Nende uurimuste häda on muidugi see, et ei suudeta eristada neid, kes olid "korralikud" ainult sellepärast, et parajasti füüsiliselt ei olnud võimalik lubatud kiiruse piires sõitvate veoautode ja busside tõttu kiirust ületada.
Näiteks miks on autojuhid "seadusekuulekamad", kui liiklussagedus on suurem? Ilmsesti kuna siis on möödasõidud suurima lubatud kiirusega sõitvatest sõidukitest oluliselt raskendatud.
Või veel huvitavam: miks, oh miks küll osutuvad lubatust väiksema pikivahega sõitvad autojuhid "seadusekuulekamaks" kui kolmest sekundist suurema pikivahega kulgevad autojuhid?
Muuseas märgiks, et kolmest sekundist oluliselt väiksema pikivahega sõitmine on ka selline surmavate tagajärgedega rikkumine, mida peaks samuti olema tehniliselt ülilihtne automaatselt tuvastada ja trahvida. Praegu vist pikivahe mittehoidmise eest karistada saamine eeldab politseinikul eriti tihedalt tagumikus sügelemist ja isegi see ei pruugi aidata, sest politseinikud ise on ka harjunud olematute pikivahedega sõitmisega?
Vaataks siis ka kokkuvõtet:
‣ Kuigi kõigi sõidukite tuvastamine ei õnnestunud, on uuringu tulemused igati usaldusväärsed.
‣ Keskmise kiiruse ületamine maanteedel on Eestis oluliseks probleemiks, keskmist kiirust ületab 39%
autojuhtidest.
‣ Lõigu keskmise kiiruse avalik seire muudab liiklusvoo ühtlasemaks ja samal ajal kiirusrežiimi järgijate
arv suureneb, mis loob eeldused raskete tagajärgedega liiklusõnnetuste arvu vähenemiseks ja
maanteetranspordi keskkonnasäästlikkuse suurendamiseks.
‣ Kihutajate osatähtsus kiiruse ületajate hulgas kasvab, sest nende üldarv kahaneb suhteliselt aeglaselt. (WTF?)
See veel hüdrosiduriga isend pole? Kui on, siis oleks seda uut vaja lihtsalt, käimakast võib vabalt täitsa korras olla. Sümptom on küll selline, et õli ei käi õigesti läbi kuniks lock elis stall speed saavutatakse. Seda asja ei näitagi mitte ükski kompuuter, isegi õli soojenemise kiiruse järgi on seda raske ennustada.