Googeldanud olen isegi aga see ei ole nagu täit vastust andnud miks selline veakood.
Seda enam, et tekkis külmaga kui käima ei läinud. Mootori tuli ega mingit muud hoiatust ekraanil ei kuva. Ja kütuse näit on olemas - just panin paagi täis ja nii ka näitab.
Ootan vastuseid mida konkreetselt Citroen' i puhul kontrollida.
lihtsalt tuleks seostada või välistada kahe asja mõju- veakood ja mittekäivitumine. millest tekkis mõte lugeda veakoode- kas peale seda kui ei käivitunud? tavaliselt loetakse koode siis kui mootorituli põlema hakkab.
võib olla oli kood mälus juba ammu ja mittekäivitumine oli hoopis teise põhjusega teema. kas vea kustutamisel tekkis ta taas kui käivitada proovisid?
Seni on prantslaste äpp FAP suht hästi toiminud.
Asub Loo'l
Ja kuna ei käiviitunud - kohe üldse ei olnud sellist tunnet ka et käivituks ja eco reziim oli aktiveeritud, siis mõtlesin et igaks juhuks vaatan üle kas mingeid hädasid näitab. Ega jah kindel ei ole, et samal ajal tekkis.
Ise kahtlustan, et kütus külmus torudes ära ja kuna kütust peale ei tulnud siis viskas selle vea.
Aga imelik, et nüüd ära ei kustu.
Kui su suva andmesidesiin (nkts can bus, modbus jne) on lühises vigase komponendi või kaabelduse tõttu, siis jookseb kogu süsteem kotti. Ega kaugdiagnostikast rohkem loota on palju, ostsillliskoopiga näeb ära mis siinis toimub. Teine meetod on lihtsalt juppe loopida masina suunas kuni tööle hakkab.
Stop stop stop nüüd.
Canbus vea korral ei näidata midagi lihtsalt. Canbus pole voltide baasil või takisti baasil näidik, mis pingelangusele reageerib seierialandamisega, seal kas on signaal või pole signaali, vahepealset valikut ei ole.
Mina ei tea, kas seal Picassol on canbus liin selleks kasutusel või mitte aga ärge segage rohkem vett ka nüüd sogasemaks.
1. Auto toimib, sõidab ja mingeid vigu armatuuris ei kuva.
2. Kütuse näidik armatuuris toimib.
3. FAP äpiga vaadates on viga P0462 ja peale kustutamist tuleb tagasi.
Peaksid arvutiga vaatama BSI-st parameetreid. Seal on kaks kütusetaseme näitu. Üks mis on mõõdetud ja teine, mida näidik näitab. Erinevus ei tohiks olla üle poole liitri. Kui on, siis tuleb näidud sünkroniseerida. Ja samuti näeb seal kütusetasemeanduri takistust, mis peaks olema 50-360 oomi. Täis paak u.50 ja tühi u.360. Kõiguta autot ja vaata, kas takistus natuke muutub. Kui need andmed kõik on õiged, siis näidik ja juhtmed paagini korras.
Seda kõike saab ei saa teha kõikide odavamate diag. seadmetega.
Täna vaatasin korra FAP'iga üle ja error olemas.
Kustutasin ära võtsin süüte välja, autost välja ja lukku. 1,5 min hiljem uuesti autosse süüde sisse ja error kadunud. Auto käima ja uus kontroll - ja ei midagi error lännu.
Ehk siis selleks korraks teema lukku :)
Ps. Tahtsin juba hakata paagi sisese anduri juures olevat pistikut inspekteerida aga tuli välja, et selle jaoks on vaja vist paak maha võtta - nii et loobusin sellest mõttest.