Hoiatus! Läbisõit 100% keritud

 
ruupar
21:13 19.09.2009
Tekitab viha juba selline lihtsa inimese petmine.
Link siis siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=648631
Viimase 90 000 km autoajaloost võin siin teemas rääkida ja see mitte ei lõppenud 204 000 peal vaid umbes 294 500 km peal.
Saulis
21:56 19.09.2009
Nagu ühelt pildilt näete, siis mootorikatte peale on kirjutatud "H. RIHM 204000". Huvitav kas siis reaalselt ka on vahetatud või saab ostja arvestada peatselt esile kervima mootoriremindiga, mis rihma purunemise näol õige pea teoks võib saada?
a vat
22:15 19.09.2009
Aga enn sind oli see auto veel 400000 sõitnud kui ostsid .?
ruupar
22:30 19.09.2009
Kui rihm vahetamata siis teadmiseks, et 80 000 km läbitud sellega
Eelnevat ajalugu väga ei tea, aga kui sakslane kerimise või dokumentide võltsimisega ei tegele, siis 400 000 km enne mind ... ei usu, aga 100 000 küll reaalne
ruupar
11:14 20.09.2009
viimases postis pidasin siiski silmas seda, et 100 000 pigem keritud kui 400 000 enne mind, ja kui mina sõitma hakkasin siis oli näit täpselt sama 204 000
keemik1
12:32 20.09.2009
to ruupar: tubli töö, et siin seda kuulutad. Ja kindlasti oled sa juba ka müügiplatsi antud "avastusest" teavitanud?
ruupar
14:22 20.09.2009
to keemik1: sellise suhtumise juures ei muutugi midagi ja me kõik jäämegi ostma võltsitud ajalooga autosid
kakaadu
14:36 20.09.2009
Kas tegemist on petistega?
Kuskohas niiviisi siis tehakse?
See, et Saksamaal ei kerita
küll tõele ei vasta!
ruupar
14:51 20.09.2009
Polegi väitnud et Saksamaal ei kerita ...
Kas tegemist petistega? Otsustage ise
Kuskohas niiviisi siis tehakse? Aga kus ei tehta
Siiani kõige sellisega lihtsalt kuulujuttude tasemel kokku puutunud, nüüd aga väga kindlalt võin väita, et nii tehakse.
keemik1
20:07 20.09.2009
ruupar.... missuguse suhtumise juures? Küsisin sinult suht lihtsa küsimuse millele sa ei vastanud. Kas asjaomased petised on teadlikud sinu arvamusest?
PS. Võibolla liiga drastiline näide aga... kui näed et keegi saab tänaval peksa siis tuled ka siia järgmisel päeval kurtma?
ruupar
20:45 20.09.2009
Ei tea?
Mitte siia foorumisse :D
Aga näib, et keemikul on täitsa suva, mida härrad automüüjad teevad

palju õnne, osta endale 200 000 km näiduga auto, millel väidedavalt on 199 900 km peal rihm vahetatud ja palju igasugu muud hooldust kah tehtud, millel aga tegelikult juba mitu mitu korda spido tagasi keritud ja ühe ja sama rihmaga vast mitu omanikku sõitnud ... ja looda siis, et sina ei ole see, kes mootori remonti tegema ei pea hakkama
keemik1
21:49 20.09.2009
ruupar... palun ütle missugune on sinu suhtumine? Tee mulle selgeks. Kas kõige õigem on tulla siia tagaselja kedagi mustama või enne minna nende petturite juurde ja teha seal oma seisukoht selgeks? Mul ei ole suva... kaugeltki mitte. Mulle ei meeldi sinusuguste argpükslik lähenemine asjale. Küsin siis kolmandat korda - kas käisid ka autoärikale ütlemas mida leidsid? Või meeldib rohkem siin kangelast mängida...
,,
21:58 20.09.2009
asja point on selles,et loll on see,kes ikka veel läbisõitu usub.
lahmin suvalt ja pakun, et ca 90% turul müügil olevatest (hammasrihmaga) autodest tuleks peale ostu esimese asjana teha rihmavahetus ja seda hoolimata igasugu "hooldusraamatutest". see on ostja esimene ja suht oluline kindlustuspoliis,et mootor homme laiali ei lenda. iseasi muidugi autodega,mille ajalugu saab esinduse kaudu kindlalt taastada. aga ka siis kehtib üldjuhul reegel, et masin müüakse maha suht enne rihmavahetuse tähtaega, ehk siis endine omanik ei hakka selle peale enam pappi raiskama-uuematel ja kallimatel autodel eeldab see ikka tõsiste tuhandete välja käimist.
niiet kui keegi tahab näituseks seda bemmi osta,siis unustagu läbisõit ja uurigu autot muus osas detailsemalt.
ruupar
10:18 21.09.2009
to keemik1:
kas see muudab midagi, kas nad hakkavad oma müügis olevate autode näitusid õigeks kerima? see pole mõeldud konkreetselt kellegi mustamisena ... lihtsalt üleüldine eesti kasutatud autode müük käib nii, lihtsalt mina võin ühe konkreetse auto ajaloo kohta tõestada, et see petetud
kui ikka veel su pea läbi ei lõhkunud, siis olen sulle juba vastanud, et ei tea kas need automüüjad teavad sellest postist siin foorumis ... aga palun sina argpüks anna neile teada, sest mul on ükskõik
to ,,:
uuele ostjale aetakse ikka mesimagusat juttu ... kes usub, kes mitte ... müük käibki nii
mina pole kunagi neid näitusid väga tõsiselt võtnud
q peal
10:35 21.09.2009
Kui keegi neid näite tõsiselt ei võta, siis miks nii ikkagi tehakse?
Võiks vähemalt ostja juuresolekul ja nõudmisel seda teenust pakkuda:-) ja järgmise müügi korral taastada tegelik näit. mai kujuta ette, kui me oma firmas kõikide autode odod ära "segame"- mille järgi me siis õlisid ja hammasrihma vahetame?

Ühes linnas sattus 400 000 km läbinud MB avariisse ja kindlustus ostis ära. Paari päeva pärast Sakus sama auto oksionil ja uueks läbisõiduks ilutses juba 110 000 km!! Tegelt saab selle asjaga kohtusse minna, a mees, kes selle ostis, jättis niisama ja nägi kurja vaeva endise näidu taastamisega, sest miskit oli veel rikutud.
Tuscan
11:33 21.09.2009
See ju ammu teada, et autoaedade ärimudel põhineb puhtalt pettusel.
Normaalses majandusharus ei saaks pettur aastaid tegutseda, aga näe autoaedade näite puhul tegutsevad mõned petturid juba 15 aastat. Kasutatud autode müük ei ole normaalne majandusharu, see on nagu mustlaselt hobuse ostmine.

Eraisikult või esinduse kasutatud autode platsilt ostes on tõenäosus ausamat autot saada suurem.
Kärss
13:30 21.09.2009
> kes usub, kes mitte ... müük käibki nii
> mina pole kunagi neid näitusid väga tõsiselt võtnud

Keegi ei võta neid näitusid tõsiselt, aga isegi teadmisega, et on keritud, eelistavad paljud siiski autot, mille odoka peal on väiksem number. Kasvõi selle pärast, et hiljem oleks lihtsam edasi müüa...

Hea meelega lükkaks samas ümber ka selle teooria: olles müünud piisavalt ka oluliselt suurema odokanäiduga masinaid kui 400tkm, on helistajaid vähem, aga samas läheb auto ka kaubaks kohe esimese-teise helistajaga, kuna reaalselt on auto paremas seisus kui need 150tkm peale keritud masinad. Nii et kuidas nüüd võtta, kas nii on ikka parem müüa nii, et rohkem on helistajaid ja ka ajakulu auto näitamisega, enne kui lõpuks selle reaalse ostja leiab?

