Tere päeva. Mõtlesin et võtaks talveks projekti ette. Vedeleb üks vana Riga võrr täitsa sõidukorras aga tahaks (4taktilist) suuremat mootorit. mõtlen et kubatuurilt võis oma 125 kuupi ikka ära olla. et mida sinna lihtsam/odavam paigaldada oleks selles küsimus. kuna ma kaalun 150kilo kanti siis väga raskeks ei saa asja teha ilmselgelt. raami lõigata ei taha ja ega seal palju ruumi pole ka et mõnd võimast V2 vahele panna.mõtlesin isegi vahepeal võrri maha müüa aga sobiva hinnaga ostjat ei leidunud ja otsustasin et jääb omale. oleks selline säästu projekt kuna pangalaenuga suurt chopperit hetkel osta ei julgeks!
mulle ka alla pooleteiselidrused V2 tsiklid ei meeldi eriti, aga see on projekt. suuri u V2 sikleid olen omanud ja laigivad kõvasti aga hetkel teeks säästu projekti veits väiksema masinaga. mõte oli et mida annaks ägedat teha riga võrriga. eelmine tsuksu oli mul kawasaku vulkaan 1500!
Oi kurat kuidas ma tahaks sulle puid alla panna!! Esimese hooga soovitaks audi tdi mootori poole vaadata - see on ÕIGE asi!! Aga ei soovita. Soovitan asjale läheneda nõnda: tee iseendale, järeltulevate põlvedele ja ühiskonnale teene ja jäta see võrr originaali, täpselt nii nagu vanajumal ja insenerid ta loonud on. Kui masin on igati originaal ja väliselt soliidse kulumisastmega, ära isegi restaureerimisele mõtle. Oma eheduses on see võrr kõige väärtuslikum.
ainuke generatsioon kes seda vana nõukaaegset saasta endale ihaleb kahjuks vananeb juba suure kiirusega, nii et ega need asjad ajas tegelikult väärtust ei kogu.
150kg-ga võiks proovida, et kuidas nii riga kui ka sinu enda raam koostöös käituvad. äkki on vaja sinna lisarattaid hoopis alla.
Võrrile otseselt lisarattaid panema ei pea ja raami pole ka vaja lõikuda.
M, K-750, Dnepri boksermootor läheb sinna ilusti vahele. Mootori kumbagi otsa pane lisarattad ja aja see niimoodi tasakaalu et 97% mootori massist toetuks neile lisaratastele, siis saab veel lenksuga juhtida.
ulm:
ainuke generatsioon kes seda vana nõukaaegset saasta endale ihaleb kahjuks vananeb juba suure kiirusega, nii et ega need asjad ajas tegelikult väärtust ei kogu.
Ja raamatud, kus on ebasobivad laused, sõnad ja mõtted, need paneme lõkkesse?
Marko- kui on mitteväärtuslikke mõtteid sisaldav raamat, siis tõesti pole mõtet hoida. ENSV oli sellist kirjandust paksult täis.
Millest Sa räägid? Tsenseerimine on hoopis teine teema.
Keerasin natuke vinti peale ja juhtisin tähelepanu sellele, et tehnikaajaloo põlastamine ei ole viisakas! Justnimelt põlgus! Omal ajal oli see paljude inimeste ainuke liikumisvahend. Vilets jõudlus ja kehv nõukakvaliteet ei tähenda veel vältimatut sulatusahju minekut.
Ma mäletan, et keegi sulle kunagi soovitas juba sikklile Audi 2,8 V6 mootorit. Mul endal oli kunagi üks 2,4 Audi isend - kütet läks palju ja liikumine oli vaevaline. Ma usun kindlalt, et 2,8 võtab samuti palju kütet aga see eest parem liikumine on garanteeritud!
Isiklikult paneks selle taastatud Audi prožektori ka ette keskele, siis nähtavus sama hea kui mootor!
125kuupi mootor sobiks küll võrrile ma usun kui ketivärgendus ikka samalpool. mõtlesin et rigale turbo panna aga ilma käigukastita läheks pöörded liiga kõrgele ilmselgelt. võib osta.ee lingi panna kui keegi teab sobivat koos siis täiskompoti ja süütemänguga mida panna
Kuule miks sa head vana veneaegset nippi ei kasuta? Selleks on sobiv ettepoole suunatud plastkoonus õhufiltri asemel. See on parem kui turbo, vähem liikuvaid osi, ja õige sissevoolunurga kordistusteguri väljaarvutamise puhul lippab rigapann vähemalt 80ga. Kusjuures täitetegur sõites kasvab koguaeg kiiruse suurenedes.
Kle, mõtle nüüd peaga. 150kg võrri seljas + 125ne mootor. Ametlik kandevõime on maksimum 120kg.
Poisikesed lõhkusid juba raame kui minski mootor oli vahele pandud, läksid ka delta ja mini raamid. Sa istud selle Riga laiaks.
mul hakkas võrrist kahju. ei hakka teda lõhkuma viisin tuppa ja sinna jääbki seinaäärde kaminakõrvale. ostan parem talvel/kevadel võimsama suure ratta 600cm3 või isegi nats suurema veel. siis kui leian mõne soodsama pakkumise et ei peaks pangast laenu paluma. müüsin eelime aasta kõik tsilkid maha aga enam ei anna süda rahu- tsikkel peab olema.
tee parem nii - too omale poest pudel viina, lükka võrr kuuri taha räästa alla ja löö kõigele käega. mis sa ikka oma pead nende sikklite ja v6rridega vaevad.
Eks kõige lihtsam on muidugi käega lüüa. Aga minski mootor lõhkus seepärast riga raami, et mootor ise liiga raske, tänapäevased 4 taktised 125 mootorid on kerged ja seega hea massi ja võimsuse suhtega ning oleksid riga raamile isegi ideaalsed. Audi 1.9 tdi ei maksa unistada riga raamile, sest too on isegi keskmise sõiduauto jaoks kw poolest liiga võimas jõuallikas. Vanasti oli isegil veoautol 55 kw moootor millega veeti vabalt 10 tonniseid koormad ära ja jõudu jäi ülegi, veetakse ka tänapäeval nii.
Mis puutub riga originaalmootorisse, siis see ei kannata kriitikat. Isegi enamus 350 watise motooriga elektritõuksid teevad sellele ajale jalgu jäänud võrri mootorile pika puuga ära nii võimsuses kui kiirenduse osas.
Enne kui ostma hakkad, küsi ikka meie käest hüva nõu kah. Uisapäisa miski rändkarika ära tood, siis jama oi kui palju - terve järgmine suvi saab sisustatud sikkli remondiga.