Hoiatus! Läbisõit 100% keritud

qwerty987
22:53 11.09.2012
http://www.auto24.ee/used/1078044
YV1BW694081022361

Senast godkända besiktning: 2012-03-21
Vägmätarställning, km: 407911

Edu.ee

makinur
00:17 12.09.2012
Kuidas ja kust kontrollida AUDI A6 2009 Faselift Ajalugu Jutujärgi läbisõit 170000 ja auto toodud saksast.
ostuhuviline
00:49 12.09.2012
Tundub reaalne. Kui isegi on 200000 pealt alla keritud pole hullu. Selle vahe kütavad nad seal paari kuuga maha. Peaasi, et auto ise korras on - ja poleks pauku pannud. Kõva pauk on reeglina 10x hullem koorem kaela kui paarisaja tuhandene läbisõit! Seal on teed nii head, et 200 tuh. kimanud auto tundub väga värske. Eestis 100 tuhat sõitnud auto tundub ka peldik nende kõrval. Meie teed hävitavad rattalaagreid, sillad, lisaks siin inimesed ei hooli oma autodest või tööandja autodest.
07:10 12.09.2012
AUDI A6 2009 Faselift Ajalugu Jutujärgi läbisõit
huvitav, et sellise kirjaoskuse taseme juures on nii palju pappi? kas mõni kalevipoeg?
calisõber
07:23 12.09.2012
kõik kasutatud autod on keritud,tean enda kogemusest!
meeme mee to calisõber
16:21 12.09.2012
Õudselt hästi argumenteerid. Su jutt saab ainult olla puhas kuld. Oled mu iidol.
Ruotsikunn
20:56 22.09.2012
Auto on 12.2007a ja 22.02.2012 oli 495648km ees.
http://www.auto24.ee/used/1083722
Ei tea
07:21 23.09.2012
kuidas meil nii on läinud, aga kerimata kasutatud müügiauto on tõeline haruldus! Sundseisus olev petuparaad sest totule jeestlasele on kõige tähtsam number kellal, ei muud.
ostuhuviline
12:16 23.09.2012
Saksamaal on 33% müügis olevatest pruugitud autodest keritud :) Pealmiselt keritakse vanemaid üle 4-5 aasta vanuseid isendeid türklaste poolt mis on juba 400k läbi sõitnud.

Samas eestis võib vabalt olla see protsent pakun, et 90% ringis. Näiteks eelmine aasta minu poolt kontrollitud 5-st 07-08 Passatist oli ainult üks mis ei olnud keritud. Aga see kerimata auto oli paugupasin. Nii, et jah kas müüakse auto maha paugu pärast, saad väikse läbisõiduga aga hiljem hakkab mädanema... Või müüakse maha suurema läbisõidu pärast. Kui auto on tiptop korras ei oma odomeetri näit tegelikult tähtsust. Sest olen näinud alla 100 tuhande sõitnud autosid mis on täielikult peldikud ja samas meil oli siin 240 tuhat sõitnud 07 aasta Golf ja super heas korras vaikne tihe masin. Eks läbisõidu ostjad saavad suurema tõenäosusega petta kah kui need kes ostavad autot ennast.
12:41 23.09.2012
jaa jaa, meil juba kõrvad jooksevad ..... sinu heietustest, et saksamaa 200 000 on hoopis teine tera mis eestimaa 100 000 ja vastupidi...
taksokunn
15:29 23.09.2012
Tere.
Toredad autovedajad on jälle toonud ´´kadunud´´ hooldusraamatuga taksod müüki. Esimene, OÜ Tenito , [email protected]:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1083722

Õige läbisõit oli 02.2012 495648 ehk täna siis u.520tkm.
Senast godkända besiktning: 2012-02-22
Vägmätarställning, km: 495648

Teine samasugune müügis kodanik Marko poolt Raplas
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1078044

Õige läbisõit 03-2012, 407911km
Senast godkända besiktning: 2012-03-21
Vägmätarställning, km: 407911
16:08 23.09.2012
no isegi areng toimunud- aasta- kaks tagasi oleks selliste läbisõiduks vabalt 150 000 pandud, nüüd aga kenasti üle 200K. ju siis ka eestimaine ostja hakkab aru saama, et 150K on pettus, aga 200K puhas tõde.
karlsl
09:40 25.09.2012
Arvan et 90% Eesti toodavates kasutatud autode läbisõit on keriutd.
Tahan osta endale 2007a. ja üles Passatit, samad autod Saksas sõitnud 300tuh-520tuhat. Aga Eestis müüdavad saksast toodud passatid sõitnud 160tuhat-200tuhat. Eesti automüüad näevad ikka kõvasti vaeva seal saksas, et saaks kiriku õpetaja auto ära osta või arsti kes ei ole kunagi suitsu teinud.
PendliVova
08:14 29.09.2012
http://www.soov.ee/tallinn/Opel_Zafira_1928394.htm?ca=1&
w=3


Senast godkända besiktning: 2012-02-07

Vägmätarställning, km: 429606
XXXXL
19:30 29.09.2012
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1086662

http://home.mobile.de/MHAUTOS#des_167931931

ilmselt pannakse ka väike KM pettus, kuna siin müüakse sama hinnaga, mis hollandis

P.S. tunnen väga hästi selle hollandi platsi omaniku ja suurem osa müügis olevatest autodest on juba seal keritud odomeetriga.
w..tfff
13:49 01.10.2012
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1086799

see auto sõitis küll saksast tagurpidi siia ja sai ühel teel nooremaks ka :))
ostuhuviline
14:53 01.10.2012
Käibega firma ja liisingu masinad läänes reeglina ei ole keritud. Keritakse juba siis kui auto vahetab omanikku ja auto satub mingi vahendaja türklase, eestlase platsile.

