Mis probleem seal müümisel ikka saab olla?
Tegemist on üsna odava rattaga, mis on end siiani hästi üleval pidanud. Isegi kui ta pool hinnast kaotab ja samal ajal uue rattana suuri remonte ei vaja, siis on ju heade kuludega hakkama saadud.
See on ju täiesti mõistlik ostujärgne hinnalangus. Ja ega tasubki võtta mõni esimese hinnalanguse ära teinud uueväärne masin, juhul kui soov säästa.
Kui nüüd selle ära ostaks ja näiteks 2 või 3 aastat peaks teda, siis alla 3000€ enam ta nii naljalt ei lange, sest 2000€ eest müüakse mingeid 20 aastas vanasid käkke, millel pole ei ABS pidureid ega normaalset ergonoomikat.
Minu ennustus on, et kui see Benelli pole tehniliselt ebaõnnestunud ja vähegi vastu peab, siis 5 aasta möödudes maksab ta vähemalt 3000€. Kui osutub tehniliselt heaks, siis äkki rohkemgi, kuna tal on teatud enduroka faktor olemas, mis praegusel ajal rahvale peale läheb.
Tundub, et on parem ratas kui võiks arvata. Olen sama meelt mõne eelneva postitajaga, et aastate pärast määrab selle ratta järelturu väärtuse peamiselt tema tehniline vastupidavus, kuna paljud muud asjad on hästi ja õigesti tehtud.
Üsna meelevaldne järeldus. Mustmiljon põhjust võib leida miks inimene soovib soodsama hinnaga ratta maha müüa.
Ostja saab alati enne ostmist VIN koodi küsida ja enda jaoks üle vaadata. Ja neid rattaid on hetkel nii vähe müügis, ning nendestki poolest päris uueväärsed. Siin nüüd väita, et 4200€ oleks ebanormaalselt odav, ei saa.
see on ju pointless, sest cfmoto 650mt on sama hinnaga ja kuna kogu maailm on cfmoto teenindusvõrku täis ATV-de tõttu, saab ka varuosad paremini kätte. mingi tüüp just sõitis oma benelliga indiast hispaaniasse, poole tee peal läks tagaamort persse ja võtta polnud kuskilt, sõitis vedru peal lõpuni ära
Pole üldse oluline, sest keskmine kasutaja ei lähe selle rattaga mingile ümbermaailmareisile, kus tehnika järele hakkab andma. Euroopas võib keskmine pühapäevaostja rahulikult osta ka Benelli kui see talle rohkem meeldib. Saab ka selle varuosad vajadusel kätte. Mitte, et CFmoto halb oleks....
Tsikli hinna määrab eelkõige emotsioon - tarbeasjana on tsikkel eestis paganama ebapraktiline. Ja kui kedagi benelli ei eruta, siis jäädki teda müüma, olgu ta siis nii vastupidav kui tahes.
Mis puutub varuosa kättesaadavusse, siis on asjal oluline tähendus. Kuna eestis hooaeg on lühike, siis on ikkagi üsna masendav passida suve võib-olla ainsad päikeselised nädalad jalamehena mingit varuosa oodates.
Mahnoga päris nõus ei ole. Mootorratturite hulgas on küllalt ka selliseid praktilisi inimesi, kes naudivad lihtsalt sõitu ja loeb see, et masin oleks soodne ja töökindel.
Ehk siis kui mõni masin ekstreemselt töökindel ja väga väga igava olemusega, leiab ta ikkagi mingi kriitilise hulga tahtjaid.
Millegipärast Benelli juures nagu nähakse probleemi kui varuosa saamine natuke aega võtab, aga kui ootad poole suve Aprilia või Ducati varuosa, siis on nagu okei oodata :D
benelli trk 502x Linnas ei ole see halb jalgratas, eriti kõrgema klassi jaoks. Kuid linnas ei ole sellel ei jõudlust ega vedrustuse omadusi nagu tõelisel turbolennukil. Kui teie jaoks piisab tagasihoidlikust võimsusest ja stiil on olulisem kui jõudlus, siis sobib Benelli teile väga hästi. Välimus, värvimine, graafika, viimistlus, sobivus ja viimistlus - tipptasemel.
Ei tasu unustada, et Benelli kontor asub endiselt Tema sünnikohas - Pesaros, Itaalias, kust liiguvad Eestisse ka varuosad, mida vaja..
