kiruge või mitte aga tegu on ühe tubli rügajaga, kes oskuslikul kasutamisel hätta ei jää!
Sai esimene 50km tripp tehtud(kestus 5 tundi) ja tulemus üllatas ennastki.
Maanteele sellega asja pole- ülekanne liiga aeglane. Lubatud 70kmh sai kätte aga see on juba piinamine.
Plussiks on vintsi aeglane ülekanne, millega tirib nii mõndagi.
Tehnikast- üle vaadata ja määrida veekindlaks kõik ühendused.
Ventilaator peksis põrisedes jäätükke ja seoses niiskusega sai kasutada ainult manuaalrežiimi. Samas mudas ja libedal on manuaal hädavajalik, muidu lapib automaatkäikke kõrgemaks ja tolkku ei miskit.
Praegu tundub, et kui käed p*****t välja ei kasva, käib kah!
Enamus varuosasid ebay'st ja allesauschina.com
ice1(regamata)
08:56 25.01.2012
Mul on talle Tartus ka varuosi
muhv,30
10:03 25.01.2012
Jäta oma kontakt palun.

edu
ice1(regamata)
21:48 01.02.2012
microgrupp.ee, sealt leiad. tel 5037910. Loodan, et seda ei loeta nüüd kohe reklaamiks
muhv,30
07:19 02.02.2012
Saatsin sinna e-maili, arva ära, kas vastati?

edu
ardokreek
15:29 28.04.2012
Nii väiksed probleemid...

Keegi teab mis on vea kood E 1 ja E 3

Oleks vaja kiiret vastust.
googeldasin igatepidi aga vastust ei leia.
ice1(ma jälle...)
15:46 28.04.2012
E3 on kõhualt (st kasti alumine pool) käiguvalitsa juht mootori rike.
E1 on mootori pöörete arv on ebanormaalne, st E1 põleb ka siis kui süüde on sees, aga mootor seisab, nagu käivitad, nii E1 kaob.

E1 üksi pole nüüd eriti hull, aga E3 on jama, võib-olla on nad ka koos, ja siis võib viidata juhtmoodulil (olen remontinud).
Vajadusel räägin lähemalt.
Peeter , tel 5037910
muhv,30
22:05 29.04.2012
Sellele masinale on terve ilm varuosasid täis-vihjeks Joyner, Barossi, Hisun, Kinroad 650,Terminator 650 jne.
Selle isendi mootorit kasutatakse nii siin kui sealpool lompi paljudel bagidel ja UTV'del, seega mootori ja käiguosa sarnane(va. aut.kasti juhtimine)

Veakoodid: E1 jah tavaline käivitamise ajal.

Hoiatused ja märkused
E1: märguanne, et mootor ei pöörle normaalselt. Parandage mootor.
E2: kiiruse signaal on korrast ära või sidur ei tööta korralikult. Parandage.

Märkus:
Sõidu ajal ei tohi süüdet välja keerata, sest see võib põhjustada ohtliku olukorra. Remondivajaduse tekkel peatage sõiduk sujuvalt.

E3: Probleem käiguvahetusega. Automaatne veaotsing.
Märkus. Kui veaotsing toimub kauem kui 10 sekundit, siis tuleb leegi väljastamine lõpetada. Vastasel korral võite sõiduki süsteeme kahjustada.
E4: Siduri kontroller on korrast ära. Remontige.
E5. Automaatne kiirenduse kontroller on rikkis. Parandage.

Manuaale ka eesti keeles saada piisavalt, kehvasti otsisid.

ice1 'te soovitan, vastab kiiresti ja korrektselt!


edu
muhv,30
16:33 03.05.2012
Väike infokilluke:
Märtsi seisuga on neid isendeid arvel 42 tükki....

edu
minaise12
00:09 29.05.2012
Vaatasin nüüd ka statistika L7 statisika 2012 aprilliga arvele võetud sõidukite kohta väljas, levinumatest markidest siis 2012 jaanuar kuni aprill arvele võetud (kõik mudelidkokku), niipalju kui mina aru saan tabelist:

CFmoto - 28 (x8 kõigest 5 isendit, ülejäänud 600 ja 500sed)
Dinly - 8 (800 kuubikulisi ainult 1)
Polaris - 4 (1 900-ne, 2 850-nest ja 1 500-ne)
Goes - 8 (2 620-st ja ülejäänud CF500 mudelinimetusega, nagu sõsarmudelgi)
Can-am - 6 (3tk 800-sed, teisi pole märgitud)
HSUN - 5 (üks 800,ülejäänud 700-sed)
Kawa - 0
Suzu - 0
Honda - 0

Viimaste kohta on imelik statistika,vb on need margid traktoritena registreeritud vb tegin otsimisel vea. Igatahes, kes teab paremini võib loomulikult parandada. Samuti, mida tähendab termin veokvadrik (kas seda, et saab käru avalikel teedel vedada)?
minaise12
01:08 29.05.2012
Vist leidsin - ratasmaastikusõidukina registreeritud (MS2) ja T3/T2 all on ka (lisaks muidugi need mida registrisse pole kantud), seega 2012 aasta ark registreeringu edetabeli saame eelmise postitusega arvestades kokku:
Jaanuar - MS2 2tk: 1 Honda (680) ja 1 Suzu LTA-500; T3 - 0
Veebruar - MS2 11tk: 3 Honda (680), 4 Kawa (750), 3 Suzu (750) ja 1 Yamu (550); T3 - 1 tk: Polaris (550)
Märts - MS2 6tk: 1 Honda (500), 3 Kawa (750), 1 polaris (800) ja 1 Yamu (550); T3: 0
Aprill - MS2 4 tk: 2 Honda (500 ja 680) ja 2 polaris (500 ja 850); T2 - 0

Seega: Suzu - 4, Kawa- 7, Yamu - 2, Honda - 7, Polaris - 4 (L7kokku 8).

Ark statistika kohaselt siis CFmoto (28) aastal 2012 pikalt ees, järgi polaris (8), dinly (8), goes (8), kawa (7) ja honda (7). Teised rohkem maas - Can-am (6), Suzu (4 - arvan, et neid on tegelt müüdud samasse auku cfmotoga kui eesti populaarseimaid atv-sid, lihtsalt pole millegipärast registreeritud).
DF
12:21 24.06.2012
Tellisin juba Hiinast uue ATV ja sain teise tagavara mootori kaasa
Kristiano
18:39 24.07.2012
Polaris on päris hea töötegemiseks al. 700cc. Kaalub 100kg rohkem kui need japsid. Kes tahavad niisama funnida või matkata ja ronida ei tea kus kohtades nendele on alumiinium - plasti täis kawad ja suzud asjakohased. Tööriistaks ikkagi usa rauda parem. Lähed kawaga metsa tegema, lükkab esimene oks need väljaulatuvad "ilu" lambid puruks..
smikun
21:22 15.10.2012
Kus kohast saaks tellida/osta Campell 650 2007a Taga tifrit koos pooltelgedega.

Muudetud 16.10.12 08:42

kröö.sus
18:31 21.10.2012
Olemas 300€
Terve masin varuosadeks-kõik töötab.

viis kuus neli kaheksa kolm neli kuus üheksa
algisvara
19:32 23.10.2012
kus saaks campell 650 starteri
algisvara
19:16 24.10.2012
kas keegi teab kui 0n e5 viga mis siis tapsemalt viga kummas seadmes,kui see viga kas voimalik et siis kaike sisse panna ei lase automaat kast
ice1 (ma jälle...
22:09 24.10.2012
E5 on gaasisüsteemi juhtmootori rike. See tähendab seda, et selle mootori ja anduri tegevus ei klapi juhtmoodulis ette antud parameetritega. .... Aga.. E5 viga ilmneb ka siis, kui tegemist on süsteemse veaga, st juhtmoodul asub kontrollima-testima kogu kasti toimimist ja ta kipub mingisuguse häire tuvastamise korral seda kohe E5 tituleerima, kuigi tegelikult ei pruugi viga olla üldsegi mitte selles mootoris ja/või tema anduris. Ehk minu praktikas E5 tavaliselt ei tähenda juhtmootori riket, pigem tuleb hakata mõõtma ja tuvastada viga, milleks vüib olla ka mõne trossi liigne pingus, kui ka lõtvus. Ja see mida kast teeb peale E5 fikseerimist on gaasi piiramine ja käiguvalitsa blokeerimine. Kui keegi Agu Sihvka laadne juba kallal on käinud, siis sitemal juhtumil hakkad uut aju otsima

Täsem info 5 null kolm 8 neli 2 null
algisvara
14:21 28.10.2012
kas kellelgi on manuaal kaigukasti sellele masinale
muhv,30
08:14 29.10.2012
Kui erinev on aut. ja man. kasti sisu?
Äkki annab kokku "kompunnida" midagi.......

edu
algisvara
17:30 29.10.2012
kas keegi on automaatkasti manuaaliks teinud mis voimalused on siduri ja gaasi annaks kull teha aga kast
muhv,30
13:36 30.10.2012
Hei!