See on ka näha antud Mersu lingist. Autol kadus käibekas importimisel ja koos käibeka kadumisel muutus ka läbisõit 50000 km väiksemaks.

Seega ostke auto mille hinnas on käibemaks ;) Kes maksab maksu see ei viitsi reeglina tegeleda ei kerimise ega ka muude jamadega.
heh
15:26 01.10.2012
Kah asi mille järgi uriseda, 98% kasutatud autode spidodest on keritud see vähe sellest tahaks seda tola näha kes ostab autot selle järgi kus seisab spidokal 10km läbinud masinal mis peaks ilmselgelt õige olema 15a vanusel masinal?
Autot siiski tuleks vaadata tehnilise olukorra järgi ja rihmad tuleb alati kasutatud autot ostes koheselt ära vahetada, see et onu volli kapakohilast ostis ja näed ta juba ühe rihmaga 500 000 sõitnud ei ole näitaja vähe sellest, et ilusat lugulaulu oskab iga normaalne inimene auto müügikuulutusele juurde kirjutada;)
tomster m
20:04 01.10.2012
Kuulge tarkpead kui teil pole firmat ennem olnud siis käibemaksu koha pealt võin teid harida.EU siseselt võid määrata kas maksad käibemaksu sinna riiki kust kauba ostad või oma koduriigis.
XXXXL
21:38 01.10.2012
eelmisele, kas ise saad ka aru millest kirjutad?
inimene ostab Hollandis 18500euriga, lisaks transa 500 + km (juhul kui ise toob siis 650 euri ) + odoka tuuning 150 euri + korralik pesu 50euri + nipet-näpet 100 euri, kokku 19300euri. Siin ta pakub 22500 euriga, millest maksab riigile 3750 ja kätte jääb 18750 euri!!!, ilmselt tegeleb heategevusega ! Või siis kui seal ostab brutto hinnaga, siis lõpphind Eestis ilma kasumita 22800 euri!
käibemaks to tomster m
21:49 01.10.2012
Tahaks küll sellist seadust näha kus on öeldud, et käibemaksu tasud seal kus tahad.
Käibemaksuseadus parg.8 ütleb väga selgelt:
1) käibemaks kauba ühendusesiseselt soetamiselt makstakse selles liikmesriigis, kuhu kaup toimetati

Maksuamet võiks natuke paremini(kiiremini) oma tööd teha, neid kadunud käibega autosid on endiselt palju müügis. Kuigi viimasel ajal on natuke paremaks juba läinud.
Endiselt müüb ka vähemalt üks Tallinna autoesindus neid kadunud käibega autosid komisionimüügi sildi all edasi. Tartus, vaatan on asi väheke paranenud, vist mõni km pesula kinni läinud.
onlyinestonia
22:26 16.10.2012
http://www.auto24.ee/used/1125881 Nädal tagasi oli see auto AutoSpiritis komisjoni autona müügis. 5200 eurot maksis ja läbisõit oli 290 000.
ostuhuviline
01:24 17.10.2012
Tartus oli ju arvevabrik mille omanikud said vara konfiskeerimised tekitatud kahju ulatuses ja arvevabriku kliendid said per kärss 60000€ trahvi. Kusjuures nii mõnigi tuntud firma oli klient.

Mõned autoärikad samuti vanglaleival või kohtutäiturid vara müümas, et riigile tekitatud kahju tagasi saada kui on mida saada.

Maksuamet Tartus, vähemalt autoäris, toimib kõvasti paremini kui Tallinnas. Sellest ka olukord parem.
Ruotsikunn
20:58 19.10.2012
Ostja12678
21:47 19.10.2012
http://www.auto24.ee/used/1038373

Kuu aega tagasi oli kuulutuses 210000 läbisõit ja hinnaks 19 000.-.
Nyyd siis Järsku 150000 ja hinnaks 22 000.-.

