Tere. Olen kuulnud et rootsis teevad noored poisid ise nö mopeedautosid nii, et piirates käigud esimese ja teisele. Tahan lihtsalt teada kas eestis oleks voimalik sellisega soita?
Mahno sõidab iga päev 100km+ ja paraku sellise aparaadiga ronitakse eraldusribadega teele küll. Üsna kiireks läheb, kui hommikupimeduses selgub, et need kitsa vahega tuled pole mitte kaugel olev ja teistega samas tempos liikuv väikeauto vaid lähedal asuv võrr-auto @50kmh.
Minu point olekski see, et nende aparaatide juhtidelt tuleks ka B kat lube nõuda - kaoks enamus neist ära, sest võrreldes suvalise polo või fiestaga pole neil mingit muud eelist.
Rometi esimeses lauses oli tarkusetera sees. Võibolla laseme siis üldise kiirusepiirangu 70 peale ja siis need 45km/h sõitjad ei sega enam nii palju. Eestimaa on väike, vaadake ilusat loodust.
võrrimehed tohivad sõita asulas kus kiirus 50km/h.ei tohi ronida suurema kiirusega teedele.jube mõelda kui mõni sellega tava autole ette jääb asulavälisel teel.need nagu paberikottid.seal sees ellu jääda suht võimatu.ma pigem ei muretse enda elupärast vaid nende elupärast kes nendega sõidavad.loodame et et kes nendega sõidavad ei roni kiirema liiklusega teedele.
Noortel peavadki olema load sellega sõitmiseks. Täiskasvanul enam mite, 96 aastane Juhan pole elus kunagi sõitnud aga enne surma tahaks auto saada ja sellega sõita. Palun, ostku ja sõitku...hästi see igatahes ei lõppe. Õnneks on need "asjad" liiga kallid.
Ei tea kuidas välismaal küll hakkama saadakse. Seal liigub neid asju palju rohkem. Aga näe saavad tavasõidukidega liiklejad ja mopeedautod ilusti koos liigeldud.
Kuigi nende kiirus on piiratud 45 km/h, siis soomes olen näinid, kus julgemad on oma punnidel.midagi aretanud ja üks selline liikus 80 alas teistega sama kiirelt. Sel juhul see pole nii ohtlik küll teistele jalgu jäädes, kuid võtaks ikka kõhedaks, kui esimest korda elu hüppab rooli ja kohe 80ga maanteele.
mul on 4t 50cc mopeed ning enam külmadega jõudu pole nagu muidu ning kui tühikäigul gaas järsult põhja vajutada siis mootor ei lähe normaalselt pöördesse ning peale sõitu jäävad pöörded üles aga kui lasta tal mingi 10 seki seista ja uuesti käima panna on pöörded normaalsed. soojade ilmadega on kõik normaalne. nagu oleks segu lahja. ja kui löön vändast ja kohe välja suretada siis on aegajalt kuulda mulinat. kostuks nagu karbussist aga võibolla on hoopi paagis. võib olla tekkib paagis vaakum ja ei saa küttust karbussi nii hästi peale kuna õhk peab minema läbi bensuvooliku paaki.
lisaks veel kui vabakäigul niisama tühikäigult gaasi anda järsult siis hakkab välja surema aga kui tooreklapp hästi kinni tõmmata aga mitte täitsa kinni siis läheb mootor normaalselt pöördesse nii et kas võib olla ujuki tase madala võitu
Tõsta karburaatoris nn segunõela ülespoole kui see võimalus on. Siis saad segu rikkamaks, see on tavaprotseduur jahedamate ilmade saabudes.
Paraku kõikidel hiinakatel seda seadistusvõimalust kahjuks ei ole.
Kas keegi teab, kust saaks GARELLI 50cc mopeedile (arvatavasti)13 hambaga hammasratast või äkki kellegil vedeleb hammasratast. Pilti vanast hammasrattast pole ja endal seda enam pole (hammasratta keskkohas on ka hambad, millega hammasratas masinale külge läheb). Ise ei oska kuidagi leida internetist õiget hammasratast.
Lisan pildid masinast ja kohast kuhu hammasratas käib.