Kas laisk kodanik, kes ennast registreerida ei viitsi:-) ütleks, mida tähendab "T" indikaatoril?

edu
mattx
19:02 30.10.2012
Kas keegi oskaks õelda mis õli te käigukastis kasutate.. Probleem seles, et masin hakkab liikuma alles suhteliselt kõrgetel põõretel ehk seal siis 3-4 tuhande vahel.
muhv,30
19:46 30.10.2012
Miks Sa arvad, et see õli viga on?

Ise pakuks kehva regulli või õhtal sidurit.....
mattx
21:49 30.10.2012
Väidetavalt pidi olema automaat käigukast...pidasin kohe õli veaks.. ei tea sellest masinast midagi kahjuks..
Kuidas ja mida seal reguleerida saaks, et ta madalamatel pööretel liikuma hakkaks? hetkel masin hakkab liikuma 3-4 tuhande vahel ja kui korralikult vedama hakkab siis saab lasta pöörded madalama enne kui uuesti lahutama hakkab aga suhteliselt palju koguaeg karjub kohapeal mitte ei liigu. Kui keegi oskab aidata siis oleksin äärmiselt tänulik.
muhv,30
22:04 30.10.2012
Jah, ta on automaatkast aga sidur on tal kuiv!!!
Kontrolli, kas neutraalis on automaatsel sidurilingil väike, kuskil 5mm lõtk sees.
Iseenesest on originaalsidur küllaltki pehmest materjalist, mina sain tast peale korralikku müttamist mingi 50km'iga lahti.
Hiljem olin targem ja kasutasin manuaalrežiimi soos/mudas/liivas.
Kus kandis muidu?
mattx
22:15 30.10.2012
lääneeesti. Oskad sa õelda kus tal sidurilink asub ? Ilmselt jõuaksin ise ka selleni välja aga kui juba äkki on teadjad mehed ja oskavad kohe aidata ja õelda kus asub. Mis pööretel sul masin kohalt liigub ja vedama hakkab mite ei libista sidurit?
muhv,30
22:32 30.10.2012
Vasak küljekate maha ja asub käigukasti peal. El. ajam lükkab suurt hooba ja suur hoob omakorda väiksemat sidurihooba.
Väikesel sidurihooval on ka reguleerimispolt.
Vaata, et sellel väikesel hooval oleks naaaaaatuke liikumisruumi.
Katse eksituse meetod, et õiget asendit leida: liiga lõdva, ei lähe käigud sisse; liiga pingul, hakkab libisema
mattx
22:50 30.10.2012
Kui omad seda masinat siis äkki oskad veel õelda mis oleks normaal pöörded millega vedama peaks hakkama?
ice1 (ma jälle...
23:24 30.10.2012
T tähendab testimist. Juhtmoodul peale pingestamist kontrollib mootorite ja nende andurite toimimist.
Kui masin hakkab liikuma liiga suurtel pööretel, siis on põhjuseks kas gaasijuhtmootori vale reguleering, või siis siduri vale reguleering. Siduri vale reguleeringu korral on ka libisemine täiesti võimalik ja siis ketas kah varsti läind.
Kui regulliga liiga hoogu lähete, siis ühel hetkel ilmub kiri E5, ehk ta ei suutnud testi teha, ja võttis selle esimese veakoodi mida täita ei õnnestunud. Edu teile.
mattx
23:27 30.10.2012
Pole veel T tähte kordagi näinud seal peal:S
ice1 (ma jälle...
00:01 31.10.2012
Võtad plussi maha, lühistad juhtmestiku ära, ootad 30 sekundit ja paned plussjuhtme peale tagasi- ja siis ei tee testi? okei, sinul ei tee T-d, aga mina olen näinud sellist ECU-t, mis iga liigutuse peale üritab jälle testi teha.
mattx
16:24 31.10.2012
Lasin täna siis seda siduri hooba löögale.. ja asi toimis. Sain selle suht maha keerata nii. et vahetab käiku ja kohalt minnest pole vaja just palju kaasi anda. Aga hetkel mulle tundub, et neljanda käiguga sõites ja just gaasi päästes on käigukastis mingi imelik hääl.. Kahjus ei ole see hääl just kõigeilusam. Kuigi muidu vahetab ja teeb kõike väga hästi.
ice1 (ma jälle...
19:27 31.10.2012
Tavaliselt on kastist kostuva "ebamäärase hääle" põhjustajaks vahevõlli laager. Kui see laager peaks nüüd lendama, siis sitemal juhtumil murrab ta võlli kasti korpuse sees olevates pesadest välja ja lõhub kasti korpuse. Senikaua, kui vahevõll on veel oma kohal paigal, on veel võimalus-lootus pääseda ainult laagri vahetusega. Kui võlli on juba ära tõmmanud, siis lahti võtad nagu jõulukingitust- ootusärevus on hinges? Kas läheb ainult laager? Või ka võll? Kas võlli pesa korpuses ka on persses? Kas keevitada ja freesida kannatab enam (olen seda teinud)?
Loomulikult on kasti sees ka muid võlle ja hammakaid, aga niimoodi kirjateel totalisaatorit tehes paneks panuse vahevõlli laagri peale. Ütleks nii, et ma võiks no nii lahjemat sorti mürki (no nii kuni 40 kraadi) võtta selle peale. Mida varem remondid, seda odavam.
mattx
21:36 31.10.2012
ja see helin tuleb kostuvale a ainult neljanda käiguga? ja seda ka mitte kiirendamisel vaid gaasi mahalaskmisel enne kolmandapeale vahetamist?
Buran6
17:50 11.11.2012
tervist ,mul üks probleem et käima laheb ,gaasi ja kaike ei luba lülitada, mis on probleemiks ? veakood e5 ja t? ses suhtes ei ole endal atv , kuid üks müüb sellist .Kuidas korda saaks?

