To.hlm maa munal ainult NO NAME'id pole .on ka olemas kvaliteetsed firmakad
Mul on terve persetäis rolle .igat erinevat mudelitest ja ma ikka tean ka mida ma oman ja mis nende sees ka toimub.
Ole hea ja räägi asjadest, millest sa ka midagi tead. Kõigepealt tee endale selgeks misasi on üldse aju (ECU) ja mis rolleritel antud asja leida võib.
Sul võib olla ka tuhat seitsesada rollerit olnud, aga ega see sind sellepärast nende spetsialistiks tee.
cdi ei lasegi rohkem minna see mis sul kuskil sumpsi otsas on see ei oma erilist tähtsust ml mingi pool hiinakas 2 taktiline rokcet 50 cc ja see jooxeb 85 km,h välja ni et silm ka ei pilgu 2 asja mis ma olen teinud panin variaatorisse tiba suuremad lamellid ja 4 taktilise karbussi kiuradi uim on teine aga kui minema hakkab siis ikka läheb muide tal veel 12 tolli velg aga väga madal kumm
need samas on ka küüa juppid enamvähem olema kui kellegil huvi siis facebookis leiate need kasutajalt intrek kuusk seal pildid ja saab küsida muid asju kui huvi
Tean piirajatest niipalju et neid võib igal pool olla nt
1.variaarori vahel on seib
2.cdi blokis olev roosa juhe (tuleb lihtsalt lahti yhendada või pooleks lõigata)
3.summutis
4.karburaatoris
Ja tuunimisest nii palju et kui on 4taktiline , ei tasu uut sumpat panna kuna see ei anna midagi juurde eriti. 4taktilistel on kõige suuremaks abiks silindri vahetus. Tean ka seda et 4taktilisest on võimalik kuni 10kw saada aga 2taktilisest yle 20kw (kahetaktilisel tasub vahetada ka summut ära ja juurde tuleb umbes 10km/h).