Uskumatu kus üritatakse petta.
07:52 20.10.2012
aga auto muutubki kerides ju uuemaks ja korralikumaks, seega hinnatõus igati põhjendatud- ostja saab parema auto kui ta enne oli
nokunäppija
08:49 20.10.2012
ära nüüd pahanda eelmise kommija peale kui sa asjaga ka ise päris kursis ei ole. Mitte keegi ei kohusta käibemaksukohuslast ostma teise riigi käibemaksukohuslase toodet või kaupa 0 käibemaksuga. Kui oled selline rahaboss siis maksad vabatahtlikult omast lollusest ka võõrriigi käibemaksu ilusasti ära, mis aga ei tähenda, et sa oleksid nüüd kohaliku käibemaksu tasumisest vabastatud - oo ei. Sa maksad ka siin 20% käibemaksu ilusasti maksuameti kontole. Iseasi kas ka seda tehakse - see küsimus pigem maksuametiile ja politseile
mina mina
10:41 20.10.2012
To: nokunäppija

Kui on plaan tarkka panna siis vähemalt kontrolli.Aga sellist paska suust välja ajava on ka mõtetu
nokinäppija
11:38 20.10.2012
to mina mina

mis siis valesti sinu arust on? Jutt on käibemaksukohuslastest. Eraisikutest me praegu ei räägi. Kui miskit valesti kirjutasin siis olen nõus vabandama muidu aga hoia lõugu leiva jaoks.
professor_sammaljalg
10:47 21.10.2012
http://www.auto24.ee/used/1126418

Senast godkända besiktning: 2011-11-16


Vägmätarställning, km: 388326
SN -
19:45 21.10.2012
Peaks mainima , et aastane läbisõit ikka väga suur .
mina mina
20:12 21.10.2012
To:nokunäppija

Ega ei maksa küll!?
Enne kui mölised tee teema selgeks - näiteks sisendkäibemaks!
professor_sammaljalg
20:27 21.10.2012
ongi läbisõit suur, seepärast neid taksosid stocki vahelt €4k tükk jalaga segada leiabki.
nokunäppija
21:43 21.10.2012
to mina mina:
Minul on asi selge sinul aga tundub, et mitte. Eestis tasutud sisendkäibemaks on jah võimalik maha arvata käibedeklaratsioonil, küll aga mitte lolli peaga tasutud muu euroopa riigi käibemaks. Näiteks kui Eesti käibemaksukohuslane ettevõte A ostab leedu ettevõttelt B (samuti käibemaksukohuslane) auto edasimüügiks aga ei esita ostmise hetkel oma käibemaksukohuslase numbrit ja leedu ettevõtte müüb koos leedu käibemaksuga eesti ettevõttele siis eesti ettevõte ei saa seda käibedeklaratsiooni esitamisel maha arvata. Nüüd soovib ettevõte A autot müüa. Kuna ta on käibemaksukohuslane peab müügihind sisaldama 20% käibemaksu. Isegi kui püütakse komisjonimüügi nime all autot müüa tuleb teha kaks arvet. üks 0% käibemaksuga arve ostjale ja teine arve ettevõttele endale ja maksuametile kus ostu hinnale on lisatud käibemaks ja järelejäänud summa on deklareeitud käibemaksuvabalt.

ehk saad ka sina nüüd aru kuidas asi vastavalt seadusele peaks käima
mina mina
23:31 21.10.2012
To:nokunäppija

Kui sul on kõik selge siis ju OK ja tegutse ise nii edasi.
Aga kui sul peaks ikkagi tarve tekkima oma teadmisi täiendada siis proovi leida enda tutvusringkonnast raamatupidaja ja palu talt konsultatsiooni.

Aga vahepeal ära konsultatsioone korralda:)
ostuhuviline
02:14 24.10.2012
Käibemaksu kohuslane peab käibemaksu maksma. Kui auto on komisjonimüügis maksab ta käibemaksu siis komisjonitasu pealt.