Muudetud 11.11.12 18:22

mattx
20:56 11.11.2012
Aku pluss maha. Lyhista miinusega pane tagasi peale ja peaks ok olema kui midagi katki ple.
ammumees
23:00 18.11.2012
Olen ühe automaadi manuaaliks teinud, praegu toimib täitsa normaalselt.
algis70
07:25 20.11.2012
kuidas käiguvahetuse tegid on sul pilte
ammumees
15:05 21.11.2012
Trosside peale, pilte mul praegu ei ole. Käikude vahetamine käib parema käega ja sidur vasakuga. Nagu vana Iž 49:)
mattx
17:15 23.11.2012
Tere. Tänasest siis asi selline,et tagurpidi käik läheb sisse aga kui liikuma hakkad lööb välja ja jääb ragisema. Ja esimesed käigud püsivad sees aga liikuma hakates teeb naksu. Kas on midagi millest peaks alustama kontrollimist?
mattx
18:34 30.11.2012
Järgmine mure. See, et tagurpidi käik väljatuli oligi vahevõllis asi, ehk siis laager oli läinud.

aga uus probleem on selles, et kui panna D peale siis üle esimese käigu ta ei vaheta ehk siis sõita saab esimese käiguga. Ja kui panna manuaalselt siis lubab panna esimesest kolmandai aga mitte neljandat.. Kas keegi oskab aidata, et milles võib seisneda probleem?
algis70
20:34 30.11.2012
tere tee manuaalseks siis pole probleeme sama TEGIN MA
ice1 (ma jälle ei viitsi end r
12:25 01.12.2012
No nii, jällegi siis vahevõll. Käiguvahetuse probleemiks on kiiruseandur taga paremal rattal. Selle signaal ei jõua juhtmoodulisse. Kas on vahe suur, kinnitus väändunud, andur purunenud, või kõik need asjad koos. Vahe magnetiga mitte üle 2mm.

