Praktiline tasustatud ostuabi

 
x
18:51 20.06.2022
Ka musta värvi istmel on pildil kulumist näha, kui pilti zoomida. Aga sellega on lihtne petta, sest neid istmeid saab ju värvida ka, Smartservices näiteks. Hind odav, aga kulub samadest kohtadest maha mingi 30 tuhande kilomeetri vōi aastaga, minu näitel.

Ega see mondeo nii kui nii mingi iluasi pole. Mulle lihtsalt tundub, et lambi pisiasjadele pöörad tähelepanu nagu veljed ja väike istme kulumine. Mine vaata, Auto24’s praegu 135000€ eest müüa 2a vana Porsche Cayenne, sōitnud 37000km ja juhiistme külg juba kulunud/jälgedega.
.
19:35 20.06.2022
Justnimelt- mõttetu on kasutatud autode turul selliste pisiasjadega oma elu keeruliseks teha. Otsesõnu urgitsemine ja virisemine. Uus auto annab sulle kõik valikud nii värvi, mootori, käimari kui ka salongi ja lisade osas, aga kriips valuveljele võib tulla juba esimese kümne kilomeetri jooksul kui kuskile parkides natukene hooletu oled.
mondeox
23:13 20.06.2022
Mis see kõige olulisem siis on kasutatud auto valimisel?
.
06:58 21.06.2022
Tõesti nii loll või lihtsalt mängib suurepäraselt?
63amg
07:26 21.06.2022
.
07:29 21.06.2022
Kaldun ka arvama, sest nii loll on üpris võimatu olla. Muidugi juhul kui tegu pole naisterahvaga- nemad ostavadki välimust. See muidugi ei tähenda, et naine sel juhul loll on.
lumehelbeke liuglemas
07:42 21.06.2022
Mis see kõige olulisem siis on kasutatud auto valimisel? : Kindlustuse ja ülevaatuse pikk kehtivusaega ja kütuse kogus paagis, on põhilised kriteeriumid
mondeox
10:20 21.06.2022
Mis mängib?
Lihtsalt igal ühel siis on oma arusaam ja ootaks selgitusi ning põhjendusi.
Minu arust on oluline kogu tervik, ka hind.
.
13:23 21.06.2022
Sa ei leia kasutatud autode turult mingit tervikut. Seda on juba korduvalt püütud selgitada. Kui veljel on kriips ja muu auto on ok, no krt osta siis uued veljed ongi kogu auto ok. Milleks olla selline tilganäppija?
mondeox
14:32 21.06.2022
Nagu siit oleks läbi käinud mõni auto, millel on veljel kriips aga muu kõik on OK?

Muudetud 21.06.22 14:46

x
20:58 21.06.2022
Ma sinuasemel ikka prooviks mõnda Kia Proceed GT'd ka. Mis sul ikka kaotada on. Kial vist 150000km või kuni 7a garantiid ka. Ja väiksed bensumootorid ei võta diislitest palju rohkem kütust.
mondeox
10:29 22.06.2022
On keegi reaalselt mõne Kia ProCeed roolis istunud? Kas 1.93 pikkuses 100 kilo mahub sinna normaalselt ja samal ajal saab ka täiskasvanud inimene tagaistme peal istuda?
63amg
10:41 23.06.2022
esindused on ju 6 päeva nädalas lahti!mine ,istu ja proovi!
tekitada teema siia selleks,et ainul nutta ja halada!
Istmekulumine
10:18 01.07.2022
Õige on kasutatud autot ostes teha alati sellele tehniline kontroll soovitatavalt margiesinduses või mõnes muus pädevas kohas. See võib maksa ca 100-150 eurot aga annab hea ülevaate ja võib kokku hoida tuhandeid. Olen ise lasknud mitut autot niimoodi kontrollida ja ühel korral selgus pealtnäha täiesti korras BMW X5 puhul, et see vajaks tegelikult kohe ca 3000 euro eest remonti jne. Välimus võib - olla petlik.

Istme kulumise osas sõltub väga palju kasutajast, istmest ja seal peal oleva materjali kvaliteedist. Olen näinud 3-4 aastat vana Volvo XC70, mille juhiiste oli täiesti pragunenud nahaga ja ära kulunu servaga kuigi auto läbisõit oli ca 150 000 km, originaal ja ilusti esinduses dokumenteeritud. Samas võib mõnel mitusada tuhat sõitnud autol olla nahksisu väga heas seisukorras, sest seda on regulaarselt ja hästi hooldatud (puhastatud, kreemitatud).

Mina ise vaatan alati näiteks seda, kas auto sisu on puhas või mitte, sest mulle ei tundu usutav automüüja jutt, kes väidab, et on autot väga hästi hoidnud aga samas näed juba peale vaadates kuivõrd must on auto salong ja see tuleb väga hästi välja just nahksisu puhul.

Kokkuvõttes loeb seisukord tervikuna ja seda oskavad hinnata spetsialistid. Kui ise spetsialist pole, siis vii nende inimeste juurde, kes on ja saad kõige parema ülevaate.
Gsutae
15:41 01.07.2022
Esinduse jutt täiesti õige. Tasub tõesti viia neile, kui ise midagi ei jaga. Las vaatavad üle. Kuid samas. Tuleks tulemusse natuke ka kriitiliselt suhtuda. Endal oli kogemus ca 4a tagasi kui sai müüdud enda sõiduk. Ca 10a vana. Ostja läks esindusse kontrolli. Seal leidsid, et sillas puksid mõranenud, Pidurid vajaks kõik vahetust (klotsi alla 50% ja ketas randiga), kapott ja mõlemad stanged vajaks värvimist jne. Arve tuli üle 2500euro. Ostja ehmus ära. Pool auto hinnast remont. Küsisin esinduselt, et mis reaalselt katki ja vaja kohe vahetamist. Vastus oli, et esimesed õõtsapuksid tuleks vahetada. Ülejäänud veel okei. Et pigem on keskmises või paremas seisukorras.
Jutu iva pigem selles, et nad hea meelega lisavad sinna võimalikult palju asju. Enamjaolt tegu kuluosadega, mis esinduse silmis võikski vahetada, kui pole just äsja tehtud. Samuti ei hakka inimene mõne kraapsu pärast 1keur keretood naljalt ette võtma 10a vanusel autol.

Volvo "mitte päris nahk" ismed on kurikuulsad varakult mõranemise ja väsimise pärast. Ei päästa sellest ei kreemitamine ega hoidmine. Sellest ei saa välja lugeda, et kehvasti hoitud. Eks kehvem hoidmine saab ka neist muidugi kiiremini jagu. Erinevatel markidel on kohati täiesti erinev naha kvaliteet. Näiteks audi/bmw polster vajub enne sisse, kui nahk katki läheb. Ka ilma mingisuguse hoolduseta jäävad enamjaolt terveks 300k+ls korral.
63amg
18:37 01.07.2022
puks on läbi siis,kui ta loksub! mingisugused luubiga vaadeldavad mikropraod on kõik üks suur jura ja remondimeeste leib.kui hakata näpuga järge ajama,siis on ka 100 tuhat sõitnud masina mootor juba kulunud.võiks kindlasti vahetada kolvid,saaled jne.ka käigukast on kulunud.tuleks vahetada kõik laagrid kindlasti jne.kui mootor töötab ja kast toimetab ,siis ei hakka ju keegi neid remontima,ehkki on kulunud.sama on puksidega.kui puks teeb oma tööd ilma loksude ja kolinateta,siis pole mõtet torkida!!!