Tere! Olen siin siin cfmotoga seonduvaid teemasid lugenud ja seal on ikka paras jama koguaeg.Midagi ei saa aru.
Siia võiks kirjutada need kellel on cfmoto atv või sellega kogemus või kes teab hästi söbra kogemusi siukse atvga!, kirjuada kuidas on vastu pidanud need aastad mis ta sul on olnud ja kuidas on ta võimekus maastikul?
Nimelt siin oli väike mõte siuke isend nagu on see 500 cf autofrendi kodukal müüa ja poes ( saaremaal , kuressaares) Siin oleks ka teenindus ja varuosad kohe käepärast...ei ole selles ostus veel kindel kuna kus lugenud olen foorumitest, on cf kohe nii maha tehtud( nende poolt kellel pole kogemusi sellega ja kes omavad miskit kangemat firmat)...
Olin kuskil 10 a kui sai autofrend poest ostetud qinggi 110c sinist värvi hiina pill, peale ostu käis regulaarselt hoolduses 2 korda ja nüüd 6 aastat siiamaani sõidab, selle aja sees on ta saanud uue keti, 1 uue pidurivooliku, korra ka laiali võetud kuna leegitoru kinnituspoldid murdusid ära silindripea sisse ( oma lollus , mutrid olid lahti ja nii ta läks) aga sai need välja puuritud ja selle käigus vahetasin ka õli ära.
Enda arvamus on hiinaka kohta, et kui sa ei hoolda siis ei kesta aga kui hooldad peaks kestma nagu iga teine masin.
Cfmoto on silma jäänud odava hinna poolest, aga sellepärast siin see teema, et teada saada masina kvaliteedist nendelt, kes seda omavad või on omanud ..jne. Muidugi kui selgub, et ta kipub ikka rohksti lagunema siis saab raha veel aasta koguda ja miskit suzuki kingquad vaadata.
Noh jah, kui seda 800 cf vaadata siis sama raha eest saaks KVF650 , aga samas kui midagi puruks läheb on kawal paratamatult varuosad kallimad (natuke või rohkem)ja kuna elan saaremaal siis oleks cf moto varuosad kohe võtta ..jne aga kawal vist ei ole..võin ka eksida selles.
Need käigud lähevad alguses raskelt sisse kui on värske pill,peale 500km toimivad käigud nii nagu peavad,veermik,mootor 500cfil vastupidav kuna neid toodetud juba päris mitmeid aastaid on hiinakas arenenud väga konkureerivaks masinaks margipillide kõrval.Igasugused röövlid saavad jagu ka kõige parematest pillidest,niiet mine vaata ja uuri ja kui meeldib võta ära.Vaata ka veelhttp://atv-sport.net/index.php?sid=dda6844dd0ac64cace7a2
e68e77d8ed3
Omasin kunagi CF 600cc lõbusõidu eesmärgil.
Ütleme nii, et 600cc margipillile järele ei jõua. Teine asi on see, et amordid ei tööta õieti. Kui eesmärk ikka 80 kmh üle juurikate lasta, siis sellega mingit mõnu pole.
Kui eesmärk taluhoovis tööd teha ja karjamaal niisama põristada, siis vast ajab asja ära. Mul midagi ei lagunenud osteselt 2500 km jooksul, kuid minek ja vedrustus jättis soovida...
CF 500 2kohaga pikem mudel aastast 2009 ostetud poest uuena. Seni teinud ainult korralist hoolet nn õlivahetus. Kõik ümbruskonna metsad ja rabad on läbi sõidetud, piiraja maas ja 97km/h maanteel. Mitte mingeid tehnilisi probleeme pole olnud. Korra vahetatud süütelukk kuna kulus lihtsalt läbi ja ühe küljepeegli sõitsin puruks. Igal talvel lükkan 2ha krundil lund s.t. hooldan teid, käin sügisel seenel :)
Mööda metsalanki sõites on amordid igati ok, ega see mingi kerge masin ka pole
omal can-am outlander ja ega sellelgi see käiguvahetus midagi head ei ole.
kui oled kuskil kalde peal ja tahad tagurpidi käiku panna siis loksutad tükk aega ennem kui sisse saad. Selle hinna eest võiks see küll natukene paremini lahendatud olla.
Uutel CF-i mudelitel CF450, CF520, CF550 käiguvahetus kõigil täiesti ümber tehtud, sest ka täiesti uus mootor peal juba 2a. ja ei mingeid muresid sellega - see unustatud teema...
Mul CF500 aastast 2013. Läbisõit 5000km. Vahetanud õli ja piduriklotse. 26" rehviga ronib päris hästi. Omab korralikku lukustatavt esidifrit. Jah, minek ja vedrustus võiks paremad olla, aga selle raha eest on pilli küll!
Ostsin omale ka ka praktiliselt uue 650 Can Am'i - sellel käiguvahetus täpselt sama vilets kui CF-l...:( Ja hinda ikka väga palju rohkem. Sidurit ei ole, seega rihma suht lihtne suitsema saada. CF-i võid sentimeeterhaaval meelitada.