P.S. Kas võll sai pesasse korralikult fikseeritud? Kas sidurikotta avanev võlli pesa sai korralikult kaetud-tihendatud? Kontrolli peale esimesi sõite, et sidurikoda kuiv oleks. Ise sai kasutatud kõige õlikindlamat, mingi Loc.. oli numbrit ei mäleta. Lihtsalt praktika näitas, et "tavalised" ei jää sinna pidama.
P.S. Nüüd, olles lahtist kasti seest näinud, saad aru, et kui see laager läheb, kinni kiilub, võlli kaasa ringi tõmbab, siis juba on kasti korpus rikutud ja vajab võimlemist, et võll kohale ja kast kokku saada. Kui ta aga end pesas sidurikorvini keerab (nb ots on ju kiilus), siis murrab kõige tükiga korpusest.
P.S. Kontrolli veelkord üle esisilla lülitusmuhvi kahvli VÕLLI KINNITUS. On mitmeid juhtumeid, kui selle ülejala kinnituse korral on võll välja liikunud ja sõiduaeg ära kadunud- tagajärg minimaalselt alla kukkunud kahvel, aga on ka kast lauapeale laiali läinud kuna karter tükke täis.
ice1 (ma jälle ei viitsi end r
12:26 01.12.2012
Kui andur puru, siis see on mul olemas.
mattx
13:21 01.12.2012
Suur tänu väga selge ja asjaliku vastuse eest. Sellist tahtmist aidata vôiks foorumites rohkem kohata.
mattx11
19:35 01.12.2012
Andur ei olnud puruks. Hakkasin mööda anduri juhet minema ja istmell oli üks ühesooneline pistik lihtsalt lahti.. Haleviga:) Nüüd kõik toimib. Aitäh:)
aiku98
00:55 27.12.2012
Hei, kas kellelgi on sellise isendi elektriskeemi?
edbert
04:29 18.01.2013
kas keegi saab aitada leida varuosad markile mark quad ligier be pro 300 cc
sest eesis ma ei leidnud kuskil ja toode on soomest oleks vaja leida saiti või firma kes saab juppid tellida sest üle jäänud asjad ma sain korda on jäänud veel korpus ärä vahetada,
mattx2
20:03 15.03.2013
Hei. Tänasest siis selline mure.. metsas mütatates sügavas lumes ühtäkki poo ja igasugune elekter masinast kadunud. kadusid kõik tuled ja masin seisis.. õhtul jõudsin vaadata, et süütelükku igatahes vool jõudis.. aga mis ja kust sealt edasi.. Äkki kellelgi on mõtteid.. mis võis juhtuda kui ühehetkega kadus vool igaltpoolt.
smikun
19:41 30.10.2013
Oskab keegi automaat kasti manualiks ümber ehitada?

Muudetud 31.10.13 08:27

veikko85
12:57 03.11.2013
Kas oleks võimalik saada instruktsioone ümberehituse kohta?
Heigo 234
14:59 30.12.2013
tervist
Mul oli selle mudeliga selline jama, et ühel hetkel hakkas kostma käigukastist imelikku heli, kasti lahti võttes ilmnes, et vahevõlli laager puru, sai see vahetatud ja kast peale pandud aga käigud sisse ei lähe- näitab, et vead E3 ja E4, süüdet sisse keerates siduri hoob liigub aga vertikaalsesse mootorisse(mis käike lülitab) voolu käiginupu vajutustega ei lähe,kontrollipirn põlema ei läinud.
Võtsin ka plussjuhtmed maha ja lühistasin aga ei midagi.Mida veel kontrolida või kuidas edasi toimida?
Tänan vastuste eest.
heigo20
15:51 16.01.2014
Olen nüüd elektrikuga seal-maal : aku täis laetud, käiguvalitsa positsiooni andur sai avatud ja leidsime ühe mitte kontakti andva ühenduse, sai korda tehtud aga viga ikka alles. Millegi pärast ei jõua vool ühe pistikuni kahest( üks siis siduri mootor ja teine käiguvalitsa mootor, pistikud samad).Nüüd toimib atv selliselt- kui panna töötav juhe alumise käiguvalitsa mootori külge ja süüde sisse, siis jääbki mootor ennast keerama ja E4 enam ei näita, on veel E3-proovisin ka andurit pesas keerata aga tolku ei miskit. Kui panna siduri mootorisse, siis sidur nõksutab enne käima panekut, näitab vigasid E4 ja E3 kuna käik sees, siis gaasi ei lase panna. Pikk jutt aga ühesõnaga vaja leida prooviks teine aju peale või võtan enda aju kaenlasse ka proovin teie pilli peale, et teada saada,kas on vaja hakata uut aju otsima. Kellel on võimalus mind hädast välja aidata, soovitav oleks Ida- Virumaal aga kui muud üle ei jää, siis saan ka kaugemale sõita, küll saame ka hiljem klaaritud.
Aju siis selline: http://www.allesauschina.com/002/productpages/product7013.ph
p