TO q peal: kas Sinu arvutit kasutab ka keegi teine, või kommenteerid ise siin eri nimede alt (antud juhul registreerimata ruupar selle "huumoripostitusega")?
q peal
14:21 21.09.2009
Mul on ainult üx post siin teemas kl. 10.35
Minu raali kasutavad vahel hoopis teise ala inimesed.
XXXL
20:25 21.09.2009
Väga mõtetu teema, kuna odoka keerimises 90% süüdi ostjad:
1. Vahepeal tegelesin tõsiselt autodega ja tihti OSTJAD ISE palusid seda näitu muuta, sõbra/tuttava/naaberi/ pärast, a`la "loll oled, et nii palju sõitnud autod ostsid"
2. Tänu ülespuhutud Masu teemale, ostjad arvavad, et igal pool Euroopas on TäPu ja hinnad peaksid ülimadalad olema, samas auto peaks olema max uuem ja max vähe sõitnud, seega praegu ärikatel tasub osta Euroopast 2005 ja nooremad autod, suurte läbisõitudega autod, keerida seda näitu, ja panna siin müüki, a`la mis teha, MaSu aeg, peab odavalt müüma jne. Ja kohalik lammas ostab meelega ja mõtleb oo ***ääd, kui hea hinnaga ma sain, Saksas samasuguse läbisõiduga maksab 20-30% kallim, aga mul vedas.
keemik1
21:02 21.09.2009
to ruupar: ot et mina olen argpüks kui neile teada annan sinu asemel? Sul on ju ükstaskõik - mis sa siia jutustama tulid siis üldse. Usu mind - neid sinu analoogide tekitatud teemasid on siin foorumis kümnete kaupa. See ei mõju. Mõjub äkki see, kui tead endal õigus olevat, et lähed viid asjaosalised kokku äkki - seaduserikkujad ja seadusesilmad. Mis arvad?
Amikas
11:28 22.09.2009
Tegelikult peaks sellest teavitama politseid autogruppi või majandus harust. Kui sul Ruupar on mingeid tõendeid, et auto oli sinu käes olles suurema läbisõiduga ja sul on selle Juno autoaiaga ostu-müügi leping, siis on olemas 100% tõend, et auto odomeetri näitu on muudetud. See aga onb seadusevastane ja sellega peaks tegelema politsei. Kui sellistest tegelastest pidevalt politseid teavitada, siis ehk tõmbavad koomale kui saavad kri asjad omale kaela.
a vat
12:02 22.09.2009
Eeesti ja baltikumi autoturg on selline et siia satuvad tihti müüki Euroopast vanad taksod politsei ja päästeameti autod .
olen ise näinud müügis MB sprinter kiirabiautot läbisõiduga 900000 tuh. noh kui Eestisse tuua üle värvida, kiirabi varustus välja visata ja spido näit panna 150000 tuh . läheb kaubaks küll
savikas
13:40 22.09.2009
kui tegemist on kindla faktiga (ntx enda auto varem olnud) ja tead, et läbisõit oli tunduvalt suurem, kui nüüd kellegi müügikuulutuses, siis loomulikult tore, et seda kuulutatakse. keegi ei taha petta saada ja petistele tuleb võimaluse korral ise kott pähe tõmmata!
ruupar
20:25 22.09.2009
to Tuscan:
eraisikult ostes jääb ikka teadmatuks eelnev ajalugu, enamasti on see siiski millalgi kuskilt selliselt platsilt ostetud

to Kärss:
kas sina paned kah tähele, et mõni post on ära kustutatud?

to XXXL:
nu eluilmas ei usu, et odoka kerimise ostjate kaela saaks ajada. kui see kasutatud lääne autode äri oleks nende saksast toomise aegade algusest juba normaalselt toiminud ehk siis mõned asjad seadusega paremini reguleeritud, siis poleks seda probleemi praegu, et suurem osa autosid keritud odoga ringi sõidavad

to keemik1:
mul ei ole selles suhtes ükskõik, et kuidas härrad automüüjad teevad, see ajab lausa marru. mul on ükskõik sellest, mida nad mu postist arvavad. ja kui kellegil tõsine soov seda autot ostma on minna, siis võin anda vihjeid mida kinlalt kontrollida

to Amikas:
point ongi selles, et ei tea täpselt kuidas seadusega see odoka kerimine reguleeritud on. olen kuulnud, et saksas pidi see olema kuritegu, aga eestis remondi vms. juhul lubatud


mul nimelt oligi väikse veaga see kellade plokk, aga minu teada elektroonilisel peaks andmed jooksma sinna ikka kuskilt mälust. muidu poleks juu probleem enne automüüki poest uus plokk osta ja odokas oleks jälle 0 :D
Tuscan
21:08 22.09.2009
to ruupar:

Jah, ka eraisikult ostes ei pruugi täit ajalugu teada saada, kuid kui auto on isegi platsilt ostetud, siis eraisikult seda autot ostes saad suure tõenäosusega siiski ülevaate viimase 2-3 aasta tehtud remonditöödest. Müügiplatsil kehitatakse tavaliselt õlgu ja ei omata aimu isegi viimasest õlivahetusest.
Praeguseks on aga meil Eesti vabariiki juba nii kaua olnud, et on võimalik leida ka eraisikutelt täishooldusajalooga autosid, ka mul on hetkel paar sellist silmapiiril mis selle kümnendi esimesel poolel Eestist uuena ostetud ja kõik see aeg ühe omaniku käes või ühes peres olnud auto.

Ja ma olen täiesti kindel, et see keritud auto leiab peagi uue "õnneliku" omaniku kuna müügieelne ettevalmistus on platsil üsna tasemel st auto vahatatud või poleeritud salong keemiliselt puhastatud, mootoripesu tehtud ja rehviläige peale kantud. Ainus läbisõitu reetev asi on kottis nahksistmed. Kuid kesmiselt loll ostja ostab sellise auto peagi ära.

to keemik1:
Kas sa oled üks neist Kadaka tee või Raadi turu automüüjatest? Arusaamad on küll nendega väga sarnased.
ruupar
22:01 22.09.2009
kahtlustasin juba, et keemik1 ise ongi üks neist odoka kerijatest
keemik1
22:35 22.09.2009
tubli Tucson ja ruupar - ma olengi 1 nendest kerijatest:D Ma eeldan, et te olete täiskasvanud inimesed. Palun öelge mõlemad MIS minu arusaamades on kerijaga sarnane (ja lugege ikka mõttega mu eelnev jutt läbi palun, enne kui mingeid diagnoose hakkate panema jälle)? Kas see, et soovitan ruuparil need tropid tõendite olemasolul "organitesse" anda? Või see, et väidan, et selline anonüümne siunamine (mida siin auto24 algusaastatest saati tehtud on) ei vii absoluutselt mitte kuhugi?
Loll on see kes vabandust ei leia... ja ruupar kordab nagu katki läinud grammafon, et tal pole vahet kas petturid loevad seda tema murekest siin või mitte... Mina ega ka keegi siin ei kahtlegi, et nad seda ei tee või kui teevad siis neid sugugi see ei koti ja nad pigem saavad ruupari üle kõhutäie naerda. Aga seda, et ta läheks ja tegeleks vähe tõsisemalt teemaga milles ta nii kindel on - seda ei juhtu! Kas sa naiivitar tõesti arvad et see link siin päästab tulevasi pettasaanuid rohkem kui reaalne tegutsemine?

PS. to ruupar - siit teemast on kustutatud vaid 1 kommentaar - see oli sinu nimekaim kes sind "delikaatselt" imiteeris. Kui soovid võin selle su soovil taastada?
ruupar
00:41 23.09.2009
to keemik1:
loe nüüd ise kah hoolega oma postid läbi ja kui sa siis kah ei näe, et see, kes ennast siin kordab oled sina, siis sa oled lihtsalt l***
aga selle ühe kustutatud posti suhtes võib sul õigus olla, sest ei pidanud arvet
aga mis puutub see asi nn "võimuorganidesse" andmisse, siis kuni see ei kahjusta minu huve (ehk siis kuna antud juhul pole ma ostja/kannataja), siis pole mul mingit alustki seda politseisse anda

sellepärast ongi see post hoiatuseks uutele ostjatele, iseasi on kui suurt eesmärki see täidab
kui aga peaksin kunagi uut kasutatud autot ostes, mingi analoogse juhtumi otsa sattuma kui ostja, siis ei kõhkleks seda sammu ette võtta
Tuscan
09:12 23.09.2009
to keemik1:

Kas sa oled oma elus ütegi autot platsilt ostnud? Kui oleksid, siis ei ajaks sa sellist juttu nagu sa kirjutasid:
"Kas kõige õigem on tulla siia tagaselja kedagi mustama või enne minna nende petturite juurde ja teha seal oma seisukoht selgeks? Mul ei ole suva... kaugeltki mitte. Mulle ei meeldi sinusuguste argpükslik lähenemine asjale. Küsin siis kolmandat korda - kas käisid ka autoärikale ütlemas mida leidsid? Või meeldib rohkem siin kangelast mängida..."

Arvestades tänast õigusruumi, kas sa keemik1 tõesti arvad, et see, et ruupar läheks sinna platsile ja ütleks a la : "kas teil häbi ei ole autot keritud odomeetriga müüa." muudaks midagi. Vot kahjuks tänases Eesti Vabariigis ei muuda, automüüja saadaks ta lihtsalt sinna kus päike ei paista. Või peaks ruupar sinu arvates selle automüüja platsil läbi peksma?

