Praktiline tasustatud ostuabi

 
mondeox
15:49 14.06.2022
Kas kellelgi on huvi väheke teenida ja oskusi, et osaleda ühe automaatikastiga Mondeo käiguvahetuse probleemide uurimises proovisõidu kaudu?
Testimine toimub Tartus 15. juunil 16.00.-18.00. aga mitte rohkem kui 1 tund, huviline võib kontakteeruda siin foorumis teate saatmisega või emailil mondeoxxxxxxxxxxx ja saata oma hinnasoov.

Muudetud 14.06.22 23:15

.
16:13 14.06.2022
Mille järgi sa otsustad, et oma pakkumise teinud inimene ka spetsialist on? Vähempakkuja? Enampakkuja? Küsin 50 kulli ja väidan end olema eesti parim kastide spetsialist. Usud? Või sõidad nende kõigiga ja paned tabelisse kirja, kes mida ütles ning pärast võtad keskmise? Äkki on mõistlikum info autost läbi käia.
Ja kui sa kavatsed mingi tartu platsi pealt osta, siis ise tead, millega riskid. Võinoh õigemini ei tea kah.
mondeox
16:49 14.06.2022
Risk muidugi on, valin kõhutunde järgi aga sooviks mingit kolmandat arvamust, kõik vähegi asisemad kontrollimise kohad on pikkade tähtaegadega ja ega neist keegi kasti sisse ei näe/vaata, ikka testivad ainult proovisõiduga.

Muudetud 14.06.22 16:51

63amg
20:43 14.06.2022
testivad proovisõiduga,kuid arvuti lükatakse järgi proovisõidul
mondeox
22:45 14.06.2022
Arvuti antud juhul veakoode ei näita aga kahtlusi mehaanika osas on vaja kinnitada või ümber lükata.
Marko
23:29 14.06.2022
kasti sisse nagunii ei näe, seega on kõik nagunii subjektiivne. Üks tark inime ütles kunagi selle testi kohta, et esimene küsimus on - kas autoga on mõnus sõita?
Test ise käib nii: Kohapeal koormustest, R ja D positsioonis gaas põhja, pidurit peab hoolega hoidma kuna salvestunud vaakum võib väheneda. Mõned sekundid on piisav.
Järgmine etapp on kerge gaasiga kiirendamine, kõik käigud peavad lülituma konkreetselt, pöördeid viskamata või liigselt ootamata.
Järgmine katse poole gaasiga, nõuded samad, vahepeal uurid kaasasolevalt omanikult, et kas mootor on hea ja gaasi võib põhja vajutada?
Loa saamisel kordub protseduur pedaal põrandas.

Kontaktandmed eemaldasin, pole lubatud siin teenust osta.

Muudetud 14.06.22 23:31

mondeox
23:44 14.06.2022
Sarnane test tehtigi läbi aga mitte minu juuresolekul ja testi tegija avaldas korrasoleku kahtlusi, kindel ei olnud. Nüüd oleksi vaja kolmanda osapoole arvamust, müüja arvab, et kõik on normaalne.
Kas omanik selle kohapeal koormustesti peale ei hakka hädaldama? Pole nagu auto eesmärgi pärane kasutamine.
Ehk oskab keegi soovitada sellise testi tegija numbrit, teenust ei osta aga kompenseerin kohale sõidu normaalses summas.

Muudetud 14.06.22 23:49

Marko
23:57 14.06.2022
Eraisik võib siin teiselt eraisikult osta teises osakonnas.
Kohapeal täisgaasiga koormustest on täpselt sama koormus nagu täisgaasiga kiirendamine või koormatud auto ja käruga startimine. Korras kastiga ei juhtu mitte midagi. Olen muuseas vigisevale kundele ammu-ammu pidanud demoma, et minu korras autol saab ka minut aega pedaale põrandas hoida. Jutt klassikalisest hüdromuhviga kastist.
Robotkastidega need jutud päris üksühele ei ole muidugi.
.
05:57 15.06.2022
No ta ju ostab fordi ja fordil topeltsiduriga powershift. Üldiselt jäädki otsima oma korralikku autot. Võta manuaal ja lõpeta see tillinäppimine.
mondeox
09:33 15.06.2022
Antud eksemplaril on 8F40, mis peaks nagu teoreetiliselt parem olema kui Powershift kast aga ikkagi on kahtlusi selle suhtes konkreetse auto puhul.

Muudetud 15.06.22 09:35

looder 23
14:02 15.06.2022
Kui on kahtlusi, tuleb järgmise juurde minna. Kohustust osta ju pole.
.
14:42 15.06.2022
Pigem on huvitavam see, et kui saab näiteks nelja "spetsialistiga" sõidud tehtud ja kaks ütlevad, et kast ok ja kaks, et ei ole ok, siis mis edasi? Või ütleb testisõitja, et kast ok ja pistab raha tasku ning mõne aja pärast hakkab kast trikitama- kas küsib raha tagasi?
maaks
14:47 15.06.2022
Eksperte peab olema paaritu arv (näiteks 3), siis saab otsustada lihtsalt häälteenamuse järgi :-) ja kui 2 e vastus on positiivne, siis pole mõtet 3-le enam maksta (ja järelejäänud raha saab paigutada käigukasti remondifondi).
PS Kas see on ainus auto müügis, et seda nii kangesti endale tahetakse?
Marko
14:50 15.06.2022
Testisõitja vastutuse määr tuleb enne sõitu kokku leppida.
Siililegi selge, et hinnata on võimalik ainult hetkeolukorda. Homme võib iga kastiga igasugu rikkeid tulla, sellist vastutust pole võimalik võtta.
wigry
16:34 15.06.2022
Huvitav kas selline tegevus ka müüjaga kooskõlastatud on? Muidu võib müüja peale "testisõitude" tegemist öelda, et auto on rikutud ning hakkab kahjutasu nõudma elik ütlema, et sa ostsid omale just ebasoodsatel tingimustel auto. Või näiteks, et nõuab ennem testimise alustamist auto hinna deposiiti panekut (ehk täies ulatuses ettemaksu) mida võib aga ei pruugi enam tagasi saada.
Revalis
16:44 15.06.2022
Jään huviga ootama teemaalgataja tagasisidet.
63amg
16:50 15.06.2022
katsuge ükskord aru saada,et arvuti ei peagi vigu näitama! see on vigade lugemine. ebakõlad käikude vahetusel diagnoosib diagnostik.
mondeox
21:44 15.06.2022
Tegin siis ise tasuta praktilise ostuabi ära. Isegi mina, autode käigukastides üsna võhik, sain aru, et asi ei ole normaalne ja müüja ka möönis, et ju tuleb ikka hakata õli vahetamise peale mõtlema.
Probleem oli selline, et väikse kerge gaasiga vahetas teise ja komanda käigu sisse imeliku tõmblusega, sarnane tõmblus tekkis töötava mootoriga seistes kui pidurit all hoida ja P, N, D ,S asendeid vahetada nupust. Pedaali põhja vajutades ka nagu kuidagi rabedalt vahetas madalamid käike aga mitte nii häirivalt. Minust see ostmata jääb.
Võtsin värvipaksuse mõõtja ka ligi ja lisaks selgus, et üks esitiib oli üle värvitud, esiklaas oli ka värskelt suure mõra sisse tõmmanud.
Kui juba nii kaugele sai sõidetud, proovisin veel kahte PowerShift kastiga Mondeot. Teine sõitis korralikult aga sellel oli tagatiib üle värvitud ja nagu keegi oleks seda kodus teinud, isegi mitte spetsialist saab aru. Kapott oli kohe eriti paksu värvi saanud mõlemalt poolt, üle 300um. Vist oli algselt teist värvi auto pealt pärit. Üritasin ka esitiibade vahetuse jälgi leida aga ei õnnestunud midagi tuvastada, ei tea kas ei osanud või neid ei olnudki.
Mõlemad müüjad väitsid, et nemad ei tea midagi sellest värvimisest, et ilmselt Saksas juba värviti, mis võib ka õige olla aga ei usu mina, et autoärikal ei ole endal värvipaksuse mõõtjat (pärsi täpne ja korralik selline maksab natuke üle 100 euro) ja et nad autode värvi paksust enne auto siia toomist ei kontrolli.
Kolmas oli uute autode müüja salongist, see kõige noorem ja lollim (tegelkult kõige vanem ja kallim aga vähem sõitnud), sõitis korralikult, ilus puhas ja keegi polnud midagi kuskil värvinud, ainult tagapampril oli väikese kõksu jälg ja valuvelgedel üsna mitu äärekiviga lihvimise jälge. Hinda aga pidi kivist olema sest nagunii juba on nii palju alla lastud. See ka ilmselt jääb minust seal teist poolaastat müümist ootama.
Firma müügimees selgitas, miks väikesed müüjad nii odavalt saavad müüa, et tegelikult tehakse seal käibemaksuga riigile tünga, ostetakse välismaalt firma nimele aga müüakse eraisikuna ja kuskil vahepeal kaotatakse 20% ära. Lisaks eraisikust müüja ei pea eriti millegagi vastutama, juriidilisele saab väga lihtsalt tarbijakaitse turja saata ja enamasti saab raha tagasi.
x
23:22 15.06.2022
Ma elu jooksul ilmselt kuni 50 autot omanud, osasi lühemat aega ja osasi pikemalt (vb natukene vähem, ei hakka kokku lugema) ja neid pärast kasutamist muidugi ka müünud. Ütlen ausalt, et ei ole nendest ühelgi mõõtnud värvi paksust ja ei ole ka nendest keegi mõõtnud kellele auto pärast müünud olen. Pole vist isegi jutuks tulnud ja need ei ole kõik odavad autod olnud.
x
23:23 15.06.2022
Ja tarbijakaitse ei saa tegelt mitte midagi teha, nende otsused ei ole sundtäidetavad.
.
05:17 16.06.2022
Kuhu me jõudnud oleme- autod teevad avariisid ja pärast taastatakse ning värvitakse veel üle ka. Kohutavalt ebaõiglane maailm kui ma ei saa järelturult osta uueväärset kasutatud autot ja lisaks on hinnad ka kivist.
Ega mul raha puu otsas kasva, et küsitavat hinda maksan...
A66
05:59 16.06.2022
Mingi 8a. vanuse auto juures värvimōōtjaga sorkida on ikka tase omaette. Sellisele näitaks kohe kuspool on uks. Isegi uusi autosid värvitakse üle, algul uuena, siis vahest ka enne müükipanekut, kui on kahju saanud. Seega peaks ka uusi mōōtma mōni kloun. Vaadates, kuidas mōni pühendub mōne vana panni ebaoluliste asjade uurimisele, peaks soovitama oma naise läbisōitu hoopis uurida. Arstile ikka viidi ja rasvapaksust mōōdeti? Keskenduma peab hoopis mujale, kuid sinna mōistus peale ei hakka ja siis loetaksegi veakoode diagnostika asemel ja mōōdetakse värvi paksust. Ja ostetakse raibe ōuele ning algab protsess mööda ameteid,
Njah b
06:05 16.06.2022
Kunagi sõbraga läksime Tartusse auto aeda kolmest bemmi ostma. Ka ikka nagu auto pood või firma. Valisime sealt auto poest/aiast omale kauba välja, müügimees kohe vastab: see on omaniku naise auto, et naise nimel ja müük toimub eraisikult eraisikule. No vot, ilmselt lasti ka siis -20% üle.
...............
06:52 16.06.2022
Suvel on õlid nagunii soojad :) Külm õli vs. kuum õli. Kast võib hopis teistmoodi toimetada.

To: A66. On ka 15 aastat vanu autosi mis on värvimata. See kõik on rondiärikate jutt. keegi ei saa seda pahaks panna, et mõõdetakse. Närvi lähevad need kes on "savist" midagi üles ehitanud. A ariivaba auto värvkate on on avariivaba auto värvkate. Ainuke kloun oled sina :)
.
07:58 16.06.2022
Kloun on see, kes hakkab järelturult avariivaba autot otsima. Kuna teiselt või kasvõi kolmandalt ringilt nagunii ei leia ideaalset kombinatsiooni kõigest vajalikust, kasvõi meeldivast värvist, siis tuleb teha kompromisse ja mingi võõbatud tiib ei muuda kuskilt otsast auto kasutusomadusi kui kõik muud asjad on korras. Mul hetkel üks auto kolme avariiga, mis enne mind tehtud, teine auto (uuena ostetud) kohtus millalgi metskitsega ning sõidavad mõlemad ilma ühegi probleemita. Varasemate autode puhul olen vahel ilma värvimõõtajata aru saanud, et stange vähe teist värvi vms, aga on ka need sõitnud kenasti ning kui tehnika korras, ei morjenda mingi värviparandus või vahetatud tiib karvavõrdki.
maaks
09:13 16.06.2022
Offtopic: Mul töökaaslane plaanis järgmise auto ostu ja siis sai hoovis parklas värvipaksuse mõõtjaga (profiriist, kasutame tööl metallkonstruktsioonide korrosioonikaitse kihtide mõõtmiseks) erinevate värvitud (on teada, milline koht on üle värvitud) ja värvimata (tehase värviga) autode värvikihte vaadatud, et baastaset teada saada.
Ühe ja sama (värvimata) sõiduki piires kõikus värvikihi paksus 150mikronit juba ja oli kohati isegi paksem kui kindlasti värvitud sõiduki detail. Mina küll ei julgeks nende näitude põhjal, mis meie mõõtsime, väita, et mingi auto on kindlast värvitud ja mingi kindlasti mitte :-) Meie puhul oli tegu valdavalt jaapani päritolu sõidukitega ja värvitööd teatavalt tehtud korralikes kohtades.
Kui keegi peaks minu sõidukit ostma tulema (sügisel peangi ära müüma :-( ), siis võin talle lausa värvikihi paksuse mõõtjat selleks toiminguks laenata :-)
PS Kui kusagil oleks 500mikronit pahtlit, siis see oleks kindlasti ülesse leitav mõõtjaga, samas, kas see segaks auto kasutamist ...
mondeox
09:13 16.06.2022
Muidugi ei tähenda värvitud tiib kohe seda, et auto kasutuskõlbmatu on aga natuke paneb imestama, et müüjad ise selle koha pealt suu kinni hoiavad nagu auto poleks värvitud ja kui siis küsida saab natuke ka alla hindlust, kuna on värvitud.
lumehelbeke liuglemas
09:28 16.06.2022
Sellise mõttelaadiga, et kui on värvitud tuleb hinda alla lasta, tuleb kohe ust näidata.
Revalis
09:40 16.06.2022
Seda auto värvimist võib tänapäeval võtta juba ka nö. "kuluosana".

Aeg on niipalju edasi läinud, et igasugused kasko kõksud ja pisemad plekimõlkimised tehakse korda tänapäevaste vahenditega ning oskusi omavates ettevõtetes. Sõiduk, millele on prügiauto otsa tagurdanud ning veidi stanget ja tiiba kraapinud ei ole ju veel maha kantud (näide enda elust). Stange pannakse sama värvi uus ning tiib tehakse siledaks ja värvitakse üle. 90% kalla ja talla tegelastest ei saa isegi aru, et midagi oleks selle autoga tehtud.

Niiet, elame edasi ja lepime sellega, et mis liigub see kulub ning mis kulub tehakse alati jälle "uueväärseks".
.
10:45 16.06.2022
No näiteks kaskoauto läheb värvimisse juba ka siis, kui keegi parklas kriimu peale tõmbab, jalgrattur otsa vänderdab või misigasugune pisike olmekriips tekib. Täiesti absurd on hakata selle peale hinda kauplema. Ja kui omanik midagi ei ütle, siis toimus see värvimine enne teda ja kui müüja midagi ei ütle, siis järelikult pole see auto tema oma olnudki, toodud kuskilt saksast või kustiganest riigist ja ajalugu tundmatu. Ja kui müüjaks klassikaline huiar, siis oled ise loll kui hakkad sellistega asju ajama. Sellised ostjad on korralike müüjate õudusunenägu, huiaril poogen, ta on hullematelegi tilganäppijatele auto pähe määrinud ja kui ühega ei õnnestu, leiab teise.
mondeox
11:31 16.06.2022
Teab keegi pakkuda, miks peaks autole plussina kirja minema kui kapoti kaan on mõlemalt poolt üle värvitud ja tagatiib värvitud nagu kodus põlve otsas?
lumehelbeke liuglemas
11:43 16.06.2022
no käsitöö maksab alati rohkem
.
11:52 16.06.2022
Miks üldse selliseid risusid vaadata, mis niimoodi tehtud? Et saaks hinda kaubelda? Lihtsalt viriseda? Ilmne ju, et sealt üldjuhul korralikku autot loota ei ole kui korralikku autot otsid. Kui värvitöö on tehtud nii, et vaid mõõtjaga aru saad, siis järelikult on korralikus kohas korralikult tehtud ja võib eeldada, et ka ülejäänud osas on auto korralik. Korduvalt on püütud mõista anda, et autoaiast ülikorralikke autosid ei saa ja kui mõni eraisik müüb ja ei ole auto omanik olnud mõnda aastat ega oska teatud asju auto osas selgitada, siis samuti on risk romu otsa sattuda.
mondeox
11:55 16.06.2022
Kuidas ma enne vaatamist tean, et auto on risu?
.
12:08 16.06.2022
Ja lähedki vaatama ja kui näed, et on risu, siis ei hakka vinguma ega mingit hinda kauplema. Kui risu ei taha, keerad ringi ja kõnnid minema. Ja enne minekut võid müüjale helistada ja küsida mõned olulised küsimused- auto ajalugu, müüja seos autoga (kui on eraisik) jne. Kui need vastused jäävad hämamise tasemele, ei kulutagi aega vaatama minekuks. On see nii kuradi keeruline?
Marko
12:27 16.06.2022
"Teab keegi pakkuda, miks peaks autole plussina kirja minema kui kapoti kaan on mõlemalt poolt üle värvitud ja tagatiib värvitud nagu kodus põlve otsas?"

Plussina ei pea minema, aga halamiseks pole ka mingit põhjust.
Ilmselt 2 erinevat juhtumit olnud. Kapott lammarist ja vajas viisakaks tulemuseks ka seest värvimist. Tagatiiva tegi teine mees haamer-pahtel-värv meetodil.
Omal oli selline juhus, et auto avariilisusest sain teada pärast 10aastast auto kasutamist, tiiva all oli väike taastamisjälg näha. Mitte mingeid sellest tulenevaid probleeme ei olnud.
Üldiselt, osta ära, värvi tiib üle ja sõida!
.
12:41 16.06.2022
Kui avarii on põhjustanud auto omanik ja lkf või kasko remondis ei osale, siis tehaksegi asi omal käel ja võimalikult odavalt- endale käib küll. Eesti ajalooga autode puhul näeb ju lkf-i laksud ära ja kui omanik pole süüdi, saab kahjusumma puhul oletada avarii "suurust"- 500- 2000 on kerge plekimõlk ja ei muuda auto sõiduoamdusi. Üle kahe tonni juba vähe keerulisem, aga kui panna külge esinduse hindadega uued tuled, stange, iluvõre, kapott, tiib, tagaluuk jne, siis pole mingi ime kui summa üle kahe läheb, aga seegi ei mõjuta sõiduomadusi ning võib suht kindel olla, et remont on teostatud kvaliteetselt. Samas võib mõni omanik osta ja sõita leedus kuuri taga värvitud autoga ning teda see ei häri, aga müües tuleb ostjatega maid jagada.
.
12:50 16.06.2022
Teuletasin meelde naise tookord aastavanuse auto kitsekõksu, paberit selle kohta küll ei ole, aga meenus esinduses nähtud arve, kus number oli vist 2100 kandis ja selle eest vahetati iluvõre, stange ja vist ka radikas, sest see oli surutud tahapoole ning kinnitused tundusid katki olema. Ma väga ei süvenenud. Tuled, tiivad, kapott jäid terveks. Seega kahju oli tegelikult olematu, aga summa suht suur, kasko ei rakendanud ka omavastutust (metsloomade puhul paljud kindlustused seda ei teegi), niiet meile puhas võit. Ei ole tegu mingi premiumautoga, aga eks sellistest töödest teenivad ka esindused kena kopika.
Deus
12:51 16.06.2022
Savi need paarsada mikronit. Jamaks kisub siis, kui all metalli ei avastatagi nagu näiteks küljekarpidel mittetäisraamiga masinal või vedrupesadel. Tiivalaks... Kindel, et sillad sirgeks jäid? Paks pahtlikiht c-piilari 3cm laias kohas, pikliku kujuga - kindel, et kere sirge on enam?
Td
13:20 16.06.2022
võta järgmine auto kui eelnevad ei sobi. Mingi 5-10tonnise auto kallal värvikihi mõõtjaga rassida ja foorumis testijad otsida on suht mõttetu.
Kui juba alguses selge,et mingi kala kastis siis milleks üldse vaevata end selle autoga.
Deus
14:45 16.06.2022
Et oleme jõudnud sinna maale, kus kümme tonni pole enam raha...
Revalis
14:53 16.06.2022
Kümme tonni auto ostuks on juba päris hea raha. Kümme tonni kinnisvara ostuks pole kahjuks enam tõesti midagi..
.
15:04 16.06.2022
Tegelikult oleme autoturul ka jõudnud samasse seisu nagu kinnisvaragi puhul, kus kalli hinnaga müüakse tihtipeale ka rämpsu. Eks ärikad lähtuvad printsiibist, et toimub mingi inflatsioon ja defitsiit ja raha ei maksa nagunii enam midagi ning kuna uusi autosid ei jätku, siis tuleb vanaga sõita ja kui sa seda täna ära ei osta, siis homme ei saa enam sedagi.
Paar nädalat tagasi vaatasin, palju siin sõiduautosid müügis on ja number oli vist mingi 13 800 kandis. Tänane seis on 14 217- seega ei mingit defitsiiti, müüdavate autode hulk kasvab.
mondeox
15:37 16.06.2022
Jutt käib siin ikka pea 20k hinnaga autodest, kõige kallim testitutest oli 19 990.
.
16:01 16.06.2022
No ja mis sel kõige kallimal viga oli? Läbisõit ju ainult 79 000, selle ajaga kast küll läbi ei lähe. Hooldusajalooga ka probleeme ei tohiks olla.
A66 to ............
16:14 16.06.2022
Mulle ja nagu näha ka enamusele siin tundub küll vastupidi. :):).
mondeox
16:34 16.06.2022
No ju siis uued autod on mu ära hellitanud, pea 20 aastat on sellest ajast kui viimati kasutatuna ostetud autoga sõitsin.
.
16:55 16.06.2022
Misasi on uus auto? Sõidad temaga mõne aastaga 50K läbi ja ikka on uus või? alla 100K sõitnud auto on veel vägagi hea, aga kui sulle ei kõlba 79K sõitnud auto, siis mida hekki sa vingud ning mine osta poest uus. Kui papist kahju, siis jätka nende vanade vahtimist ja hädaldamist.
mondeox
18:04 16.06.2022
Millisest 79 000 sõitnud autost jutt käib?
.
18:53 16.06.2022
Näita sina meile, milline 19K maksnud auto sulle ei sobinud.
mondeox
21:18 16.06.2022
.
06:31 17.06.2022
Selge, järjekordne troll.
Revalis
09:28 17.06.2022
Ei tea kas siis haises see iste või mis..

Võib-olla on minu standardid liiga madalad aga ei ütleks küll, et tegemist nüüd sellise istmega oleks, kuhu oma tagumenti poetada ei julgeks. Tõenäoliselt vajaks ühte korralikumat pesu ja oleks tip-top.
mondeox
09:56 17.06.2022
Puhtamaks saaks kindlasti aga nii alumise padja, kui seljatoe musta triibu kõrvalt pildi all servas on valge naha ülemine sile kiht kulumise tõttu lahkunud.
Mäletan, et siin foorumis on väidetud, et istme kulumise järgi saab läbisõitu päris hästi hinnata, mis läbisõidul selline kulumine kätte jõuab?

Muudetud 17.06.22 09:57

.
10:00 17.06.2022
Seni, kuni sa ei näita auto kuulutust, jäädki trolliks. Hakata siin arutlema läbisõidu teemal suvalise netist leitud istme pildiga on möga.
Revalis
10:11 17.06.2022
https://www.auto24.ee/soidukid/3689184

Ei ole kokku puutunud Fordi nahkistmetega, ehk ongi nii kehvakesed et kuluvad ruttu ära. Tuleb uurida, mis tagasiside mujalt maailmast nende kohta on.

Vastukaaluks näiteks Audi ja BMW nahkistmed, mis üldiselt ka 150k läbisõidu juures väga korralikud välja näevad. Palju oleneb ka istujast endast. Nahast (või nahataolisest materjalist) istmed vajavad rohkem hoolt kui tavalised kalts istmed. Rolli mängivad ka kaal ning see, kas jalas on igapäevaselt rohmakad töötunked või kerge dressipüks.
Revalis
10:22 17.06.2022
Mhh, üks rida kadus ära.

Eelmises võrdluseks samasugused Mondeo istmed, mis vähemalt numbri järgi 240k sõitnud.
mondeox
10:48 17.06.2022
Sellest 240k-st on esimene aasta võrra uuem ja vähem kulunud aga võta sa kinni kui palju km vähem.
Marko
11:06 17.06.2022
Tsitaat:
18:04 eile
mondeox
Re: Praktiline tasustatud ostuabi
Millisest 79 000 sõitnud autost jutt käib?

Selline lugu, härra mondeox, et mul on hea mälu ja võin ka öelda, et mainisid alla 100 000 sõitnud autot, mis ostmata jäi. Ole nüüd hea ja tuleta meelde, kus ja mis ning soovitavalt taasta see jutt!
Muidu jääd tõesti trolliks.
Kui selle auto kuulutus on maha võetud, see pole oluline.
Revalis
11:08 17.06.2022
Nägin küll seda kuulutust eile. Oli vist pruunikas Mondeo, pildid tehtud kellegi koduõuel. Täna enam ei leidnud jah.
.
11:17 17.06.2022
Tänaseks on müüdud tartu mondeo nr-ga 299tnp, ükski hetkel alles olev kuulutus ei vasta istmest pandud pildile. troll on end sisse mässinud.
mondeox
12:05 17.06.2022
Kuna mul nii hea mälu ei ole, siis vaatasin üle oma postitused, ei leidnud ühtegi kus oleks kirjutanud, et alla 100k sõitnud auto ostmata jäi. Ühtegi nii väikse läbisõiduga ei ole mul veel testida õnnestunud.
.
12:13 17.06.2022
Piisas sellest, et läbi vaadata kuulutused asukohaga tartu, kus sinu jutu järgi pidid testisõitjad kokku saama. Aga kuna sa jätkuvalt pole näidanud kuulutust, mille juurde see istme pilt kuulub, siis jätkub trollistaatus.
.
12:16 17.06.2022
Tuletame meelde.
sina: Jutt käib siin ikka pea 20k hinnaga autodest, kõige kallim testitutest oli 19 990.
mina: No ja mis sel kõige kallimal viga oli? Läbisõit ju ainult 79 000

vastust me sellele küsimusele ei saanud. seega mis viga oli?
see 19 990 ja 79K läbisõiduga kuulutus on tänaseks kadunud.
mondeox
12:23 17.06.2022
Nüüd ma saan aru, 79000 läbisõidu mõtlesid sina minu kirjutatule juurde.

Muudetud 17.06.22 12:26

.
12:30 17.06.2022
mina ei mõelnud midagi juurde, võtsin selle kõige kallima, mis sinu poolt väidetavalt testitud ja küsisin, mis tal viga oli et ei kõlvanud. jõuab kohale või keerutad edasi?
mondeox
12:40 17.06.2022
Kirjutasin varem "ainult tagapampril oli väikese kõksu jälg ja valuvelgedel üsna mitu äärekiviga lihvimise jälge. Hinda aga pidi kivist olema sest nagunii juba on nii palju alla lastud."
Ostmata jätmine oli "vist" ehk 100% ei ole välistatud.
Nüüd muidugi on selle kohta ametliku esinduse abiga selgunud, et oma esimese kahe eluaasta jooksul on ta sõitnud läbi kolm korda rohkem kui peaaegu kolme viimase aasta peale kokku enne Eestisse jõudmist. Istme pilt on sellest autost pärit.

Muudetud 17.06.22 12:43

.
12:51 17.06.2022
sina: Kolmas oli uute autode müüja salongist, see kõige noorem ja lollim (tegelkult kõige vanem ja kallim aga vähem sõitnud), sõitis korralikult, ilus puhas ja keegi polnud midagi kuskil värvinud, ainult tagapampril oli väikese kõksu jälg ja valuvelgedel üsna mitu äärekiviga lihvimise jälge. Hinda aga pidi kivist olema

millisest uute autode müüja salongist jutt käib- sellest?
https://www.auto24.ee/soidukid/3628148
see ei maksa 19 990 nagu sa väitsid kõige kallima olema, see on 19 900 ja oli seda ka eile ja üleeile.
.
12:59 17.06.2022
Istme pilti oleme näinud, kuulutust ennast mitte. Seega jutt on senimaani möla kui kuulutust ei ole. Eeltoodud veho auto ei ole kolme aastat eestis olnud, seega ei lange kokku jutt uute autode müüjast ja saksas kaks või eestis ligi kolm aastat sõidetud kilomeetritest.
mondeox
13:00 17.06.2022
Krt, trükiviga tuli sisse, 0 ja üheksa on liiga kõrvuti.

Muudetud 17.06.22 13:02

.
13:11 17.06.2022
nonii, jätkame hämamist.
mondeox
13:30 17.06.2022
Mis täpsust sa tahad, kui sind ei "morjenda mingi värviparandus või vahetatud tiib karvavõrdki"?
Jutt oli, et "rohkem kui peaaegu kolme viimase aasta peale kokku enne Eestisse jõudmist" Ehk enne Eestisse jõudmist ja peaaegu, kuna ma ei tea väga täpseid läbisõidu fikseerimise kuupäevi.
Kõike mida ma siin olen kirjutanud ei saa puhta kullana võtta, inimene on alati ekslik ja palju põhineb oletustel, mida ei saa tõestada.
Aga kokkuvõttes oled täitsa nutikas ja jõudsid ka vigaste numbrite abil õigeni välja.
lumehelbeke liuglemas
13:33 17.06.2022
mina ei tea, mina tean, võta tutikas ja ää ohi, kindlasti vaata et poleks treilalt kukkunud auto
.
13:37 17.06.2022
Kui sa siiani pole veel aru saanud, siis kordan- pane siia selle kuultuse link, millest sa jahud ja mille istmest tehtud pilt siin figureerib. Sellel lingil peab olema valge nahksisuga auto, mis sõitnud kaks aastat saksas ja ligi kolm eestis, müüjaks on uute autode müüja, hind on 19 900. Kui sa seda ei tee, oled jätkuvalt troll.
.
13:41 17.06.2022
sry, siiski pea viis aastat saksas. "oma esimese kahe eluaasta jooksul on ta sõitnud läbi kolm korda rohkem kui peaaegu kolme viimase aasta peale kokku enne Eestisse jõudmist"
Seega jäi auto ostmata paari veljekraapsu ja mingi jälje pärast tagastangel. aga sellist pilti istmest ikka ei näe.
mondeox
14:07 17.06.2022
Pilt istmest on pärit sama auto vana kuulutuse pealt, mille link mis mul on, enam ei tööta.
Ostmata jäi "vist" ning seal oli oma osa ka hinnal, velgedel (just mitmuses) ei olnud mitte kraapsud aga lausa tükid väljas kattest ja nüüd on lisandunud ka imelik aastase läbisõidu muutus. Kui sellega oleks sõidetud samas algse kahe aasta tempos 4-aastase liisingu lõpuni, peaks tal 180k ees olema.
Ei ole välistatud, et kui midagi paremat ei leia, tuleb selle juurde tagasi pöörduda.
.
14:51 17.06.2022
Kui sul link ei tööta, kuidas siis pildi said? Ja pildil aastaarv 2021.
mondeox
16:05 17.06.2022
Kui osta vininfo.ee kaudu selle auto info, siis näitab vanu kuulutusi aga bookmark sellele enam ei tööta, kui pildi võtsin, siis veel töötas. Link on ilmselt dünaamiline, mitte nagu tavalise kuulutse ..soidukid/kuulutuse id vaid ...kasutatud/auto.php?hhsh= ... jne.

Muudetud 17.06.22 16:09

.
16:34 17.06.2022
vastuolusid on palju.
"Ei ole välistatud, et kui midagi paremat ei leia, tuleb selle juurde tagasi pöörduda."
otsitakse miskit ülikorralikku ja tegelikult on korralikemate autode kuulutusi küll, aga miskipärast need loosi ei lähe ja tuleb tagasi pöörduda kahtlase läbisõidunäiduga kriimustatud velege juurde. kus on loogika?
mondeox
17:11 17.06.2022
Pane siis mõne korralikuma link, mis poleks kallim.
mondeox
22:17 17.06.2022
535d
23:35 17.06.2022
Miks üldse ainult Mondeo?

Näiteks midagi sellist oled vaadanud? https://www.auto24.ee/soidukid/3673134

Ainult aasta vana, vaevalt seal midagi hullu olla saab.
mondeox
14:34 18.06.2022
Korra ühte uuemat Kiat uurisin, selgus, et see oli "Hüvitati sõiduki turuväärtus. Majanduslikus mõttes hävinenud".
Ma ei usu, et Korea auto mulle tagumiku järgi on ning otsin diislit.
535d
23:53 18.06.2022
Neid muidugi diisleid ka.
Marko
00:51 19.06.2022
"Ostmata jäi "vist" ning seal oli oma osa ka hinnal, velgedel (just mitmuses) ei olnud mitte kraapsud aga lausa tükid väljas kattest"

20 000 eurose auto velgedel on värvitükid maas ja see on tõsine probleem sinu jaoks?
.
06:41 19.06.2022
Pea nüüd hoogu, 20K ei ole kommiraha, selle eest saab ka uue auto ja selle raha eest peaks kasutatud auto ikka üsna veatu välja nägema. Kui neid pilte suurendada, siis näha ees vasakul korralikku jälge
https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/138/156704138.jpg
ka ees paremal ka midagi imelikku, kui see just auto24 vesimärgi a-täht seal ei ole.
https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/162/156704162.jpg
Eks korralikult äärekivisse pargitud. Teinekord tasub osta veljekaitserandiga rehvid.
Sõiduomadusi see väga ei muuda, lihtsalt velg võib hakata sealt oksüdeeruma ehk lihtlabaselt ussitama.
mondeox
10:48 19.06.2022
Proovisin veel korra vininf.ee aruannet ja selle pealt genereeriti uus toimiv link vanale kuulutusele, seal on paremad pildid aga link on ilmselt lühiajaline kuna link ise on teise aadressiga kui varem oli.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?hhsh=dcb68e147ccbd0
0babc23e373c1289fad11879bf752aaa77b59d1dde25a9b19d&ttl=1
655714540&h=c54c9925df449a4226568fa9205bf88e
mondeox
11:10 19.06.2022
Ühe huvitava numbri leiab sellest raportist veel 14/03/2022 - 14/06/2022 auto24-s müügil olnud 2018 aasta diisel Modneote mediaan pakkumise hind on olnud 16499.
Mediaan läbisõit näppude peal arvutades on kuskil 150k, ainult 2 tükki alla 100k.

Muudetud 19.06.22 11:16

dcv
11:22 19.06.2022
Vahet ei ole kas hind on 20k või 90k eur.
100k km läbi sõitnud autot uueväärse valge nahksisuga ei leia.
Deus
11:41 19.06.2022
Bullsht. Kui 100k peale on nahk kulunud, siis on hooldamata see nahk või tootja poolt juba väga kehv algmaterjal. Vähemalt iga aasta "pesta" ja kreemitada ja parimal jujul tekivad venitusjäljed õmbluste juurde autodel, kuhu sisse saab istuda. Maasturid on erand tooli vasakpoolse servaga, sealt libisetakse edasi-tagasi nii palju üle, et ainuke koht, mis ära kulub. Maasturisse ei istuta, sinna ronitakse.
Pleather on eraldi kategooria.
Siiani on mulle parima mulje jätnud usakate ja itaallaste nahksisud, nagu oleks inimesed teadnud nahast ja selle valimisest midagi...
.
11:43 19.06.2022
Tolleaegse mondeo garantii oli vist ainult 3a ja kui keegi ostis diisli, eriti veel tööautoks, siis võeti sellest viimast kuni garantii veel kehtis ja peale seda lükati turgu. Tüüpiline käitumine, seega ei midagi imestamis- ega taunimisväärset. Mingeid mediaannumbreid on mõttetu arvutada ja hinda küsitakse täpselt nii nagu endale meeldib ja kui ühe jaoks on kallis, siis alati leidub keegi, kellel rahakott paksem ja mõistust vähem ning ostab ära. Ja kuna mondeot enam euroopas ei müüda, siis võib ka vanade mudelite järelturu hindu kergitada, sest konkurenti uue näol ju ei ole. Seega osta uus focus.
Üldiselt on mõttetu keerelda ühe tootja ühe mudeli ümber ja püüda nui neljaks midagi osta. Ei ole ford mäekõrguselt teistest parem ega odavam, sama kraam mis kõik ülejäänud.
.
11:46 19.06.2022
Kui iga päev nühid siniste teksadega valget nahka, siis üks on kindel- püksid sellest valgemaks ei muutu.
Deus
11:53 19.06.2022
Ei ole mul ükski valge ega beež nahk mustaks muutunud ega siniseks ja mustade nahkade kohta ei oska lihtsalt midagi öelda sest noh, nad on eos mustad, paari koha pealt oli must värv ainult kuluma hakanud peale 200k. Nahka tuleb hooldada, soovitavalt iga 20k tagant, kui mitte tihemini, pesed autot, kreemitad üle või puhastad ja kreemitad või siis vähemalt tõmbad nahalappidega puhtaks.
...............
12:04 19.06.2022
Istme järgi ei hinda väga midagi. Mõni sõidab oma 100k ainult linnas ja käib palju sisse välja, mõni laseb maanteed. Mõni peseb, koristab ja hooldab, teine ainult sõidab. Ühe mehe 150k sõitnud on nagu tuttuus, teise mehe masin oleks paras kaalule ajada.
Nahktuba vajab hooldust. vana saast maha, kreem peale. Tesla nahk on täpselt kui termatiin, õhuke nahalaadne toode. Erinevatel autodel kasutatakse erinavaid nahku.
.
12:05 19.06.2022
Tuleb tuleb, aga kesse viitsib seda hooldada. Neid inimesi, kelle auto seisab rohkem ilutöökojas kui maja ees, on vähe. Leiutatud on multihulk kõiksugu autokosmeetikat nii sisse kui välja ja kes tahab lakkuda, see lakub, aga enamuste jaoks on ikka üks stiil- kalla ja talla, kord aastas tee kohustuslik hooldus, kui ämmale järgi lähed, pese auto ära ja lastele ütle igaks juhuks, et autosse jäätist tilgutada ei tohi.
dcv
12:22 19.06.2022
Tavaline krobeline kõva pinnaga nahksisu püsib pikalt kulumata.
Võibolla isegi venib välja ennem, kui kulub.

Valge nahksisu on suhteliselt eksklusiivne asi.
Tavaliselt on see sile ja pehme nahk. Hea pehme aga sellel puudub tugev kaitsekiht ja see imab mustuse väga kiirelt sisse. 100k km pärast on seal kindlasti kasutamise jäljed. Sellist nahka peab väga väga tihedalt hooldama ja õrnade vahenditega. Muidu seda enam puhtaks ei saa õrna vahendiga ja kangete vahenditega on selline nahk rikutud.
mondeox
17:10 20.06.2022
Kui juba nahkistmete arutamiseks läks, siis panen ühe teise aga musta nahaga Mondeo istme pildi, see on 30k vähem sõitnud paberite järgi kui valge istmega isend. Pildi pealt kulumist servades õmbluste kõrval ei õnnestu tuvastad.

Muudetud 20.06.22 17:13

.
18:31 20.06.2022
Siin juba eespool mainiti, et kulumine tuleneb kasutamise intensiivsusest. Ja muidugi ka omaniku huvist istmekatet puhtana hoida.
On väga suur vahe, kas juht istub autosse ja väljub kümme korda päevas või kaks korda. Ma sõidan kolme tunniga 300km, aga istun autosse vaid ühe korra ja väljun sihtkohta jõudes. Teine sõidab ringi päev otsa, võib samuti 300km läbi sõita, samal ajal käib mingite objektide vahet ning pidevalt autosse ja autost välja. Kasvõi suvaline müügiesindaja, kes poest poodi pendeldab. Võib muidugi eeldada, et müügiesindajad ei sõida valge nahaga mondeoga.
Aga ainuüksi auto läbisõidu järgi ei saa selliseid asju hinnata.
http://www.tempeautointeriorsrepair.com/whats-better-a-black
-or-white-leather-interior/