Suured tänud kes saab aidata või nõu anda.
Heigo

Muudetud 16.01.14 15:54

heigo20
14:17 27.01.2014
Tervist
Aidake siis hädast välja, atv vaja korda saada, kellel on selline Campell ja 5 min. aega, tulen ja proovin enda Campelli aju korrasolekut.
koomataja666
18:56 13.02.2014
Sain ka enda valdussse ühe sellise, mis nn elektrilise vahetusega, manuaalkastiga. Ja nagu aru saan siis see blokk, mis vajutab sidurit ja paneb sisse käikke, see otsas. Samas ei luba ka lingist gaasi anda. Kas keegi on ehitanud ringi manuaalseks käiguvahetuse ja tahaks mind aidata? Sama ka gaasi teemaga. Ei taha selle elektrijamaga tegeleda ning ehitaks aparaadi lollikindlamaks. Kel üldse sama pill ja rohkem tarkusi, võiks kirjutada.
[email protected]
heigo20
16:54 22.02.2014
Tänud Sanderile
Panime täna 2 isendit kõrvuti ja hakkasime katseeksitus-meetodil detaile vahetama: Minul oli viga sisse tulnud sellega, et panin siduri ajami pealse hoova koos liigendiga valele poole, sai viga kõrvaldatud ja kõik toimib- õnneks polnudki elekrilisi muresid :)
Heigo
koomataja666
12:01 25.02.2014
Ja minu omal sidurimootor ning andur otsas, Kui Heigo oma küljest terve siduriajami ringi tõstsime, hakkas aparaat tööle,
Küsimus targematele: kas võib ka siduriajami reduktoris mingi tõbi olla?
koomataja666
09:06 03.03.2014
Ega kellelgi üleliigset sidurimootorit ei ole, mis võib olla ka kärsanud. Peaasi, et harjahoidjad ühes tükis oleks.
koomataja666
18:26 04.03.2014
Kas keegi viimasel ajal http://www.allesauschina.com/ lehelt midagi tellinud on? Kuulsin juttu, et kaup ei ole kohael jõudnud ja ülelend ühesõnaga?
koomataja666
19:49 04.03.2014
Tänud Muhv!
See varuosadeks pill juba müüdud.
Kellelgi veel infot?
Mul juba mitmes õhtu arvuti taga ja ei ole edusamme.
osuposu
21:51 12.03.2014
Mul täitsa töökorras sidurimootor olemas ja veel pudipadi.
koomataja666
23:02 12.03.2014
Kirjuta mulle siis palun [email protected] või helista 5744404viis
erki95
12:13 14.03.2014
tere ostsin ka sellise isendi aastast 2010,selline küsimus et irmus järsku võtab kohalt,milles võib viga olla,ise olen nende atveedega vähe kokku puutund.Saaks mingigi orjentiiri,kust viga otsida ette tänades.
tarvo890
17:30 14.12.2014
tervist soetasin endale campell 750cc manual ja käigu vahetus tross läks katki kas keegi teab kust uut osta saaks?
ette tänades
scorpionmell72
22:44 01.12.2016
ostsin ka endale ka siukse riistapuu käest kätte mitte uue, käiguvahetus veel siuke debiilne ei ole automaat ega manuaal mingi vahepealne, sain sõita 2 kuud kõige rohkem ja kadus 50 tunni kiiruse pealt kadus vedu ära nüüd mootor käib aga käiku ei vaheta, oleks huvitatud varuosadest või kust saab varuosi ja oleks üli tänulik kui keegi oskaks öelda mis viga on ja atv on 2013 aasta oma.
Marko
00:30 02.12.2016
Ehk teeks ikka algatuseks selgeks, mis viga on ja siis hakkaks varuosi otsima?
muhv,30
07:47 02.12.2016
Mis veakoodi näitab?
jahikaaslane
19:36 01.02.2017
Tere!
Kas on keegi selle atv automaatkasti manuaaliks teinud,ootan tagasisidet?
Ette tänades
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte