Niipalju veel, muu seas, et 2. oktoobriks oli läbisõit 14 021 mi. Mitte, et sel enam mingit tähtsust oleks, aga seda enne väidetavat esmaregistreerimist.
Minu viimane postitus siin selles ruumis selleks korraks. Tänu VIN'ile jäi see auto, millest mu vahkviha, minu poolt ostmata. Kindlasti kõik ei loe seda sõnumit siin. Hoiatan lihtsalt, et see auto on uuesti müügis. Kaks avariid, viimane suudlus puuga: olen ennast harinud sügavuti, mis puudutab "nende seal" termineid. Kui auto on olnud kindlustusfirma OMAND, on kõik võimalik. Alates autol kriimustati värvi lõpetades auto keevitati kahest autost kokku. Olla ettevaatlik läbisõiduga 68 000 km. Korrutage 1.609. Age see on ainult osa probleemist, mis 99% blondiinidel jääb registreerimata.
tänud,IMT, see auto jääb ilmselt paljude poolt ostmata,sest keegi pole siiani aru saanud,millisest autost käib jutt ja sina pole ka ühtegi lähemat viidet ehk linki selle auto kohta andnud. aga oluline on teadmine,et läbisõidu näidikul (aanelja jaoks nimetagem seda odomeetriks) olevad numbrid tuleb korrutada 1,609-ga.
Oi. Klaviatuuril ei ole alkolukku... Detailidesse ei laskunud ega lasku, sest edasigi on olemas võimalus, et müüja sai ise petta. Ma võtan ta teise auto, sama mudel, halba talle ei soovi. Fotodel autost on odo ka, milline näitab miile, kui raske on üles otsida müügikuulutus läbisõiduga 68 000 km? Soovijale saadan meiliga raporti auto ajaloo kohta. Kuulutus on muudetud, 11/2006'st on saanud lihtsalt 2006. Hind 169 900. Jetta.
Kes saab oma rahulduse sõimamisest, laske käia. Ei salga, et läksin libedale; kes süvenes, mida kirjutasin, saab aru, miks - kui tahab. Too tehing jäi ära. Avalikustasin ülearugi palju - ilma faktideta ei hakka kedagi süüdistama. See spekulatsioon siin eelpool on kohatu. Ei osta autot iga kuu või aasta, et saaks öelda "jälle". Postiga oktsionilt autot pole ostnud, et kindel olla, et müüja ei müü autot as is.
See IMT lingis toodud auto on ilmselt siis made in Vana-Koiola (kerevenitus)+ Väimela (keretööd ja värvimine) Nii on neil võrukatel see äri käinud vist juba kümnendi. Aga kuidas muidu saakski nad seal Võrus müüa aasta-paar aastat vanu ameerika keskklassi autosid uue Hyundai Getzi hinnaga?
Ja muidugi kui mingi jama peaks välja tulema, siis on süüdi see komisjonimüüja, mitte aed. Aga võrreldes Tartu Raadi laksu aedadega on Võru autod enamasti täitsa nitševoo taastatud.
OK. VEEL KORD. See eelnev spekulatsioon lingiga on kohatu, see auto ei puutu asjasse. Ma võisin pime olla, et vihjeid ei näinud - peale selle naeruväärse odo muidugi, natuke uurimist parandas vea, miski ei paljasta, et auto viimane 21 kuud kase all seisis, paremini kui kuupäev aktil. Väga labaseks pean võtta suvaline link ja "pakun välja et petiste auto on" voila. I rest my case.
Narvas müügis olev sinine 206MKA Avensis mis viimaste hulgas oli, see on endine Kroonitakso masin. See oli firma poolt liisingusse võetud masin mida juhid siis rentisid firmal, sõidus ikka 24t mitme vahetusega
Kõik Kroonitakso sinised Avensised masinad olid 1.6 ja samuti on ka Revali hõbedaste MKS, MKX numbritega masinad. Diisleid on paar üksikut kasutatult ostetud masinat Revalis. Kui vähe vaadata palju D4D uuena maksab, siis pole ime.