Eesti lamemaa tingimustes ja oludes igati väärt masin. Vaadata veel Itaalia müüginumbreid, mis on juba teist aastat järjest konkreetse masina võimsalt esikohale kergitanud, saab sellega ilmselt ka mägistes oludes hakkama.
"Vaadata veel Itaalia müüginumbreid, mis on juba teist aastat järjest konkreetse masina võimsalt esikohale kergitanud, ..."
See siis tähendab mida? Ettepoole teistest Benellidest või ...?
Ilma konkreetse viiteta on suht BS jutt :-)
Internet arvab, et sellise sõiduki max kiirus on 110mph (177km/h) ja 0-100 natuke alla 7sek, mis on motika kohta ikka "kalendriga"
Ja mina puutun asja kuidas? Kas suured müüginumbrid muudavad seda vokki kuidagi kiiremaks?
Sa vist müüd neid? Maaletoojal on olnud piinlik neid "kiirenduse" ja "kiiruse" näitajaid isegi avalikuks teha, siis veel et veebi ülesse panna :-( :-(
PS Ma ei ole seotud mitte mingisuguse moto- või muu tehnika müügiga.
Suured müüginumbrid näitavad, et ostjad on arvanud olevat selle ratta võimsus ja kiirusomadised piisavalt head. Igaühele oma. Võib ka ülelaadimisega Kawasaki H2 osta, kui vaid võimsus ja kiirus loevad.
Itaalia on suur motoriik. Sealne müügiedu on ka omaette kvaliteedimärgiks.
...oli lihtsalt võimalus pilk peale visata, kus Benelli 502X ja Honda CB500X seisid kõrvuti parklas, ja no tõesti see Honda tundus Benelli kõrval ikka väga võrrina...
Kohapealt ümber kukkudes või siis pehmes liivas külili käies on sellest rauast tõesti abi: https://youtu.be/8AepNnFwH88 https://youtu.be/WlIVbnp_KWU
Temal läks näites tänaval pikali käies lausa treilerit vaja: https://youtu.be/WrV9tfbO5YY
Temal kah külg kraabitud ja "rauad" puruks: https://youtu.be/czVwoTrOMZw
PS AGA see ei ole mitte kuidagi selle ratta halvustamiseks mõeldud! Kõik kukkumisrauad (kui ei ole just paigaldatud selline turvapuur nagu stunt-ratastel) on mõeldud ikkagi eelkõige kahju ulatuse piiramiseks, nad ei suuda kahjusid täielikult ära hoida!
Ma siia panen võrdluseks ühe nii preemium ratta kui saab veel olla. Ja nagu selgub, siis selle originaalrauad vajavad lisa kaitseplaati ning lisatuge, et oleksid võimelised üldse mootori otsakaasi kaitsma. Aga see pole probleem, sest preemium tootele antakse andeks, sest kuidas inimene ikka kirub midagi, mille eest ta palju maksis, iseennast teeb sedasi ju lolliks. Palju parem on hoopis Benelli kallal võtta, sest odav pole ju kunagi hea. https://www.youtube.com/watch?v=65mNdc6r8WE
Võrdled valesid asju @MäädMäx! See 502x on klass väiksem ratas kui GS1250.
Kohane oleks võrrelda GS800-ga, ja seal ei ole mingit boxerit kusagil, või noh on, aga silindrite nurk ei ole mitte 180 vaid 360° :-)
EDIT: Vabandust, ikka liiga suur, GS650 oleks OK suurus võrdlemiseks :-)
Mis demagoogitsemine see nüüd on. Me rääkisime siin kukkumisraua tugevusest ja sellest kui hästi on tehtud. Selge on see, et bemm on lati alt läbi läinud. Seda enam on võrrelda vaja välja tuua, et palju kallim toode, kõrgem klass, nagu siin öeldi, kuid sellegi poolest pole hea.
... sellisele asjale, et mootorrattad on siiski mõeldud ja ehitatud liiklemiseks kahel rattal, mitte uperpallitamiseks:-) Eks liiklusõnnetuse tagajärjed suuremal kiirusel on ikka kurvad, ei kaitse seal rauad, ega miski. Küll on oluline, et su tsiklil kasvõi jalapealt kukkudes või tasakaalu kaotades kohe plastiku puru taga ei oleks või bensupaak mõlkis...