Hiljutu oli üks huvitav kohtulahend kerimise osas mis ka autofoorumitest läbi käinud, kus selgus, et kuna kuulutuses on kirjas "odom. näit", siis müüja müübki antud hetke näitu, olgu see siis keritud või mitte, mitte reaalset läbisõitu ja kuni kohtuorganid on sellega nõus, siis ei jäägi muud üle kui siin või mujal autofoorumites hoiatada lootuses, et keegi jätab selle auto siin loetu tõttu ostmata.

Muudetud 23.09.09 09:14

keemik1
10:32 23.09.2009
to ruupar: sinnani ma ju tahtsingi jõuda nagu sa viimases vastuses lõpuks ütled (sellest ka see enesekordamine)... niikaua kui see sinu huve ei kahjusta sa midagi konkreetset ei tee. Ja seepärast tõin ka võibolla esimeses oma postis veidi drastilise näite - kui näed tänaval, et keegi kedagi kotib siis sa ei lähe vahele, sest oma nahk on ihule lähemal. Ja nagu me teame, siis vähesed isegi tõstavad telefonitoru et politseile helistada - sest "pole alust". See selleks ja sul on õigus - see kõik siin ei täida erilist eesmärki kuna seljuhul võik ssiia kõik sellised "autoaiad" kenasti rivvi lükata ilma et kedagi eraldi välja tuua.

to Tuscan: ma ei näe su postituses seda osa mis minu positiivset suhtumist petturitele kajastaks. Ma tean väga kenasti missugune on Eesti õigusruum ja kuidas veski jahvatab siin banaanivabariigis. Ja kellegi näopeksu ma ka siin ei propageeri. Samas kas sa tõesti arvad et sellise teema tõstatamine toob mingit kasu? Sest jällegi - 90% sellistest autodest on keritud. Muidu poleks neid mõtet siia Eestisse tarida. Ehksiis mida see teema meile uut andis?
Minupoolest mingu Riisalu või Võsa saatesse, helistagu Õhtulehe näljastele lapsajakirjanikele - saab ka suurema kõlapinna nende hulgas kes võibolla TÕESTI veel ei tea et petturid on meie hulgas.
Mis puudutab minu kogemust autoärist siis olen sellega tihedamalt ja kauem seotud kui võibolla usud. Küll mitte päris seda otsapidi kui sa siin koos ruupariga millegipärast arvad;)


Lõpetuseks... minupoolest visake neid "100% keritud" teemasid siia, kui see kedagi targemaks teeb ja ruuparisuguseid ennast kuidagi üllana tundma paneb. Minu esialgne küsimus teemaalgatajale oligi rohkem selles et kas selliseid 100% ja rohkem case ei peaks kuidagi rohkem ametlikuks tegema? Niikaua kuni pole loodud pretsedenti ei hakka ka Tuscani poolt väljatoodud kohtunäited meie kasuks pöörduma. Ja niikaua kuni virin käib siin "rahva" hulgas ei juhtu küll mitte midagi?
HeaHa
11:26 23.09.2009
Miks te eesti keelt ei kasuta? Ebamugav lugeda. Muidu huvitav teema. Ei saa aru, kuidas mõni üritab kliendi petmist õigustada. Kui soovid ehitada maja, osta autot, osta kinnisvara või mõnda teenust pead olema antud eriala spetsialist ja jurist. Muidu tõmmatakse nahk üle kõrvade. Seega autot ostma minnes võtke kaasa autoremondiluksepp, elektroonika insener, keretööde spetsialist ja mõni müügimees, kes hinda kaupleb.
Keitto
11:50 23.09.2009
Fakt on, et platsid kerivad ja kogu aeg ja enne midagi ei muutu, kui see valdkond seadusandluses täpsemaks reguleeritakse. seda aga ei juhtu, sest kasutatud autod on mingi teise või kolmanda järguline äri ja keegi ei viitsi nii kõrgel tasemel selle jamaga tegeleda. valdkonna suhtumine on väga sageli vale: oks laiali macho stiilis suhtumisega a´la ise oled ****, kui keritud pemmi ostad, ei jõua mitte kuhugi. kõigepealt peaks mütsi õiget pidi pähe tagasi keerama ja teistelt alustelt mõtlema hakkama. aga need, kes seda tahavad, valivad tegutsemiseks mõne hoolivama valdkonna, sest iga päev peaga vastu seina joosta oleks valus ja kurnav. lisaks, lääne- euroopa peab ju kuhugi saama oma vana saasta jalust ära saata. tervitatav on olukord kus riik maksab uue auto ostjale peale ja samas võetakse inimese eelmine auto arvelt maha nii, et seda ei saa enam kunagi arvele võtta- mahhineerimist jääb mõne auto võrra vähemaks. Seadusandlus ja karistused peaks olema EU sees ühte moodi nagu on maksustamine. Aga sinna jõudmiseni on veel palju aega, kui vaadata kuidas on lood lissaboniga- aastast aastasse ühe ja sama koha peal. siit järeldus- mahhineerijatel on aega küll, lähiajal ei muutu mitte midagi, andke tuld. meie turul, see müüja, kes tahab aus olla, seda olla ei saa, sest kui valdav enamus kerib, lähed oma ausa üritusega pankrotti. fakt on, et sisse toodud autodega esineb igasugust jama ja kõige kindlam on maksta ostu hetkel natuke rohkem, osta eesti kontrollitava ajalooga auto. enamikel eestist uuena müüdud kaubamärkidel saab ajaloo kuni alguseni tagasi kontrollida, sama lugu on kindlustusajaloo kontrollimisega. ja alati saab lasta esinduses auto lisaks kontrollida. rohkem riske maha võtta on raske, kui just ema käest autot ei osta. tõsi, ka esindusest soetades jääb võimalus, et saate auto mis pole olnud liisingus on sõitnud ilma kaskota, avarii teinud ja kuuri all üles pekstud. hooldusajalugu on küll aus, aga pauk andmebaasides ei kajastu jne. aga see on erand. teema algataja tegi õigesti, kui selle siia üles pani. järgmisteks kordadeks soovitus: pane lisaks reg. tunnistuse koopia, mis tõestab, et olid eelmine omanik, koos mõne remondiarvega lähiminevikust kus varasem ODO näit peal, pdf- iga kaasa. ja kindlasti peaks pöörduma tõestusmaterjali olemasolul politseisse, ajakirjandusse. pealtnägija näiteks võiks sellist autot "osta". kui seadusandlus ei aita, on võimalus vähemalt kaikaid kodaratesse loopida. kindlasti ei peaks minema platsile "arveid õiendama", et anda müüjatele põhjus asuda jälgi kustutama, nagu eespool soovitati. Vaadake ka saite ja tehke hinnavõrdlusi. Ei ütleks, et hinnad mujal on nii palju odavamad, et kannatab terveid, väga korralikke ja väikese läbisõiduga autosid karjade kaupa baltikumi vedada. Lõpetuseks- mõtttetu teema, sest räägi palju tahad ja kellele iganes, tegelikult mitte midagi ei muutu.
ruupar
21:04 23.09.2009
to keemik1:
sina võib olla ei lähe vahele või ei vaevu isegi telefonis numbrit valima aga mina nii tuimalt pealt vaadata ei saa, on olnud olukordi - küll mitte väga palju aga ikkagi, kus on vaja olnud sekkuda

to Keitto:
VIN kood on müügilepingul kirjas, hooldusraamat, tsekid ja arved said autoga kaasa, reg. tunnistuse koopia (seisuga jaan. 2009) ehk hea tahtmise juures saaks, oli millalgi töö juures seda vaja, kui see kuhugi arhiveeritud muidugi, fotosid kah leiaks aga kah mitte kõige uuemaid

aga uuriv ajakirjandus küll väga hea idee ... proovimist väärt
keemik1
22:02 23.09.2009
to ruupar: no lõpuks tundub, et sulle hakkab kohale jõudma mida olen tahtnud öelda ja vaikselt jõuame ikka samale seisukohale.... tulebki sekkuda aga ära räägi seda juttu ainult siin. Mine aja asja edasi võimaluste piires. Kui mitte teistele siis kasvõi endale näitamiseks, et oled kõik võimaliku teinud. Usu mind - siinolijaidki huvitaks sulle kaasa elada.
Kärss
00:33 24.09.2009
Koerad hauguvad ja karavan läheb ikka edasi. Kuni leidub koer, kes hammustada julgeb, siis ei muuda suunda mitte ainult hammustada saanu vaid kogu karavan. Usun, et kui kutsuda ellu üks selline saatesari, kus just vanade autode müügiga petiseid peedistatakse, oleks sellel päris lai vaatajaskond ja see paneks muutma ka platside ja maaletoojate suhtumist. Kui enam ei keritaks, ega kaup ju sellest halvemaks ei muutuks, lihtsalt inimesed peavad harjuma nende reaalse(ma)te numbritega. Praegu aga väärivad ostjad neid kerijaid, kuna hooldusajalooga ja reaalsete odonumbritega autodele eelistatakse neid kerituid ja ivake odavamaid. Mõni ehk ei vääri kah ja tema leiab muud lahendused omale ausa minevikuga auto saada.

Igal ülevaatusel ju kirjutatakse odokanäit ülesse, kas neid andmeid kah kusagilt kätte saab? Kui ei, siis kelle huvides? Karta on, et sama kontingent, kelle huvides on tehtud raskeks (kalliks) USAst või näiteks parempoolse rooliga riikidest autode toomine Eestisse
julmur
01:59 24.09.2009
keemik1 ilmselgelt mingi petisest autoärikas,jutt jookseb küll sinna auku et ,mis te juhmid siin kisate ja mu äri rikute. mis see platsipeal oma arvamuse avaldamine muutma peaks,et odoka kerijad ( JUNO AUTOAED ) saaks oma sigaduse kuidagi vaikselt ilma suuremat tähelepanu äratamatta ja oma mainet kahjustamatta ära klattida we? nagu ma aru saan siis kõige lihtsamalt petistele kõige suuremat kahju tekitada ja inimesi hoiatada saabki ainult siin kõva häälega asjadest rääkides. nüüd tuleb härra keemikult tõenäoliselt vastus ,kus öeldakse et ma olen loll ja argpüks ja mõistan tema juttu valesti jne. mida iganes. kena päeva kõigile
,,
08:07 24.09.2009
inimene on juba kord selline suht laisk ja elab hetkes,tänases päevas. sestap ei mõtle ta autot ostes kunagi eriti sellele,et mingi hetk peab seda ka müüma. enamustel läänest tulnud autodel on hooldusraamatut täidetud vaid garantiiperioodi jagu ning peale seda on must maa. kui sealt loed ka välja aastase kilometraaži ja võid natuke ennustada,et palju siis reaalne läbisõit võiks olla, muutub ka see arvutus mõttetuks kui autol mitu omanikku olnud. ja muidugi üsna tüüpiline see,et raamat lõpuks kuskile ära kaob,sest vaja teda ju enam pole. eks ole ka eestlane üldjuhul samasugune.
võib olla see masin polegi eriti palju sõitnud,ehk ca 250 000, aga mängu ilu mõttes keritakse ikka tagasi- 150 on ju hoopis ilusam number.
eestis lõpetati ülevaatuspunktides ülevaatuslehekeste jagamine- kui tahad,küsid ise ja sulle trükitakse see. ise olen need paberid alles hoidnud- selle abil tõesti kasvõi eestis läbitud kilometraaži arvutamise võimalus olemas. viimane auto läkski selliste lisapaberitega müüki. ka olen ise täitnud autoga kaasas olnud hooldusraamatut- kõik õlivahetused ja muu olulisem tegevus seal kirjas. et remondin ise,siis seal mingeid pitsateid pole. kuna sõidan autod suht surnuks,siis ka müün neid ausalt- räägin kõik vead ära ja loomulikult on ka hind tunduvalt odavam kui teistel. niiet ostja petta ei saa.
vaadates aga seda,et viimasel ajal on päris paljud autoaiad oma väravad kinni pannud,siis ilmselt on probleem ikkagi olnud nende suhtumises- ju siis püüti inimestele kalli hinnaga suvalisi ronte pähe määrida, oldi lihtsalt ühepäevaliblikad- täna autoäri läheb ja kui enam ei lähe,eks siis ärin miskit muud.
Kärss
12:11 24.09.2009
> kõige lihtsamalt petistele kõige suuremat kahju tekitada ja inimesi
> hoiatada saabki AINULT SIIN kõva häälega asjadest rääkides

Sorry, aga sellise lause kirjutamise jaoks peab ikka päris lammas olema. Kui AINULT SIIN rääkida, ei loe seda tõenäoliselt 99% potentsiaalsetest ostjatest ega ka mitte suur osa autoärikatest. Seda ju keemik pidevalt korrutabki, et pane asi SUURE kella külge, mitte ära vaikselt omaette SIIN nurgas pobise, kuna seda ei kuule eriti keegi ja sellest tõesti ei muutu midagi. Või kui muutubki, siis ainult selle ühe auto puhul, autoärikate käitumist siin targutamine ei muuda, pole muutnud ka seniste pikkade aastate jooksul, kui siin seda kerimist on kirutud
keemik1
15:45 24.09.2009
to julmur: sul on TÕSISED raskused arusaamisega. Ja ausõna... ei taha siin jälle diagnoose panema hakata aga lugedes härra vastust ja võimet mingeid imeasju mulle süüdistuseks panna siis - no nii loll saab kirikus ka peksa.
PS. Vaadates nüüd sinu eelnevat käitumist siin foorumis, siis kas foorumi läbustamine mingi autoaia antireklaamiga on kuidagi tark tegutsemisviis? Nüüd on mul isegi ebamugav et ruupariga niimoodi vaidlema hakkasin
Juno Autoaed
13:30 25.09.2009
Automüügi kuulutuses Auto 24-s on märgitud, kas auto on aia oma või on kom.müügis. Antud autol on kirjas, et auto on komisjonimüügis.See tähendab ,et keegi eraisik on selle auto omanik ja autoaed vahendab ainult müüki. Autoga seonduvad tehnilised probleemid on seega auto omaniku, mitte autoaia lahendada. Et selle auto odomeetrit on keritud, on kahjuks autoaial teadmata. Täna (25.09.2009.) soovisime teavitada ka auto omanikku, kuid kahjuks ta ei vasta 671(on levist väljas). Juno Autoaed toob kasutatud sõidukeid Saksamaalt ja komisjonimüük on lihtsalt vastutulek inimestele, kes ei saa mingil põhjusel ise autoturul sõidukit müüa. Juno enda autode eest vastutab firma ja lahendab võimalikud probleemid.
Eelnevatest kommentaaridest loeb üsna selgelt välja süüdistuse aia vastu. Nagu selgub, ei kerinud seda odomeetrit mitte aed, vaid eraisik. Kahjuks ei suuda autoaiad kontrollida sinna komisjonimüüki toodavaid autosid, kuna see ei ole nende põhitegevus ja ei ole ka majanduslikult võimalik. Esimesel võimalusel teavitame auto omanikku ja palume tal auto meie autoaiast ära viia.
Lugupidamisega OÜ Juno juhataja
Tuscan
14:05 25.09.2009
to keemik1

Näed nüüd, läheb küll see foorumi jutt mida väidetavalt keegi ei loe,kellegile korda. Ka autoaiale maksab tema maine midagi. Mis ei tähenda muidugi et autoaiad oleks puhtad poisid.
ruupar
14:51 25.09.2009
to Juno Autoaed:
nagu juba eelnevalt öeldud polnud see teema mõeldud konkreetselt kellegi mustamisena, tõin lihtsalt ühe auto näite mille ajalugu, või mingit osa ajaloost võin tõestada
sorry aga kahjuks juhtus see olema teie autoaia kaudu müügis

to Tuscan:
selge on see, et nii tehakse ja julgen väita, et kõige rohkem keritakse odosid siiski nende poolt, kes neid hulgim saksast või kus iganes rigist siia toovad ehk siis autoturud/aiad jms. ettevõtted
K2rss
15:56 25.09.2009
wow, milline suhtumine autoaia poolt! Taaskord hea näide, et nendega, keda harjutud söimama, tasub töesti pigem koostööd teha. Oleks vaid rohkem selliseid aedasid, kes keritud masina omanikud pikalt saadaks
Saulis
16:01 25.09.2009
Lugupeetud härra OÜ Juno juhataja.

Kas sellega mis Te just kirjutasite, soovite Te väite, et Teie autoaed ei keri mitte ühegi müüdava sõiduki odomeetrit tagasi ja ei müü teadlikult mitte ühtegi sõidukit, mille odomeeter oleks tagasi keritud?
Kui see tõepoolest nii on, siis usun, et peaks Teie autoaiast leidma ka selliseid 10 aastat vanu sõidukeid, mille odomeeter näitab ka rohkem kui näiteks ~160000 km, mis on väga tavaline odomeetri näit Eesti autoaedades müüdavatel sõidukitel. Või müüte Teie tõepoolest vaid väga korralike ja ühe pensionärist omanikuga sõidukeid, mis 10 aasta vanustena ongi sõitnud vähem kui 200 000 km?
meeme mee Saulisele
16:14 25.09.2009
Aga palun siin :

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&aj=&am
p;bn=3&b=0&bw=0&c=&a=100&j=0&f1=&
;f2=&g1=&g2=&k1=&k2=&l2=&h=0&i=0
&p=0&m=0&n=0&ab=0&ac=221&ad=0&ae
=0&af=50&ag=0&ag=1&otsi=otsi



on nimekiri Juno poolt müüdavatest autodest ja vaata sealt autode parameetreid.

Üldiselt milleks kohe nii mustades toonides mõelda? Äkki Eestisse autode importijad lihtsalt otsivad Läänest ainult vähe sõitnud autosid ja toovad meile Eestisse kasutamiseks?
Tuscan
16:20 25.09.2009
meeme mee kirjutas: Üldiselt milleks kohe nii mustades toonides mõelda? Äkki Eestisse autode importijad lihtsalt otsivad Läänest ainult vähe sõitnud autosid ja toovad meile Eestisse kasutamiseks?

Jah, mina ka usun, et Eesti autoaiad toovad siia vaid pärleid, mis on vähe sõitnud ja avariivabad. Kogu ülejäänud Ida-Euroopa kes Saksast autosid veab viib oma kodumaale need eestlastest järele jäänud ülisuure läbisõiduga ja avariilised rondid
Eestlastel on Saksamaal nö esimese ostja õigus, meie mehepojad saavad alati parimat valida, need mis meile ei sobi müüakse teistele.
,,
16:33 25.09.2009
üldiselt kipun arvama, et läänest toodud autode puhul keritakse see number juba sealmail väiksemaks. eestis keritakse need masinad,mis siinsete omanike käest müüki lähevad ja millede kerimine end ära tasub- suurte läbisõitude ja kallimate autode puhul on targem enne müüki asi "vabariigi keskmise" peale kruttida.
aga see on ikkagi üks suur oletuste maa- suurlinnades elav inimene oma väikese autoga tõesti sõidab ehk tõesti vaid kümmekond tuhat km aastas, aga kui tegu vähegi suurema keskklassi pereautoga,siis on raske selliseid miniläbisõite uskuda. praegu on olukord,kus turul istuvad kõrvu 95a ja 2005a masinad,aga läbisõidud võrdsed. suht absurd.
Saulis
23:31 25.09.2009
Just nimelt, Eestisse tuuaksegi need tõelised pärlid. Lääne-Euroopas maksavad nad samas rohkem kui siin müües, kuid see on sellepärast nii, et suure südamega automüüjad maksavad selle vahe oma taskust kinni, et nende kaasmaalased saaks sõita heade autodega.
keemik1
09:59 26.09.2009
njaa... nagu öeldakse siis erandid kinnitavad reeglit aga praegusel juhul võtan suurema osa oma jutust tagasi. Mis vähemalt seda konkreetset case'i puudutab. Sellele autoaiale läheb vist tõesti korda mida neist arvatakse. Juba see, et firmaesindaja pani siia konkreetse auto kohta seletuse ja põhimõtteliselt ka vabandas, annab lootust, et olukord pole lootusetu.
Õige ta on... komisjonimüügi autode eest vastutab tõesti vaid omanik. Tean et väga tihti on komisjonimüügi autode vahendamisest autoaedadele rohkem kahju kui kasu. Nagu me siinolevast teemast näeme.
Loota jääb et antud automüüja ka oma enda autode probleeme nii inimlikult lahendab. Väga positiivne igatahes.
mb
11:19 26.09.2009
ostsin eelmise aastal tartust mb-ml 320 1998,soitnud juba 196000 km,uurisime sobraga vin=koodi jne avastas tegelik soitnud juba 438000 km saksas viimane teeninduses jne miks eestis voi mujal juba keritud km.imelik selline....automuujatel ???...
on küll naljakas
11:19 26.09.2009
aga mis saab siis, kui mõni ostja tahab natuke alla tingida, et siis võtaks kohe auto ära, kas ka siis on see nn.eraisik tabamatu? hetke majandusolukorras sellist varianti siiski eriti ei usu. müüja hoiab oma telefoni sees nii öösel kui päeval ja on kindla peale isegi avalikus peldikus nõus lahkelt kõva häälega telefonile vastama. või kirikus, pulmatseremoonia ajal. kahjuks olen oma elus näinud liiga palju petiseid, kes jätavad alguses siiski ääretult ausa inimese mulje, et laksust nn.autoaia juhataja juttu uskuma jääda. autoaed ei võta autosid müüki mitte sellepärast, et osutada abi puuduskannatavatele inimestele, vaid sel lihtsal põhjusel, et teenida müügi või auto hoidmise pealt raha. vähemalt nii olen mina sellest ärist aru saanud. ja garantiid suudavad pakkuda väga suured müügikeskused, kus hinnatase palju kallim. ükski väike plats sellist riski endale kindla peale kaela ei võta, enamus suurigi mitte. ja kerimine ei ole ilus. see on fakt.
ise vahetasin kunagi oma odavama auto kallima vastu ja mingi paari päeva pärast oli see brc-s müügis. ise midagi ei kerinud ja vahetuse ajal oli odokal 235000, müügiplatsil asus see sama auto siiski 115000-se läbisõiduga. paari nädala pärast müüdi see õnnelikule uuele omanikule maha. möödus paar aastat ja ma sain selle inimesega juhuslikult kokku. nägin teda kuskil bensukas ja läksin juttu tegema. auto oli väljast-seest pisut katkisem kui vanasti, sest uus omanik paistis veidi räpakas olevat aga läbisõiduks oli kogunenud juba üle kolmesaja tuhande. tegelikult muidugi siis veelgi rohkem aga kuna vend oli autoga rahul ja midagi suuremat vahepeal juhtunud ka ei olnud masinaga, siis ei hakanud talle sellist pisiasja mainima. rihmad-värgid oli ta peale ostu niikuinii ära vahetanud ja klotsid-filtrid-õlid kuluvad niikuinii. kerige kuidas jõuate ega kõike ikka ära ei keri.
julmur
08:25 27.09.2009
autoaia juhatajalt muidugi mugav ennastõigustav-väljavabandav jutt:meie ei tea midagi ,meie pole teinud,keegi teine kuskil kaugel tegi,keegi keda ei ole võimalik kohe mitte kuidagi kätte saada,raha me küll võtame ja kaupa kiidame ,a kui mingi sigadus peaks ilmnema, siis meie ei tea sellest loomulikult mitte kui midagi,isegi omanikku ei suuda kätte saada. väga usutav muidugi
ruupar
18:47 09.10.2009
Sain täna siis sellelt automüüjalt väga kurja telefoni kõne. Nõudis, et ma selle teema moderaatoril maha laseks võtta. Arvan, et see teema sobib siia väga hästi ja kui tal midagi selgitada on, siis see foorum kõigile avatud.
Hr. automüüja väidab, et kuna mul kellade plokk oli rikkega siis ta vahetas selle välja ja uuel plokkil oli odomeetri näiduks 204 000. Veel väidab, et rihmad ja õli vahetatud.
Minu poolseks selgituseks siis nii palju, et kellade plokk oli tõesti rikkega ja sellest ja ka kõigist muudest endale teade vigadest informeerisin ka uut omanikku. Samuti rihmade, õli ja muu kohta.
Küll pole nii spetsialist, et kindlalt öelda, kas see näit tuleb kella ploki enda seest või kuskilt mujalt autoajust. Vastasel korral oleks lihtne juu alati poest uus plokk osta ja autol odomeeter oleks jälle null.
Kokkuvõtteks siis nii palju, et vabandused müüja ees, kui tõesti seda odomeetrit näpitud ei ole.
Aga nii palju siis veel, et kui mitte see odomeeter, mis praegu autol sees istub siis mõni teine küll on suuremaid numbreid näinud kui 204 000 km.
alfa1.6.6.
19:21 09.10.2009
odomeetri näit kellade plokist küll ei tule.
olen ise vahetanud kuuel autol kellade plokki ja kõigil jäi odomeetri näit samaks.
o
07:12 10.10.2009
No härrased, kui on ikka mehhaaniline odomeeter kuidas ta saab siis samaks jääda.
maakas maalt
08:25 10.10.2009
Antud autol ei ole ju mehhaaniline,tule taevas appi. 100tuhhised kerimised on ikka titemäng(seda tehakse muidugi korduvalt aastate jooksul)Ise tean viis aastat vana autot millel tuli kontollimisel välja 600tuh mahakerimist.
Juno autoaia autod on ju ka kõik ühte auku,kuigi tavapäratult suurte-üle kahesajaste näitudega.Järjekordselt on õnnestunud hankida eranditult ainult vähesõitnud diisel autosid.Kapitalistid on ikka rumalad,et omale mittesõitmiseks ja garaazis poleerimiseks just diisemootoriga autot eelistavad.
Kristooooooooooooo
22:33 23.10.2009
Auto on leidnud uue omaniku. Ju talle sobis siis
ruupar
13:29 25.10.2009
jääme ootama siis selle uue omaniku teemat siin või kuskil mujal foorumis, et mida teha, et see või too ei tööta ... samas oleksin võinud mitmed asjad mida kontrollida juba enne ostu ära öelda
x
20:07 27.10.2009
Ei saa ma aru, kuidas 100% keritud, siis peaks ju läbisõit olema keritud 0 kilomeetri peale. Seega täitsa uus auto. Kui ikka matemaatika on 0 siis pole mõtet siia väikest kerimise teemat teha, pealegi on ainult napp kolmandik vähemaks keritud. Mis vahe on sellel kas läbisõit on natuke üle 200 tuhhi või natuke alla 300 tuhhi, nii kui nii on tegemist vanema kasutatud autoga, mis täis üllatusi.
ja siin aasta automüüja sinine
21:26 13.11.2009
noo ei väsi see ärikas ja tõenäoliselt on veel mõni loll, kes sellelt tegelaselt ostab. ja nagu alati AUTO VÄGA HEAS KORRAS JA VÄGA VÄHE SÕITNUD

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=664406
huviline..
21:51 13.11.2009
mis sellel bmw-l viga on? Esmapilgul tundub ok?
Q tõbine
23:40 13.11.2009
olen ise käinud tartus ühes autoaias(raadil nime ei mäleta)aga seal olid kõikide autode odo näidud u 160-180 tuh km ,vahet polnud kas auto on 89 või 98 aasta ,,,,minu arust on need inimesed naiivsed kes ostavad odo näidu jargi autot ,vaadata tuleb hoopis muid asju (kulumisjälgi salongis, pidurikettaid jms) oman ise audit mille odo näit on hetkel 780500km,kui ma autot ostsin vaatasin üldist seisukorda ja polnud mul aega seda vaadata, alles hiljem märkasin et selline läbisõit ,arvatavasti on see ka reaalne sest kes ikka odokat viitsib edasi kerida autoks on audi V8 3,6 aut -89a ja on juba 3a igapäevakasutuses ja teenb veel........
nuhkija
21:20 19.11.2009
vga viljakas ja geniaalne ärimees on see sininekirp

siit näide autost mille läbisõit on 115 tuhhi ja lugulaulu juurde
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/768/auto_php-id=5717
68-www_auto24_ee.html

ja siit vaadake kuidas autoärikakene on omanud niipalju häid autosid ja kõigile just äsja teinud hooldused ja nüüd masu ajal kõik müüki paisanud.
trameivoi selliseid sulisid kannatada. ostetakse turult kõige odavam käkk. silikooni ämbritäis. väike odo kerimine ja väga ülbe jutt juurde ja keskmisest kallima hinnaga müüki.
minu soovitus enne kui kasutatud autot ostma hakkate. googeldage nime, numbrit jne. ja kui ikka mees on autoärikas saatke pikalt

http://www.google.co.uk/search?hl=en&[email protected]
&meta=&rlz=1I7ADSA_en
nähhhh
18:31 26.11.2009
see mees on vist auto spekulant, kes vahetas suures hirmus isegi omal ajal nime. endin neimi oli I:P. ei ole kindel , aga tunne küll selline. igatahes hoidke igaks juhuks eemale.

my *** sininekirp. see näitab ajumahtu juba
Autopoe töötaja
00:54 30.11.2009
Minu eesmärk on auto müügi pealt teenida, mitte Teile head autot tuua-müüa. Korraliku sõidukiga vaheltkasu puudub.
Mille pealt hästi teenib: mootoriveaga sõiduki müük (teen korda võimalikult odavalt, ei julge ise ka sõita sellega), käigukasti veaga sõiduki müük ( lasen odavalt vene meestel hetkeks korda teha). Neid vigu kunagi ei avastata, pealegi võlub ostjat sõiduki hea aastaarv ja lisavarustus. Odavalt saan müügiks tuua suure läbisõiduga autosid. Spido kerimine on raudreegel, mees käib siin koha peal kerimas. Vahetan ka roolikatte, käigukanginaha, pedaalikummid jm. reetlikud kulunud detailid. Kivitäketega kapotile peab ka värviparandusi tegema. Kulumisjälgedega juhiistme peab ka välja vahetama. Hooldusraamatu tembeldamiseks on mul iga margi jaoks sahtlist tempel võtta. Ka tühje hooldusraamatuid saab Türklaste käest kui vana on suure kilometraazini tembeldatud või üldse puudu.
Avariilisi masinaid toon ka, kuid mitte nii massiliselt kui aastate eest. Ostja on targemaks saanud ja märkab avariijälgi, kuid ei oska arvata laksu tõelist suurust. Sellise ostja saab konksu otsa hea hinnaga. Halvad ilmaolud või hämarus on tihti kasuks kui kaupa teha.
Probleemseid sõidukeid esitlen kui komisjonimüügis olevaid, nii olen mitmelgi korral pääsenud nördinud ostja vägivallast. Igale sõidukile leiab ostja ja erinevaid müüginippe on palju. Mul on autole vaja ju ainult ühte ostjat mitte et kogu auto24 foorum sõidukit kiidaks.
...
01:05 30.11.2009
Sellised autopoe töötajad tuleks lahti lasta! Võiks olla mingisugunegi lugupidamine klientide suhtes. Peaasi et raha aint tasku saaksid. Loodame, et kunagi astud ise ka ämbrisse millegi taolisega.
Crm
02:45 30.11.2009
Sellised ärimees Nossovid ja väikesed autoplatsid tegutsesid varem ja tegutsevad ka edaspidi. Senikaua kuni silikoonitatud-vahatatud autosid inimesed pimesi ostavad, kardavad läbisõite üle 180 000km ka 15a vana autol ning ausa kirjeldusega autosid peavad rontideks ei ole see ime. Jäetakse kontrollimata ka autod, millel Eesti või Euroopa hooldusajalugu läbisõitude ja tööde kohta, ning müüja mesijutust lastakse end pimestada. Pole siis ime et igasugu eraisikutest toojad, Kadaka autoplatsid jms kohad edukalt tegutsevad.
ettevaatust - dalinger auto 23
09:28 30.11.2009
Ettevaatlik tasub olla ka Tallinnas Dalinger autoga (kadaka autoturu juures) Kunagi olin ühest Saksastu tulevast sõidukist huvitatud. Nr ei mäleta aga nägin algseid Saksas tehtud pilte (saadeti palve peale e-mailiga) kus oli läbisõiduks mingi nr.

Kui auto kohale jõudis platsile siis oli see läbisõit aga juba u 80 000 km väiksem. Seega ei maksaks ajada iba, et ehk Saksas keritud vaid kes see muu ikka kerib kui auto juba Dalingeri valduses.

Üldiselt on see autoplats üldse üks imede põld, kus enamus sõidukeid on aastas ehk 10 000km sõitnud. Vuntsivad üles, läbisõidu kerivad alla ja voila.
MM
09:37 30.11.2009
Kõik need Kadaka tee platsid on suur imedepõld. Tean ühe teise seal asuva platis pealt ostetud BMW-d millel oli 180 000 maha keritud :)
ruupar
11:16 01.12.2009
samuti kõik need Raadi omad, pole nüüd väga ammu käinud, ei teagi palju neid sinna alles on jäänud
endal kunagi oli suured ebameeldivused just nimelt seal tegutseva MVS Autoaed platsiga
annaabi
12:07 01.12.2009
Umbes aasta tagasi oli ühes Tartu autoaias müügil üks punane opel vectra, mille läbisõiduks oli märgitud üle 300 tuhande midagi, täpsemalt ma ei mäleta. Mõni aeg hiljem sama kuulutust vaadates oli läbisõiduks märgitud aga 197 tuhat. Kuigi teades et ma midagi sellega saavutada ei taha ja opel ostmist ka ei plaaninud, saatsin kiuslikkuse mõttes kirja autoaiale. Sobrasin nüüd oma mailboxis ja avastasin et saadetud kiri oli mul veel kustutamata

Minu saadetud:
Teie autoaias on müügil punane opel vectra 1,6 bensiin 55kw, aasta
1997. Mind huvitab kuidas on võimalik et mõni aeg tagasi oli selle
auto läbisõit üle 300 tuhande ja nüüd on 197 tuhat ????

Autoaiast vastatud:
Tere

Tegu on komisjonimüügis oleva sõidukiga ning väga raske on kommenteerida sõiduki läbi sõidu muutumist teadmata selle tagamaid.
Tänan, et juhtisite meie tähelepanu sellele. Kontakteerume omanikuga ning uurime, mis on sellise muutuse põhjuseks.


.................
Ega ma sealt targemat vastust ei ootanudki. Kummaline asjaolu, et autoaed ei tea mis nende aias toimub. Oleks võinud siis vähemalt oodata, kuni läbisõit tagasi keritakse ja alles siis müüki panna :D
Ax
13:59 01.12.2009
Dalingeriga kadaka teel olge jah ettevaatlikumad. Ostsin sealt ühe auto. Sinna jõudes hakati uksi sulgema, kuna kell oli juba nii palju. Kuna automüüjal oli nii kiire, siis ta ütles, et tal on tarvis ära käia, et tulgu ma 30 minuti pärast tagasi. Läksin siis raha järgi, tagasi tulles oli auto juba aiast välja aetud. Küsimuse peale, et kas ma võin proovisõitu teha, tuli raudne ei. Vead tulid ilmsiks juba koju sõites ja ka juba teeninduses käies. Nii umbes 7-8000 rooni ringis.
lasteaia juhataja
15:22 01.12.2009
ruupar
16:48 01.12.2009
to annaabi: põhimõtteliselt sõna-sõnalt sama teksti sain minagi kui asja uurisin
to Ax: ei maksa siis põrsast kotis osta
ja sinisekirbu uus etteaste
20:58 06.12.2009
täielik joke kuidas suli oma autosid äritseb. lugege juttu kuidas just ja äsja kõik on vahetatud

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/577/auto_php-id=6695
77-www_auto24_ee.html


,,
21:39 06.12.2009
kas selline pisike 96a auto on tõesti 50 tonni väärt?
ufoq
21:40 06.12.2009
Kui need juustud seal pildil on tema arvates väga korralikud rehvid siis võite ise edasi mõelda milline see ülikorralik auto tegelikult on.
Tuscan
10:57 07.12.2009
Naerma ajavad need vennikesed, kes kirjutavad iga kuulutuse juurde - istu sisse ja sõida!
See on ju iseenesest mõistetav, et kui auto pole avariiline või väga pikka aega seisnud, siis mõne meetri ta ikka sõita suudab. Nemad panevad selle kuulutusse kui mingi olulise müügiargumendi.
See on sama kui kasutatud voodit müües kirjutada juurde – viska pikali ja maga!
… olenemata sellest, et voodil on vedrud ja katteriie katki ning jalad ei püsi all...hea unega inimene suudab seal ikka magada.
Fred_
22:09 07.12.2009
Sininekirp ennegi esinenud erinevate huvitavate pakkumistega, kus müügijutt selline et enam paremat autot ei olegi... Kui äri on selline et osta kiirmüügihinnaga autosid kokku, need puhtaks pesta, väita et tegu hooldatud ja super-hüper korras autodega (samas arveid tehtud tööde kohta või hooldusraamatut esitamata). No aga kuni on neid kes 13 aastat vanu ja ebareaalselt väikese läbisõidunäiduga autosid ostavad seni ka äri kestab.
imestav???
22:42 07.12.2009
aga just vaatasin selle nn ärimehe=ärika kuulutusi ja tundub, et üli uipu hästi hoitud ja nagu alati äsja paarikümne tonni eest hooldatud auto müüdud.
seega on lolle, kes selliste käest jama kokku ostavad
IMT
20:35 09.12.2009
Ei puuduta teemat otseselt, küll aga paljut sellest, kuhu see siin kõrvale põiganud on aeg-ajalt.
Ei lugenud kõiki kommentaare, aga eks see sama loll-saab-kirikus-ka-peksa teema ole. Sinisilmsus ja ajanappus karistavad valusate vitstega. Tänane õppetund oma lollustest. Et on lootus müüjaga asi ära lahendada, jätan auto ja -aia esialgu oma teada. Võrdleksin seda: vaktsiini tarvita enne haigestumist, mitte peale. Minu rohi on aadressil http://www.autocheck.com/?nf=3&nf=4&siteID=0&WT.
mc_id=0
.
Ma ise arvutasin just enne kiirust erinevatest allikatest/autodest km/h'sse ümber - siis vahin läbisõidu numbrit fotol spidomeetrist (kerimata!) kuulutuses ja no ei kliki, et see ka miilides, millest kuulutuse tekstis kilomeetrid saanud, nii et tuleb korruta 1.609'ga. Aasta loomulikult õige - siis vähemaks luisatud 9 kuudki asi, mis minu case'i puhul teeb umbes 1/4 - 1/5, sõltub kustpoolt vaadata. Räigemaid üllatusi siia praegu ei lisa kuni mind selleks ei sunnita.

Muudetud 10.12.09 03:00

?
22:16 09.12.2009
See tasuta versioon ütleb, et vale vin kood?
IMT
00:00 10.12.2009
To ?

Minul ei reageerinud Opera's ÕIGE VIN-koodi peale "tasuta" nupp üldse; et asjast materiaalselt huvitatud, ostsin ühe raporti ja rikkusin oma päeva ;-(.

Kahelda võib, kas neil sama fundamentaalne andmebaas Euroopa autode kohta on, kui üldse?

Remark maksmise kohta, ennetades võimalikku küsimust. Nõuab kõigele enesestmõistetavale lisaks ka osariiki; panin Saskatchewan vist, provints Kanadas ja - voila.

Remark2: siin kirjutades natuke parem tuju kui just äsja nagu p väga lohku tõmmatud...

Muudetud 10.12.09 03:08

IMT
00:50 10.12.2009
Tänasest on saanud eile - tahtsin öelda tänase lõpetuseks.

Üle rea ennist lugedes siin ruumis kirjutatut märkasin ühte (vaidlus)teemat. Et potentsiaalsetest autoostjatest 99% siia ei satu, millega olen nõus. Kuhu satub neid rohkem kui tuleb vajadus ja soov ohumärk üles panna, hoiatuseks teistele minusugustele?

Muudetud 10.12.09 00:52

?
08:59 10.12.2009
Proovisin oma Cadillaci Vin koodi ka, sellel ütleb, et numbreid liiga vähe. NO kurja , kust ma neid numbreid juurde peaks võtma, kui neid on täpslt nii palju. :)
IMT
09:35 10.12.2009
What is a VIN?

The car's vehicle identification number (VIN) ... A VIN is composed of 17 characters (digits and capital letters) that act as a unique identifier for the vehicle...
IMT
09:41 10.12.2009
What if the VIN is not 17 characters long?

If you believe that your VIN is not 17 characters long, the first thing to do is double-check to make sure that you have the right VIN and have copied it down correctly. Once you have verified that the VIN is definitely less than 17 characters, the VIN is most likely from a pre-1981 vehicle.

Prior to 1981, VINs varied in length from 11 to 17 characters. AutoCheck can only report on vehicles that use a 17 character VIN. Therefore, information on vehicles manufactured before 1981 is limited.
stiilinäide autohuiarilt
21:51 12.12.2009
läbisõit üliväike ja doktorihärra auto irw. miks mitte kirikuhärra teine auto millega tema naine käis aeg ajalt armukese juures

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=675236
Kapten Trum
12:31 13.12.2009
no miks sa arvad,et ta ***ar on?sama hästi ma võin öelda,et sa oled ****!.tuttav hakkab ka just masinat müüma.masin on ka 2000.a.naine tal sõitis ja ka eelmine omanik oli naine.tema naine suutis 4 aastaga sõita 25000 km.müük saab tal kindlasti raske olema.soovitasin tal vähemalt 100 tuhhi juurde kerida,sest muidu hakkavad kohe kõik ***ariks pidama.
huviline006
14:03 13.12.2009
Probleem on just selles "doktorihärras". Miks nad peavad seda sinna müügikuulutusse kirjutama. Mulle tundub teoreetiliselt täitsa võimalik, et 2000. aasta auto on alla 200 000 sõitnud. Aga kui öeldakse, et auto oli kogu aja ühe doktorihärra käes, siis on kohe selge et asi pole õige. Mis pagana müügiargument see selline on? See doktorihärra võis ju ikkagi olla halbade sõiduharjumustega või laisk hooldaja. Ja lisaks, kui doktorihärra Saksamaal ei vaheta iga kolme aasta järel autot uue vastu, siis on ta vilets doktor.
IMT
19:55 13.12.2009
Ma kirjutasin, kuidas info leidmine VIN järgi mu silmad avas ja tuju rikkus.

Kui võimatu on üks rida kuulutustele juurde panna - VIN? Esiteks ei tea, kas meil leiab infot kõigi faktide kohta kusagilt, teiseks kui, siis milliseid, kui isiklikke. VIN järgi.