Kui km kohuslane firma ostab omale auto eraisikult näiteks. Ja tahab seda kunagi hiljem realiseerida peab ta panema hinnale lisaks 20% käibemaksu. Mingit 0% käibemaksuga arvet ta eraisikule teha ei saa!
aleksvih
11:55 11.11.2012
Tere!
Kuidas te saite teada originaal läbisõidU?
Mina kah tahan sellis saabi osta (http://www.auto24.ee/used/1053281)
Äkki oskate kommenteerida?
VIN : YS3EH59G733016249
Aitäh.
.......3
13:08 11.11.2012
Valge audi iste on ikka vägevalt ära istutud.
cvhjk
14:05 11.11.2012
Ta ei pane hinnale lisaks siis vaid arve peal lööb hinnasumma käibemaksusk ja hinnaks.
Tuscan
10:24 15.11.2012
to aleksvih
Kuna tegu on Šveitsist, mitte Rootsist toodud Saabiga, siis polegi läbi neti läbisõidu kontrolli võimalust olemas.
Rootsist tooduid saab numbri järgi kontrollida siit https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx
spiiidomeeter
17:22 22.11.2012
Tenito üritab taas, nüüd küll Rootsi numbrid maha võetud. http://www.auto24.ee/used/1182754
viimasele lisaks
18:57 22.11.2012
Auto on 12.2007a ja 22.02.2012 oli 495648km ees.
Ruotsikunn
19:18 22.11.2012
Kui sel autol mootor ja kast korras, siis selle raha eest autot on küll ja enam. Ja kui mõni "lihtsameelne" arvab, et saab selle raha eest õige saksa ajalooga autot, siis ta on samasugune huiar nagu enamik autoärikaid.
pühamürra
21:13 22.11.2012
Eks osta ära.Peale ostu keri odomeeter nulli ja võta kasutusele tutikas hooldusraamat.SIIS ON AUTOT VEEL ROHKEM!
dr.ennet
21:24 22.11.2012
pole küll teemasse aga lihtsameelne ja huiar(eesti keeles petis) on sootuks kaks erineva psühholoogilise meelelaadiga inimtüüpi. rootsikunn - astu minu vastuvõtust läbi.
ˇ
21:26 22.11.2012
vaadake mobile.de kuulutusi- selle raha eest te sealt taolist volvot ei leia. järelikult on antud isend suht odavalt kätte saadud. miks siis annab keegi rootsis sellise korraliku auto niivõrd odavalt ära, et teda kannatab eestisse vedada ja siin edasi müüa ning ilmselt sealjuures ka kasumit saada? seega on ilmselgelt tegu autoga, mille puhul miski pole nii nagu näib. ja selliseid on eesti turg täis, sest eestlane ei jõua ju nö normaalse hinnaga normaalset autot osta.
Tean täpselt
21:49 22.11.2012
Vot see on purikas,auto tegelt 2007 mitte 2008, ja muidugi väga heas "korras"
Ja mis peamine, selle aasta alguses saksas juba 362000 ees ja ennäe,nüid juba 215000 aga edu müüjale ja küll ta litaka ära ka saab.
http://www.auto24.ee/used/1165886
Siidiuss
22:07 22.11.2012
Seal mobile.de portaalis on enamus autosid ülehinnatud ja Eestist saab samu autosid palju odavamalt ja tihti nad korralikumad ka kui saksa portaalis.
Muidumees567
22:29 22.11.2012
Mis seal imestada kui mõni aeg tagasi müüs sõber siinsamas Eestis oma väga heas korras ja korralikult hooldatud 2004a sakslast läbisõiduga ca.300tuh/km. Huvilisi oli ääretult vähe ning andiski odavalt ära. Mõni päev hiljem oli sama masin autoportaalis üleval ühes autopoes juba veidi üle 200tuh/km sõitnud ning 1,5 kilo kallim.
to siidiuss
08:24 23.11.2012
mis on see põhjus, et eestist saab samu autosid odavamalt kui saksas? mitteüks inimene ei eestis ega saksas ega mujal müü oma korralikku autot odavalt. selleks puudub minu arusaamise järgi igasugune vajadus kui just mingi teatud asjaoludest tulenev kiirmüük ei ole.
tiit_
10:24 23.11.2012
Eestis on ostujõud madalam. Edukam inimene ostab auto uuena ära, raha ei loe ja kui paari aasta pärast müüma hakkab siis ei ole Saksa hinnaga lihtsalt ostjaid.
ˇ
11:43 23.11.2012
kui me oma autoturu vaid siin uuena ostetavate ja müüdavate masinate peale üles ehitaks, oleks meil ammu juba kasutatud autode defitsiit või teedel oleks masinad, mis juba neljanda-viienda-kuuenda omaniku käes ja sisuliselt romud. need, kes uusi ostavad, ei suudaks iialgi tekitada sellises mahus järelturgu nagu vaja oleks. niiet sisseveetavad autod on jäävad meie turule eksisteerima. paljuski ka valiku mitmekesisuse mõttes, sest kui vaadata kasvõi siin uuena enimostetavate autode marke, siis peagi oleks meie tänavapilt üsna ühtlaselt vaid teatud margi- ja mudelinimedega kaetud.
ja just sellepärast, et meil pole sellist ostujõudu nagu läänes, tuuaksegi siia jätkuvalt sisse sealt odavalt saadud isendeid. ja odavusel on teadagi põhjus. ärge looge omale illusioone, et eesti on mingi imedemaa, kus müügil paremad ja odavamad autod kui läänes.
mk
18:15 23.11.2012
http://www.auto24.ee/used/1163988

Kui see siia toodi, oli ees üle 320k, vahepeal siis kõvasti tagurpidi sõidetud.
qwerty987
21:54 23.11.2012
Sõbrakesed...lubage, ma veidi selgitan, kuidas saavad vahest Eestisse hea hinnaga ja ka mõistliku(kuni 300tkm) läbisõiduga autod.

Lääne-Euroopas ligub ca 70% kuni 5a vanustest autodest liisingettevõtete omandusest ära läbi oksjoni, millest enamus on poolkinnised, ehk siis mõeldud diileritele( Vabandust, spekulantidele, nagu Teie siin nimetate)

Enamus Eestisse toodavatest autodest vajab tõepoolest rohkemal või vähemal määral remonti.(Mitte kõik!) Kuid reeglina on tegu kriibitud stangede, kergelt mõlgitud tiiva v. mingi tehnilise rikkega, mille kordategemine siin on võrreldes sealse esindusehinnaga odav.

Kui mujal maailmas peab kasutatud autode müüja andma praktiliselt tingimusteta 6kuulise garantii, siis Eesti seadus kasutatud autole otseselt garantiid andma ei kohusta.
Seega: mobile.de s müüv Saksa automüüja peab arvestama võimalike lisakuluga 6 kuu jooksul. Eestis mitte.
Tegelikkus: Oksjonilt nt. 10 000.-eur eest ostatud auto on Saksas müügil 13 500.- Meil aga 12 500.-

Reaalselt Euroopast autotoojate kasumimarginaal kipub viimasel ajal jääma peale maksude tasumist tegelikkuses ca 1000.- juurde.
Loomulikult on kallimate autode puhul käibemaksupettureid, nende tulu on hoopis teisest ooperist.

