Tere.
Hakkas huvitama automaatse käiguvahetusega Honda NC 750X. Kahjuks puudub aga igasugune tagasiside selle töökindluse ja sõiduomaduste kohta.Linnasõidul on kindlasti mugav,aga kuidas käitub kurvilistel teedel ja mägedes?Kui kellelgi on kogemusi,siis oleks tore neid kuulda.
Suht uus asi, et siit mingit tagasisidet saada.
Käike saad ka manuaalselt + ja- nuppudega vahetada.
Suht väike paak aga see-eest väga öko.
Töökindlad on nad tönapäeval kõik, see aut. käigukast pidi ka lollikindel olema :)
Sõiduomadused on kinni igas indiviidis, ainukene võimalus seda teada saada on ISE proovisõita!
Honda vfr1200 -ga kogemused väga head, pole mingi variaator vaid põhimõttelislt DSG automaatkast, manuaalse vahetamise võimalusega. Pole enam teabmis uus asi.
Sõita hea, eriti linnas, käiguvahetused nagu võluväel õigel ajal !!
Ostad uut või kasutatud ratast? Kui uut, siis ei ole erilist põhjust muretsemiseks. Kasutatud ratast võiks oskajale/esindusele näidata - ratta komponentide ressurss on võrreldes auto komponentidega siiski väike, aga tükid küllalt kallid.
Nc 700 DCT mudelit toodetakse alates 2012 ehk juba aastaid. 750 tuli alles hiljuti aga põhimõte on sama. Masin töötab väga hästi! 700 on eriti öko- 3,2 l 100km kohta. Sõita väga mugav! Ja tegu on päris 6 käigulise automaatkastiga nagu autol, millel kaks sidurit! Üks käik on sees ja järgmist sidurdatakse. Valikus Neutraal, Draiv ja Sport. Kui on huvi rohkemaks jäta oma kontakt ja seletan lähemalt!
mis puudutab käiguvahetusi siis algul võib see tõesti imelik tunduda et vahetab käiku kurvis, aga see ei ole probleem. Olen käinud kardiradadel sõitmas ja sõita väga mugav. Selle ratta ostmise point ongi puhtalt mugavus! Kui ei viitsi käikudega lapata siis see on õige lahendus! See et keegi ütleb võrr või mopeed....küsin alati mis kast Sul autol on? Ja siis selgub tõde! Aga miks autol peaks automaat olema? ikka mugavusest. Nii lihtne see ongi.
Edu!
Kui on konkreetseid küsimusi- küsi või jäta oma kontakt ja suhtleme.
Nii, ütlen ausalt, et endal puudub kogemus selle rattaga. Kuid väide, et kurvis käigu vahetamine on OK ja ohtu on natukene kahtlane. Pühas füüsikaseadus ju. Kui ikka järsk kurv ja jalarauad vastu maad ja vahetab käiku ? Ok DSG ja vahetus toimub ülikiiresti kuid siiski ?
Ise käiku vahetav asi on mugav, mugavus hakkab lugema suurte läbisõitude juures. Palju sõidad sina hooajal sikliga ? Mul pole veoauto ka ise käiku vahetav vaid peab ise lappama, kuna töö iseloom on selline, et ATM kast ei anna talvel selliseid võimalusi nagu manuaal kast...ja järgmine saab samamoodi olema 3 pedaaliga.
Auto jumala eest võiks ikka ise käiku vahetada kuna on sõidetud piisavalt ja enam ei viitsi, kuid sikli puhul aastase läbisõidu juures parimal juhul 5-6000km. EI OLE VAJADUST ning pool rõõmu kaob ära, tskkel ei ole enam see, meenutab pigem rollerit või mopeedi. No ei ole !
Tänud kõigile,kes võtsid vaevaks vastata.Olen huvitatud sellisest rattast,millega oleks mugav pikki vahemaid läbida ja samuti linnasõitu teha. .Hooaja läbisõit võiks tulla umbes 8-10 000 km.Tavakastiga linnasõit mulle eriti ei meeldi,sellepärast hakkasingi automaati vaatama.Minu mail:[email protected]
naljakas on lugeda neid nn. õigeid tsiklimehi. Õnneks ei kannata ma olematu enesehinnangu all et peaksin tegema midagi nii nagu "õiged" mehed teevad! Meil on vaba maa! Ostan endale asja mis mulle meeldib! Keegi ei keela ju sõita manuaalkastiga rattaga! Mina ei tule kellegile ajupesu tegema et sõidan automaadiga. Ja mis puutub kurvis käigu vahetamisesse siis jälle küsin auto kohta- kas kellegil on auto mille automaatkast kurvis käike ei vaheta? Normaalse sõidustiili juures ei ole see probleem!
Edu!
KRDi teadlased siin koos WACK
"Vahetab keset kurvi käiku!"
Mul on ka mitu aut kastiga masinat, ükski nendest ei ole keset kurvi käiku vahetanud!
Äkki vaataks oma sõiduvõtted üle?
Ärge nüüd saage asjast valesti aru et see vahetab igas kurvis käiku! See olukord võib tekkida siis kui on väga kurviline ja muutuva kiirusega tee. Näiteks kardirada. Sõites ühtlase kiirusega Tallinn-Tartut siis seda ei toimu. Lihtsalt see on üks asi mis alguses tundub harjumatu! See on sama nagu püsikiirusega sõitmine/ paned 90km/h püsika peale ja sõidad...aga siis tuleb järsk kurv...masin seal kiirust maha ei võta aga inimene ise võtaks. Tekib kerge ärevus..
Tsikkel läbib järsu kurvi kõige paremini ja istub kõige paremini teel kurvist väljudes kui:
A) lasen gaasi maha
B) Sõidan ühtlaselt
C) Vajutan juurde (ATM kast vahetab käigu madalamaks)
Ma usun, et inimene kes ostab aut kastiga isendi on rahulik kulgeda ja teda ei sega need asjad millest siin jutt. Tahad painutada korralikult, ostad bike tüüpi isendi.