Mul on Yamaha Yog RR,algul läks max 45km/h siis lasin sumpa piiraja
maha võtta, nüüd 60km/h, aga üks piiraja pidi veel kuskil olema, kes teab(ilma max75-80km/h)?
sumpa piiraja on vist ikka inimeste keeles ''sõel''.....sumpa lõika relakaga pooleks ja haamriga paar kolksu ja saad sõela kätte. teine piiraja - ehk see tähtsam peaks siis olema kas karbussi juures või sees- või siis elektrisüsteemiga kokkupuutes
ma räägin et tuleb relakaga lõigata pooleks......siis annad haamriga paar mõistlikku kolksu ja sõel ongi käes.....kui ülejäänud sumpa otsa tahad tagasi panna siis lase keevitusega paar punktikest peale panna.....see maksab vist 40 krooni tegemine.....sry kui mööda panin natsa aga umbes nii
aga paluks ka selgitust miks mootor ei taha töötada?
esiteks seee on järgi proovitud asi (mitte minul aga heal sõbral) ja mootor töötas vaid paremini....(ehk siis läheb paremini pöördesse)
minu teada see 50cc säärekas ei ole minge eriline pill et kui võtad sõela välja siis kaob mingine kompressioon tagant ära ja ongi kõik...??.....nii et see ei tohiks lugeda midagi.
üks pisike miinus või plus on veel - hääl läheb teravamaks
jap andke andeks ta pole selgitanud mis roller on - aga ma võtsin seda nagu siis loogiliselt mis on enamlevinum see on ju 50cc. nu ja mis on 250 see on ikkagi roller ju. ta jääb IGASUGUSELE muule 250 alla. mootor on ikka selline... :S.....
eks seda see klop püüabki öelda et summutite tegemise point on parem minek.
ja linnas on iga sõiduvahendiga ju piirang 50km/h. väljaarvatud sinine vilkur
Kunagi 20 aastat tagasi võtsime sõelu mini mopeedilt välja harjavarrega, sumps otsast ja vars sisse, kolm laksu ja sumpa oli seest tühi. Vat olid vanasti kuldsete kätega mehed.
heh..mul on 50 cc-ne roller ja lippab ~75 välja(allatuult)
peale ostmist proovi sõitu tehes selgus et piirajat ega midagi pole.. Sumpsist sõelu välja võtta pole eriti hea. Hääl hakkab meenutama juba krossika oma vms.
Teisel 50cc-sel peugeot-i rolleril on aga piiraja. Äkki keegi seletaks siis täpsemalt kus see piiraja olla võiks ja kuidas emaldada?
Njh ma ostsin ka sealt freedo 2 ja sealne üks vanapapi paistab päris tark olevat, küsige talt. Ma kavatsen ka oma masinal piiraja maha võtta. Mu sõber rääkis et ta võttis maha ja tal pidi seiier põhja minema (80 km peale) Aga ta ütles kui seier oli põhjas siis läks ikka edasi kiiremaks. Ta arvast et vähemalt jooksis üheksakümmend välja.
kui rolleril sumps eemaldada siis kaob tagasisurve ära ja kompresiooni ei ole.!Ja niimoodi ei tohi jamada,sumpsisyt võib liiva sisse tõmmata ja siis kolvil kriimud peal!
Ma ostsin poest reedo 1 ja kohe läks sirgel teel 70 välja,väiksest mäest alla sõites lööb juba spido põhja.Aga tegelt on see halb sest hiina mootorid kärsavad läbi
põhipiiraja rolleril on kui võtate küljekaane maha...sõidusuunas vasakultpoolt tagant... sealt kus on variaator ja sidur... kui kaan maas siis näete variaatori 1st pealmist taldrikud...see keerage mutrist lahti eemaldage ketas...siis eemaldage rihm....seal peal kus rihm jookseb on üx võll....lammutage see kogu kupatus laiali...ja neäte et seal võlli vahel kuskil on seibi taoline asi...võtke see ära ja pange kõik tagasi ilusti kokku..kaan peale ja proovige siis ;) endal tehtud..aprilia sr 50..... kui abi vajage siis küsige
jätke sumparid rahule, summuti ei ole mõeldud ainult hääle summutamisex igal mootoril peab olema vastusurve see et seal mõni ütleb et läks paremax siis oota vähe aega vaata kuda su mootoril hakkab varsti jõud kaduma.,see et variaatorist midagi teha see on nagu õigem,aga võib juhtuda et mõnel on treitud võlliots juba paksemax kui nii on ,siis pole midagi sealt teha ,ma ise olen teinud rollereid küll kiiremaks ja vastupidi.
ma siin loen ja vaatan et inimesed on päris eksperdid:D
tegelt endal on 125cc loncin ja sellel ka vist kuskil piiraja peal aga ei tea kus kas keegi oskab aidata.
Osad arvavad et karbussis osad et elektrooniline osad et sisselaske avad?? Mis on teie arvates loogiline??
ja kusjuures osad ütlevad et polegi :D
aga põhimõteliselt on point selles et gaas põhjas tsikkel ei käi plärtsub ja ei lähe edasi.