Kui viitsite kirjatüki läbi lugeda, siis mõistate. Kindlasti tuleb siia hästi palju klassikalist a24 kommentaatorite hülgemöla, kuid siiski.

Kohe tekib küsimus: Kuidas mitte petta saada?
* Vaata julgelt 200-250tkm sõitnud autosid, otsingusse lisa hooldusraamat. Selle olemasolu ja vastavust kontrolli kindlasti esinduses. Enamus normaalseid müüjaid ei keri raamatuga auto näitu tagasi. Saad vähemalt ausa kauba.
* Iga normaalne(mitte sitta müüv) automüüja on reeglina nõus laskma ostja(ehk siis Sinu) kulul auto margiesinduses üle vaadata.
* Otsi autosid, mille hind sisaldab käibemaksu. Müüjaks on suure tõenäosusega juriidiline isik, kelle poole saad pöörduda ka tagasi, kui autol peaks olema mingi suurem probleem.

PS Ma ei õigusta absoluutselt odo solkijaid, kuid seda tehakse ju ikkagi Teie jakos, kulla a24 publik ;)


nii igaksjuhuks
11:05 24.11.2012
http://www.auto24.ee/used/1174040 Antud autoga tasub olla väga ettevaatlik. Auto müügis juba paar kuud ning läbisõit ja hind kõiguvad ebaloogiliselt iga paari päeva tagant. Vahepeal maksab 7200 siis jälle 7850 jne jne. Ka odomeeter muudab oma numbreid pidevalt kuid erinevalt hinnast ikka väiksemas suunas :). Päris aus ei saa see asi olla.
...
22:35 28.11.2012
http://www.auto24.ee/used/1186136
Augustikuus vahetatud Rootsis läbisõidul 345 000 elektriagregaat. Müüja seletab et ongi õige läbisõit - elektromotor zamenjali i probeg 74 000 km. VIN müügikuulutuses vale. õige JTDKN36U905087292
ostuhuviline
23:41 28.11.2012
Kui kuulutuses on "Vahetuse võimalus" või "SOODUSHIND EI KEHTI VAHETUSE KORRAL!" on tegu hangeldajatega. Ja sellise käest kes vahetab auto suvalise rondi vastu sa vaevalt saad korralikku autot.
märg unenägu
00:02 29.11.2012
saksas, rootsis jne on auto müük mõistlik kui läbisõit on ca 250 tuh km. selle aja peale väsib veermik, turbo jne. auto hooldus/remont ei ole mõttekas ja kasumlikum on keskmisest sealsest turuhinnast odavamalt maha müüa. väikese läbisõiduga ca 150 tuh ei müü meie mõistes soodsa hinnaga keegi. ise sõidan vw sharan spidomeetril 325 tuh ja tegelik ca 450- liigub ja ei kurda
ostuhuviline
18:29 11.01.2013
Jonny528
19:51 14.01.2013
Päris viisakas kaubik! Välimus ja lisad ok. Läbisõitu ei ole ka just eriti palju, 232 000 km! Kui nüüd vin-koodi järgi ajalugu uurida, siis üllatus siiski suur! 2010 aastal 648 000 km ja viimane mis on teada oli 2011 aasta jaanuaris 671 499 km, millele lisandub juurde kahe aasta läbisõit. Viimaste teadaolevate andmete põhjal on odomeetrit tagasi keritud KÕIGEST 439 499 km-t!

http://www.auto24.ee/used/1206530
Ruotsikunn
20:48 14.01.2013
viimasele, aga TÜV-i paberil läbisõit ilusasti kirjas, seega seda keeriti juba Saksas!
ˇ
22:04 14.01.2013
tüv paber on välja antud 09. 2011, seega üle aasta tagasi. et siis selle ajaga on auto vaid 10 000 lisaks sõitnud?
auto on selle ülevaatuse hetkel 5a vana, viie aastaga sõitis 222 000km, see teeb ca 45 000km aastas ja järsku viimasel aastal tühised 10 000km? väheusutav.
aga need hooldusraamatuga lehvitajad arvavad ikka, et kõk on lollid- viimane sissekanne on tehtud kuskil 6-7 aastat tagasi, enne seda on auto sõitnud ca 20- 30 000km aastas ja kui siis vaadata odomeetrit ja ise natukene arvutada, kukub peale hooldusraamatu sissekannete lõppemist automaatselt ka läbisõit- auto muutub hoobilt kirikuõpetaja masinaks, mis vaid pühapäeviti garaažist välja aeti.
??
22:28 14.01.2013
Kas müüdaval masinal ja sellel TÜV dokil on ka tegelikkuses sama VIN? Aastaid tagasi lapates leidsin hulga sellised kus pildistamise ajaks oli mingi suvaline ARK number pandud. Ka VIN koode oli nö "näpukaga".
siberi rahaboss
17:21 18.01.2013
ˇ
12:15 19.01.2013
selle müüja telefoninumbriga leiab teisigi kuulutusi. hea on see:
http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/auto_print.php?id=986167
&yks_pilt=1

info:
Autol tehtud hooldus 204000 km, vahetatud õli ja filtrid, hammasrihm koos rullide ja veepumbaga, termoklapp, rooliotsad 4tk ja käidud sillastendis.

