Kõhedaks tõesti, sest meie seadusandluses pole sellisest asjast juttugi, nagu on rollerauto ja rolleriload. Müügimehed võivad ikka igasugu mula suust välja ajada, et asju ostetaks.
Meie seadustes on juttu küll,et 4 rattaline mopeed on tühikaaluga kuni 350kg(elektriauto ilma veoakudeta),maksimaalse kiirusega kuni 45km/h ja kandevõime kuni 200kg,mootorivõimsus ja töömaht olid ka piiratud.
Sellega pole täiskasvanul juhiluba vaja.
Ja 14aastane saaks temaga ka legaalselt tavaliikluses osaleda,kui omab mopeedijuhiluba.
Aga meil ei taha neid kasutatud kujul keegi siia tuua,miskipärast.
Või kui toob,siis müüb seal,kust ma otsida ei oska.
samas tal ju ka praegu ainult 4.2kw ja tipp kiirus 45km/h. panna sinna mingi sugune piaggio mootor, koos sport 50cc-ga variaator (sidur) haakuma 6500rpm-i pealt ja püss valmis :D.
to:jeps1
kuule vaata selle auto massi sport 50 on ilmselgelt lahja kui tahad et to auto hästi edasi läheks siis tuleks sinna kas 77ccbigbore panna või isegi gilera 180cc piaggio mootor
nojah, selle asja veermik pole ju mõeldud teab millisele mootorile, pärast on teel mutrite-kruvide-sildade jupid pikas reas lamamas.....enne avariikohta.
aga muidu on küll huvitav asjandus, samas hind on küll soolasevõitu.
kuule too auto kaalub 700kg mis sa tõesti arvad et 50cc piaggio mootor teda normaalselt liigutab, see on mootori piinamine eriti vario ja siduri.
piaggio mootoril oleks vaja enne plokk ära portida ja mingi 2fast pääle panna siis oleks mõned kildid sõidu rõõmu ka
no aga kui TAL ON SEE MOOTOR EL OMA, MIS HETKEL PEAL ANNAB 4,2KW, siis ma arvan, et piaggio 50cc sport peaks mingi 10kw ikka umbes andma ju, kui stock (originaal) aprilia juba 6kw annab.
need ape-d on piaggio ape-d, ühe kasutatud 94a leidsin ja hind 50k kallis ikkagi.samas 14a load ära teed, siis 50cc ja 3 rattaline, võid sellega sõita nagu mobeediga.
Loodetavasti link töötab. Soomes neid palju. Kuna sõber on edasimüüja, siis sõitnud neist enamikuga. Enamjaolt on nad suht vedela kerega asjad ja mind huvitaks teada, kuidas need Eesti teedel vastu peavad.
Kes otsib odavamaid, soovitan kasutada aegajalt otsingus sõnu APE, Amica ja Funtech (neist viimane on 5-rattaline, st 2 abirattaga ja kergelt kabrioletiks tehtav, sõber müüs just hiljuti oma esitlusmasinad ära 1000EURoga)
Eesti on ammu teada riik kus müüakse saasta kulla hinnaga.
mopo auto.
siin need täiesti olemas ja ei pea maksma 10000euri. http://www.nettimoto.com/mopoauto/myydaan
Soomlased ei oska ikka autosid müüa,läbisõidud neil punnidel suuremad kui meie taksodel.
Ega keegi tea mitmeks kilomeetriks neil ressurssi on,diisleid ma mõtlen.
Enamus mopeedautod ongi DIISEL ,Euroopas todetvatel on tavaliselt Lombardini 0,505 liitrine 4kw mootor.
Eestis müüake ka neid aga hind ei kutsu ostma .Soomes on paljulevinud.
Soomega on see teema et palgad neil suuremad. Aga asja point on pigem selles et mopeedautol ei pea maksma auto makse ,mis on päris krõbedad.
Eriti on levinud need noorte seas maakohtades ,kus 14+aastased saavad ise sõita ,kooli .jne . Õhtul tsillivad ringi niisama ,kogunevad poe ette ja rallivad ringi.
Neid mopeedautosid on romuplatsid täis ,noored ei saa alati sõitmisega hakkama.
Ohsa..., need hinnad on isegi Soome mõistes soolasemast soolased. Loodetavasti keegi veel võtab vaevaks Eestisse importida kasutatuid.
Ehs, isegi Austria mõistes.. http://www.ebay.at/sch/i.html?_nkw=mopedauto
need ZEV'i omad, mida praegu müüakse, on ju elektriautod (e-rollerid või mis nende nimetus nüüd on, kõik segamini aetud). http://www.zev.ee/zevelve
Ausalt öelda, sellise rattapaigutusega on isegi hirmus sõitma minna. Miks siis juba mitte normaalse komponeeringuga kolmerattaline?
Rattapaigutus jah. Kas kurvis või kaldus teel ümber ei lähe? Ja akude eluiga 300000km?
Päris muljet avaldav. Tõsine tegija!
Huvitav mis uued akud maksavad kui 300000 sellisega läbi sõidetud ja uusi vaja?
Tulevikumasin paistab olema.
Ei kutsu eriti ostma see ZEV. Firma nimi kodulehe logol valesti kirjutatud ja ühest videost vaadates olid juhtmed kapoti all risti-rästi segamini.
Võiks vähe rohkem pingutada.
Väga tore, et eestlastele on hakanud mopeedautod huvi pakkuma - leidsime selle teema oma kodulehe külastajate päritolu vaadates ja see teema on üsna kõrgel.
Vastan mõnele tõstatunud küsimusele meie toodete kohta siin ja proovin siis silma peal hoida kui on veel küsimusi:
Esiteks kirjaviga meie logos - tõesti apsakas juhtunud disaineril, võtame teema ette ja proovime peatselt ära parandada.
need ZEV'i omad, mida praegu müüakse, on ju elektriautod (e-rollerid või mis nende nimetus nüüd on, kõik segamini aetud).
Me oleme pakkunud sõidukeid järgmistes kategooriates:
Elektrirollerid: L2E (kahe ja kolmerattalised rollerid) ja L6E (neljarattalised).
Sõitmiseks on vajalik mopeedi juhiluba või siis teatud aastast ennem sündinud saavad minu teada niisamagi juhtida.
Tehtud sõidukite näited:
Maanteemuuseumi lasteautod ZEV J (L6E), ZEV Elve (L2E).
ZEV Elve kurvides ümber ei lähe - ees kaks ratast annavad stabiilsuse ja 50km/h tippkiirus ei ole just väga suur. Palju stabiilsem kui oleks ees üks ja taga kaks ratast - muide taga on topeltratas, mis on üle 40cm lai.
Uus akupakk maksab ca 7-8 000
Muide ZEV Elve prototüüp on praegu mitteametlikel andmetel müügis, kes tahab selle viime kokku omanikuga.
Neljarattalised kvadrikud ehk mootorrattad: L5E, L7E
Suhteliselt nagu auto, kiiruspiiranguid ei ole, autojuhi luba vaja, vist saab mootorratta lubadega ka sõita.
Elektriautod: M1 kategooria
Oleme igasuguseid ehitanud, küll olemasolevatele keredele ja päris nullist.
Praegu pakume elektriautode ostutoetusele vastavaid Mia Electric autosid Prantsusmaalt. Tegemist väga heade elektriautodega, mis on valmistatud toruraamil ABS plastist - s.t. väga ilmastikukindel auto.
Ainukene tootja, kes kasutab veel sellist valmistustehnoloogiat on Tesla.
Imo, kolmerattalistel on üks suur puue (ebakindluse kõrval) - see on teel olevates rattarööbastes ukerdamine. Eesti kliima on ikka vaks teistmoodi kui Itaalias, meil on enamus ajast aastast mingi sademesodi teedel , külavaheteedest rääkimata.
Nii et nii või naa kuid 4-rattaline oleks eelistatum. Hea oleks kui masina disain lubaks kasutada suurema läbimõõduga rattaid.
Talvel on jah kolm ratast suhteliselt raskelt sõidetav.
Peamine põhjus, miks tegime kolmerattalise oli juriidilised põhjused ning samuti märgiks, et sõiduki potensiaalse sihtturuna näemegi soojemaid riike.
ZEV tiim paneb el.mootori kuhugi peale mis on juba 100 aastad tehtud, vabandust ,ligi 60 aastadja siis suuuuurelt pasundab terve maailmale.Mida uut nemad on teinud????Mina imestan et neid ai ole veel kohtuse antud kopeerimise pärast,aga vist need asjad on nii vanad et on aegunud,vaja teha midagi mis on tuleviku asi, ja seda ,on olemas!
pologa pole mingi probleem keskm. kulu 4l saada. Sellep. kõik need mautod täiesti mõttetud.
Pealegi polosid saad 2tk selle hinna eest mis neist küsitakse.
Need ongi mõeldud neile kes ei saaks isegi teoorias oma eksameid tehtud.
Halb seadus nendega. 85 aastasel arst enam tervisetõendit ei väljasta, pole probleemi..ostame mopeedauto ja kedagi ei huvita ning sukeldume liiklusesse.
75 aastane Jüri on terve elu tehnikat kartnud, pole sõitnud ega autosi kunagi omanud...veel vähem teab Jüri LE-st, kuid enne surma mõtleb Jüri, et tahaks ikka järgi proovida selle masinavärgi ja ostab endale mopeedauto. Mõlemal juhul on tegemist "surmade" sukeldumisega liiklusesse...
No jah. Vaatasin huvipärast seda automopeedi ja karp kukkus lahti.
Sellel punnil pole ju ka erilist kaalu. Selge see kui üle 50 km/H läheb siis ehk küll kulu suur aga uus aparaat ja ikkagi. Loogiline oleks 2 liitrit.
Polo disla võtab tõesti selle neli liitrit sajale.
Kusjuures seesamune polo kaalub 2x rohkem ka veel,universaal kerega polo pea 3x. golfiga samuti reaalselt 4 saab hakkama jne.
See sama mis mootoratta kkulud sama mis suurel autol,,ok mootorattal on voimsust,kiirust ka.
See motikate ja autode küttekulu võrdlemine on mõttetu. Aerodünaamika on neil liikuritel juba nii erinev, motikal kulub palju rohkem energiat tuuletakistusest läbisurumiseks. Ei tea ka eriti tavaautosi, mille mootor kuni 14000p-min peal käiks. Millised on mootorratta mootoripöörded näiteks 100km-h sõitmisel ja millised tavalisel autol? Motikamootorid on sellise kiiruse juures tavalisest automootorist palju rohkem nö pöördes.
No ja siis see mopeedauto, kamoon, sellel 5kw jõudu ainult. Nüüd vaadake palju on selle 5kw vaja kilogramme vedada. Kui palju on teie polol kw ja massi suhe?
Hlmile.
No arusaadav. Ei väidagi vastupidist aga kuna sellel uuel aparaadil on vähemalt väliselt suht voolujooneline ürp üll siis ikkagi paneb imestama. See keskmine kulu on võetud sealt 50km/h pealt. Ulme.
No asi on siin suuresti kaalus. Ei kujuta mina küll ette, et kui palju peaks vähem suutma kulutama kütust 100km peale 4kw peale nuditud mootor. Täismass ju asjal üle poole tonni. Kui keskmine seal 3,5l sajale, siis maanteel alla 3l sajale sellise massi ja võimsuse juures on küll täitsa okei.
Õhu ja armastusega ju ei sõida.
Kas siin on inimest kes oskab midagi tarka oelda Mopoauto mootorite vastupidavuse kohda.Ma pean tapsemalt silmas labisoitu.Naiteks niisuguse mootori kohta nagu FOCS,
See 3,5 liitrit sajale ju täitsa mõistlik kuna mopeedautoga 100km-i läbimiseks kulub üle kahe tunni,kui kulgeda piirajas 45km-i tunnis.mootorid kestavad c 60000km-i
Ei ütleks et nende mootorid kestavad ainult 60tuhat. Endal dci mootor ja vanema tüübi oma veel ning peaaegu kõik hooldused on tehtud õigel ajal ja praeguseks hetkeks on ls 117tuhande kanti ja mitte mingisuguseid probleeme pole olnud, isegi mootori heli pole valjemaks läinud. Kui mootorit ruunata ja õigel ajal mitte hooldusi teha siis jah võib olla tõesti kestavad ainult 60tuhat.
Mul Aixam jookseb heal juhul 60 välja ja eile vuhises must hea hooga üks punn mööda. Foori taga selgus, et ees seisis Tazzari electric, aga sellel polnud roheline number vaid valge väike number. Üks selline ka müügis,https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3106136&r
hash=b789. Helistasin müüjale ja sealt tuli päris pikk selgitus, kokkuvõtlikult saab 16selt teha B1 load ja siis maanteel ka normaalse kiirusega sõita. Tuleb raha koguma hakata sellise jaoks, suvi tööga sisiustatud... Kursustele ka vaja kohe kirja panna
Sai lapsele Ligier JS 50 ostetud.
Läksin esimest korda tankima ja sain korraliku diisli dušši pükstele. Kuidas seda masinat tankida nii, et kütus välja ei purskaks? Väga nõme, peab püstolist niristama ja ikka viskab tagasi.
Eelmine omanik oli piiraja maha võtnud. Ütles, et ülevastusel läks läbi. Kui suur trahv on, kui piirajata masinaga vahele jääd?
Mis moodi see piiraja neil tehtud on? Elektrooniliselt?