Ma vaatan, et enamus siin kommenteerijatest ei jaga ise midagi rolleritest, päris naljaks on lugeda siin nende "ekspertide" arvamusi. Aga Karol6 äkki ütleksid mis roller sul on, kas karpaga või sissepritsega, ja mis ta töömaht on e. mitu kuubikut tal on.
oleneb kas roller on karbussi või pritsungiga..endal on pritsungiga........unustage see sumpast sõelte väljavõtmise jutt.....otsige piirajaid õhupuhasti juurest....seal on üks asi ees mis ei lase nii palju kätte saada....siis on piiraja veel variaatoris (seib)........endal on variaatoris piiraja alles..jookseb 80 ilusti.......ostke uued variaatori rullikud( mida kergemad seda parem kiirendus..aga tipp kiirus pole enam nii hea...raskemad annavad just tippkiirust juurde..) kui ise ei oska midagi teha ei tasu torkida..
Kui ostad uue sportsummi , siis seal pole piirajaid, kui on Ajus ja Karpas,
Soovitaks osta uus sumba ja võtta karpast maha kuid ajusse jätte,
muidu jookseb mootor kokku.
Esiteks on mõnel rolleril tehase elektrooniline piiraja,mis ei lase üleüldse üle 50kiirust minna(cdi),teiseks on osadel summutitel silindrist välja minev osa väga vaike,osadel isegi on pool kinni,see piirab väljalaset,ei tasu hakata sõelasid eemaldama sest see muudat mootori tagasisurvet mis aga ei anna kiirust vaid hoppis vastupidikahjustab mootorit,kolmandaks on osadel variaatoritel puks mis tuleks eemaldada(asub rullide mängu all,neljandaks võib provida eri raskusega rullikuid,oleneb kas tahetakse kiirust või jõudu,viiendaks võibolla karpas mitmeid piirajaid(kas gaasi siiber ei tõuse piisavalt ülesse,sisselaskel on vahetükk mis on palju väiksema avaga kui ta peaks olema jne) Eesti liiklusseaduste järgi on lubatud 50ccm rolleriga sõita kuni 45km/h, üle selle on nõutud mootorsõiduki registreerimine eesti autoregistri keskuses ning kohustuslik ka kindlustus,lisaks peavad olema load ja piisavalt vanust.Kui see on tegemattta ning politsei teid kiiruseületamisel tabab,on trahv päris kopsakas.Enne mõtle ja siis tegutse
Tere osin hiinaka endale Rohn moto poest. aga hiinakal peaks ka piiraja peal olema kas keegi oskaks aidata siia maani pole leidnud mitte ühtegi piirajat :S elektroonilist ega midagi ..
rolleritel on piirajad tavaliselt sumpas, karpas õhukoguja augu ees ja ajus. mõnedel on ka variaatoris.
sumpa probleemi lahendamiseks on kõige parem osta sportsumpa. see annab kõige paremini juurde. järgmiseks võta karpa lahti ja eemalda kõik mis tundub piiravat.
kas keegi oskab öelda millepärast roller ei lähe külmast peast käima aga soojast läheb hästi?
eelmine päev sõitis ilusti järgmine päev ei tahtnud käima minna enam?
kas pööreteregulaator on ka piiraja
tahaks teada kuna midagi tõrgub.kiirendus on normaalne aga vahest harva läheb veel paremini-kas äki mingi elektri värk jamab-mul endal tms-speed 50-max kiirus 70
mul CPI Popcorn 2-takti, ostsin sõbralt, piiraja(d) peaksid maas olema, alla mäge olen 90km/h sisse saand, kui ostan sport sumpa palju ma võiks siis sisse saada? Kus asub karpas piiraja?(sooviks täpset kirjeldust) kahekesi eriti h2sti ei l2he, ma võtsin karpa lahti ja vaatasin et kui gaasi põhja panen ei tule gaasi siiber täitsa yles, meisterdan lyli vahele, kas CPI Popcornil on kh yks piiraja seal kus see sidur ja rihm on?
Suht vinge oli eile sõita mööda mustamäe teed Tallinnas, kaks rollerit, noored kutid peal vurasid minust mööda nagu nalja, nii pisike nagu see rollu oli, vististi ka viimasele hingetõmbele moditud. Minu kiirus oli 60 km/h, nende oma võis olla 70 km/h, mõtisklesin, et kui selline peaks kukkuma, siis ei jää nendest midagi järele, sest autojuhid sõidavad lihtsalt üle.
mul cpi aragon ostsin automaailmast käisin hoolduses ka kui 1000 täis sai . präegu on läbisõit 3400 . kas naad võtaksid piirajad maha kui läheksin sinna ja palju see maksma võiks minna.