ja 1000 km peale hooldust läheb auto müüki? miks kulutada raha, kui auto nagunii maha müüd?

teine sarnane:
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=437288&ca
che_missing=1


info:
Autol vahetatud rihmad rullid 270000, kõik amordid, uus sidur ja hooratas, õli ja filtrid vahetatud 4000 tagasi.

ja 9000km peale sellist hooldust-remonti jälle kohe müüki?
ostuhuviline
13:25 19.01.2013
Olen isegi müünud peale hammasrihma vahetust auto. Ma ei ole müünud kunagi ühtegi hooldamata autot. Kui on hooldus tulemas ja auto liikvel aga samas müügil siis teen kõik hooldused ära mitte ei lase autoga edasi.

Seega küsi arveid. Kui arved on olemas on kõik ok. Kui aga mingi tühipaljas mula no siis pole küll mõtet kuulata. Üleüldselt pole mõtet kuulata mida müüja räägib. Vii auto ülevaatuspunkti, käi diagnostikas, vaata vahetatud detailide arveid ja uuri hooldusajalugu...
hm
15:23 19.01.2013
aga miks mitte müüa autot, millel on äsja vahetatud/korda tehtud palju asju. ostja tahaks saada normaalset kaupa, miks seda siis mitte pakkuda. kõik autode müüjad ei elatu autode müügist, et nui neljaks kogu varandus võimalikult odavalt realiseerida.
professor_sammaljalg
20:29 19.01.2013
täpselt. ise panen kohe ühe aparaadi müüki, enne seda lasen aga korda teha starteri (ühel korral ca 20st ei võta järgi - ostja saaks arvatavasti teada alles ostujärgselt). kõik muu on juba korras, kuigi ostsingi ta eesmärgiga lähitulevikus maha müüa.

autot, millel pole mitte ühtegi viga on märksa lihtsam müüa ning ausa inimesena väldin valetamist, nii autot müües, kui ka mujal. vastandina seltskonnale, kes müügiks autost kõik alates stereost kuni tõkiskingadeni välja kisuvad ning müügipiltidel numbrimärgid kinni teibivad/ajalehestavad.
ˇ
21:59 19.01.2013
kas te nüüd tahate mulle tõestada, et olete enne müüki valmis vahetama amordid, siduri, hooratta, rihmad-rullikud ja kavatsete auto müügiga veel plussi jääda? või ongi teie eesmärk kaubelda kahjudega? või milleks müüa tiptop korda tehtud autot- võiks ju ise rahumeeli edasi sõita ja oma investeeringut tarbida?
saan aru, et vahetad paarkümmend kulli maksva rooliotsa vms nipetnäpet, aga selliseid suuri töid ei hakka keegi enne müüki tegema kui just mingi muu eriti kulukas viga vahepeal avalduma ei hakka ja selle tõttu tuleb masin müüki paisata. hea küll, mõne haruldasema ja nõutud masina puhul võib taoline tegevus end isegi õigustada, aga selliste kärude puhul, mida turg täis, ei hakka keegi taolisi rahakulutusi tegema. ja kuna sidurikorvi sisse ei näe, siis ainult tšekk ongi sel juhul ainus tõendus. niisama juttu, et äsja tehtud, ei usu keegi.
td
22:15 19.01.2013
isegi enamus autosid müünud mis väga heas seisukorras,hammasrihmad,uued suve,talverehvid,silla regulid ,õlid,filtrid jne. lihtsalt hoian pidevalt,jooksvalt auto heas korras ja kui tuleb tahtmine müüa siis nõnda ta ka kaubaks läheb,kuigi muidugi oleks mõistlikum ise see heas korras masin utiiliks sõita..sest enamus järgmiseks ostetud autoga hakkab jälle tavapärane hooldus-ring peale.aga noh lihtsalt ei viitsi eriti üle 3a sõita ühe autoga,mis sest et kõik väga korras.
professor_sammaljalg
22:34 19.01.2013
ülatärn, sinu poolt mainitud kõik asjad kokku näiteks jäävad minu kogemuse kohaselt alla kilo euri, koos tööga. ma ostsin varsti kaubaks mineva auto 1900ga, vajas uut mootorit, mootor 400 + vahetus 200. nipet-näpet muidugi veel aga hetkel auto24jas algavad nende hinnad viiest.
enamus autoärikaid peab korras auto müümist muidugi lolluseks, samamoodi nagu mina ei suudaks igapäevatööna inimestele läbi valede ja pooltõdede lootusetuid panne maha müüa.
63amg
10:18 20.01.2013
automüük nt. eraisiku puhul ei saagi olla alati kasumiga kauplemine.nt. minul läheb masinal 7-s aasta ja kavatsen teda varsti müüma hakata.vahetasin eelmine aasta nt. kõik 12 küünalt ära.nüüd ostjal hea meel ja saab aru,et masin korrapäraselt hooldatud.kasumit ei saa ma sealt mitte sentigi,ikka kahjumit.viimase 2 aastaga olen temaga sõitnud vaid 4000 km.,kuna kasutan teda teise autona.kindlasti on ka siin mõne jaoks probleem,kuna eestis on kombeks arvutada auto läbisõitu tehtega 30000 km korda autovanus.
ˇ
10:55 20.01.2013
ei jõua teie peakestesse vist üks lihtne arvutus- kui teie auto hetke müügihind on näiteks max 5000 raha, reaalne ehk 4500, siis hakkab vaid loll enne müüki tegema tuhande raha eest remonti, et olla hea inimene ja müüa kellelegi korralik auto- kuute tonni te auto eest niiehknii tagasi ei saa, sest turg on sarnaseid masinaid täis. see on otsene endale kahju tekitamine. kui tekkisid müügimõtted, kas hakkate siis veel auto peale raha kulutama või püüate ta kiiresti maha müüa sellises seisukorras nagu ta hetkel on- sõitev, aga mingit nokitsemist ikka vajab? loomulikult hoitakse enda kasutuses olev auto sõidukõlblikuna, aga ärge püüdke mulle tõestada, et teete enne müüki auto ideaalselt korda just sellepärast, et ei taha kellelegi vigadega autot müüa?
kui on viga, mis otseselt takistab müüki või tähendab tuntavat hinnakaotust, siis loomulikult tuleb see mõistlike kuludega kõrvaldada kui tahetakse vähegi midagi teenida.
ja hetkel on teemaks suvalised ärikad-edasimüüjad, mitte erakätes peetud ja enamvähem hooldatud auto.
professor_sammaljalg
11:44 20.01.2013
ma ju ütlesingi, et autoärimeest minust ei saa. samuti nagu ei tahaks müüa kahekiloseid tolmuimejaid, alaska mustikatinktuuri ega lhv pensionisammast.
td
11:56 20.01.2013
samas ei näe mingit põhjust suvalise nn,,autoärika käest mingisugust autot osta pealegi need ärikad tunneb juba kaugelt ära. iga auto võimalik põhjalikult kontrollida enne ostu.
sekretäär
17:40 20.01.2013
http://www.auto24.ee/used/1203027