Mitmed sinised vuravad ikka veel linna vahel, kuid osa Avensised ja need paar-kolm Aurist sama värvi on maha müüdud. Autod olid hooldatud kuid ilmselgelt kulunud taksoperioodi lõpuks.
ja see ****, kes targutas, et benamootoriga jne mingu ostku see vähesõitnud ülikorras avensis nüüd ära. helista ja küsi kohe 206 MKA-d tahan osta, sest siis olen kindel, et pole takso
Kuulutustes võiks vin koodi jaoks koht olla. Sest ilmselge on, et petturile helistades selline inimene hakkab väitma, et auto pass on autos ja auto pole tema juures jne... Samas aga kinnitab, et kõik on korras kui prillikivi. Kavalamad petturid eelistavad vaikida ja kehitavad õlgu kuna polevat nende auto.
Siis poleks mõtet isegi helistada sellistele kuulutustele kus vin puudub. Ja see kes arvab, et vin on mingi salajane kood see on küll rumal. Uutel VW grupi masinatel on vin esiakna all kõigile nähtavas kohas. Osad autod mis müügis on ja müüjal pole midagi varjata ongi juba ennatlikult koos vin koodiga esindatud kuulutuses.
to ventilaator_
Auto24s on kuulutust sisestades ju VIN-koodi koht täiesti olemas, enamik jätab selle aga täitmata.
Viimati autot müües panin auto VIN-koodi kuulutusse ka kirja, sest Eesti avariide ajalugu oli puhas, Saksas varasemalt oli küll üht-teist toimunud, aga see seal ei kajastu ja eks ostjale jäi selles osas avastamisruumi.
Aga eks täitmata jätavad need kelle Eesti avariide ajalugu pole korralik või üritatakse valetada aastaarvuga(viimasel ajal väga levinud).
Viimast autot otsides nägin väga palju mitmete avariidega Eestist uuena ostetud autosid, peagi võtsin taktika, et esimeses telefonikõnes küsisin kohe ka vin-koodi ära, et teha selgeks, kas on üldse mõtet kaugelt kohale sõita, sest varem selgus mitmel korral kohale minnes, et auto mitmeid suuri avariisid üle elanud ja seda kinnitas hiljem ka lkf.ee statistika.
Kui avariid on muidugi summas kuni 20 tuh EEK, siis reeglina midagi kardetavat pole, kui LKF.ee näitab aga juba 100 tuh kanti minevat avariid on targem jätta auto vaatamata.
to Tuscan
Selle 20 000 piiriga ma küll absoluutselt iga auto puhul nõus ei oleks - ka juba 10 aastat tagasi pidasin ise niisugust sõidukit, millele talvel libedaga ikka kogemata keegi tagant stangesse lajatas - tulemuseks 28 000 pluss töö ainult stange eest. Ja nii mitmel järjestikusel aastal. Eks vahel sai mõni tuli või plekk ka natuke pihta, polnud see 50 000 remondiarvet veel mingi näitaja.
Sõbra lumisesse kraavi hulga plekke ja klaase kergelt muljunud avarii tekitas ka isegi vähepretensioonika linnamaasturi remondiks (esinduses) 240 000 kroonise arve. Ja korda ta tehti. Sugugi mitte mahakandmise küüniste vahelt kistud.
kas mitte ei ole nii et kui läbisõit on eelnevalt olnu üle 100 000 ja siis keritakse alla selle siis tuleb ju 0 ette ?! nagu näiteks sellel pildilgi ls on 028500 midagi sellist oli vist ja auto aastaks 2008
Lingil olev Toyota Corolla on endine Reval Takso takso, oli kuni eelmise aastani taksona kasutuses. Läbisõit peaks olema 300-400k vahel, samasugusel . Nii punnsilmse Corolla, kui ka uuema tüüpviga oli roolikattematerjal mis muutus kulumisel poorseks ja kogus mustust. Nii on siis sellel isendil roolikate peal.