mul on üks täitsa tavaline rollu zenz 50 qt tal on õnneks kere suur ja kerge ka pole siis mina tegin järgmisena nii et võtsin piirajad maha treisin plokki ja klapi kaant siis panin vähe tugevama kepsu kolvi klapid uue keti hammasrattad leevendid ja muud säärast aga pütta ma ei roninud kuna pole vaja mul ise tehtud toru algab küll originaalis aga lõpeb 3,5 tolli ja torus sees on ka mõned asjad sisse pandud mis tagavad mootorile tagasisurve ja varjaatori panin ka teise margi oma tuli ümber meisterdada ja korras lippas meeletult kuni jäi minu jaoks lahjaks siis otsustasni võtta sodiks auto pealt nitro süsteemi ja panna rollu peale aga kahjuks see hea mõte ei olnud kuna rollu mootor et kannata 2,5 barri elu ilmaski ja lõpp tulemus oli tükid taga jna kõik kere on alles ja tahaks pana mingi 750 krossika mootori peale seal tuleb muuta taga kere kuna mootor ei ole rolleri kere kohane
Hiina rolleritel on veeel üks suur piiraja mida paljud ei tea !!!!
See asub minuteada jalgade taga ja istme all, ja seda kutsutakse MOOTORIKS !!! :D:D
No offence tsinsuriderid :D
mul kodus juba 3 aastat vana hiinakas,sõitis ostmisest peale 50 nagu nalja välja.Esimene remont oli siis kui spidokal oli 16000 km peal.Tegemist 4 taktilisega.Sõidan isegi 15 miinus kraadiga,allapoole läheb veidi jahedaks.Ei ole mina veel ühtegi piirajat kuskilt otsinud ega maha võtnud.
Kui tahad midagi mootori kohta küsida, siis palun väga. Suu pihta ei löö! Olen seda hiinaka mootorit ikka mõned korrad legodeks võtnud küll. Tegelikult on tegemist hea lollikindla(Honda kloon) mootoriga, mis kvaliteetsete laagritega ja korrapäraste õlivahetustega kestab vägagi kaua.
Mul on TMS- F2 ja ma olen sellega sõitnud 5800km ja juba olen kaks korda pidanud variaatori rihma vahetama, viimasel korral vahetati tagumine rullik ka ära. Kas keegi oskab öelda miks ta niimoodi rihmasi sööb?
Praegu on siis kolmas rihm ja uus taga rullik, aga see rullik siutsub? Kellegil sellekohta midagi tarka öelda :P
Selgusetuks jääb, et mis tagarullik sul seal vahetati? Siutsub? Misasi?Variaatoris on kuus vihti-rullikut ja neid küll vahetatakse, kui on liialt kanti kulunud, aga kindlasti ei ole rullide kulumine rihma purunemise põhjuseks. Või pannakse midagi valesti kokku peale rihmavahetust.
Tavaliselt mida tehakse on see, et ostetakse peale vales mõõdus rihm. Siis on kiirelt jupid taga.
Et siis õiget juttu siin kyll ja kyll ja iba ka muidugi. piirajte märksõnadeks oleks õhufiltri läbilaskevõime , cdi e aju , klapivahed , karpa düüs ja regull , KARPA enda sisselaske lõõri läbimõõt , samuti silkupeas asuvad sisse ja väljalaske avade läbimõõt ja pinna töötlus , varika teema...kui need nagu yhelepoole proovitud ja ok ja ikka vähe siis suuremate klappidega ja laskeavadega silkupea , kui kubatuuri ei taha tõsta .... ja kui ikka vähe siis ei tasuks ka unustada et taga reduktoris on ju tehtud ylekanne mis võibolla ei laseki kiiremini liikuda mis sest et pöörded nii et rolku ei pysi isegi hargil kohapeal listsalt ylekanne ammendab ennast.... siin päästab jällegi kiirema ylekandega
reduktori paigaldus ja asi muki. Jutt et hiinakad ei kesta kui tuunida möla puha
asi ikka rohkem sõitjas ja kasutatavates määretes ja hoolduse intervallides.
Hiinakas jooksma panna mingi 80- 100 km h ilma suuremate kulutusteta mingi probla et siis eelarve mingi 150 euri mõninga osa peale mis ta tehasest vajaka ja minek missugune. Omalkäel tehtud mitmeidn ja kõik sõidavad nag peab.
Piirajatest k2ib jutt..noo summutis on.see 100 prossa .ma viskasin endal orig.minema kyljest ja panin stage 6 oma alla siis tunduvalt suurem number oli kellal..nii
Kui on uus roll siis on ajju programeeritud...
M6ndadel on piiraja kaitse..
Siis veel kus on on gaasi rutskas..ma viskasin orig rutska kyljest ja toppisin stage 6 oma.
Minu teada on karpas ka..aga me ei ole kindel vist 2kki siibris on 1 seib.aga ma ei ole kindel
Mul endal peal dellorto.v6i oli dellaro yks kahest.
No juttu, kus jahutakse hiinaka puhul mingist programmeeritud ajust ei võta vähegi mõistust omav isik tõena. Lihtsalt sellel hiinakal ei olegi sellist asja nagu aju (ECU), veelvähem programmeeritav.
Fantaasialend on ilus. Nojah, koolivaheaeg vist soodustab seda:)