410 tuhhi maha keritud Volvo müüja on ainult sisu pildid alles jätnud, hahahahaaa. :D
anonymous5710
19:38 26.01.2013
http://www.auto24.ee/used/1199633

31.07.2012 üleval olnud kuulutusel oli selle auto odomeetri näit 259 840 km:
http://www.upload.ee/files/3018683/lexus-is-220-e-autoline.p
df.html


Keegi väga osav on vist poole aastaga 100 000 km tagurpidi sõitnud :D
tiit_
20:19 26.01.2013
Lexusel kilometraasi 100 000 alla ja hinna 4 000 juurde.
joppantoonio
22:15 26.01.2013
no aga miks mitte 4 tonnieest saad naabrimehele ja sõpradele näidata et ostsin 150 tuh sõitnud kirikuõpetaja auto mitte veerand milli sõtnud panni. spidomeetri näidu numbid on on nagu elu mõte ja kui on ca 150 tuh hoolimata auto aastaarvust ja eeldatavast läbisõidust teevad õnnelikuks
anon8168
08:27 30.01.2013
Tundub, et Dorpat Auto segab jälgi. Keritud Lexuse IS220 vana kuulutus on maha võetud ja selle asemele on pandud uus ja seekord on tehtud pildid ilma auto numbrita:
http://www.auto24.ee/used/1233765

Uuesti:
31.07.2012 üleval olnud kuulutus, odomeetri näit 259 840 km:
http://www.upload.ee/files/3018683/lexus-is-220-e-autoline.p
df.html

27.01.2013 üleval olnud kuulutus, odomeetri näit 167 000 km:
http://www.upload.ee/files/3028809/lexus-is-220-dorpat-auto1
.pdf.html


Suur pilt samalt kuulutuselt (koos numbriga):
http://www.upload.ee/image/3028811/33152857.jpg

29.01.2013 uus kuulutus, odomeetri näit 167 000 km ja ilma auto numbrita pildid:
http://www.upload.ee/files/3028810/lexus-is-220-dorpat-auto2
.pdf.html


ˇ
10:27 31.01.2013
jaanuaris 2011 on hooldus tehtud 180 000 km pealt ja jaanuaris 2013 on näit 221 000km- kahe aastaga +3000 km. tase...
kusjuures tundub, et mingi leht on sellest raamatust juba lahkuda jõudnud.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/990/auto_php-id=1234
990-view=103-www_auto24_ee.html