Minu raport sisaldas kõik registreeritud odo näidud, kuupäevad vabriku väravast väljasõidu, esmase ja järgnevate registreerimiste, avariide (kas sõitis teisega kokku või vastu puud) jne. kohta. Omanikud, kõik nimeta, vaid kas on poes, liisitud, rendiauto, kindlustusfirma nimel, linnanimedega. Et odo oli kuu aega rikkis ja järgnevalt, et viga kõrvaldatud (registris). Aktinumbritega, kellele tähtis üle kontrollida.

Ei peaks olema kohustuslik; vaid, kui see on üleval, siis müüja tõenäeliselt ei ime numbreid, doktoreid ja Lõuna-Saksamaid pliiatsist välja, säästab enda ja ostjate aega, vaeva ja närve, sest see, keda auto huvitab, kontrollib.

Teab keegi, kuidas asi Euroopas käib? Eestis?

Muudetud 13.12.09 19:59

,,
21:09 13.12.2009
lihtsalt on olemas kontingent autoostjaid,kes autodest suurt midagi ei jaga ning nende jaoks on vaja mingi präänik kirja panna. ja on kontingent autoostjaid,kes omast arust jagavad autodest kõike, naeravad igasuguste doktorite ja kirikuhärrade üle ning ostavad ikkagi üles vuntsitud ja seest mäda rondi,sest olgem ausad- kes tahab osta porist ja kriimulist,mõraste stangedega masinat, isegi kui odonäit võib olla suht reaalne. ikka minnakse nillima sellist,mis seest ja väljast säravaks löödud,mootor läigib kui pühademuna ning auto isegi käivitub. ja pärast ostu alles selgub,et plokikaan tegelikult kõver,veepump ringi ei käi ja starter tegi just oma eelviimased liigutused. kasutatud auto ost on lihtsalt üks loterii ja kui sa saad vastu pükse, siis süüdista ainult iseenast,et nii **** olid ning autodest midagi ei jaga. minu arust on see vin koodidega liputamine ja kuskilt andmebaasidest info otsimine täielik enesepettus- mis pagana vahet sel on,kas auto sõideti kõveraks teise liikleja kaasabil või siis üksi bambusesse lennates, kas auto oli rendi-, liising-, või muu firma oma- taastusremont on ikka ühesugune ja istet on see eelmine juht samamoodi kulutanud nagu uus omanik seda tegema hakkab- oma p.rsega...
need vinnilugejad on vist selline tüüp inimesi,kes isegi naist võttes uurivad tema suguseltsi ajaloo ja haigused läbi kolme eelneva põlve välja ja kui vinniga autot müügil pole,siis ahastavad,et ilmselt tahavad kõik teda petta. nad lihtsalt ei oska mõelda sellele,et vana autot ostes nad ju uut ei saa.
IMT
21:27 13.12.2009
Saan siis aru, et sind ei huvitagi, kas autol on võltsitud dokumendid? Kas oli üks omanik või kümme? Et kolme avariid autot luubiga uurides üles ei leia? Iste ju ühesugune. Siis on taastusremont tõesti ikka ühesugune - see mida sinusugune nurisemata teeb - paratamatus! - ja vinnilugeja ei tee.
,,
08:25 14.12.2009
See on ilmselt sinu probleem kui sa pidevalt kuskile sopa sisse komistad- mina pole selliste jamadega kokku puutunud. Olen küll peale ostmist avastanud mõningaid nüansse,mis lubavad aimata,et üks või teine keredetail on vahetatud,aga et auto toimib täiesti probleemivabalt,siis ei paku pinget hakata uurima ja mõtlema,et äkki kuskil põhja saksa väikeses linnakeses toimus kerge plekimõlkimine ning tagastange pole enam tehase oma. Kui tahad nö probleemivaba autot,mine esindusse ja osta uus. Järelturult ostes pead ise silmad lahti hoidma ja seni kuni maailmas lokkab pettus, kuritegevus, vastutad oma õnne või ebaõnne eest suures osas ise. Egas asjata pole käibel vanasõna- loll saab kirikuski peksa. Või vähe kaasaegsem- lollidelt tulebki nende raha ära võtta. Kui poleks ullikesi,poleks ka petturitel kedagi ****tada.
IMT
10:08 14.12.2009
Ma saan Sinu mõtteviisist aru, me räägime vaid veidi erinevatest asjadest. Kui ma suhtlen inimesega, ei ole ta automaatselt minu jaoks petis. Kuni selleks alust pole. Oleks mul vaid Sinu X-ray vision ja Sherlok Holmes'i ajud, millega inimesed ja autod läbi näha. Et minul neid ei ole, aitab mulle ühest numbristki. Ma ei osta autot endale; kogu mõte on selles, et hind vastaks kauba väärtusele. Vinni otsa komistasin, kirjeldasin, mida sealt leida võib. Mina enne ei teadnud; Sinule näen, et sellest teadmisest kasu pole, ehk leidub keegi, kelle jaoks on.
,,
11:05 14.12.2009
ma saan sinu mõtteviisist ka aru,aga paraku on piisavalt neid,kes lasevad end ****tada ja tänu neile must äri õitsebki. umbes nagu mustlased,kes müüvad sulle kenasti pakendatud kampsuni, kõik on justkui maru ilus ja aus ning hind soodne,ainult et see on ühe varrukaga. selline poollegend-pooltõde kunagi eestimaal toimis ja ringles.
kasutatud auto puhul on alati tunne,et hind ei vasta kauba väärtusele,ikka tahaks veel alla tingida, ikka on tunne,et kas selle ostuga mitte mööda pükse ei saa. õnneks on kõik minu siiamaani soetatud masinad töötanud täiesti probleemideta,ehk siis mõni aeg peal ostu pole varjatud vead hakanud välja ronima ega tekitama tunnet,et auto müüdigi selleks,et ise mitte remondi alla raha toppida. valvsaks peavadki tegema just sellised kuulutused,kus kõik tundub liiga hea olevat- ideaalne auto ideaalselt eelmiselt omanikult ideaalse hinnaga- võib olla see on paranoia,aga selline kuulutus pettusest läbiimbunud autoturul tekitabki tunde,et asi pole päris puhas. võib olla eelmine omanik vahetaski pool tehikat välja,aga siis ilmnesid sellised vead,mis temalgi lõpuks eelarvesse auku lööma hakkasid ja et mitte lõpuni hävida,pandi masin müüki. ja nii ilutsebki kuulutuses: vahetatud see,see ja see,regullitud,testitud,hooldatud jne, aga tegelik tõde on viitsütikuna kapoti all veel varjus ning ootab uut omanikku.
jansa1972
11:11 14.12.2009
IMT
12:24 14.12.2009
Olen vist nii või teisiti kirjutanud juba kõik, mida öelda tahtsin. Proovin veel kord, et mu sõnu ei mõistetaks mitut moodi. On suur tõenäosus, et kõnealusel autol on kõik "varrukad" olemas ja kulumata ning tehing soodus. Hooldused ja testid olla paberil ja OK. Kas ma tõesti olen ebanormaalne kui ma ärritun, teen välja faktist, et auto on esimest korda registreeritud 9 kuud varem kui müüja andmetel. Kas müüja sai võltspaberid või vassib tema? Mis põhjusel? Võib-olla vaid selleks, et saaks 20 000 rohkem küsida, teeb ju auto elueast veerandi (9k)? Mis iganes, aga kui näed paari ebakõla, siis mõistatad, kui paljut müüja jutust üldse uskuda võib? Mis mõtet on siis veel kiita hooldusraamatut kui see EI SAA enam olla originaal?

Muudetud 14.12.09 12:28

,,
12:56 14.12.2009
on võimalus,et auto võeti registrisse ära ja siis alles 9 kuud hiljem õnnestus ta maha müüa- näiteks esimene ostja loobus. sama tehakse siinmail,kus aasta lõpus pannakse uued masinad registrisse kirja,et aasta kokkuvõttes statistilist läbimüüki näidata, reaalne müük toimub aga hoopis järgmisel aastal. või toodetakse auto aasta lõpus 50-ndal nädalal,aga maha müüakse järgmise aasta 20-ndal nädalal- vin näitab ühte aastaarvu,register teist.
IMT
13:55 14.12.2009
Aitäh selgituse eest, hea teada. Minu juhtumil siiski esmaregistreeriti konkreetsel kuupäeval veebruaris rendiautofirma nimele, kuu aega varem jõudis poodi. Juulis poele tagasi, oktoobri alul välja liisitud (Lien). Novembri kohta, mida müüja väidab, igasugused sissekanded puuduvad.