Samuti on sarnaselt varem välja toodud Avensisele ka sellel autol päris mitu avariid olnud. Tuled ja plekid mitu korda vahetatud.
alustame siis kerest:juhiuks ei istu tiivaga kokku,kapott ei istu stange ega parema tiivaga kokku,parem esiuks ei istu tagumise uksega kokku.sisu:roolile on peale tõmmatud mingi kantoss(teadagi mida varjata),käigukanginahk on nagu koerte käest läbi käinud,taga põrandavaibale on keegi vist oksendanud.kapoti all on vist ainukesed asjad, mis pole roostes ega korrodeerunud,mootorikate ja sisselaskekollektor.
selliseid petiseid peaks karistama . olen isegi petta saanud auto ostmisel kus läbisõit keritud. ja see foorum võiks suurelt esi lehel olla et enne auto ostu viskad pilgu peale
veel nädalavahetusel oli sellel nn väga heas korras ja mitte kerimata autol hinnaks 99 000 kr. autohuiari auto vaadati esinduses üle ja sealt tuli lakooniline vastus. põgene nii kuis jõuad. ääretu raibe.
ja vennikese lahendus asjale siis. tõstis hinna 110 000 kr-ni peale. ei tea kas loogika selline, et äkki mõni arvab, et kallis auto hea auto
"benamootoriga avensis ja takso? see pidi siis mõni üksikisikust ettevõtja olema,firmadel on kõik diislid ja värvgi pole eriti taksolik "
Millistel firmadel on diislid? Tulika/Reval jne kõik bensukate peal olnud, olgu siis 1,6 või 1,8. Ei saa välistada, et mõni üksiküritaja on diisel Avensist taksoteenuse pakkumiseks kasutanud aga minu teada taksoettevõtted diisleid enda autoparki küll ostnud Eestis pole.
:) see 160-180 t on eestlaste lemmik ikka...aga näed 4 ees ja kirjas et heas korras,,hästi kestavad need diislid nagu näha. eks sellepärast seal vinkoodi polegi?
aga äkki keriti 4 ette et vähem makse maksta enne müüki ?
Auto on juba 2 aastat Rootsi registrist maas ja seetõttu sa ei näegi enam kõike. Autonumbri ja VIN-koodi järgi saad teha kirjaliku päringu Rootsi registrisse viimase ülevaatuse ja läbisõidu kohta. Lisaks võid VIN-i järgi küsida infot ka Eesti VW esindusest.
sellised müüjad ei viitsi isegi autost pilte teha- kopitakse saksa fotod, hinnale visatakse tonn otsa, roostes poritiib jääb esialgu varjatuks (ehk tõmmatakse eestis kiirkorras ka pahtel ja värv peale), odokas aetakse eesti maitse kohaselt paika ja äri mühiseb. ilmselt ka maksude maksmisega vaeva ei nähta.
Arvestades salongi ja rooli kulumist on see masin julgelt üle 300 tuhande sõitnud. Pigem 400-500 tuhhi. Saksas keris türklane "mõistlikkuse piirides". Ja eestis on omad reeglid.
Mul on vahel kahju neist ostjatest kes ostavad üle 10 aasta vana auto ja "tahavad" usku imesid.
Sellise loogika järgi peaks 2 aastat vanad müügis olevad autod olema paarkümmend tuhat km sõitnud. Palju selliseid on?
Lisaks sellele a4 on veel mõned autod silma jäänud
Passat gt 1.9tdi http://www.auto24.ee/used/928754
Lisatud oli uus rool, ilmselt ka iste aga käigukang nägi välja nagu vana sokk, käivitus kehvasti ja kapoti alt pritsis diislit näkku...reaalne ls julgeks arvata üle 500k
sealsamas aias käisin ka ise ühte masinat vaatamas. hind oli küll turu keskmine, aga esimene kahtlane nüanss oli kohe üliväike läbisõit sellise vanuse kohta. teiseks kehvalt tehtud avariijärgne remont, mille jäljed paistsid nii kapoti alt kui ka väljast keredetailide ühenduskohtadelt. ilmselt oleks miskit veel leidnud kui oleks saanud proovisõitu teha, aga neist asjadest juba piisas. niiet autoaiad on järkuvalt oma endises "hääduses" rahvale avatud.
peaks kerijad ikka karistatud saama, ükskõik kus või kes seda siis teeb. Näidik on näidik ja kerimine on petmine. Praegu see lausa loomulik (loe kohustuslik). Kui kerida nt. elektriarvestit ja vahele jääda - mis juhtub, isegi mõte ajab hirmupisara silma! Aga..., head uut aastat - kõigile!
Võiksin siia neid automüügi linke kopeerima jäädagi, ühesõnaga valdav enamus autodest, mis ei ole eluaeg Eestis liiklend, on keritud. Minu kogemused ja järelpäringud näitavad, et platsidel müüdavatest lausa 95% tõenäosusega (autod stiilis: äsja Saksamaalt, läbisõit hooldusraamatuga, uus aku, auto poleeritud jne.). Minu jaoks kõige masendavam asja juures on see, kui palju on olemas rumalaid inimesi kes neid autosid ostavad, ilma et kuskilt midagi järele uuriks enne. Müüad on ahveristid küll, selles ma ei kahtle, aga kõik tahavad miskitmoodi raha teenida (ma ei ole auto müüa kui arvate).
Ma ise olen automüüa, olen varem töödanud kasuatud autode müügiplatsil ja tean ka mis seal toimub.Suht jah kohustuslik on see kerimine, vähemalt viimase hoolduseni pidi ikka kerimavõi siis leht vahelt ära ja 100k ikka maha.
.
ma ei saa aru neist inimestest ,kes ostavad sealt neid vähe kasutatud autosid platsilt. on üksikuid kahjuks platse kes korralikud .
Toon ise nüüd ja müün omal käel paari auto kaupa ja pole kordagi tulnud mõttele kerida ja petta.Inimesed võiks aru saada ,et korralik auto ei saa korralik olla...
ja need prantsuse ja itaalia autodst ei taha üldse rääkida..sama mis leedust osta.
Automüüja tahab väita, et ta toob saksast väga uusi autosid millede läbisõit jääb alla 200 tuhande või ostab vanemaid ronte, türklaste käest juba eelnevalt keritud masinaid. Muul viisil pole võimalik kasumlikult äri teha.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=918922 - käisin näiteks seda vaatamas täna.
Näe, kümme aastat vana ja läbisõit on õige. Ka esinduse kinnitusel. Ei olnud pensionär ja kirikuõpetaja vaid noor ja täies elujõus mees. Keegi arvamusliider siin väitis, et ei ole võimalik leida isegi 5 aastat vana diisel sõiduautot või maasturit, mille läbisõit oleks alla kahesaja tuhande. See siis lihtsalt üks näide. Ilusat alanud aastat!
Minu autost ka siin juttu tehtud nüüd. Mis asi ta siis täpsemalt peldikuks teeb, oled käinud vaatamas, et täpselt tead? Ehk oskad siis mõne tehnilise puudujäägi nimetada? Volitatud esindus ei tuvastanud viimases kontrollis mitte ühtegi viga, aga sina paned puusalt üle interneti diagnoosi ära. Tubli poiss.
http://www.auto24.ee/used/935209
huvitav jah, et meiemaal ikka need läbisõidud 93. aasta bemaritel seal 200 tkm juures pidama jäävad. äkki on kellegil ka mõni konstruktiivne ettepanek kuidas üldse saaks seda kerimise probleemi vähendada. mulle paistab, et juba siia tuuakse keritud autosid sisse palju ja meie ärikad kerivad veel kaks kolmandikku maha. kõige õigem ikka valida vist eestis algusest peale olnud auto. ikka suurem variant et saad kindla asja.
Minul on ka SAMA mõte,et tuleks kuidagi paragrahvi alla panna see võltsimine. Kuigi ega see suurt ei muuda ju midagi,sest neid niinimetatud läbisõite ei usu ju nagunii keegi. Mina saan siit teha ainult sellise järelduse et tüüpiline auto ostja tahabki endale osta just sellist http://www.auto24.ee/used/955220 masinat...... NO MA EI TEAGI, MIDA ÜTELDA.
Hiljuti õnnestus näha ühte Eestist ostetud ja siin sõitnud 2004a diislit millel oli läbisõit praegu müügisolles väiksem kui viimane esinduse hooldus 2 aastat tagasi. Viimase kahe aasta ajalugu loomulikult puudus.
VW passat 2006, Rootsi number PMD415, VIN. WVWZZZ3CZ7E033589.
Viimane märge läbisõidu kohta Rootsis 2011-06 ja läbisõit oli 428161 km.
Vana takso kohta isegi vöhe sõitnud.
Aga nagu Eestis kombeks siis ikka 180tkm.
Näide, mis pole küll otseselt tõendatud, kuid ma olen valmis oma mütsi ära sööma kui selle Saab 9-5 tegelik läbisõit on 149 800 km http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=989721
Niivõrd kottis ja kulunud nahaga juhiiste ei saa Saabil mitte tekkida enne 300 000 km läbisõitu, pigem sinna poole miljoni km kanti.
läbisõit on antud isendil küll üsna vähe muutunud, aga hind see eest piisavalt palju- saksa 4850 eesti 6200-ks. lisaks ilus nutujutt kodu ehitamisest...
kas sa üldse arvutada oskad? saksa 4850 euri vs eesti 6200, hinnavahe on ainult 1350 euri. seal sees toomine, ei näinud küll soovi kuulutust, aga kui eestis regatud siis seegi maksab, tingimismaa ka. nutulaul või mitte, aga kui sina müüd siin saksast toodud autot saksa hinnaga siis tore on. ega see hind mida sa kuskil saksa müügiportaalis näed, ega see sul sama hinnaga koduhoovi tule. üle hakkab viskama see rottide hinna üle vingumine. kui sa tahad autot odavlt saada siis lähed ise järgi, aga kui sa tahad eestis seda autot saada, siis tuleb paratamatult rohkem maksta. mida roohkem lülisid ja teenuseid vahel, seda kallimaks hind läheb.
loe kuulutust ja saad aru,et tegelikult on tegu tüüpiliste venelaste pundiga,mitte sakslastega.pealegi pole hooldusraamatut ja tirib mängu eraisiku.(mätsib kinni).samad skeemid on saksas itaaliast ja prantsusmaalt toodud masinatega.tüüpiline marsruut on prantsusmaa(itaalia või rootsi),saksamaa,leedu,eesti.iga vahendaja paneb omad käärid vahele.
to 63amg, loe mu postitus ka korralikult läbi: Aus "sakslane"!!! müüb Volvot.
Fakt on see, et seal kerivad isegi rohkem kui meil, seda tehakse avalikult.
Keriks selle viimase 600 pealt 200 le läheks 1 päevaga ära pill :) ja omanik sõidaks keel põses õnnelikult mitu aastat-nagu enamus eesti kasutatud auto omanikke teevad :)
Seal Võru aias oli tööl uus sisestaja. Talle näidati äsja toodud autode rivi ette ja kästi need arvutisse panna. Aga õnnetuseks alustas nooruke sisestaja valest otsast loendamisega ehk siis mitte sealt otsast, millel oldi juba odomeetrit muudetud...:-D Nüüdseks on ta jälle töötu...
Tundub et seal ikkagi odosid ei kerita,kuna mõni auto on veel 300 000-se läbisõiduga ja enamustel on hooldusraamatud ka kaasas.
Kas selline BMW,mis on 640 000 sõitnud ja väidetavalt on uus käigukast paigaldatud,kestab veel?
Kindlam on teada, et auto on palju sõitnud ja uue k.kastiga kui pärast kuulata virinat teemal, et näed ainult 150~200tuh/km ees ja laguneb nagu vana raibe.
Müüsin auto 3 aastat tagasi maha ja ls. oli umbes 285000. Samuti oli siis kilovatte 205 ja kütusekulu maanteel 8 liitrit. Poleks müünud kui oleks teadnud, et mida vanem seda parem. :)