ˇ
10:30 31.01.2013
näpukas, jaanuar 2011 on näit siiski 218 000.
''''''''
10:46 31.01.2013
Kahe aastaga siiski 38000km.Kas poleks aeg kooli minna.
ˇ
10:52 31.01.2013
221 000-218 000= 3000
ostuhuviline
12:06 31.01.2013
Tegu on diislitega. Vaadates autode vanust siis jahh... Lööge aastaarv ja keskmiseks läbisõiduks 50000 km aastas ja te ei saa vähemalt petta!
M.A.
12:15 31.01.2013
Isegi kui oleks 1 aastaga 3000 km ja siis? Näiteks sai välja ostetud ametiauto (väga) hea hinnaga. Senini oli läbisõit 5 aastaga ca. 150 000. Nüüd siis on aastaga sõidetud ca. 5000 km. Lihtsalt see on pere teine auto ning rohkemaks pole vajadust, kuid ilma pole ka võimalik. Kui nüüd aasta pärast hakkan müüma ja juurde sõidetud ca. 10 000 km, siis liigitatakse mind petturiks (hooldusraamatut täidan edasi)? Müües saan enamvähem sama raha ehk kätte, mis varem ise väljaostes ning isegi kui hävin veidi, siis minujaoks see pole probleem. Nüüd siis on kindlasti targutajaid, et miks taksoga ei sõida? Ma arvan, et väikeste lastega see pole eriti mõistlik (turvatool + häll) ja võimalik. Lihtsalt tahan öelda, et kõike ei saa võtta üheselt, a´la arvesta autot ostes aastaseks läbisõiduks 50 000 - see pole alati nii! varsti on nii, et väikese läbisõiduga autot ei saagi müüa - kohe hakatakse kahtlustama ja petturiks liigitama.
,,,,,,,,
19:33 31.01.2013
Linnukesemees,teinekord ära kiirusta kellegi mahategemisega ja loe oma postitus korralikult üle enne kui ära saadad.
leeduromu
00:54 10.02.2013
aksd
11:57 10.02.2013
Siin ka tegemist leedu panniga, mis 100% keritud


http://www.auto24.ee/used/1233004

kihutaja180
13:21 10.02.2013
Ei saa öelda alati,et läbisõit 100%keritud on.Ise müüsin eelmine aasta oma 2007a Renaulti maha ja auto läbisõit oli vaid 132tuhat.Nii,et tasub alati otsida,leidub küll ja küll originaal läbisõiduga autosid meie turulgi.
Maix79
14:37 10.02.2013
Mul ämmal 2006a uuena ostetud Toyota, läbisõit praeguseks 79 000!
Võib küll olla väike läbisõit õige, kuigi mittee alati...
ahah
14:41 10.02.2013
Minu arust on ka põmmpäine väita, et kõik autod, mis tunduvad väikese läbisõiduga, on keritud. Olgugi, et nende osakaal võib suur olla, ei saa eranditult kõigile peale kusta üksnes oma kõhutunnet usaldades. Kui on tõestatud värk, siis pole muidugi midagi kobiseda.
keritud või mitte
15:37 10.02.2013
Sissetoodud diisel BMW, Mersude, VW grupi ja Toyotade läbisõiduks tuleb arvutada 50 tuh. km aastas.

Bensiiniautodega on teine lugu, nendega sõidetakse vähem. Diiselautod on uuema palju kallimad ja eraisik kes vähe sõidab ostab reeglina bensiinimootoriga auto siis.
ˇ
13:27 11.02.2013
järjekordne huiamine: september 2009 on läbisõit 218 000, kaks ja pool aastat hiljem on lisandunud kirikuõpetaja 16 000km. valga omad ikka oskavad.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=1241215&am
p;view=102&cache_missing=1
ˇ
13:30 11.02.2013
jälle panin ämbrisse- ikka pea 3,5 aastat hiljem.
rannopa
21:13 11.02.2013
oled oma arus mingi selgelt nägija v,kuule suur jobu tegele oma asjatega,kui sa midagi täpselt ei tea siis ära plõksi kui on midagi öelda või küsida tule küsi
jee.kim
21:30 11.02.2013
Ma ei ole kirikuõpetaja aga minu suurele diiselautole on 2 aastaga lisandunud kuskil 14 000 km.
Müües peab vist edasi kerima, muidu ei usuta...
marko298
16:29 18.02.2013
http://www.auto24.ee/used/1237341

Sõbra vana auto, mis oli kasutuses taksona. Mitte ei kerita maha sadu tuhandeid kilomeetreid, vaid ka märksa vähem. Jaanuari keskpaigas oli läbisõiduks 210000 - mil oleks pidanud olema suur hooldus, nüüd 199000.
Ma ei saa neist auto ärikatest aru, kas ühtegi autot ei ole võimalik müüa ilma läbisõitu korrigeerimata ja klienti petmata????
koolidirektor
16:32 18.02.2013
Samas nagu on mingi südametunnistus olemas, et nii vähe on keritud. :D

Võibolla on siin taustal see, et paljud nettuse avarustest autot otsivad panevad otsingukriteeriumitesse kilometraazipiiranguks näiteks 200 000 km. Sellisel juhul jääks konkreetne auto paljudest klikkidest ilma.
ssinine
13:51 26.02.2013
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1025123

VW Passat TSI Ecofuel

Auto läbisõit kuulutuses on 130000 km. Ei vasta tõele. Viimane hooldus VW esinduses oli teostatud ca aasta tagasi (Rootsis), läbisõit oli sel ajal 349500 :) Müüja on sellest hästi teadlik - informeerisin teda isiklikult, kuulutus on veel parandamata :)