Eestis arvel, ülevaatus kuni 05.2024
Sõiduki asukoht: Eesti
Kõik mudelipõhised tüüpvead on lahenduse leidnud -
elekter on korras, mähise jahutamiseks veetud õlipritse. Laadimine OK.
Korralik 230 CCA Yuasa aku (2023 suvel soetatud). Starteri sidur väsimise märke ilmutanud ei ole.
Gilles jalarauad, tagapiduripump ümber tõstetud. Pidur võtab hästi.
ASV lühikesed reguleeritavad heeblid, carbon porikad jms.
Originaal Akrapovič väljalase! Paberid ja DB-killerid saab kaasa
Oberoni siduri töösilinder
Oxford küttega gripid
R&G kukkumispunnid
Healtech käigunäidik
Ametlik hooldusraamat, viimane sissekanne 35k pealt.
Viimane suurem hooldus 21 aasta lõpus, ~50k läbisõidu juures:
lenksukannulaagrid,
esimesed EBC pidurikettad ja klotsid
küünlad
terve ketijooks, ees -1 hammasratas
ketitald
kõik vedelikud vahetatud
tagaamordi liigendid-laagrid kõik puhastatud ja üle määritud
2023 suvel esiamordid hooldatud, Diablo Rosso 3 tagarehv, tagumised piduriklotsid ja rattalaagrid, tagumine pidurivoolik.
Ratas mõne õrnema kukkumise teinud, nagu 2009 aasta rattalt ikka oodata võib. Leiab mõned iluvead, aga tehnilise poole pealt kõik ideaalne.
Äärmiselt lõbus Itaalia sportratas, töökindla Rotax V2 mootoriga.
Vahetusi ei soovi, uus ratas olemas. Sellest ka müügipõhjus.
2 võtit.
Asub Tallinnas.
Lähiajal saab värskemaid pilte, hetkel seisab veel talvekodus.