Hei.
Olen värske 96a zx7r omanik.
Mis ma tähele panin, oli suhteliselt suur vibratsioon tühikäigul, on see normaalne antud rattal, või hakkan poes garantiiga peale käima ?
Teiseks - käiku sees hoides ja sidurit all hoides käivitamisel võtab tsikkel väikse nõksatuse edasi, ehk siis sidur ei lahuta piisavalt ? Kohapeal sees käiguga seistes edasi ei vea. Normaalne ?
Tere!
"Suhteliselt suur vibratsioon" on äärmiselt suhteline mõiste. Ilma vibratsioonita mootorratas on elektrimootorratas. Proovi mõne teise R4 ratta peale isttuda. Vibratsioon neil kõigil enam-vähem ühte auku.
Sidurit all hoides mingit vedu taga olla ei tohiks. Kõige tõenäolisem viga on siduri vales regullis. Vaata see kõigepealt üle. Järgmisena kahtlustaks seda et sidur on omadega lähiajal otsa saamas ja selle vea varjamiseks on sidur meelega nii regullitud et ta liiga kergesti libisema ei hakkaks.
Vaata masina vanust ja tee ka omad järeldused .
Seda vibratsiooni ei saa kuidagi mõõta interneti teel ,kes mootorratastega kokku puutunud rohkem,oskaks kohapeal võibolla hinnata .
Üldiselt oled mingi järjekordse vana rondi omanik ,need Eestis parsad vahetavad omanikke paar korda aastas ,kui leitakse järgmine rumal kes ostab.
Kui vibra on tõesti suur R4 mootoril,siis on varsti ka midagi laiali . Ei tohiks küll tuntavalt vibrada . Noo mõni silinder ei tööta. Täiesti tavaline on karburaatormootoritega siklitel et küünlad läbi. Mõni mees suudab paari minutiga uued küünlad ära tossutada. Nimelt pannakse sikkel külmalt käima ja kohe seisma- ongi küünlad peetis.
Erinevad on vaid 1 silindrilised Rotax mootorid ,neil on vibra täitsa loomulik .
Jaapanlase R4 on praktiliselt vibratsioonivaba. Sitemal juhul on väntvõll/keps kõver. Enda Suzuki Bandit 1200 cm3, R4 -16 klapiline ei vibreeri praktiliselt üldse ja eelmine ratas 600ne bandit oli samamoodi vibra vaba. Aga kuidas masin sõidab ? Imelike helisi mootorist/käigukastist ei kostu ?