Tere. Minu ATV Linhai 500 mootor käivitus ja töötas seni normaalselt, kuid eelmisel nädalal hakkas jukerdama. Esialgu oli käivitusega kõik korras, kuid pärast sõidu alustamist suri mootor välja. Algul üksikud korrad, siis aga järjest rohkem. Kui gaasi ühtlaselt peal hoidsin, sain talu töösõidud siiski tehtud. Kui aga aeglasemalt sõita (gaasi mahavõtmisel), siis suri välja. Eile läks aga asi käest ära. Käivitus küll, kuid pärast käigu sissepanekut, hakkas sagenevalt kohe välja surema. Päeva lõpul aga ei saanud koju. Käivitus küll, aga suri enne välja, kui käiku sisse sain. Üheselt: mis muud, kui et ei saa bensiini kätte. Aru ei saa aga - miks? Ei tunne asja ja ei oska midagi ette võtta. Palun nõuandmisega aidata!
Plaanis osta atv ning tuua metsast endale koormaid välja. Noh selline noor kaasik. Enne oli nõuka väike traktor aga see ei lähe enam käima ja igavene jama. Eelarve on kuskil 5000, mõtlesin CF võtta. Tundub nagu üks väheseid ajapikku paranenud kvaliteediga hiina marke. Oskate kosta midagi viimaste aastate väljalasete kohta? Sain aru et kui on mudel mis peale 2015 välja lastud siis varuosade saamisega probleeme ei pidavat olema ehk siis kuskilt lähemalt kindlasti kui hiinast saabuvad.
Lõbusõidumasinat ei soovi, lihtsalt sellist koormalooma.
CFMOTO CFORCE450L 04/2017 21KW
Hetkel ls 926km, uuena ostetud
Asendab majapidamises väiksemat traktorit
Regatud ARKs T3b, kerge ratasteaktorina (kiirus piiratud 60km/h peale),
kuna mõnikord vaja ka liikluses osaleda.
Enamus sõite majapidamis ja metsatöid.
Kohe tegin haagisekonksu adapteri kõrgemaks,
originaal konks asetses liig madalal.
Lisasin ette LED lisatuled 2x48W, originaalid kõlbavad kulgemiseks.
Pimedal ajal on töö tegemiseks pisut erksamaid vaja.
Alguses läksid käigud raskelt sisse. Esimesel hoolduses (500 km) mainisin seda ja nüüd on käiguvahetus korras.
On tollega tonn kaaluvat liivakäru veetud kui ka metsakäruga välja tuldud.
Lund on pisut kah lükatud.
Otseselt uputanud pole ja vintsi on kasutatud vaid lumesahal.
Kaasatulnud aku suri aastaga, panin peale pisut tummisema Renovaarist.
Meh poolelt midagi katki pole läinud, garantiis pole käinud.
6 kuud tagasi ostsin 450 CF-i.Lastele hullamiseks ja ise olen seda ainult mudas uputanud.Kõik originaal,rehvid ja muu,originaal põhjakaitse jne.Käikude sisse saamise probleem oli olemas,nüüd 450km sõitnud ja mure korras.Mudas solberdades läheb kaugemale ja vintsida vaja vähem kul sõber 800 CF-ga.
Mida 450-sel pole pärast pirata eemaldust on seda alg kiirenduse teravust.Muidu olen igati rahul pilliga.
Viimasele : 850 ongi rohkem töötegemiseks ja raskem, muidu ei hakkaks koormaga rattad maha. Ma pean 80 kg lisaraskust kasutama 15 aastase poja näol et koorem metsast välja saada. Rebib muidugi ka üksinda aga ja pole probleemi aga veduk vajab siiski kindlamalt rattaid maas. 450 ongi ehk rohkem lõbu jaoks.
samas eks venelastel komme jälle tanki v kirovetsiga iga ülesannet täita.
Endal 520L ja pole küll hätta jäänud. Respo ATV 3-4 meetriseid palke peale kuhjaga ladunud. samas keegi ei keela 2x rohkem kulutada ja 850xc osta. aga liitrine on ju veel võimsam?
Küsimused on ju kõik rebitud kontekstidest. Ega mina ka ei hakanud täindama mis aastaaeg oli millised ilmastiku tingimused ja kõik muu, mis puudutab hetke olukorda. Ma siit ka ei näe mis on sinu 2x rohkem millestki, mida teised ja ka mina ei saa aru mis suuruset ja raskusastmest räägid.
Lisaks täiendan , et see millest ma rääkisin oli kahe teljeline palgiveo haagis koos vintsiga ja vedu oli küntud põllust üle ca 500m, kusjuures kelts pole läinud aga pealt on sulanud pori. Koorem siis kl22bu mõistes oleks kindlasti olnud 2,5 korda suurem.