# seda Dusterit ma ei ostaks sest sellel ei ole ekraani.
Sellel Dusteril, mis hetkel ukse ees seisab, on küll ekraan. Teisele on ise pandud ekraan (loe: suur tuhvelarvuti), mis suhtleb autoga üle BT ning mängib videopildiga muusikat üle võimendi, makstes seejuures kõik kokku vähem kui vanemale Dusterile saadav naviga multimeediakeskus. Ma ei teagi, kas just kõigil, aga nii palju, kui neid näinud olen, on neil olnud need androidi-apple ühilduvad ekraanid sees. Tahtmise asi, kas või milline see ekraan on või ei ole.
# Kas uuem Dacia Duster sobib igapäevaseks sõitmiseks maanteel, kuid saab
# edukalt hakkama ka kruusateel, pinnasteel ja muda ning lumega?
UUEMA Dusteriga olen sõitnud Islandi läbi risti-põiki, st mitte ainult mööda saart ümbritsevat asfaltteed, vaid ka mööda saare keskosa ja jõgesid läbivaid mägiseid F-teid, kuhu on keelatud minna isegi maastikuautoks mitte mõeldud neliveolistega. Sai väga hästi hakkama isegi seal ja nimetan mugavaks oma klassi konkurentide kõrval. Arvatavasti mängib selles mugavuses mingit rolli ka varustustase.
# Siin üks 4,5 a vana lodgy
Siin on üks müügis olnud aasta noorem Eesti ajalooga Lodgy. Igaüks otsutagu piltide järgi ise, kas roostetab kolme aasta vanuse auto kohta piisavalt või liiga vähe. Seda ei peaks loomulikult kandma üle kõikidele teistele Lodgydele, ammugi mitte kõigile Daciatele. Ka pereringis on üks selline Rumeenias valmistatud 4a vanune Logan, mis talviti ongi elanud oma karmi elu ainult linnasoolas uisutades ja siiani põhja alt veatus korras. Kohati tundub, et auto24 foorumis on oluline rõhutada, et selline positiivne näide ei sobi vastuargumendiks teisele negatiivsele näitele, vaid tegemist on erinevate juhtumitega (erinevates tehastes/riikides/kontinentidel toodetud mudelitega).